Kas Te otsite Helpshifti alternatiivi?

Helpshift on hea tööriist aga mitte iga hea tööriist ei pruugi sobida Teie ettevõttele. Seetõttu võite olla Helpshifti hea alternatiivi otsingutel. Kas olete juba proovinud LiveAgenti?

LiveAgent on ülim omnikanaliline klienditoe tarkvaralahendus igas suuruses või kaubanduses tegutsevatele ettevõtetele. Suurendage oma klientide kaasamist, saage paremat tagasisidet ja parandage oma kliendituge LiveAgentiga juba täna. Lugege rohkem ja saage teada meie piletisüsteemist ja teistest lahedatest tööriistadest ja funktsioonidest.

3 eelist migreerudes LiveAgenti

Täiendatud rahulolu

Parandage kliendi rahulolu kasutades oma veebilehel meie vestluse vidinat ja teisi funktsioone

Parem klientide kaasamine

Ühenduge oma klientidega kasutades proaktiivseid funktsioone

Säästab aega ja raha

LiveAgent ei riku Teie eelarvet, hinnakujundus on aus ja õiglane. Kasutage vaid seda mida vajate klienditoe tagamiseks

increase availability

Helpshifti alternatiiv, mis ei vea Teid alt

Helpshift on lihtsalt suurepärane. Siiski on konkurents olemas põhjusega ja võibolla soovite üle minna Teile paremini sobivale tarkvarale. Seetõttu oleme siin, et rääkida teile LiveAgentist. 

LiveAgent pakub Teile parimaid tööriistu ühes klienditeeninduse tarkvaras. Me räägime usaldusväärsest piletisüsteemist, super kiirest vestluse vidinast, teadmusbaasist, kõnekeskusest ja isegi sotsiaalmeedia kanalite toest, nagu näiteks Facebook messenger, Instagram või isegi Viber. Kõik on asetatud mugavalt ühele töölauale, kust Te saate kõiki oma kanaleid jälgida. Suurepärase kliendikogemuse pakkumine ei saa olla parem, kui tööriistad on ühe katuse all.

LiveAgenti tööriistakomplekt

Kõige kiirem reaalajavestlus

LiveAgent pakub klientidele uhkusega super kiiret reaalajavestluse vidinat. See on kõige kiirem turul oma vestluse kuvamise kiirusega 2,5 sekundit. Nüüd saate pakkuda tõeliselt välkkiiret abi oma klientidele.

Reaalajavestlus võib teha imesid Teie klientide kasutajatoega. Pöörake oma veebilehe vaatajad maksvateks klientideks lisades vestluse kutse oma veebisaidile. Vaadake reaalajas trükkimise vaate funktsiooni abil mida nad trükivad juba enne teksti saatmist. Pakkuge koheselt kiiret abi ja informatsiooni.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Heitke pilk meie tööjõus vestlusele

Uurige antud videost järele, kuidas meie vestlus toimib ja mida Te sellega teha saate. 

Sirvige julgelt ka meie LiveAgenti YouTube’i kanalit, et leida rohkem videoid tööriistade ja funktsioonide kohta meie klienditoe tarkvarast

Saage rahulolu õige tugivahendiga

Selleks et juhtida ja töötada suurepärases kontaktikeskuses ja saada head tagasisidet, peate olema rahul oma klienditeeninduse tarkvaraga. See tähendab lisaks põhifunktsionaalsustele oivalise kliendikogemuse saamist.

LiveAgent pakub 24/7 tugiteenust kõigile oma klientidele ja meie sihiks on oma tööriistakomplekti kõrvale pakkuda täielikku kogemust. Me kasutame samu tööriistu nagu Teie, nii et teate mida oodata. Võtke meiega ühendust ükskõik millisel viisil. Saatke email, helistage või alustage meiega vestlust. See on Teie valik ja me anname endast parima, et pakkuda Teile parimat kasutajakogemust ja abi tõrkeotsingul.

3,000+ Trustpiloti | GetApp | G2 crowdi arvustust

get inspired

Heitke pilk meie kliendikogemuse tulemustele

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Helpshifti alternatiiv
Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.

KÕNEKESKUSTE INGLISE KEEL Kogu vajalik sõnavara ☎️

Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

LiveAgenti edulugu: Sli.do

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos voIP telefonisüsteemide ja kaebuste haldamise süsteemiga. Saadaval on mitu suhtluskanalit nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Vajate abi andmeülekandega, süsteemi olekuga, muutmislogidega, ettepanekutega ja rohkemaga? Tutvuge LiveAgent'i klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Funktsioon võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaual, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust ning võimaldab pakkuda suurepärast klienditeenindust. LiveAgent pakub selleks sobivat tarkvara.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust ning võimaldab pakkuda suurepärast klienditeenindust. LiveAgent pakub selleks sobivat tarkvara.

"Lihtsusta klientituge LiveAgenti osakondadega, mis aitavad paremini korraldada ja hallata päringuid ning suurendavad klientide rahulolu ja reageerimiskiirust."

Kuidas LiveAgentis osakondi luua

LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo