LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi klientide teenindamiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja kõnekeskuse tarkvarad, VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise ja e-posti haldustarkvara. Lisaks on ettevõte partnerprogramm ja pakub andmete migreerimist toetavat tugiteenust. LiveAgenti võimekustest saab rohkem teada ettevõtte veebilehel.
LiveAgent on võimas ja lihtne klienditeeninduse tarkvara. See aitab vältida e-kirjade sorteerimist ning pakub erinevaid funktsioone, integratsioone ja alternatiive. LiveAgent pakub ka tuge, õpet ja erinevaid veebiseminare. Tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning võid võtta ühendust ka müügiesindajatega. Quality Unit, LLC on ettevõte, mis pakub LiveAgenti tarkvara.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja ärilahenduse tarkvaralahendusi, nagu VoIP telefonisüsteemid, iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem ja e-posti haldussüsteem. Ettevõte pakub ka reaalajavestlust ning on saadaval mitmetel kuupäevadel. Klientidele on saadaval demo ning müügikontaktidele saab ühendust võtta veebilehe kaudu või telefonitsi. LiveAgent konto paigaldamisel saadetakse kohe sisselogimistunnused. Ettevõte kasutab küpsiseid ja küpsiste poliitikaga saab tutvuda veebilehel.
LiveAgent pakub mitmekeelset tuge ja toetab mitut veebisaiti, toodet või kaubamärki. Lisaks pakub LiveAgent spetsiaalset koolitust klientidele, kasutab rämpsposti filtreerimiseks SpamAssassin'i ja tagab konto turvalisuse mitmete funktsioonide abil, sealhulgas piiratud juurdepääsu agendipaneelile, paroolipoliitika haldamist, 2-astmelist tuvastamist ja HTTPS krüpteeringut. Lisaks pakub LiveAgent automatiseerimisfunktsioone, nagu sündmuste reeglid, ajalised reeglid, SLA reeglid ja SLA tasemed. Kliendiportaali, kontaktivormide ja Slacki märguannete funktsioonide abil saate oma klientidega tõhusalt suhelda.
E-kirja professionaalne alustamine võib olla väljakutse. Sobiva tervitusega tuleks alustada ning kasutada erinevaid mallide abil koostatud tervitusvorme. LiveAgent pakub erinevaid suhtlusviise klientidega ning võimaldab kiiret e-kirjade edastamist. Kliendisuhteid aitavad tugevdada klienditeeninduse e-kirjad ning LiveAgent pakub võimalust proovida emaili edastamist tasuta. Kiire vastamine ja personaalne lähenemine on olulised klienditeeninduse e-kirjades.
Klienditoe tarkvara raamatupidamisele ja juriidikale
LiveAgent pakub võimalust korraldada projekte ja suhelda klientidega reaalajas, aidates seeläbi optimeerida kulusid. Lisaks saavad klienditoe esindajad kasutada reaalajas vestlusfunktsiooni, et tegeleda korraga mitme kliendiga. LiveAgenti kasutamine võimaldab mitte raisata aega suhtlemisele, vaid keskenduda arvete esitamisele.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel