Ütle head aega aeglasele, ebapiisavale tarkvarale

Tulge LiveAgent’isse ja me viime teie andmed Freshcaller süsteemist üle tasuta.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Kolite Freshcaller'ist LiveAgent'isse?

Üleminek Freshcaller’ist LiveAgent’isse on lihtne. Meie tugimeeskond on valmis teid aitama ükskõik millega. Kanname teie andmed üle tasuta!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Freshcaller vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Competitor
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.5 punkti 5-st.
Kasutamise lihtsus
Kasutamise lihtsuse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.6 punkti 5-st.
4.5
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu lihtsas kasutamises 4.5 punkti 5-st.
Klienditeenindus
Klienditeeninduse hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.7 punkti 5-st.
4.6
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt hinnangu klienditeeninduses 4.6 punkti 5-st.
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhe hinnangud kontrollitud Capterra kasutajatelt.
4.7
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.7 punkti 5-st.
4.4
Sai Capterra kontrollitud kasutajatelt raha ja väärtuse suhte hinnangu 4.4 punkti 5-st.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
$19/kuu/agent Tarkvara hind USA dollarites esindaja kohta kuus.
Märguanded/eskalatsioonid
Märguanded ja eskalatsioonid piletite ja SLA-de kohta vastavalt prioriteedile ja eelnevalt määratletud tingimustele.
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Pakub märguandeid ja eskalatsioone
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
Pakub automatiseeritud marsruutimist
Pakub automatiseeritud marsruutimist
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Järjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
Pakub järjekordade haldamist.
Pakub järjekordade haldamist.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletimüügitarkvara mitme e-posti aadressiga, et vastu võtta, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Pakub tulemislikkuse näitajaid.
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste kogusid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendab mitu suhtluskanalit (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemist.
Pakub mitmekanalist tuge.
Pakub mitmekanalist tuge.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestlus, mida saab kasutada teie veebisaidil reaalajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestlust.
Pakub reaalajas vestlust.
Aruanded/analüütika
Analüütiline juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
Pakub aruandeid/analüütikat.
Ei paku aruandeid/analüütikat.
Iseteenindusportaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
Pakub iseteeninduse portaali.
Pakub iseteeninduse portaali.
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Pakub teenusetaseme kokkulepete (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Piletite haldamine
Halda pileteid piletite suunamise, ühendamise, jagamise, rämpspostiks märgistamise, edasilükkamisega ja palju muuga.
Pakub piletite haldamist.
Pakub piletite haldamist.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
Data migration from one solution to another

Tasuta andmete ülekandmine

Meie tugiteenuse personal on valmis teid aitama millega iganes, seega võtke meiega julgelt ühendust! Samal ajal, kui me teie andmeid üle kanname, võite korraks pausi teha ja oodata, kuni saate hakata kasutama oma uut LiveAgent kontot ja pakkuda oma klientidele parimat tuge.

Kas soovite andmeid ise üle kanda?

Pakume Freshcaller’i jaoks migratsioonipluginat, mis aitab teil oma pileteid importida. Klikkige siia, et saada lisateavet.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milliseid andmeid saab Freshcaller'ist üle viia?

Inimesed

Kandke lihtsasti üle agendid, administraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

Sildid

Viige üle kõik osakondade ja piletite sildid.

Piletid

Viige üle piletid, manused, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Olete valmis üle minema Freshcaller'ist LiveAgent'isse?

Visake pilk peale hüvedele, mida saate LiveAgent’i kasutuselevõtuga

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

24/7 tugi meie agentide poolt. Oleme olemas, kui teie meid vajate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ülim kasutajatoe lahendus

Kasulikud tööriistad, enam kui 175 funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Meil on kõik, mida vajate.

Person collecting papers into the net

Tõstke investeeringute tootlust (ROI) ja hoidke kokku

Saate valida, kas kasutada LiveAgent’it piiramatu ajaga tasuta paketti või proovida ühte meie tasulistest pakettidest.

Multilingual support in LiveAgent

Valige sobiv keel

Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast. LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid.

Viige enda andmed Freshcaller'ist üle täna!

LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ka Oxford’i Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel teie klientidele.

Package Name

Kõikehõlmav

Ideaalne igas suuruses ettevõtete ja suurte korporatsioonide jaoks

$39 /mo

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Üleminek Freshcaller-ist
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.

LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.

Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke

Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.

LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.

Kuidas LiveAgentis osakondi luua

LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada

LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Parandab vastamiskiirust 26%, mõjutades turundusspetsialisti rolli.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo