Otsite Teamwork Desk`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Teamwork Desk alternatiiv.

  • ✓ Puuduvad seadistustasud
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Teamwork Desk on suurepärane tarkvara, mis on võimeline kõigeks, mida teie teeninduse meeskond vajab. Siiski pole iga lahendus kõigile ettevõtetele sobilik ja vahel võib teil tekkida soov proovida midagi teistsugust. Proovige LiveAgent`i ja tutvuge omnikanal sedelisüsteemiarenenud funktsioonide ning kõigi toe tööriistadega, mida te keeruliste päringute lahendamiseks vajate. Jätkake lugemist, et LiveAgent kohta rohkem teada saada või alustage meie tasuta 14-päevalise prooviperioodiga varustades end mitme kanaliga toega, millel on õige kliendisuhtluse tarkvara.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

TeamWork Desk vs LiveAgent esmapilgul

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
TeamWork Desk
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub sedelisüsteemi $11/agent/kuu.
Live vestlus
Reaalsajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
TeamWork Desk ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnede tegemine, nendele vastamine ja automaatne jaotamine.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
TeamWork Desk ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde eelnevatele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust 15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub iseteenindust $11/agent/kuu.
Facebook
Facebook`i integratsioon, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ja muudab need sedeliteks. See liides võimaldab vastata kommentaaridele ja mainimistele läbi toe tarkvara.
Pakub Facebook`i integratsiooni.
Ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Twitter`i integratsioon, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidese abil saate toe tarkvarast otse vastata.
Pakub Twitter`i integratsiooni.
Ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Instagram`i integratsioon toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab kõigile kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast vastata.
Pakub Instagram`i integratsiooni.
Ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Viber`i integratsioon toob sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saate vastata ning edastada Viber`i sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot, KKK-sid ja harivaid artikleid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub teadmistebaasi $11/agent/kuu.
Kliendifoorum
Online vestlusfoorumid klientidele, mis asuvad teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
TeamWork Desk ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida töövoogusid, et kõrvaldada korduvaid ülesandeid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Pakub automatiseerimist ja reegleid $20/agent/kuu.
API
Funktsioonid, millega rakendused saavad koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub API funktsioone $11/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastamine (IVR)
Selle abil saavad helistajad enne toega rääkimist mööda süsteemi ringi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
TeamWork Desk ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
TeamWork Desk ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu $15/agent/kuu.
Pakub piiramatut ajalugu $11/agent/kuu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatult arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
TeamWork Desk ei paku piiramatul arvul veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate veebilehele panna piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu nuppe.
TeamWork Desk ei paku piiramatut rvu vestluse nuppe
Piiramatud sedelid/e-mailid
Võite saada piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
TeamWork Desk ei paku piiramatult sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Savestage iga tehtud kõne ja esitage seda uuesti.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Tuge pakutakse 24/7 ilma päringute arvu piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 $15/agent/kuu.
TeamWork Desk pakub piiramatut 24/7 tuge $11/agent/kuu.
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Saage hakkama iga suhtluskanali sedelitega

Sedelite haldamine Liveagent`is on lihtne mitme kanaliga suhtluse abil, mis sorteerib välja kõik sedelid, mis tulevad erinevatest kommunikatsioonikanalitest. E-mailid on kõigest algus, proovige meie reaalajas vestluse eeliseid ning vastake telefonikõnedele ja kirjutage artikleid oma teadmistebaasi, et luua kasulik kliendiportaal. Sotsiaalmeedia liidesed on osa pakkumisest, LiveAgent`il on sisseehitatud Facebooki, Twitteri, Instagrami ja isegi Viberi funktsioonid, et teie aega säästa.

Kõikide kanalite suhtlus ühes kohas

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pakkuge klientidele võrratut teenindust kiireima reaalajas vestlusega

Varustage oma klienditeeninduse meeskond ühe kõige populaarsema ning kiireima kommunikatsioonikanaliga. Tegelege oma klientide päringutega kiiremini tänu kiireimale live vestluse vidinale, mis kuvab sõnumid kõigest 2.5 sekundiga. Selleks, et aidata teil silma paista on live vestlusel reaalajas trükkimise vaade, äielik vestluse ajalugu, proaktiivsed vestluse kutsed lisaks on kohandatud nupud. Vaadake täielikku nimekirja siin.
Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Kasutaja rahulolu tuleb kiirema kommunikatsiooniga

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Saage oma teeninduse lahendusest maksimum

Iga klientide teenindamise tarkvara vajab paremate kliendisuhete loomiseks õigeid kasutajatoe funktsioone. Täiendavalt omnikanali tööriistadele toetab LiveAgent iga tööriista ja kanalit laia valiku arenenud funktsioonidega et aidata teil iga kliendi probleemi efektiivselt lahendada. LiveAgent pakub teile ka võimsaid integratsioone koos enama, kui 140 nõutud rakendusega, et saaksite luua kohandatud töövoogusid. Kõik see on pakendatud ühte kasutajasõbralikku lahendusse.

Arenenud tööriistad, suurepärased funktsioonid ja võimsad integratsioonid

Saage õnnelikuks kliendiks

Mõistame, et kliendirahulolu loomine on ilma suurepärase klienditeeninduseta võimatu. Klientide päringuid tuleb töödelda kiirelt ja efektiivselt. Kliendirahulolu on üks meie prioriteete, teeme omalt poolt parima, et oma kliente võimalikult õnnelikena hoida. Sellepärast pakume kõigile klientidele professionaalset teenust. Saate meiega ühendust võtta iga kord, kui peaksite abi vajama. Oleme teie jaoks kättesaadaval 24/7.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent liidab live vestluse, sildistamise, automaatika - nii saame pakkuda klientidele esmaklassilist tuge.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis seda proovima?

Proovige LiveAgent’i sedelite haldamise võimeid ning saate kogeda meie arendatud funktsioonidega tööriistu tasuta. Tutvuge ka meie taskukohaste hinnaplaanidega või alustage oma tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna. Puuduvad püsivad kohustused, teilt ei nõuta ka krediitkaardi infot. Klikkige alloleval nupul ning alustage oma prooviperioodi kohe praegu. 
Related Articles to Teamwork Desk alternatiiv
LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

"LiveAgentis osakondade loomine on oluline klientide suhtluse korraldamise ja juhtimise parandamiseks, tagades parema organisatsioonisisese tõhususe ja kliendirahulolu."

Kuidas LiveAgentis osakondi luua

"LiveAgentis osakondade loomine on oluline klientide suhtluse korraldamise ja juhtimise parandamiseks, tagades parema organisatsioonisisese tõhususe ja kliendirahulolu."

Adobe Business Catalyst on veebilahendus, mis integreerib veebisaidi funktsioone nagu e-kaubandus, veebivormid ja e-posti turundus. Reaalajas vestlus aitab suurendada klientide kaasatust, pakkudes ettevõtetele konkurentsieelist.

Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada

Adobe Business Catalyst on veebilahendus, mis integreerib veebisaidi funktsioone nagu e-kaubandus, veebivormid ja e-posti turundus. Reaalajas vestlus aitab suurendada klientide kaasatust, pakkudes ettevõtetele konkurentsieelist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x