Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Parandab vastamiskiirust 26%, mõjutades turundusspetsialisti rolli.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel