Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Kliendiportaali tarkvara - LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.
Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada
Vestluskutsete loomine LiveAgentis on oluline müügi ja kliendirahulolu parandamiseks. LiveAgent pakub tarkvara kiireks vastamiseks ja isikupäraseks toeks.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Ärritunud klientide juhtimiseks ja teenuse kvaliteedi parandamiseks saavad ettevõtted kasutada LiveAgenti klienditoe tarkvara, mis pakub terviklikku suhtluse lahendust.
Nädala kuumimad AI uudised! Osa 2 (Mai 2023)
LiveAgenti veebilehel tutvustatakse ettevõtet ja toote omadusi, hinnakujundust ning integratsioone. Lisaks pakutakse erinevaid kontaktivõimalusi.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent on mitmekülgne klienditeenindustarkvara, mis parandab ettevõtete tuge, pakkudes erinevaid suhtluskanaleid ja haldussüsteeme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel