Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri
Tekst räägib klienditeenindaja rollist ettevõtete jaoks ning soovitab värbamise jaoks kasutada kontrollnimekirja, et kindlustada kvalifitseeritud kandidaadi leidmine. Lisaks antakse soovitusi ametikoha nõuete seadmiseks, värbamisplaani koostamiseks ning eelarve loomiseks värbamisprotsessi jaoks. Kontrollnimekirja abil saavad ettevõtted tagada klienditeenindajate valimise optimaalse ja tõhusa protsessi.
Kliendid eelistavad iseteenindust ja teadmistebaasi kasutamist, kuid kui vajalikku teavet ei leita, siis võetakse ühendust kõnekeskusega. Kliendiportaalid on populaarsed, sest nad pakuvad ööpäevaringset tuge. 77% klienditugedel on ametlikud teenusetaseme lepingud. Enam kui 81% klientidest proovib probleeme iseseisvalt lahendada enne klienditoe esindajatega ühendust võtmist. Reaalajas vestluse kasutamine pakub ka eeliseid. Sotsiaalmeedia on kasulik kanal, kuid klientide ootused ja harjumused erinevad sotsiaalmeedias ja kõnekeskuses.
Eesliin on oluline meeskond, mis tegeleb igapäevaselt klientidega ja esindab ettevõtet kliendi silmis. Nad peaksid omama suurepäraseid suhtlusoskusi ja olema võimelised lahendama probleeme kiirelt ja professionaalselt ning looma kliendisuhteid ja soodustama nende lojaalsust. LiveAgent’i abil on võimalik agente eesliinile lisada.
Klientide tunnustuse e-kirja mallid
Artikkel annab näpunäiteid kliendisuhtete tugevdamiseks ja müügijärgsete küsitluste läbiviimiseks e-kaubanduses. E-kirja mallid võivad aidata kampaaniate tõhusust suurendada, sealhulgas varude täiendamise meilikampaaniad korduva tulu teenimiseks. Oluline on väljendada tänu ja isikupärastada sõnum kliendi väärtustamisele keskendudes.
Reaalajas vestluse etikett klienditeenindusele
Reaalajas vestluse etikett on viisakuse ja klienditeeninduse käitumisnormide järgimine. See on oluline osa rahuldava kliendikogemuse pakkumisel. Reaalajas vestluse tarkvara on kasulik, kuna see võimaldab kiiremat ja odavamat kliendituge. Klienditeeninduse pakkumiseks on vaja pädevaid ja sõbralikke töötajaid, kes järgivad etiketi reegleid. Kliendikeskne mõttelaad, kannatlikkus ja empaatia on olulised omadused. Et vältida probleeme, tuleks läbi viia koolitusi etiketi värskendamiseks. Reaalajas vestluses on oluline järgida etiketti, et tagada maksimaalne klientide rahulolu.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel