Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim Gmaili alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Gmailile?

Võib julgelt öelda, et Gmail on üks populaarsemaid ja laialdasemalt kasutatavaid e-posti teenuseid. Oleme kõik harjunud nii tasuta salvestusruumi, saadetud kirja tagasi võtmise nupu kui ka täiendavate kasulike funktsioonidega, nagu edasilükkamine, sildid või kaustad. Ütleme nii, et Gmail on ideaalne e-posti lahendus üksikisikutele. See hoiab kõik rikkumatuna ja korrapärasena.

Gmaili äritegevuseks kasutamisel – eriti klienditoe jaoks, on siiski mõned piirangud. Kahjuks ei toeta Gmail universaalset postkasti mitmekanaliliste integratsioonidega või mitme agendi juhtpaneeli ülevaadet. Mõlemad on klienditeeninduses hädavajalikud. Kui otsite Gmaili alternatiivi oma tugiteenuse osakonnale, võib LiveAgent olla Teie jaoks õige lahendus.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Importige oma e-kirjad LiveAgenti ja saage
mitmekanalilist klienditeeninduse lahenduse hüvesid

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Võimsad klienditoe funktsioonid

Kaaluge LiveAgenti Gmaili alternatiivina oma ettevõttele. LiveAgentil on üle 179 klienditoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni. Kasutage ära meie võimsaid analüütika ja aruandluse funktsioone, mängustamist või sisseehitatud teadmusbaasi.

Laske LiveAgentil ära teha raske tõstmine, et saaksite keskenduda oma klientidega sisukate suhete loomisele.

3 põhjust miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Rakendage oma ettevõttes ühist postkasti ning saage järgmisi hüvesid:

Union icon

Suurenenud kliendi rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja konversioonimäärasid.

Increase icon

Paranenud agentide produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem klientide päringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Phone icon

Kontaktpunkt

Teie tugiteenuse meeskond saab käsitleda mitmete kanalite kliendipäringuid ühest kohast.

Rõõmsad kliendid on parimad kliendid

Pakume portjee migratsiooni teenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Rakendage universaalse postkasti jõudu

Ideaalne klienditeeninduse tarkvara peaks olema läbipaistev ja lihtsasti kättesaadav kõigile osakonna agentidele. See peaks pakkuma ka mitmekanalilisi integratsioone ja pakkuma lisanduvaid klienditoe funktsioone nagu automatiseerimine. LiveAgenti universaalne postkast teebki just seda.

LiveAgenti universaalne postkast on Teie praeguse e-posti postkasti targem versioon. See võimaldab Teil saata ja vastu võtta sõnumeid mitmetelt kanalitelt, nagu e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia või isegi hääl- ja videokõned. LiveAgenti postkast eemaldab vajaduse kontode jagamise ja seadmete jälgimise järele. Kõik uued piletid lükatakse automaatselt LiveAgenti juhtpaneelile ning on vaadatavad ja vastatavad kõikide agentide jaoks.

Universaalne postkast võimaldab teil lisada silte, meeldetuletusi, sisemärkmeid, automatiseerida osakondade või konkreetsete agentide pileteid ja palju muud. Kui otsite oma ettevõttele Gmaili alternatiivi, kaaluge LiveAgenti.

Kasutage ära hübriidset piletisüteemi voogu

Kui otsite oma ettevõttele Gmaili alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. LiveAgent kasutab hübriidset piletivoogu, mis on klienditoe oluline funktsioon, kuna see suurendab agentide tootlikkust. Hübriidne piletivoog muudab kõik piletid ühesugusteks, olenemata suhtluskanalist, mille kaudu need saadi. Piletivoog võimaldab Teil jälgida oma klientide teekonda läbi erinevate kanalite, kuid jäädes alati samale hübriidsele piletile. Nii on Teil käeulatuses kogu oluline teave oma klientide ja nende probleemide kohta.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi/strong> ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Automatiseerige ülesandeid, et säästa aega

Automatiseerimine on hädavajalik funktsioon klienditeenindusele, kuna see säästab palju aega. See võimaldab automatiseerida lihtsaid ülesandeid, luua töövoogusid või unikaalseid automatiseerimise reegleid vastavalt ettevõtte vajadustele.

Näiteks saab automatiseerimise reeglitega määrata piletid (igal etapil) automaatselt üksikutele agentidele või osakondadele. Teil on ainult tarvis valida “Käivitaja” ja reegel täidetakse. LiveAgentis võivad automatiseerimise reeglid põhineda mis tahes pileti parameetril, sündmusel või kellaajal.

Otsustage kas LiveAgent on Teie ettevõtetele hea Gmaili alternatiiv meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga. Krediitkaarti pole vaja.

Andke tõuge oma klienditeenindusele

LiveAgent on enim arvustatud ja väikeste ning keskmiste ettevõtete poolt hinnatud number 1 klienditoe tarkvaraks aastal 2020. Seetõttu on see suurepärane alternatiiv Gmailile. Ühinedege maailmatasemel klienditeeninduse pakkumisel ettevõtetega, nagu Yamaha, BMW, Huawei, ja Oxfordi Ülikool. LiveAgentiga on see lihtne. Alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Ei vaja krediitkaarti.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent kustutab klienditeeninduse tagasilöögid

12% Ameeriklastest hindab nende number 1 frustratsiooni allikaks klienditeeninduse puhul “kiiruse puudumist.” Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% tarbijatest väidab, et vajadus seletada oma probleemi mitmetele inimestele, on halb klienditeenindus. Dimensional’i uuring

Simple and efficient customer service

Kliendivoolavus

Üks kolmandik tarbijatst ütleb, et mad kaaluksid ettevõtete vahetamist pärast ühte halba klienditeenindust. American Express

72% tarbijatest väidavad, et klienditeenindusega ühendust võttes eeldavad nad agentidelt, et nad “teaks, kellega on tegemist, mida on ostetud ja omaks ülevaadet varasematest sidemetest”. Microsoft

Vaadake, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Kuidas on LiveAgent võrreldab Gmailiga?

LiveAgent pakub Gmailile lisaks järgmisi võimalusi: piletisüsteem, 24/7 tugi, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia integreerimine.

Millised on Gmaili asemel LiveAgenti kasutamise hüved?

LiveAgenti Gmaili asemel kasutamise hüvede hulka kuuluvad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmine, väiksemad klienditeeninduskulud, vähenenud klientide kadumise määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo