Mis on järjehoidja?
Järjehoidjateks kutsutakse alternatiivseid tekste, mida kasutatakse e-mailide mustandites ja mida kohandatakse vastavalt e-maili sisule. Näiteks, kui töötaja kasutab e-mailu mustandit, millel on järjehoidja “tere”, asendatakse järjehoidja automaatselt vastamise kuupäeva või töötaja nimega.
Järjehoidjaid kasutatakse peamiselt e-mailide teavitustes ja eelmääratud vastuses, sest need teevad e-mailid palju unikaalsemaks.
Frequently Asked Questions
Mis on järjehoidja?
Järjehoidja on alternatiivne tekst, mida kasutatakse e-mailide mustandites. Seda kohandatakse vastavalt sõnumi sisule. Peamiselt kasutatakse seda e-maili teavituste ja automaatsõnumite puhul.
Millised on järjehoidja eelised?
Järjehoidjad aitavad teil oma publikuga paremini ühenduda saates personaalsemaid sõnumeid kasutades väljasid nagu esnnimi, e-maili aadress ja kohandatud väljad. Need võimaldvad teil luua mass-sõnumeid, mis automatiseerivad teie tööd.
Kas LiveAgent`is saab järjehoidjaid kasutada?
Liveagent`is saate järjehoidjaid kasutada. Tänu nende kasutamisele on võimalus sõnumeid personaalsemaks muuta ha totada agentide tööd.
Expert’s note
Järjehoidjaid kasutatakse e-mailide mustandites alternatiivsete tekstidena, mis muudavad sõnumid personaalsemaks. Need on kasulikud e-kirja teavituste ja eelmääratud vastuste loomisel.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.