Kas Te otsite Helpshifti alternatiivi?

Helpshift on hea tööriist aga mitte iga hea tööriist ei pruugi sobida Teie ettevõttele. Seetõttu võite olla Helpshifti hea alternatiivi otsingutel. Kas olete juba proovinud LiveAgenti?

LiveAgent on ülim omnikanaliline klienditoe tarkvaralahendus igas suuruses või kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele. Suurendage oma klientide kaasamist, saage paremat tagasisidet ja parandage oma kliendituge LiveAgentiga juba täna. Lugege rohkem ja saage teada meie piletisüsteemist ja teistest lahedatest tööriistadest ja funktsioonidest.

3 eelist migreerudes LiveAgenti

Täiendatud rahulolu

Parandage kliendi rahulolu kasutades oma veebilehel meie vestluse vidinat ja teisi funktsioone

Parem klientide kaasamine

Ühenduge oma klientidega kasutades proaktiivseid funktsioone

Säästab aega ja raha

LiveAgent ei riku Teie eelarvet, hinnakujundus on aus ja õiglane. Kasutage vaid seda mida vajate klienditoe tagamiseks

increase availability

Helpshifti alternatiiv, mis ei vea Teid alt

Helpshift on lihtsalt suurepärane. Siiski on konkurents olemas põhjusega ja võibolla soovite üle minna Teile paremini sobivale tarkvarale. Seetõttu oleme siin, et rääkida teile LiveAgentist. 

LiveAgent pakub Teile parimaid tööriistu ühes klienditeeninduse tarkvaras. Me räägime usaldusväärsest piletisüsteemist, super kiirest vestluse vidinast, teadmusbaasist, kõnekeskusest ja isegi sotsiaalmeedia kanalite toest, nagu näiteks Facebook messenger, Instagram või isegi Viber. Kõik on asetatud mugavalt ühele töölauale, kust Te saate kõiki oma kanaleid jälgida. Suurepärase kliendikogemuse pakkumine ei saa olla parem, kui tööriistad on ühe katuse all.

LiveAgenti tööriistakomplekt

Kõige kiirem reaalajavestlus

LiveAgent pakub klientidele uhkusega super kiiret reaalajavestluse vidinat. See on kõige kiirem turul oma vestluse kuvamise kiirusega 2,5 sekundit. Nüüd saate pakkuda tõeliselt välkkiiret abi oma klientidele.

Reaalajavestlus võib teha imesid Teie klientide kasutajatoega. Pöörake oma veebilehe vaatajad maksvateks klientideks lisades vestluse kutse oma veebisaidile. Vaadake reaalajas trükkimise vaate funktsiooni abil mida nad trükivad juba enne teksti saatmist. Pakkuge koheselt kiiret abi ja informatsiooni.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Heitke pilk meie tööjõus vestlusele

Uurige antud videost järele, kuidas meie vestlus toimib ja mida Te sellega teha saate. 

Sirvige julgelt ka meie LiveAgenti YouTube’i kanalit, et leida rohkem videoid tööriistade ja funktsioonide kohta meie klienditoe tarkvarast

Saage rahulolu õige tugivahendiga

Selleks et juhtida ja töötada suurepärases kontaktikeskuses ja saada head tagasisidet, peate olema rahul oma klienditeeninduse tarkvaraga. See tähendab lisaks põhifunktsionaalsustele oivalise kliendikogemuse saamist.

LiveAgent pakub 24/7 tugiteenust kõigile oma klientidele ja meie sihiks on oma tööriistakomplekti kõrvale pakkuda täielikku kogemust. Me kasutame samu tööriistu nagu Teie, nii et teate mida oodata. Võtke meiega ühendust ükskõik millisel viisil. Saatke email, helistage või alustage meiega vestlust. See on Teie valik ja me anname endast parima, et pakkuda Teile parimat kasutajakogemust ja abi tõrkeotsingul.

3,000+ Trustpiloti | GetApp | G2 crowdi arvustust

get inspired

Heitke pilk meie kliendikogemuse tulemustele

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Helpshifti alternatiiv
Kas otsite alternatiivi Helprace lahendusele? Kas olete näinud LiveAgent lahendust? Vaadake erinevaid kasulike funktsioone, miks LiveAgent on parim alternatiiv.

Otsite Helprace lahendusele alternatiivi?

LiveAgent on veebipõhine tugisüsteem, mida kasutavad ettevõtted erinevates valdkondades, et suurendada kliendirahulolu ja müüki. LiveAgent'i kasutamise tulemusena on klienditeeninduse kiirus tõusnud ning maksvate klientide arv suurenenud. Lisaks on LiveAgent mugav ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks. Paljud kasutajad on rõhutanud kiiret reageerimisvõimet ja täis funktsionaalsusteenuse võimekust.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

LiveAgent pakub klienditeeninduse tööriista, mis on paljude kasutajate poolt kiidetud tänu sellele, et see on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis aitavad agentidel pakkuda paremat ja kiiremat tuge. Selle lihtne kasutamine ja integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega on aidanud paljudel ettevõtetel saavutada paremat kliendirahulolu ja müüki. Freshcaller'i alternatiivina pakutakse mitmeid võimalusi klientidega suhtlemiseks, sealhulgas e-posti, kiireimat reaalajavestlust, sotsiaalmeediat ja teadmusbaasi.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

Lp - Happyfoxi Alternatiiv

Lp - Happyfoxi Alternatiiv

LiveAgent offers a variety of customer service and management software solutions, including VoIP phone systems, ticket and complaint management, and email administration. They also offer partner programs and a knowledge base to help customers learn more about their products. The company emphasizes their awards and certifications, and offers a free trial for interested customers. They also provide sales contacts and a newsletter for updates and promotions.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo