Kas Te otsite Helpshifti alternatiivi?

Helpshift on hea tööriist aga mitte iga hea tööriist ei pruugi sobida Teie ettevõttele. Seetõttu võite olla Helpshifti hea alternatiivi otsingutel. Kas olete juba proovinud LiveAgenti?

LiveAgent on ülim omnikanaliline klienditoe tarkvaralahendus igas suuruses või kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele. Suurendage oma klientide kaasamist, saage paremat tagasisidet ja parandage oma kliendituge LiveAgentiga juba täna. Lugege rohkem ja saage teada meie piletisüsteemist ja teistest lahedatest tööriistadest ja funktsioonidest.

3 eelist migreerudes LiveAgenti

Täiendatud rahulolu

Parandage kliendi rahulolu kasutades oma veebilehel meie vestluse vidinat ja teisi funktsioone

Parem klientide kaasamine

Ühenduge oma klientidega kasutades proaktiivseid funktsioone

Säästab aega ja raha

LiveAgent ei riku Teie eelarvet, hinnakujundus on aus ja õiglane. Kasutage vaid seda mida vajate klienditoe tagamiseks

increase availability

Helpshifti alternatiiv, mis ei vea Teid alt

Helpshift on lihtsalt suurepärane. Siiski on konkurents olemas põhjusega ja võibolla soovite üle minna Teile paremini sobivale tarkvarale. Seetõttu oleme siin, et rääkida teile LiveAgentist. 

LiveAgent pakub Teile parimaid tööriistu ühes klienditeeninduse tarkvaras. Me räägime usaldusväärsest piletisüsteemist, super kiirest vestluse vidinast, teadmusbaasist, kõnekeskusest ja isegi sotsiaalmeedia kanalite toest, nagu näiteks Facebook messenger, Instagram või isegi Viber. Kõik on asetatud mugavalt ühele töölauale, kust Te saate kõiki oma kanaleid jälgida. Suurepärase kliendikogemuse pakkumine ei saa olla parem, kui tööriistad on ühe katuse all.

LiveAgenti tööriistakomplekt

Kõige kiirem reaalajavestlus

LiveAgent pakub klientidele uhkusega super kiiret reaalajavestluse vidinat. See on kõige kiirem turul oma vestluse kuvamise kiirusega 2,5 sekundit. Nüüd saate pakkuda tõeliselt välkkiiret abi oma klientidele.

Reaalajavestlus võib teha imesid Teie klientide kasutajatoega. Pöörake oma veebilehe vaatajad maksvateks klientideks lisades vestluse kutse oma veebisaidile. Vaadake reaalajas trükkimise vaate funktsiooni abil mida nad trükivad juba enne teksti saatmist. Pakkuge koheselt kiiret abi ja informatsiooni.

Proovime reaalajavestlust
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Heitke pilk meie tööjõus vestlusele

Uurige antud videost järele, kuidas meie vestlus toimib ja mida Te sellega teha saate. 

Sirvige julgelt ka meie LiveAgenti YouTube’i kanalit, et leida rohkem videoid tööriistade ja funktsioonide kohta meie klienditoe tarkvarast

Saage rahulolu õige tugivahendiga

Selleks et juhtida ja töötada suurepärases kontaktikeskuses ja saada head tagasisidet, peate olema rahul oma klienditeeninduse tarkvaraga. See tähendab lisaks põhifunktsionaalsustele oivalise kliendikogemuse saamist.

LiveAgent pakub 24/7 tugiteenust kõigile oma klientidele ja meie sihiks on oma tööriistakomplekti kõrvale pakkuda täielikku kogemust. Me kasutame samu tööriistu nagu Teie, nii et teate mida oodata. Võtke meiega ühendust ükskõik millisel viisil. Saatke email, helistage või alustage meiega vestlust. See on Teie valik ja me anname endast parima, et pakkuda Teile parimat kasutajakogemust ja abi tõrkeotsingul.

Ma soovin seda head kliendikogemust

3,000+ Trustpiloti | GetApp | G2 crowdi arvustust

get inspired

Heitke pilk meie kliendikogemuse tulemustele

Related Articles to Helpshifti alternatiiv
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Jälgige oma agentide saadavust. Proovige LiveAgenti funktsiooni - Agendi saadavus. Saate ülevaate, kui Teie agendid on võrgus. Lugege sellest lähemalt.

Agentide saadavus

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi ja funktsioone, et parandada klienditeenindust, suurendada müüki ja pakkuda erakordset kliendikogemust. Agentide lisamine ja teenuste määramine on lihtne. Tarkvara võimaldab ka ajutise abi saamist.

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Otsite Help Scout`ile alternatiivi? Kas olete LiveAgent`i näinud? Tutvuge meie eelistega ja saage teada, miks on LiveAgent parim alternatiiv.

Help Scout alternatiiv

The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies for businesses.

E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x