Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Novocall`ile.

  • ✓ Seadistustasu puudub    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite Novacall`ile alternatiivi?

Otsite tarkvara, mis suudaks enamat, kui lihtsalt telefonikõned? Liveagent on ülim omnikanal kasutajatoe lahendus, mis aitab teil oma kliente paremini aidata.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgentile

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

Lisaks muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. Seda on kiire ja lihtne üles seada!

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest päris palju. Valige üks kolmest makseplaanist või valige oma toe kohandamiseks funktsioonid eraldi.

Statistic icon

Funktsiooniderikas

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Novocall vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Novocall
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Novocall ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust.
Novocall ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust All-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Novocall pakub kõnekeskust $25/agent/kuu.
Iseteenindus
Võimaldab ehitada kliendiportaali, kus teie kliendid saavad registreerida pääsemaks juurde oma varasematele sedelitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Novocall ei paku iseteenindust.
Facebook
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liidesega saab kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast vastata.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Novocall ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Liides toob kõik mainimised ning kommentaarid ja teeb sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Novocall ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Kasutajad saavad kommentaaridele vastata otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Novocall ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon, mis toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Novocall ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab emavajalikku informatsiooni nagu tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Novocall ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub otse teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Novocall ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mille abil saate kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub automatiseerimist ja reegleid $25/agent/kuu.
API
Funktsioonid, millga saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Novocall i paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saavad sisse helistajad enne, kui operaatoriga suhtlema hakkavad süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Novocall ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Novocall ei paku videkõnesid
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ei kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Novocall ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatuid veebilehti $25/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatut arvu vestluse nuppe.
Novocall ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
Novocall ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne ja esitage seda mistahes ajal uuesti.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist All-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatut kõnede salvestamist $25/agent/kuu.
24/7 piiramatu tugi
24/7 pakutav piiramatu kasutajatugi, päringute arv piiragutevaba.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatut 24/7 tuge $25/agent/kuu.
smart phone calling

Võimas Novocall`i alternatiiv

Viige oma klienditugi kõrgemale tasemele ja pakkuge klientidele võimalust teiega mitme kanali kaudu ühendust võtta, milleks võivad olla e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus ja teadmistebaas – kõik see on saadaval ühe lahendusena.

Kõike hallatakse läbi usaldusväärse sedelisüsteemi nii, et iga teie saadud suhtlus sorteeritakse automaatselt. Sellisel moel saate keskenduda olulisele ja aega säästa.

Kõige kiirem reaalajavestlus

Live vestlus on esmavajalik tööriist klienditoe pakkumisel. See võimaldab teie klientidel agentidega koheselt läbi veebilehe ühendust saada.

undraw fast loading 0lbh
Book demo with LiveAgent

Kõnekeskuse tugi

Kui te ei soovi kõnekeskusest loobuda, te ei pea. LiveAgent võimaldab teil kõnekeskuse kiiresti ja lihtsalt üles seada. Saate selle ühendada telefoni, brauseri või mistahes valitud varustustega.

Kolmanda osapoole pakkujad pole vajalikud. LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

undraw winners ao2o

Valmis LiveAgent`ile lülituma?

Lülituge LiveAgent`ile ja andke oma klientidele klienditoe poolest rohkem valikuvõimalusi. LiveAgent`il on 3 suurepärast hinnaplaani, mis koosnevad kasulikest tööriistadest, funktsioonidest ja integratsioonidest, et saaksite oma töövoogu kiirendada. Tutvuge ja otsustage, milline teile kõige paremini sobib.

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1# hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on Novocall`i alternatiiv?

LiveAgent on Novocall`i alternatiiv klientidele, kes soovivad pakkuda suurepärast klienditeenindust läbi mitmete kanalite nagu e-mail, sotsiaalmeedia, live vestlus, foorum ja muu. LiveAgent klienditeeninduse tarkvara, mis kogub päringud, automatiseerib need ja pakub läbi raportite kiiret analüüsi.

Kuidas saab teie ettevõte LiveAgent`i kolimisest kasu?

Kuna LiveAgent on täielik kasutajatoe lahendus kogub see kõik klientide päringud ühte kohta kokku. Nii ei pea agendid mitme erinevate platvormide vahel lülituma ja nii vastata klientidele kiiremini . Sellest tulenevalt tõuseb klientide lojaalsus, paraneb CX ja väheneb probleemide hulk.

Milliseid andmeid on võimalik Novocall`ist LiveAgent`i üle kanda?

Saate üle kanda selliseid andmeid nagu informatsioon, agendid, sedelid, adminnid ja muu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo