Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?
Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.
Ettevõtted peavad kohandama oma äristrateegiat klientide üleminekul veebile, sealhulgas kasutades vestlusrobotite abil klienditeeninduse täiendamist. WhatsApp on muutunud populaarseks kliendisuhtluse ja -teeninduse valdkonnas. Numbrivalijad on muutunud üha olulisemaks kõnekeskuste jaoks. VoIP telefonisüsteemid ja CRM tarkvara on olulised tööriistad klientide rahulolu ja müügi osas. Zendesk ja LiveAgent on tuntud klienditeeninduse tööriistade konkurendid.
25 parimat intsidentide haldamise tarkvara
Incidentide haldamise tarkvaralahenduste võrdlus ja hindade ülevaade. Silmapaistvad lahendused nagu LiveAgent, Opsgenie, Zendesk, PagerDuty ja Freshservice pakuvad erinevaid funktsioone ja hinnakujundusi. IMS-i olulised eelised on vähendatud seisakuaeg, parem probleemide organiseerimine, sujuv tõhusus ja täielik läbipaistvus. Funktsioonid nagu sedelisüsteem, live vestlus ja kõnekeskus on olulised.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.