Otsite Teamwork Desk`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Teamwork Desk alternatiiv.

  • ✓ Puuduvad seadistustasud   
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta   
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Teamwork Desk on suurepärane tarkvara, mis on võimeline kõigeks, mida teie teeninduse meeskond vajab. Siiski pole iga lahendus kõigile ettevõtetele sobilik ja vahel võib teil tekkida soov proovida midagi teistsugust. Proovige LiveAgent`i ja tutvuge omnikanal sedelisüsteemiarenenud funktsioonide ning kõigi toe tööriistadega, mida te keeruliste päringute lahendamiseks vajate. Jätkake lugemist, et LiveAgent kohta rohkem teada saada või alustage meie tasuta 14-päevalise prooviperioodiga varustades end mitme kanaliga toega, millel on õige kliendisuhtluse tarkvara.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

TeamWork Desk vs LiveAgent esmapilgul

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
TeamWork Desk
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub sedelisüsteemi $11/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalsajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
TeamWork Desk ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnede tegemine, nendele vastamine ja automaatne jaotamine.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
TeamWork Desk ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde eelnevatele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust 15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub iseteenindust $11/agent/kuu.
Facebook
Facebook`i integratsioon, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ja muudab need sedeliteks. See liides võimaldab vastata kommentaaridele ja mainimistele läbi toe tarkvara.
Pakub Facebook`i integratsiooni.
Ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Twitter`i integratsioon, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidese abil saate toe tarkvarast otse vastata.
Pakub Twitter`i integratsiooni.
Ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab kõigile kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast vastata.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber`i integratsioon toob sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saate vastata ning edastada Viber`i sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot, KKK-sid ja harivaid artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub teadmistebaasi $11/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online vestlusfoorumid klientidele, mis asuvad teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
TeamWork Desk ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida töövoogusid, et kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Pakub automatiseerimist ja reegleid $20/agent/kuu.
API
Funktsioonid, millega rakendused saavad koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub API funktsioone $11/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastamine (IVR)
Selle abil saavad helistajad enne toega rääkimist mööda süsteemi ringi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
TeamWork Desk ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
TeamWork Desk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu $15/agent/kuu.
Pakub piiramatut ajalugu $11/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatult arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
TeamWork Desk ei paku piiramatul arvul veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate veebilehele panna piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu nuppe.
TeamWork Desk ei paku piiramatut rvu vestluse nuppe
Piiramatud sedelid/e-mailid
Võite saada piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
TeamWork Desk ei paku piiramatult sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Savestage iga tehtud kõne ja esitage seda uuesti.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Tuge pakutakse 24/7 ilma päringute arvu piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub piiramatut 24/7 tuge $11/agent/kuu.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Saage hakkama iga suhtluskanali sedelitega

Sedelite haldamine Liveagent`is on lihtne mitme kanaliga suhtluse abil, mis sorteerib välja kõik sedelid, mis tulevad erinevatest kommunikatsioonikanalitest. E-mailid on kõigest algus, proovige meie reaalajas vestluse eeliseid ning vastake telefonikõnedele ja kirjutage artikleid oma teadmistebaasi, et luua kasulik kliendiportaal. Sotsiaalmeedia liidesed on osa pakkumisest, LiveAgent`il on sisseehitatud Facebooki, Twitteri, Instagrami ja isegi Viberi funktsioonid, et teie aega säästa.

Kõikide kanalite suhtlus ühes kohas

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pakkuge klientidele võrratut teenindust kiireima reaalajas vestlusega

Varustage oma klienditeeninduse meeskond ühe kõige populaarsema ning kiireima kommunikatsioonikanaliga. Tegelege oma klientide päringutega kiiremini tänu kiireimale live vestluse vidinale, mis kuvab sõnumid kõigest 2.5 sekundiga. Selleks, et aidata teil silma paista on live vestlusel reaalajas trükkimise vaade, äielik vestluse ajalugu, proaktiivsed vestluse kutsed lisaks on kohandatud nupud. Vaadake täielikku nimekirja siin.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Kasutaja rahulolu tuleb kiirema kommunikatsiooniga

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Saage oma teeninduse lahendusest maksimum

Iga klientide teenindamise tarkvara vajab paremate kliendisuhete loomiseks õigeid kasutajatoe funktsioone. Täiendavalt omnikanali tööriistadele toetab LiveAgent iga tööriista ja kanalit laia valiku arenenud funktsioonidega et aidata teil iga kliendi probleemi efektiivselt lahendada. LiveAgent pakub teile ka võimsaid integratsioone koos enama, kui 140 nõutud rakendusega, et saaksite luua kohandatud töövoogusid. Kõik see on pakendatud ühte kasutajasõbralikku lahendusse.

Arenenud tööriistad, suurepärased funktsioonid ja võimsad integratsioonid

Saage õnnelikuks kliendiks

Mõistame, et kliendirahulolu loomine on ilma suurepärase klienditeeninduseta võimatu. Klientide päringuid tuleb töödelda kiirelt ja efektiivselt. Kliendirahulolu on üks meie prioriteete,  teeme omalt poolt parima, et oma kliente võimalikult õnnelikena hoida. Sellepärast pakume kõigile klientidele professionaalset teenust. Saate meiega ühendust võtta iga kord, kui peaksite abi vajama. Oleme teie jaoks kättesaadaval 24/7.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent liidab live vestluse, sildistamise, automaatika - nii saame pakkuda klientidele esmaklassilist tuge.

black Slido logo
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis seda proovima?

Proovige LiveAgent’i sedelite haldamise võimeid ning saate kogeda meie arendatud funktsioonidega tööriistu tasuta. Tutvuge ka meie taskukohaste hinnaplaanidega või alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Puuduvad püsivad kohustused, teilt ei nõuta ka krediitkaardi infot. Klikkige alloleval nupul ning alustage oma prooviperioodi kohe praegu. 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on LiveAgent võrreldes Teamwork Desk´iga?

LiveAgent pakub täiendavaid funktsioone, mida Teamwork Desk`il pole nagu: live vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia integratsioonid, kliendifoorum ja piiramatud vestluse nupud.

Millised on LiveAgent`i täiendavad eelised TeamWork Deski ees?

LiveAgent`i täiendavateks eelisteks on tõstetud kliendirahulolu, klientide säilitamine, vähendatud kulud klienditeenindusele, klientide väiksem voolavus ning parem agentide töövoog.

Related Articles to Teamwork Desk alternatiiv
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite Heski alternatiivi?

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite alternatiivi Helpshiftile?

LiveAgent on klientidega suhtlemiseks suurepärane vahend, mille kasutajad on rahul nii selle lihtsuse, funktsionaalsuse kui ka hinna poolest. Kliendid kiidavad LiveAgent'i kiiret ja professionaalset klienditeenindust ning tõhusust probleemide lahendamisel. LiveAgent aitab kaasa müügi suurendamisele ja kliendirahulolu tõstmisele erinevatel online-äridel.

Soovite paremat kõnetuge? Proovige LiveAgent'it, mis pakub palju enamat kui lihtsalt telefonikõned. Tutvuge LiveAgent'i kasutajatoe eeliste ja põhifunktsioonidega.

Otsite alternatiivi LiveCall'ile?

LiveAgent pakub erinevate platvormide integratsiooni (Twitter, Instagram, Viber), teadmusbaasi, kliendidiskussioonifoorumit, automatiseerimist ja reegleid, API funktsioone, IVR funktsioone, videokõnesid ning piiramatut ajalugu ja veebilehtede funktsiooni. LiveCall ei paku neid funktsioone.

LiveAgent on suurepärane Tidio alternatiiv, millel on ülimalt kiire mitme kanaliga sedelisüsteem ja õiglane hind.

Fed up with your help desk software?

LiveAgent on üks kõige enam hinnatud ja arvustatud kasutajatoe lahendusi turul, mis teenindab üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtte. LiveAgenti kasutamine võimaldab kasvatada tulu, parandada rahulolu, suurendada kliendi väärtust ning muuta ärilised eesmärgid reaalsuseks. Lisaks pakub LiveAgent revolutsioonilist tarkvara ja kiireid vastuseid klientidele.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo