Stressivaba sotsiaalmeedia toe tarkvara?
LiveAgent on platvorm, mis võimaldab kõigi mainimiste ja sõnumite kogumist ühele kohale, et tõhusamalt ja tulemuslikumalt kliendituge pakkuda. Hea klienditeenindus aitab parandada klientide kaasamist ja säilitada olemasolevaid kliente. LiveAgent sobib kõigile ettevõtetele ja on aidanud juba paljusid erinevates valdkondades. Vaadake meie edulugusid ja tunnustusi, et teada saada, kuidas LiveAgent võib Teie klienditoe ja äripartnerite õnne suurendada.
Stressivaba sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara
Sotsiaalmeedia platvormide kasutus kasvab pidevalt ja ettevõtted peaksid olema seal, kus nende kliendid aega veedavad. Sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara võimaldab kiiret, tõhusat ja töökindlat kliendituge. LiveAgent pakub tasulist plaani, mis toetab mitmeid sotsiaalmeedia kontosid. Kliendid saavad kasu usaldusväärsest toest, mis aitab kaasa müügile. LiveAgent on populaarne valik erinevate ettevõtete jaoks.
LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.
Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale
LiveAgent pakub võimalust korraldada projekte ja suhelda klientidega reaalajas, aidates seeläbi optimeerida kulusid. Lisaks saavad klienditoe esindajad kasutada reaalajas vestlusfunktsiooni, et tegeleda korraga mitme kliendiga. LiveAgenti kasutamine võimaldab mitte raisata aega suhtlemisele, vaid keskenduda arvete esitamisele.
Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega
Pakutakse erinevaid kõnekeskuse funktsioone nagu kahesuunaline kõnekeskus, kõnede logimine ja salvestamine, eskalatsiooni haldamine, sissetulevate ja väljaminevate kõnede keskused ning reaalajas vestlus. Lisaks on võimalik tellida erineva hinna ja funktsionaalsusega pakette. Erinevate kõnekeskuste pakkujate, nagu LiveAgent, AirCall, RingCentral ja Zendesk Talk, võimete ja funktsioonide võrdlus on samuti võimalik.
LiveAgent on mitmete kasutajatoe süsteemide, nagu Zendesk, Freshdesk ja Desk.com, ees olnud nii funktsioonide, kvaliteetse klienditoe kui ka hinna poolest. Paljud ettevõtted on selle süsteemi juurde üle läinud ning on väga rahul arenenud taseme automatseerimise, taskukohase hinna ja abivalmi tugimeeskonnaga, mis on saadaval 24/7. LiveAgent'is on palju integratsioone ja võimalik on saada teise nimega e-maile. Süsteem töötab stabiilselt ka mobiilplatvormidel. Ettevõtted, kes on varem kasutanud ZenDesk'i, on LiveAgent'i soojalt soovitanud.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel