Öelge aeglasele tarkvarale head aega

Lülituge LiveAgent`ile & kolige oma andmed Outlook`ist üle täna.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Kolite Outlook`ist?

Soovite klienditoe uuele tasemele viia? Öelge head aega jagatud postkastile ning kolige oma andmed Outlook`ist üle. Ühendage e-maili kontod LiveAgent´iga, et hoida klientide päringutel paremini silma peal, lahendada neid kiiremini ja tõsta oma klientide rahulolu. LiveAgent on ülim kasutajatoe lahendus, millel on mitmed tööriistad, funktsioonid, integratsioonid ja tugi, et aidata teil pakkuda parimat kasutajatuge ja seda ühelt töölaualt. Lugege edasi, et rohkem teada saada või alustage oma tasuta 14-päevast prooviperioodi.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

LiveAgent`i kolimise eelised

Sedelisüsteem

Sedelisüsteem organiseerib kõik teie kommunikatsiooni vastavalt erinevatele olulisuse standarditele.  

Rohkem suhtlustööriistu

E-mail, live vestlus, kõnekeskus, teadmistebaas, sotsiaalmeedia tugi.  

24/7 tugi

Oleme olemas, kui vajate infot või abi probleemi lahendamisel.

Saage tasuta Outlook`i migratsioon

Lülitudes LiveAgent`ile ei tähenda see, et peate oma Microsoft Outlook`i kontost loobuma. Oma andmete kolimine tähendab teie e-maili konto integreerimist LiveAgent`i ning andmete edastamist, et saaksite neil paremini silma peal hoida. Alustage tasuta prooviperioodiga, et kliendi e-mailidega paremini tegeleda.

Millist tüüpi andmeid saate üle kolida?

Kontaktid

Kolige kontaktid üle LiveAgent´i

E-mailid

E-mailid ja teist tüüpi suhtlus teie Outlook`ist

Sildid

Silte saate samuti üle kolida

Tagasiside

Edastage tagasiside informatsioon

Rohkem tööriistu ja parem kasutajatugi

Saate muuta oma e-maili organiseeritud sedelisüsteemiks, kus saate oma klientide päringutest parema ülevaate, märkida probleemid lahendatuks ja lihtsalt oma kasutajatuge paremini hallata. E-mailid on kõigest selle algus.  Meie sedelisüsteem sisaldab ka teisi tööriistu. Räägime kiireimast live vestluse vidinast teie veebilehele, kõnekeskusest, teadmistebaasist ja isegi sotsiaalmeedia toest.  Ühendage oma Facebook Messenger, Twitter, Instagram võ Viber. Katke kõik olulised kanalid, mida kliendid üle kogu maailma kõige enam kasutavad ja hoidke neil silma peal ühelt töölaualt. Ühtlustage töövoogu rohkemate integratsioonidega ning kasutada erinevaid funktsioone ära.
liveagent tools

Tutvuge meie tööriistadega

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Oleme siin, et sind aidata

Mõistame suurepärase klienditoe pakkumise olulisust. Sellepärast teeme omalt poolt parima, et aidata oma kliente siis, kui nad seda vajavad. LiveAgent pakub 24/7 kliendituge kõigis plaanides. Pakkuge suurepärast tuge tundes kindlat seljatagust. Võtke ühendust, kui teil on vaja probleeme lahendada või kui soovite LiveAgent`i kasutamise kohta rohkem teada saada. Saate meiega igal ajal ja moel ühendust võtta – e-maili, teadmistebassi, kõnekeskuse või live vestluse kaudu. Soovite oma uue kasutajatoe kasutamisel suurepärast tuge saada? Klikkige allpool oleval nupul.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Mida kliendid meist arvavad?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Outlook migratsioon
10 klienditeeninduse reeglit. Kõnekeskus vs kontaktkeskus: erinevused. Vihaste klientidega suhtlemine. Sotsiaalmeedia näpunäited. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi.

Klienditeenindus

10 klienditeeninduse reeglit. Kõnekeskus vs kontaktkeskus: erinevused. Vihaste klientidega suhtlemine. Sotsiaalmeedia näpunäited. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.

E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.

LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.

Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua

LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo