Migreerute Frontist?

Kas olete migreerumas FrontAppist teisele klienditeeninduse tarkvarale? Tulge üle oma uude ühendatud postkasti koos suurepäraste põhitööriistade ja funktsioonide, reaalajavestluse, teadmustebaasi ja palju muuga. Valige LiveAgent.

Ühendage oma meilikonto, migreeruge LiveAgenti juba täna ja vaadake järele kuidas parandada oma töövoogu ja pakkuda klienditeenindust teise lahendusega. 

Mis sorti andmeid saate migreerida Frontist?

Inimesed

Migreerige agentide profiilid ja kõik kontaktid oma uuele ainsale kontole

Piletid

Kolige oma Gmail, raalajavestlus, kõnekeskus või kõik muud piletid oma uude meeskonna postkasti

Sildid

Migreerige kõik oma sildid Frontist.

Tagasiside

Kolige oma tagasiside ja kliendirahulolu info

Maximum queue time

Komplementaarne migratsioon Frontist

Migreerumine Frontist ei lähe Teile midagi maksma kasutades LiveAgenti. See on meie kulul ja me aitame Teil meelsasti oma andmed uude jagatud postkasti ümber kolida. Lisaks Teie emaili ajaloole, messengerile ja teistele vestlustele, saate omale uhiuue tööriistakomplekti aitamaks Teil pakkuda klienditeenindust parimal moel. 

Kas soovite, et hoolitseksime teie migreerumise protsessi eest? Meie tiim migreerib Teie andmed ja aitab Teil end sisse seada oma uude klienditoe tarkvarasse ja kasutajaliidesesse. Kui Te soovite seda esmalt järele proovida, klikkige allolevale nupule ja saage täielik LiveAgenti kogemus.

Täielikult LiveAgenti migreerumise eelised

Satisfaction prediction scores

Suurepärane kliendikogemus

Me anname endast parima, et pakkuda tuge ükskõik millal ja anda Teile tööristad oma klientide abistamiseks

Live chat software

Täiemahuline klienditeeninduse tarkvara

Kasutage kõiki meie tasulises plaanis sisalduvaid juhtpaneeli tööriistu, funktsioone ja integratsioone

Reports

Säästke rohkem ja teenige rohkem

Pöörake veebisaidi külastajad maksvateks klientideks ja kasutage tööriistu, et toetada neid kulusid säästva tarkvaraga

On time resolution

Suurendage töövoogu

LiveAgent võimaldab Teie agentidel teha rohkem ja säästa aega

Tehke seda õigete tööriistadega

Frontil on märkimisväärne tööriistakomplekt. Nõnda ka meil. LiveAgentil on kõik tööriistad, mida Te vajate näitamaks oma klientidele head kliendikogemust/strong>. Looge oma postkast, ühendage oma Gmail ja alustage suurepärase piletisüsteemi kasutamist, mis kannab kogu organiseerimise eest ise hoolt. Te võite ise valida oma emaili pakkuja või teised kommunikatsioonikanalid.

Millised kommunikatsioonikanalid? Me räägime emailist, kõnekeskusest, teadmustebaasist ja sotsiaalmeediast. Kasutage Facebook Messengeri, Twitterit või isegi otseseid sõnumeid ja kõike muud Instagramist. Samuti kajastame viberit. Kõigele lisaks on LiveAgentil kõige kiirem reaalajavestluse vidin turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Nüüd saate vastata igale sõnumitüübile ja pakkuda suurepärast tugiteenust läbi iga kanali. 

liveagent tools

LiveAgenti tööriistakomplekt

get inspired

Suurepärane kasutajatugi

LiveAgent ei luba ainult Teil anda endast parimat, vaid me püüame väga anda endast parima ka Teile. Hea kasutajatoe tarkvara peaks sisaldama ka suurepärast kasutajatuge oma klientidele. 

Sellepärast pakume oma klientidele 24/7 klienditeenindust. Võtke meiega ühendust kui Teil peaks olema probleem mõne sättega või soovite saada lihtsalt informatsiooni.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Migratsioon Frontist
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

Koostöövahendid võimaldavad meeskonnaliikmetel lihtsamini ja tõhusamalt suhelda, probleeme lahendada, jagada ja koostööd teha.

Koostöövahendid

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. Preemiaid ja märke saab kasutada klienditoe meeskonna motiveerimiseks ning see suurendab klientide rahulolu.

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi ja funktsioone, et parandada klienditeenindust, suurendada müüki ja pakkuda erakordset kliendikogemust. Agentide lisamine ja teenuste määramine on lihtne. Tarkvara võimaldab ka ajutise abi saamist.

Kolige osTicket`ist LiveAgenti meie meeskonna toel ja saage juurdepääs mitme kanaliga sedelisüsteemile.

Öelge head aega osTicket`ile

LiveAgent pakub rikkalikku tarkvarapaketti taskukohase hinnaga, suurendades rahulolu, säästes aega ja raha ning pakkudes paremaid ümberarvestuskursse.

Selles tekstis selgitatakse, kuidas LiveAgentis luua vestluskutseid ja kontaktivorme, mis aitavad suurendada müüki ja kliendirahulolu.

Kuidas LiveAgentis agente lisada

Selles tekstis selgitatakse, kuidas LiveAgentis luua vestluskutseid ja kontaktivorme, mis aitavad suurendada müüki ja kliendirahulolu.

Kõigil brändidel on sotsiaalmeedia ühendus seoses oma veebilehega. Nii on klientidel läbi sotsiaalmeedia äpide nagu Facebook, jne teiega ühendust võtta.

Facebook`i sedelisüsteem

Meie ettevõte pakub mitmesuguseid tarkvara ja teenuseid, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme ja e-posti haldussüsteeme. Hakake meie partneriks ja saate kasu meie lahendustest.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo