Otsite Helprace lahendusele alternatiivi?
LiveAgent on veebipõhine tugisüsteem, mida kasutavad ettevõtted erinevates valdkondades, et suurendada kliendirahulolu ja müüki. LiveAgent'i kasutamise tulemusena on klienditeeninduse kiirus tõusnud ning maksvate klientide arv suurenenud. Lisaks on LiveAgent mugav ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks. Paljud kasutajad on rõhutanud kiiret reageerimisvõimet ja täis funktsionaalsusteenuse võimekust.
Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?
LiveAgent pakub klienditeeninduse tööriista, mis on paljude kasutajate poolt kiidetud tänu sellele, et see on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis aitavad agentidel pakkuda paremat ja kiiremat tuge. Selle lihtne kasutamine ja integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega on aidanud paljudel ettevõtetel saavutada paremat kliendirahulolu ja müüki. Freshcaller'i alternatiivina pakutakse mitmeid võimalusi klientidega suhtlemiseks, sealhulgas e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi.
Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
LiveAgent offers a variety of customer service and management software solutions, including VoIP phone systems, ticket and complaint management, and email administration. They also offer partner programs and a knowledge base to help customers learn more about their products. The company emphasizes their awards and certifications, and offers a free trial for interested customers. They also provide sales contacts and a newsletter for updates and promotions.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel