Otsite Novocall`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Novocall`ile.

  • ✓ Seadistustasu puudub
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete oma kasutajatoe tarkvarast tüdinenud?

Otsite tarkvara, mis suudaks enamat, kui lihtsalt telefonikõned? Liveagent on ülim omnikanal kasutajatoe lahendus, mis aitab teil oma kliente paremini aidata.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

3 põhjust, miks ettevõtted lülituvad LiveAgentile

Kõnekeskuse tugi

Lisaks muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. Seda on kiire ja lihtne üles seada!

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest päris palju. Valige üks kolmest makseplaanist või valige oma toe kohandamiseks funktsioonid eraldi.

Funktsiooniderikas

175+ funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Novocall vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parima klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Novocall
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Novocall ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust.
Novocall ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Novocall pakub kõnekeskust $25/agent/kuu.
Iseteenindus
Võimaldab ehitada kliendiportaali, kus teie kliendid saavad registreerida pääsemaks juurde oma varasematele sedelitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Novocall ei paku iseteenindust.
Facebook
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised, muudab need sedeliteks. Liidesega saab kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast vastata.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Novocall ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Liides toob kõik mainimised ning kommentaarid ja teeb sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Novocall ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Kasutajad saavad kommentaaridele vastata otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Novocall ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon, mis toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Novocall ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab emavajalikku informatsiooni nagu tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Novocall ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub otse teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Novocall ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mille abil saate kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub automatiseerimist ja reegleid $25/agent/kuu.
API
Funktsioonid, millga saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Novocall i paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saavad sisse helistajad enne, kui operaatoriga suhtlema hakkavad süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Novocall ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Novocall ei paku videkõnesid
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ei kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Novocall ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatuid veebilehti $25/agent/kuu.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatut arvu vestluse nuppe.
Novocall ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.
Novocall ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne ja esitage seda mistahes ajal uuesti.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatut kõnede salvestamist $25/agent/kuu.
24/7 piiramatu tugi
24/7 pakutav piiramatu kasutajatugi, päringute arv piiragutevaba.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Novocall pakub piiramatut 24/7 tuge $25/agent/kuu.
smart phone calling

Võimas Novocall`i alternatiiv

Viige oma klienditugi kõrgemale tasemele ja pakkuge klientidele võimalust teiega mitme kanali kaudu ühendust võtta, milleks võivad olla e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia, kõnekeskus ja teadmistebaas – kõik see on saadaval ühe lahendusena. Kõike hallatakse läbi usaldusväärse sedelisüsteemi nii, et iga teie saadud suhtlus sorteeritakse automaatselt. Sellisel moel saate keskenduda olulisele ja aega säästa.

Kõige kiirem reaalajavestlus

Live vestlus on esmavajalik tööriist klienditoe pakkumisel. See võimaldab teie klientidel agentidega koheselt läbi veebilehe ühendust saada.
Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Kõnekeskuse tugi

Kui te ei soovi kõnekeskusest loobuda, te ei pea. LiveAgent võimaldab teil kõnekeskuse kiiresti ja lihtsalt üles seada. Saate selle ühendada telefoni, brauseri või mistahes valitud varustustega. Kolmanda osapoole pakkujad pole vajalikud. LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

man and woman winners-illustration

Valmis LiveAgent`ile lülituma?

Lülituge LiveAgent`ile ja andke oma klientidele klienditoe poolest rohkem valikuvõimalusi. LiveAgent`il on 3 suurepärast hinnaplaani, mis koosnevad kasulikest tööriistadest, funktsioonidest ja integratsioonidest, et saaksite oma töövoogu kiirendada. Tutvuge ja otsustage, milline teile kõige paremini sobib. LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1# hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.
Related Articles to Novocall`i alternatiiv
LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi

LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Õpetus: Eelnevalt määratletud vastused LiveAgentis

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x