Öelge aeglasele tarkvarale head aega

Lülituge LiveAgent`ile & kolige andmed Gmailist üle täna.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Kolite Gmailist?

Kas juhite oma kliendituge Google konto kaudu? Viige see uuele tasemele ja kolige Gmailist LiveAgent`i täna.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Eelised Gmailist kolimisel

Sedelisüsteem

Sedelisüsteem aitab klientide probleeme paremini organiseerida.

Rohkem suhtluskanaleid

E-maili, live vestluse, kõnekeskuse, teadmistebaasi ja sotsiaalmeedia tugi.

Paranenud töövoog

Hoidke kokku, aidake rohkemaid kliente.  Väiksem ajakulu, rohkem tööd tehtud.
Benefits of attended call transfers

Kolime teie andmed üle tasuta

Gmail ja teised Google tooted on suurepärased, kasutame samuti mõnesid neist oma töö tegemisel. Siiski, klienditugi on juba teine liiga ja teatud tase nõuab rohkem tähelepanu ja spetsiaalset tarkvara. Siinkohal päästab Liveagent päeva. Te ei pea selle kasutamiseks oma Gmaili kontost loobuma, saame selle LiveAgent`i süsteemi abil integreerida ja saate oma e-mailidel töölaua abil silma peal hoida. Töölaud on ka hästi organiseeritud, teate kohe, kui probleem on lahendatud.

Milliseid andmeid saate üle kolida?

Supervisor

Inimesed

Kolige oma kontaktid
Mail envelope

Suhtlus

Teie e-mailid ja muu suhtlus
Tags - icon

Sildid

E-mailide silte saab käsitsi importida
customer feedback satisfaction rewards

Tagasiside

Kolige üle kogu oma tagasiside

E-mail on kõigest algus

Lisaks teie Gmaili konto kaasamisele, saate lisada veel teisigi postkaste nagu näiteks Yahoo, Microsoft või muud. Meie sedelisüsteem organiseerib teie kõikide kontode e-mailid. Kuid see pole veel kõik. LiveAgent pakub teile klientidega suhtlemiseks palju rohkem tööriistu. Võtke nendega ühendust kiiresti kasutades ülikiiret live vestluse vidinat, mis kuvab vestluse sõnumid ainult 2.5 sekundiga. Looge  kõnekeskus ning teadmistebaas või võtke ühendust sotsiaalmeedia toega. Saate integreerida Facebook Messenger`i, Twitter`i, Instagram`i ja Viber`i. Kas soovite seda proovida?
liveagent tools

Tutvuge sellega, mida saate kasutada

get inspired

24/7 klienditugi

Pakkuge LiveAgent`iga suurepärast tuge ja saage suurepärast tuge ka vastu. Kõik teie kliendid saavad oma plaanis 24/7 kliendituge. Iga kord, kui teil on vaja probleemi lahendada või kui lihtsalt soovite meilt küsimusi küsida, oleme teie jaoks igal ajal olemas. Kasutame sama tarkvara, seega teame täpselt, kuidas teid aidata. See tähendab ka, et saate meiega ühendust võtta enda poolt eelistatud kanalite kaudu. Helistage meile, saatke e-mail või võtke ühendust sotsiaalmeedia kaudu. Olete huvitatud? Lihtsalt klikkige allpool oleval nupul ja proovige seda.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Mida kliendid meist arvavad?

Kolite teise e-maili pakkuja juurest?

Kolige oma andmed üle mistahes allpool reastatud kasutajatoe pakkujate juurest tasuta. Lülituge ümber juba täna. Aitame teid.
Related Articles to Gmaili migratsioon
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x