Zoho Mail integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Zoho Mail?
Zoho Mail on e-posti teenuste pakkuja, mida kasutavad peamiselt ettevõtted klientide kirjade haldamiseks. Seda kasutatakse e-kirjade saatmiseks ja vastuvõtmiseks, nende haldamiseks ja teiste Zoho rakendustega ühendamiseks. Tarkvara toetab ka automatiseerimise võimalusi.
Kuidas seda kasutada?
Saate ühendada Zoho Maili, Gmaili, Outlooki või teiste pakkujate postkastid kõik ühte kohta. Agendi e-posti kontode omamine ühes piletisüsteemis võib agendi tootlikkusega imet teha. See võib parandada kliendisuhtlust ja suurendada klientide rahulolu.
Juhtpaneeli kaudu saate ülevaate kõigest toimuvast. Samuti võite luua mustandeid või saata sõnumeid, luua silte, ülesandeid ning palju muud. Teie agendid saavad piletisüsteemis hallata mitme konto kirju. Nii ei pea te sündmuste ja kliendipäringute jälgimiseks mitme vahekaardi vahel või erinevaid teenusepakkujaid vahetama. See on üks parimaid viise kasutajatoe tarkvara rakendamiseks.
Samuti saate oma töövoo parandamiseks rakendada ja ära kasutada rohkemaid integratsioone ja funktsioone. Vaadake kõigi saadaolevate LiveAgenti integratsioonide loendit või tutvuge meie tööriistade (nt reaalajas vestlus, teadmusbaas või kõnekeskus) võimalustega.
Millised on eelised e-posti integreerimisel LiveAgentiga?
- Saatke ja võtke vastu klienditoe pileteid LiveAgentis
- Pole tarvis rakendusi vahetada.
- Vestlusrakendused, automatiseerimisvahendid ja populaarsed integratsioonid teie töölaual
- Kõik e-posti kontod ühes kohas
Kuidas integreerida Zoho Mail LiveAgentiga
Kõige lihtsam viis Zohost e-kirjade kättesaamiseks on integreerida jagatud Zoho Maili e-posti aadress LiveAgentiga. Seda saate teha järgmiselt:
- Logige LiveAgenti ja liikuge jaotisesse Seadistamine > E-post > Meilikontod. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Lisa meilikonto.
- Valige e-posti teenusepakkuja, mida oma Zoho Maili jaoks kasutate. Kui te oma teenusepakkujat ei näe, valige Muu. Valige osakond, kuhu soovite kõik sissetulevad Zoho meilid suunata. Kui valisite teised meiliteenuse pakkujad, saate valida edastamise ja IMAP või POP3 vahel. Lõpetage protsess ja ärge unustage klõpsata käsul Salvesta.
Ja ongi kõik! Teie Zoho Meili konto on nüüd ühendatud LiveAgentiga ja saate hakata e-kirju enda piletisüsteemi vastu võtma.
Kuidas integreerida Zoho Mail süsteemi LiveAgentiga Zapieri abil?
Saate kasutada Zapieri Zoho Maili ühendamiseks LiveAgentiga. Alustuseks veenduge, et teil oleks Zapieri konto.
- Minge LiveAgenti + Zoho Maili integratsioonide lehele, kerige alla ja valige päästik ja toiming. Toimingu ja päästiku valimine ühendab LiveAgenti Zohoga ja loob ainulaadse integratsiooni, mis on kohandatud vastavalt teie ettevõttele. Valida saab mitmete päästikute ja toimingute vahel. Kui olete oma toimingud ja päästikud valinud, klõpsake sinist ühendamisnuppu.
- Järgmisena logige sisse oma Zoho Maili kontole ja andke Zapierile ligipääs oma kontole. Viimasena peate läbi viima käivitustesti, et kontrollida, kas integratsioon töötab korralikult.
- Kuna valisime toimingu “Create Conversation”, peame sisestama ka teema, sõnumi sisu, saatja ja saaja e-posti aadressid ning samuti täitma mõned mittekohustuslikud väljad toimingu täpsustamiseks. Viimaseks sammuks on integratsiooni testimine. Zapier sooritab valitud toimingu, mis aktiviseerub teie valitud käivitajast (trigger).
Edukas test tähendab, et integratsioon töötab ja teie võite selle aktiveerida. Lülitage sisse Zap, kui olete rahul kohandatud integratsiooniga.
Frequently Asked Questions
Mis on Zoho Maili integreerimine LiveAgentiga?
Zoho on tasuta e-posti platvorm/teenus ja LiveAgent on terviklik kasutajatoe tarkvara. Zoho integreerimine LiveAgentiga võimaldab automaatselt tuua e-kirju universaalsesse postkasti, ilma rakenduste vahel vahetamiseta.
Millised eelised kaasnevad Zoho Maili integreerimisel LiveAgentiga?
E-kirjad laekuvad ja neid saadetakse ühest universaalsest postkastist ning töövoo tõhusust paraneb.
Lähete üle Zopim süsteemist LiveAgent'isse?
LiveAgent töötab praegu Zopim'i migratsiooniplugina kallal. LiveAgent on 2020. aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha, O2 ja Oxfordi Ülikool.
HelpScouti piletisüsteemi arvustus
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.
This piece discusses software reviews for various categories, including email management, call center software, social media customer support software, and more. The article then focuses on a review of Zendesk's email management software, providing a detailed breakdown of its features, such as unlimited email addresses, automated email archiving, and customizable business rules and reporting.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme. Lisaks sellele on ettevõttel ka iseteeninduse ja kaebuste haldamise tarkvarad. Kliendid saavad kasutada ka tasuta mallide ja kulude kalkulaatorite teenuseid. LiveAgentil on ka partnerskprogramm ning lisaks võib veebilehel tellida uudiskirja uuenduste ja sooduspakkumiste kohta.