Kõnekeskuse koolitus | Krediitkaardi klienditeeninduse rollimäng
LiveAgent pakub klienditeeninduse lahendusi, mis aitavad klienditeenindajatel kasutada õiget sõnastust, vältida negatiivsust ja väljendada abivalmidust klientidega suheldes. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned ja video kõned.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Need väljavõtted tutvustavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara väikeettevõtetele. See tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klienditeenindust, suurendada vastamiskiirust ja tagada täpsem piletihaldus.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.
Kuidas LiveAgentis reegleid luua
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Tarkvara parandab vastamiskiirust ja suurendab müüki.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel