Kas otsite oma ärisuhtluse parandamiseks usaldusväärset Gmaili alternatiivi? Enam pole vaja otsida. LiveAgent on uuenduslik platvorm, mis pakub laias valikus funktsioone ja integratsioone, võimaldades teil hõlpsalt hallata oma e-kirju ja klienditoe pileteid. Proovige LiveAgenti juba täna ja viige oma tugi järgmisele tasemele!
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Gmail on populaarne meiliplatvorm, mida ettevõtted kasutavad võrgusuhtluseks ja kliendisuhete parandamiseks. Sellega kaasnevad aga oma piirangud.
Artiklis uurime erinevaid Gmaili alternatiive ja võrdleme nende põhifunktsioone, eeliseid ja hindu, et aidata teil leida oma ettevõtte vajadustele parim.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
On mitmeid põhjuseid ja tegureid, mis võivad viia teid mõne Gmaili alternatiivi avastamiseni kas isiklikuks või äriliseks kasutamiseks. Mõned neist põhjustest võivad hõlmata järgmist:
Lõppkokkuvõttes on alternatiivide kaalumine oluline õige platvormi leidmisel, mis suurendab klientide rahulolu ja edendab nende säilitamist. Erinevate meiliteenuste uurimine aitab teil tuvastada need, mis vastavad teie funktsioonide, kulude ja üldise kasutuskogemuse vajadustele kõige paremini.
Kuigi Gmail on paljude erinevate ettevõtete jaoks väga populaarne valik, kaasnevad sellega teatud piirangud, mis võivad mõjutada meeskonna koostööd, tootlikkust ja üldist klienditeenindust. Mõned neist peamistest piirangutest hõlmavad järgmist:
Neid piiranguid arvesse võttes saavad ettevõtted teha targemaid otsuseid ja välja selgitada, kas Gmail on nende jaoks parim valik.
Kui otsite suurepärast alternatiivi Gmailile, võiksite kaaluda LiveAgenti. Enam kui 15 000 kliendiga üle maailma ning sealhulgas ettevõtetega nagu Yamaha, Huawei ja Forbes, on LiveAgent suurepärane valik igas suuruses firmadele.
LiveAgenti peamine eesmärk on pakkuda omnikanalilist klienditeenindusplatvormi, mis sisaldab meili, reaalajas vestlust, sotsiaalmeediat ja telefonituge, muutes selle suurepäraseks võimaluseks ettevõtetele, kes soovivad oma kliendisuhtlust sujuvamaks muuta.
Integratsioonid on olulised LiveAgenti jõudluse täiendamiseks ja erinevate tööriistade ühendamiseks, et soodustada teie igapäevast tööd. Integreerimiseks saab kasutada API-sid, kasutada natiivseid integratsioone või aktiveerida pistikprogramme.
Integratsioonide hulka kuuluvad:
LiveAgent on suurepärane valik igas suuruses ettevõtetele, mis tegutsevad igasugustes tööstusharudes, sealhulgas tervishoid, e-kaubandus, rahandus, IT ja palju muud. Tarkvara pakub põhi- ja preemiumpakette, muutes selle väga skaleeritavaks ja seetõttu kättesaadavaks nii väikestele kui ka suurtele ettevõtetele.
Kui otsite Gmaili alternatiivi, on Aol Mail väärt kandidaat. Väikeettevõtetest suurkorporatsioonideni ulatub nende kliendibaas erinevatesse tööstusharudesse, sealhulgas rahandus, tervishoid ja meelelahutus. Nende peamine eesmärk on pakkuda hõlpsasti kasutatavat meiliplatvormi, mis on juurdepääsetav kõikjalt, muutes selle liikvel olevate inimeste jaoks usaldusväärseks platvormiks.
Aol mail pakub erinevaid kolmandate osapoolte rakendusi, sealhulgas:
Aol Mail on sobiv alternatiiv vabakutselistele ning väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele kõigis tööstusharudes. Tänu oma skaleeritavusele on see ideaalne lahendus ettevõtetele, mis alles kasvavad ja laienevad.
Outlook võib olla teie ettevõtte jaoks suurepärane Gmaili alternatiiv. Üle 400 miljoni ülemaailmse kasutajaga on Outlook populaarne valik nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele. Nende klientide hulka kuuluvad LinkedIn, Dell ja Rolls-Royce, mistõttu on see suurettevõtte tasemel organisatsioonide jaoks usaldusväärne valik.
Microsofti perekonna osana pakub Outlook järgmisi integratsioone:
Outlook on meilihaldustarkvara, mis sobib igas suuruses ettevõtetele. Selle kliendibaas hõlmab selliseid tööstusharusid nagu haridus, tervishoid, rahandus, personalitöö ja muud.
Või võite valida Microsoft 365 ja Microsoft Teamsi, mis sisaldavad Outlooki järgmiste tellimustega:
Vaadake täielikku Outlooki võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgenti suhtes vastu peab.
Miljonite klientidega üle maailma on iCloud Mail populaarne valik neile, kes kasutavad Apple’i tooteid. iCloud Maili põhirõhk on pakkuda meiliplatvormi, mis integreerub sujuvalt teiste Apple’i teenustega, nagu iCloud Drive ja Contacts, muutes selle Apple’i kasutajatele mugavaks valikuks.
iCloud Maili integratsioonide hulgast leiate:
iCloud Mail võib olla suurepärane alternatiiv ettevõtetele, kes juba kasutavad valdavalt Apple’i seadmeid. Enamasti sobib see väiksematele ettevõtetele või alustavatele ettevõtetele, kuna iCloud Mail ei paku kuigi palju funktsioone ja integratsioone, mida suuremate organisatsioonide jaoks vaja võiks minna.
Mail.com on meiliteenuse pakkuja, millel on miljoneid kasutajaid üle maailma. Nende klientide hulka kuuluvad väikeettevõtted, mittetulundusühingud ja isikud, kes hindavad kohandamist ja paindlikkust. Nad keskenduvad laia valiku kohandatavate funktsioonide pakkumisele, mis muudab meilikogemuse kohandamise teie konkreetsetele vajadustele lihtsaks.
Mail.comi integratsioonide hulka kuulub:
Mail.com-ist kõige rohkem kasu saavad ettevõtted on enamasti vabakutselised, idufirmad ja väikeettevõtted. Mail.com-i kasutatakse kõige sagedamini isiklikuks kasutamiseks, mittetulundusühinguteks või hariduseks.
Zoho Mail on usaldusväärne Gmaili alternatiiv. Zohol on üle 50 miljoni kasutaja üle maailma, mis teeb neist populaarse e-posti teenuse pakkuja igas suuruses ettevõtetele. Zoho Mail keskendub tervikliku meiliplatvormi pakkumisele, et muuta töövooge sujuvamaks.
Zoho Mail ühendub paljude erinevate rakendustega, sealhulgas:
Zoho Mail on funktsioonirikas platvorm, mis on mõeldud peamiselt väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes töötavad IT, tervishoiu, e-kaubanduse ja hariduse valdkonnas.
ProtonMailil on üle 10 miljoni kasutaja üle maailma. See on mõeldud erineva suurusega ettevõtetele, kes seavad esikohale privaatsuse ja turvalisuse. ProtonMail pakub end-to-end e-posti krüptimist ja turvalist meilisuhtlust, muutes selle usaldusväärseks valikuks, kui teil on vaja kaitsta tundlikku teavet.
ProtonMaili saab ühendada:
ProtonMail on privaatsusele keskendunud ja turvaline meiliplatvorm, mis sobib kõige paremini ettevõtetele, kes tegelevad küberturvalisuse, ajakirjanduse, juriidiliste toimingute ja muude valdkondadega, kus andmete privaatsus on ülimalt oluline.
Indiviididele:
Ettevõtetele:
Üle 20-aastase turvaliste meiliteenuste pakkumise kogemusega Hushmail on usaldusväärne Gmaili alternatiiv. Hushmaili põhieesmärk on pakkuda krüpteeritud meilisidet, mis on juurdepääsetav kõikjalt.
Saate siduda oma Hushmaili kontod järgmiste kolmandate osapoolte rakendustega:
Hushmail on väga turvaline meiliplatvorm, mis sobib eelkõige väikestele ja keskmise suurusega organisatsioonidele, kes seavad esikohale kasutajate privaatsuse, andmeturbe ja valdkonnapõhiste eeskirjade järgimise. Nende klientide hulka kuuluvad tervishoiuteenuse osutajad ja juristid.
Yahoo! Mail on üks populaarsemaid meiliteenuse pakkujaid turul ja tegutsenud juba üle kahe aastakümne. Miljonite kasutajatega kogu maailmas on Yahoo! Mail usaldusväärne Gmaili alternatiiv. Oma paljude funktsioonidega Yahoo! Mail on tugev lahendus, mis aitab teil püsida organiseeritudna ja produktiivsena.
Et kogeda Yahoo! Maili täielikku potentsiaali, võite selle siduda selliste rakendustega nagu:
Yahoo! Mail on kasutajasõbralik platvorm, mida enamik inimesi kasutab isiklikuks kasutamiseks. Kuigi see ei ole suunatud konkreetsetele tööstusharudele, võite leida Yahoo! meelelahutusest, meediast ja haridusest. Täiustatud funktsioonide puudumine muudab selle aga vähem sobivaks keskmise suurusega ja suurtele organisatsioonidele.
Teine Gmaili alternatiiv, mida tasub kaaluda, on GMX Mail. See on populaarne meiliteenuse pakkuja erinevate tööstusharude ettevõtetele. Nende klientide hulgas on neid, kes hindavad kohandamist ja paindlikkust. Funktsioonidega, nagu kaitse viiruste eest, rämpspostifiltrid ja juurdepääs mobiilirakendustele, on GMX Mail meililahendus, mis aitab teil püsida ühenduses ja hoida tööviljakust.
GMX Mailiga tuleb palju integratsioone integratsioone, sealhulgas:
GMX Mail can be a good choice for small businesses with limited budgets looking for a free and user-friendly email platform. It is an especially popular choice in German-speaking countries.
Kui otsite Gmaili alternatiivi, on Fastmail huvitav variant kaalumiseks. Üle 20-aastase meiliteenuste pakkumise kogemusega Fastmaili usaldavad paljud ettevõtted. Nad pakuvad selliseid funktsioone nagu täielik krüptimine, kahefaktoriline autentimine ja kohandatavad rämpspostifiltrid, mis aitavad teie konfidentsiaalset teavet kaitsta.
Fastmaili integratsioonide hulgast leiate:
Fastmail on suurepärane valik väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele, mis tegutsevad hariduse, meedia ja e-kaubanduse valdkonnas.
Yandex Mail on vene tarkvara, mida on lihtne kasutada ja mis on kõikjalt juurdepääsetav. See Gmaili alternatiiv on tugev e-posti lahendus, mis aitab teil kõike organiseerituna ja samal ajal tõhusana hoida.
Saate oma Yandexi meilikonto ühendada järgmiste rakendustega:
Yandex Maili kasutatakse enamasti Venemaal, väljaspool riiki on väga väike kliendibaas.
Isiklik:
Ettevõte (Yandex360)
Mozilla Thunderbird pakub tasuta avatud lähtekoodiga teenust, mis on suurel määral kohandatav ja integreeritav teiste rakendustega. See pakub ka palju täiustatud funktsioone, muutes selle mitmekülgseks tootlikkuse tööriistaks, mis sobib paljudele kasutajatele.
Saate ühendada oma Mozilla Thunderbirdi teiste rakendustega, sealhulgas:
Thunderbird on kulutõhus valik, mis sobib väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele ning piiratud eelarvega alustavatele ettevõtetele. Seda kasutatakse kõige sagedamini mittetulundusühingutes, hariduses, meedias ja erinevates idufirmades. See ei pruugi kõige paremini sobida suurtele ettevõtetele, mis nõuavad täiustatud funktsioone ja integreerimist muude äritööriistadega.
Mailfence on turvaline Gmaili alternatiiv, millel on üle 2 miljoni kasutaja üle maailma. See keskendub tundliku teabe kaitsmiseks täieliku krüptimise ja turvalise meilisuhtluse pakkumisele.
Mailfence’i saab integreerida järgmiste kolmandate osapoolte tööriistadega:
Mailfence on hea Gmaili alternatiiv väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes seavad esikohale privaatsuse ja turvalisuse. See pakub täielikku krüptimist, reklaamivaba kogemust ja kohandatavaid funktsioone.
StartMailil on üle 100 000 kasutaja üle maailma ning see on populaarne e-posti pakkuja nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele. Nende peamine eesmärk on pakkuda täielikku krüptimist ja turvalist e-posti suhtlust. Funktsioonidega, nagu kahefaktoriline autentimine, piiramatud varjunimed ja ühekordsed e-posti aadressid, on StartMail tugev meililahendus, mis aitab hoida teie konfidentsiaalset teavet turvalisena.
Startmail ei paku praegu ulatuslikke kolmandate osapoolte integratsioone nagu mõned teised meiliteenuse pakkujad. See toetab standardseid meiliprotokolle, nagu IMAP ja SMTP, mis võimaldavad kasutajatel oma kontodele juurde pääseda erinevate meiliklientide (nt Outlook ja Thunderbird) kaudu.
StartMaili kliendibaas on peamiselt tervishoius, juriidilistes toimingutes, finantsteenustes, tehnikas ja muudes kõrget turvalisust nõudvates valdkondades. StartMaili kasutavad igas suuruses ettevõtted.
E-post on jätkuvalt oluline suhtlusvahend mitte ainult üksikisikute, vaid ka paljude ettevõtete jaoks. Kuigi Gmail on olnud paljude kasutajate seas populaarne valik, otsivad inimesed e-posti alternatiive, mis pakuvad paremat privaatsust, turvalisust ja lisafunktsioone. Vaatame mõningaid põhitegureid, mis võivad aidata teil otsustada, milline Gmaili alternatiiv teile sobib.
Ettevõtete erivajadused ja nõuded mängivad meiliteenuse pakkuja valikul otsustavat rolli. Neid vajadusi mõistes suudavad ettevõtted tagada, et nad valivad teenusepakkuja, mis vastab nende eesmärkidele ja suurendab nende üldist tootlikkust. Mõned ettevõtted nõuavad teatud funktsioonide komplekti, samas kui teised jälgivad hoolikalt saadaolevaid makseplaane.
Näiteks kui vajate taskukohast lahendust omnikanali võimalustega, valige näiteks LiveAgent. Kui töötate konfidentsiaalsete kliendiandmetega ja vajate kõrgemat privaatsuse taset, kaaluge Mailfence’i või StartMaili kasutamist.
Universaalne postkast võimaldab kasutajatel hallata mitut erinevate pakkujate meilikontot ühes keskses asukohas. See aitab muuta sujuvamaks e-posti haldamise ja säästab aega, kuna kaotab vajaduse platvorme vahetada.
Mitme agendi juhtpaneel on eriti oluline funktsioon ettevõtetele, mis vajavad juurdepääsu jagatud meilikontole ja mitme meeskonnaliikme haldamist. See võimaldab tõhusamat koostööd, kus meeskonnaliikmed saavad määrata ülesandeid, jälgida edenemist ja tagada õigeaegsed vastused oma kliendipäringutele. E-post ja piletihaldustarkvara, nagu LiveAgent, pakuvad mõlemat funktsiooni, isegi mõningate kohandustega.
Teine oluline tegur, mida kaaluda, on võimalus integreerida oma e-posti teenust muude tööriistadega, mis on vajalikud teie igapäevasteks tegevusteks. Sujuv integreerimine teie e-posti ja muude tootlikkuse tööriistade vahel võib oluliselt suurendada tõhusust ja koostööd teie organisatsiooni sees. Need tööriistad võivad hõlmata kalendreid, CRM-süsteeme, kasutajatoe süsteeme, analüütikat ja paljusid muid. Kuigi e-posti tööriistal ei ole soovitatud integratsioonide hulka, valige selline, mis katab kõik teie vajadused ja millel on siiski väike varu.
Salvestusmaht on otsustava tähtsusega tegur ja määrab, kui palju andmeid saab süsteemi salvestada. Need andmed hõlmavad selliseid asju nagu meilid, dokumendid, helifailid, fotod, videod jne.
Piisava salvestusruumi olemasolu on oluline kogu suhtluse haldamiseks, ilma et peaksite muretsema, et ruum saab otsa ja peate mõne olulise teabe kustutama.
Seetõttu on sujuva ja katkematu suhtluse tagamiseks ülioluline valida e-posti pakkuja, mis pakub teie konkreetsete vajaduste jaoks piisavalt salvestusruumi.
Ettevõtted saadavad iga päev e-kirju, mis sisaldavad tundlikke andmeid ja konfidentsiaalset teavet. See on põhjus, miks te ei tohiks kunagi unustada meiliteenuse pakkujate turva- ja privaatsuspoliitikat.
Veenduge, et nad pakuksid täielikku krüptimist, mis tagab, et teie e-kirjad on edastamise ajal krüpteeritud ja neid saab dekrüpteerida ainult adressaat. Teine oluline funktsioon on kahefaktoriline autentimine (2FA), mis võib teie kontole lisada täiendava kaitsekihi, nõudes lisaks paroolile ka ainulaadset koodi.
Veenduge, et teie meiliteenus ei tugineks tulu teenimiseks reklaamidele või jälgimisele. Nii ei pea te kartma, et nad müüvad teie andmeid turunduseesmärkidel kolmandatele osapooltele.
Privaatsuspoliitika ja andmesalvestuse lugemine on samuti oluline, et mõista, kuidas meiliteenuse pakkuja teie andmeid salvestab, töötleb ja kaitseb. Ideaalis peaksid nad järgima rangeid andmekaitse-eeskirju ja salvestama andmeid turvalistesse kohtadesse, millel on ranged krüpteerimisstandardid.
Koostööfunktsioonid on veel üks oluline tegur, mida Gmaili alternatiivi valimisel arvesse võtta, kuna tõhus meeskonnatöö ja suhtlus on ettevõtete õitsenguks ja kasvamiseks üliolulised. Täiustatud koostööfunktsioonid võivad muuta sujuvamaks töövoogusid, parandada tootlikkust, meeskonna koostööd ja suurendada klientide rahulolu.
Need koostööfunktsioonid võivad hõlmata järgmist:
Võimalus kohandada ja isikupärastada on samuti oluline, et kõik oleks kooskõlas teie brändi identiteediga ja vastaks teie ainulaadsetele vajadustele. Kohandatava kaubamärgiga meiliteenus aitab säilitada ühtset ja professionaalset ettevõtte kuvandit.
Siin on mõned näited kohandamisfunktsioonidest, mis võivad teie ettevõtte brändi jaoks kasulikud olla:
Kui kaalute Gmaililt mõnele muule meiliteenusele üleminekut, valmistage oma meeskond selle muudatuse jaoks ette, et tagada sujuv üleminek.2
Esimese sammuna tuleb selgeks teha ja edastada ülemineku põhjused ja kasutegurid, mida uus teenus meeskonnale ja ettevõttele üldiselt tuua võib. See aitab teie meeskonnal mõista, miks muudatus on vajalik, ja motiveerib neid uut süsteemi õppima.
Kui teie meeskond on kaasatud, on oluline hinnata nende koolitusvajadusi ja koostada õppeplaan. Peaksite võtma arvesse oma meeskonna teadmisi uuest süsteemist ning käituma vastavalt vajadusele. Abiks võib olla praktiliste koolituste ja ressursside (nt videoõpetuste, isikliku koolituse või seminaride) pakkumine või isegi ajakohastatud teadmusbaasi pidamine.
Viimaks on üliolulised pidev tugi ja ressursid oskuste edasiseks arendamiseks, et tagada teie meeskonna usaldus uue süsteemi kasutamisel. See võib hõlmata regulaarseid kontrolle, tagasiside sessioone ja lisakoolitusi.
Gmailist uue e-posti teenuse pakkuja juurde sujuvaks üleminekuks hallake oma andmete migratsiooni ja integreerimist nii tõhusalt kui võimalik. Siin on mõned näpunäited, kuidas tagada sujuv üleminek valitud alternatiivile.
Esiteks koostage plaan andmete migreerimiseks Gmailist uude teenusesse. See peaks kirjeldama vajalikke samme, et teisaldada kõik oma meilid, kontaktid ja failid uuele platvormile. Enne migratsiooni alustamist veenduge, et teil on kõigist andmetest varukoopia.
Järgmiseks veenduge, et teie uus meiliteenus integreeruks sujuvalt teiste tööriistadega, mida oma organisatsioonis suhtlemiseks, koostööks ja tootlikkuseks kasutate. Näiteks kui kasutate projektihaldustööriista, veenduge, et teie meiliteenus oleks sellega integreeritud.
Mõned meiliteenuse pakkujad, nagu LiveAgent, pakuvad sujuvat tasuta migreerimist Gmailist teie uuele kontole.
Kokkuvõtteks võib öelda, et paljud saadaolevad alternatiivid võivad pakkuda teile palju hüvesid ja eeliseid, mis põhinevad teie konkreetsetel vajadustel ja nõudmistel. Olenemata sellest, kas otsite paremat turvalisust, rohkem salvestusruumi, täiustatud funktsioone või täiustatud koostöötööriistu, on olemas meiliteenus, mis suudab teile just seda pakkuda.
Tutvuge oma valikutega ja valige endale sobilik Gmaili alternatiiv. Kindlasti võiksite kaaluda LiveAgenti. Tarkvara pakub laias valikus eeliseid, sealhulgas täiustatud meilihaldusfunktsioone, sujuvat integreerimist teiste tööriistadega ja suurepärast kliendituge.
Gmaili alternatiiv | LiveAgent
Proovige tasuta parimat klienditoe tarkvara! Ei vaja krediitkaarti.
|
ProtonMail | Zoho Mail | Outlook | Yahoo! Mail |
---|---|---|---|---|---|
Capterra hinnang
Üldine hinnang tarkvarale Capterra kinnitatud kasutajatelt.
|
|||||
Tasuta versioon |
LiveAgent pakub tasuta versiooni.
|
ProtonMailt ei paku tasuta versiooni.
|
Zoho Mail ei paku tasuta versiooni.
|
Outlook pakub tasuta versiooni.
|
Yahoo! Mail pakub tasuta versiooni.
|
Tasuta prooviperiood |
LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi.
|
ProtonMail pakub tasuta prooviperioodi.
|
Zoho Mail pakub tasuta prooviperioodi.
|
Outlook pakub tasuta prooviperioodi.
|
Yahoo! Mail ei paku tasuta prooviperioodi.
|
Hinnavahemik |
$9/agent/kuus
|
€4.99/kuus
|
$0.99 kasutaja/kuus
|
$6/kuus
|
$5/kuus
|
Sellele küsimusele ei ole ühest vastust. Gmaili alternatiivi valimisel peate arvestama oma konkreetsete vajaduste ja eelistustega. Siiski on olemas mõned Gmaili sarnased platnormid, nagu LiveAgent, Outlook, ProtonMail, Zoho Mail ja paljud teised. Kõik need meiliteenused pakuvad ainulaadseid funktsioone ja eeliseid.
Valides Gmailile alternatiivset meilisüsteemi, vaadake selliseid funktsioone nagu täiustatud turvalisus, piisav salvestusruum, sujuv integreerimine muude tööriistadega, täiustatud haldusfunktsioonid, puhas disain, kasutajasõbralik liides ja suurepärane klienditugi. Need funktsioonid aitavad teil valida e-posti teenuse, mis suurendab teie tootlikkust ja tõhusust.
Gmailist teisele e-posti teenusele üleviimine võib olla lihtne protsess, kui seda hästi planeerida ja teostada. Mõned pakkujad, sealhulgas LiveAgent, pakuvad andmete edastamiseks migratsioonitööriistu, kuid siiski tuleb enne teha varukoopia. Samuti veenduge, et uus meiliteenus integreerub sujuvalt teie olemasolevate ärisüsteemide ja tööriistadega, et tagada sujuv üleminek.
Paljud Gmaili alternatiivid pakuvad integreerimist CRM-i, kasutajatoe ja vestlustarkvaraga. Gmaili alternatiivi valimisel kaaluge integreerimisvõimalusi ja veenduge, et valitud meiliteenus integreerub hästi teie olemasolevate ärisüsteemide ja tööriistadega. Näiteks on LiveAgent on peamiselt klienditoe tarkvara koos sisseehitatud CRM-i ja vestlusega.
LiveAgentil ja Gmailil on erinevad funktsioonid ja eelised. LiveAgent pakub täiustatud meilihaldus- ja koostöötööriistu, mitmekanalilist tuge, piletisüsteemi, kasutajatoe funktsioone ja täiustatud kohandamist. See on suurepärane võimalus ettevõtetele, kes neid funktsioone vajavad. Gmail võib sobida paremini üksikisikutele või ettevõtetele, kellel on lihtsamad e-posti vajadused ja kes eelistavad lihtsat liidest.
LiveAgent pakub täiustatud meilihaldust, mitmekanalilist tuge, kasutajatoe funktsioone, koostöötööriistu, kohandamist ja täiustatud turvameetmeid, muutes selle terviklikuks lahenduseks igat tüüpi ettevõtetele. See on suurepärane Gmaili alternatiiv neile, kes vajavad sarnaseid funktsioone ja eeliseid.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha kuidas me mõõtu võtame? Heitke pilk meie võrdluste lehtedele ja avastage kõik mis meil pakkuda on.
LiveAgent on hea alternatiiv Zendeskile. Tarkvara funktsionaalsus hõlmab kontaktivorme, live vestlust, integreerimist sotsiaalmeediaga ning andmebaase. Lisaks on teenus mobiilsetel platvormidel stabiilne ning pakub piisavalt integratsioone ja automatiseerimise võimalusi. LiveAgent'i kasutajatoe meeskond on alati abivalmis. Kasutajad hindavad võimalust saata faile oma e-mailidele ning organiseerida e-mailide voogu kergemini kui ZenDesk'is. LiveAgent toetab ka tabeleid e-mailides ning seda peetakse taskukohase hinnaga tarkvaraks.
LiveAgent on #1 klienditoe tarkvaraks keskmiste ja väikeste ettevõttete poolt, mis pakub alternatiivi Kayako'le. LiveAgent säästab aega ja raha ning aitab keskenduda olulisele - sisuliste suhete loomisele klientidega. Kliendid on valinud LiveAgenti oma eelistatud Kayako alternatiiviks ning räägivad selle funktsiooniderikkusest, hinna ja suurepärase tugi- ja abiteenusest.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel