Ümberasumine ühelt klienditoe lahenduselt teisele ei pea olema tüütu ja keeruline protsess. LiveAgent kasutajatugi pakub tasuta migratsiooni teenust Teamwork Desk`ilt.
Meie klienditoe meeskond aitab teil oma andmed üle kanda, samuti aitame kogu migratsiooniprotsessiga. Veendume, et kõik teie klientide andmed, sedelid, märgised ja muud andmed kantakse turvaliselt üle ning te saate LiveAgent`i koheselt kasutama hakata.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Meie klienditoe meeskond aitab teid kohandatud migratsiooniteenusega algusest peale. Suudame kanda üle kõik, alustades kontaktide nimekirjast, klientidest koos sedelite andmetega, märgistest kuni kogu teie tagasisideni, et teie saaksite keskenduda olulistele kommunikatsiooniküsimustele.
Teie kogu suhtlus ja iga sedel
Olulist organisatsiooni informatsiooni sisaldavad märgised
Reitingud ja kogu asjakohane tagasiside
Migratsiooni plugin on üks võimalikest ekspordi võimalustest Teamwork Desk`i jaoks. See võimaldab edasijõudnud kasutajatel käsitleda ettevõtte dokumentatsiooni ja kogu kasutajatoe andmete üle kandmist. Kõik, mida vajate on oma Teamwork Desk`i sisselogimise andmed ja API.
Aktiveerige Teamwork Desk`i Migratsiooni plugin
Klikkige aktiivses pluginas konfigureerimisele
Täitke ära oma Teamwork Desk URL ja API, seejärel klikkige Salvesta
Meie sedelisüsteem tagab, et te ei upu e-mailidesse. Veelgi enam, see tegeleb rohkemaga, kui see – lisaks käsitseb see kõigi live vestluse, teadmistebaasi, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia nagu Facebook`i, Twitter`i ja Instagram`i kommunikatsiooni. Samuti saate ühendada oma Viber`i konto.
Kõike toetavad erinevad arenenud funktsioonid, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks. Samuti saate kasutada enam, kui 140 integratsiooni koos muu tarkvaraga, et ühendada kogu oma töövoog ühte kohta.
Tutvuge LiveAgent`iga ja näete selle täielikke võimed praktikas. Klikkige allpool oleval nupul ja alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna, puuduvad siduvad kohustused, teilt ei küsita ka krediitkaardi informatsiooni.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
Kas teate, mis on ühist Huawei`l, BMW`l, Yamaha`l ja O2`l? Arvasite õigesti… LiveAgent!
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel