LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
"LiveAgentis osakondade loomine on oluline klientide suhtluse korraldamise ja juhtimise parandamiseks, tagades parema organisatsioonisisese tõhususe ja kliendirahulolu."
Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada
Adobe Business Catalyst on veebilahendus, mis integreerib veebisaidi funktsioone nagu e-kaubandus, veebivormid ja e-posti turundus. Reaalajas vestlus aitab suurendada klientide kaasatust, pakkudes ettevõtetele konkurentsieelist.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.