Migreerute TeamWork Desk`ilt?

Ümberasumine ühelt klienditoe lahenduselt teisele ei pea olema tüütu ja keeruline protsess. LiveAgent kasutajatugi pakub tasuta migratsiooni teenust Teamwork Desk`ilt. 

Meie klienditoe meeskond aitab teil oma andmed üle kanda, samuti aitame kogu migratsiooniprotsessiga. Veendume, et kõik teie klientide andmed, sedelid, märgised ja muud andmed kantakse turvaliselt üle ning te saate LiveAgent`i koheselt kasutama hakata.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Tasuta assisteeritud üleviimine

Meie klienditoe meeskond aitab teid kohandatud migratsiooniteenusega algusest peale. Suudame kanda üle kõik, alustades kontaktide nimekirjast, klientidest koos sedelite andmetega, märgistest kuni kogu teie tagasisideni, et teie saaksite keskenduda olulistele kommunikatsiooniküsimustele.

Millist tüüpi andmeid soovite üle kanda?

Sedelid

Teie kogu suhtlus ja iga sedel

Kontaktid ja agendid

Kliendid, kontaktid ja teie kasutajatoe agendid

Märgised

Olulist organisatsiooni informatsiooni sisaldavad märgised

Tagasiside

Reitingud ja kogu asjakohane tagasiside

Kas soovite seda ise teha?

Migratsiooni plugin on üks võimalikest ekspordi võimalustest Teamwork Desk`i jaoks. See võimaldab edasijõudnud kasutajatel käsitleda ettevõtte dokumentatsiooni ja kogu kasutajatoe andmete üle kandmist. Kõik, mida vajate on oma Teamwork Desk`i sisselogimise andmed ja API.

Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Migreerumine LiveAgent`i on lihtne

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Soovime teile LiveAgent`i lähemalt tutvustada

Meie sedelisüsteem tagab, et te ei upu  e-mailidesse. Veelgi enam, see tegeleb rohkemaga, kui see – lisaks käsitseb see kõigi live vestluse, teadmistebaasi, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia nagu Facebook`i, Twitter`i ja Instagram`i kommunikatsiooni. Samuti saate ühendada oma Viber`i konto.

Kõike toetavad erinevad arenenud funktsioonid, mis muudavad teie töövoo lihtsamaks. Samuti saate kasutada enam, kui 140 integratsiooni koos muu  tarkvaraga, et ühendada kogu oma töövoog ühte kohta.

Tutvuge meie mitmekanalilise sedelisüsteemiga

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Olete valmis proovima?

Tutvuge LiveAgent`iga ja näete selle täielikke võimed praktikas. Klikkige allpool oleval nupul ja alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga juba täna, puuduvad siduvad kohustused, teilt ei küsita ka krediitkaardi informatsiooni.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Olete heades kätes!

Kas teate, mis on ühist Huawei`l, BMW`l, Yamaha`l ja O2`l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Related Articles to Teamwork Desk migratsioon
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.

Identifitseerige negatiivseid trende oma klienditoes ning käituge vastavalt LiveAgent funktsioonile - Agentide edetabel. Laske oma klientidel hinnata oma agente.

Agentide edetabel

LiveAgenti lahendus võimaldab klientidel hinnata klienditoe agentide vastuseid ja koostada auhinnatud ja noomitud agentide edetabeli koos kommentaaridega.

Koostöövahendid võimaldavad meeskonnaliikmetel lihtsamini ja tõhusamalt suhelda, probleeme lahendada, jagada ja koostööd teha.

Koostöövahendid

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. Preemiaid ja märke saab kasutada klienditoe meeskonna motiveerimiseks ning see suurendab klientide rahulolu.

LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.

Kuidas LiveAgentis osakondi luua

LiveAgenti osakondade loomine parandab kliendisuhtlust, tõhustab organisatsiooni ja suurendab rahulolu. Õpetus juhendab osakondade seadistamist ja määramist.

Te ei pea muretsema mitme vastuse saatmise pärast. LiveAgent näitab teile, kes piletit vaatab ning vastab, millega välditakse agentide kokkupõrget.

Agentide kokkupõrke tuvastus

LiveAgent pakub kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas suhtluskanalite mitmekesisust, mis parandab rahulolu ja vähendab ooteaegu.

Teavituste mallid võimaldavad teil hiljem kasutatavaid malle ettevalmistada. Sellisel moel saate teie ja teie meeskond palju aega kokku hoida.

Teavituste mallid

Teavituste mallid aitavad klienditeeninduse meeskonnal automatiseerida tööd ja säästa aega, et keskenduda vähem automaatsetele tegevustele. LiveAgent pakub neid malle.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo