Ütle head aega aeglasele, ebapiisavale tarkvarale

Tulge LiveAgent’isse ja viige enda andmed Extend süsteemist üle täna.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Lähete üle Extend süsteemist LiveAgent'isse?

Viige ebda andmed üle Extend’ist ja LiveAgent’ist. Tutvuge meie mitmekanalilise klienditoe tarkvaraga tänu meie 14-päevasele tasuta prooviperioodile juba täna. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Benefits of attended call transfers

Kolige LiveAgent'isse täna

Minge üle piletisüsteemile, mis toetab e-posti, reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid, kliendiportaali, teadmusbaasi, foorumeid ja sotsiaalmeediat – Facebook, Instagram, Twitter ja Viber. Pakkuge tuge kõigis kanalites ja näidake oma klientidele hämmastavat kliendikogemust. 

Soovite iseseisvalt üle minna?

Praegu ei ole meil LiveAgent’i jaoks Extend migratsioonipluginat. Andke meile teada, kui olete sellest huvitatud ja me anname endast parima, et see teoks teha. Vahepeal võite alati oma andmeid käsitsi migreerida.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milliseid andmeid saan Extend süsteemist üle kanda?

Inimesed

Kandke lihtsasti üle agendid, administraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

Sildid

Viige üle kõik osakondade ja piletite sildid.

Piletid

Viige üle piletid, manused, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Olete valmis üle minema Extend'ist LiveAgent'isse?

Visake pilk peale hüvedele, mida saate LiveAgent’i kasutuselevõtuga

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

24/7 tugi meie agentide poolt. Oleme olemas, kui teie meid vajate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ülim kasutajatoe lahendus

Kasulikud tööriistad, enam kui 175 funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Meil on kõik, mida vajate.

Person collecting papers into the net

Tõstke investeeringute tootlust (ROI) ja hoidke kokku

Saate valida, kas kasutada LiveAgent’it piiramatu ajaga tasuta paketti või võtta ühte meie tasulistest pakettidest.

Multilingual support in LiveAgent

Valige sobiv keel

Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast. LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid.

Viige enda andmed Extend'ist üle täna!

LiveAgent on 2019 ja 2020. aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ka Oxford’i Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel teie klientidele.

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Üleminek Extend-ist
Kas otsite töö jaoks parimat kandidaati? Allolev klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri võib aidata leida inimese, kes on teile suurepäraseks abiks.

Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri

Tekst räägib klienditeenindaja rollist ettevõtete jaoks ning soovitab värbamise jaoks kasutada kontrollnimekirja, et kindlustada kvalifitseeritud kandidaadi leidmine. Lisaks antakse soovitusi ametikoha nõuete seadmiseks, värbamisplaani koostamiseks ning eelarve loomiseks värbamisprotsessi jaoks. Kontrollnimekirja abil saavad ettevõtted tagada klienditeenindajate valimise optimaalse ja tõhusa protsessi.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Piletisüsteemi olulisus

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Klienditoe süsteemide kasutamine on laialt levinud kogu maailmas. Täpse statistika saamiseks lugege meie artiklit.

Klienditoe kasutus

Kliendid eelistavad iseteenindust ja teadmistebaasi kasutamist, kuid kui vajalikku teavet ei leita, siis võetakse ühendust kõnekeskusega. Kliendiportaalid on populaarsed, sest nad pakuvad ööpäevaringset tuge. 77% klienditugedel on ametlikud teenusetaseme lepingud. Enam kui 81% klientidest proovib probleeme iseseisvalt lahendada enne klienditoe esindajatega ühendust võtmist. Reaalajas vestluse kasutamine pakub ka eeliseid. Sotsiaalmeedia on kasulik kanal, kuid klientide ootused ja harjumused erinevad sotsiaalmeedias ja kõnekeskuses.

Eesliin on meeskond, mis tegeleb igapäevaselt klientidega. Eesliini tuntakse ka kliendiga tegeleva meeskonnana.

Eesliin

Eesliin on oluline meeskond, mis tegeleb igapäevaselt klientidega ja esindab ettevõtet kliendi silmis. Nad peaksid omama suurepäraseid suhtlusoskusi ja olema võimelised lahendama probleeme kiirelt ja professionaalselt ning looma kliendisuhteid ja soodustama nende lojaalsust. LiveAgent’i abil on võimalik agente eesliinile lisada.

Kohandage ja salvestage meie klientide tunnustamise mallid otse LiveAgenti. Tänumeilide saatmine pole kunagi olnud nii lihtne!

Klientide tunnustuse e-kirja mallid

Artikkel annab näpunäiteid kliendisuhtete tugevdamiseks ja müügijärgsete küsitluste läbiviimiseks e-kaubanduses. E-kirja mallid võivad aidata kampaaniate tõhusust suurendada, sealhulgas varude täiendamise meilikampaaniad korduva tulu teenimiseks. Oluline on väljendada tänu ja isikupärastada sõnum kliendi väärtustamisele keskendudes.

Järgige viisakate vestluste protokolle. Uurige õiget vestluse suhtlusetiketti ja tutvuge klienditeeninduse reeglitega.

Reaalajas vestluse etikett klienditeenindusele

Reaalajas vestluse etikett on viisakuse ja klienditeeninduse käitumisnormide järgimine. See on oluline osa rahuldava kliendikogemuse pakkumisel. Reaalajas vestluse tarkvara on kasulik, kuna see võimaldab kiiremat ja odavamat kliendituge. Klienditeeninduse pakkumiseks on vaja pädevaid ja sõbralikke töötajaid, kes järgivad etiketi reegleid. Kliendikeskne mõttelaad, kannatlikkus ja empaatia on olulised omadused. Et vältida probleeme, tuleks läbi viia koolitusi etiketi värskendamiseks. Reaalajas vestluses on oluline järgida etiketti, et tagada maksimaalne klientide rahulolu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo