Öelge head aega aeglasele, alla normi tarkvarale

Tulge üle LiveAgenti ning migreerige oma andmed SpiceWorksist juba täna.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migreerute SpiceWorksist?

Migreeruge SpiceWorksist LiveAgenti ja tooge kõik oma klienditeeninduse piletid uude lahendusse. LiveAgent pakub kõike, mida vajate parima klienditeeninduse pakkumiseks ja rohkemate klientideni jõudmiseks läbi tähtsate kommunikatsioonikanalite. 

Püsige lainel, et saada lisateavet meie migratsiooniplugina kohta, kuna meie arendajad töötavad praegu selle kallal. Jätkake lugemist ja uurige, mis on LiveAgentile ülemineku eelised või alustage täna tasuta 30-päevase prooviperioodiga

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

SpiceWorksi ja LiveAgenti võrdlus

Funktsioonid Liveagent SpiceWorks
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
SpiceWorks pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
SpiceWorks ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
SpiceWorks ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
SpiceWorks pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
SpiceWorks ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
SpiceWorks ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
SpiceWorks pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
SpiceWorks ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
SpiceWorks pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha..
LiveAgent pakub API funktsioone.
SpiceWorks pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus(IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
SpiceWorks ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
SpiceWorks ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent piiramatut ajalugu.
SpiceWorks pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
SpiceWorks pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
SpiceWorks ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
SpiceWorks pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
SpiceWorks ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
SpiceWorks ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Vahetage LiveAgentile juba täna

Minge üle piletisüsteemile, mis suudab hallata kõiki olulisi kliendikanaleid. Pakkuge suurepärast kliendituge ja pöörduge meie kasutajatoe ekspertide poole. LiveAgent pakub õiglase hinna eest mitmesuguseid tööriistu, funktsioone ja integratsioone, mis ei aja Teie eelarvet lõhki.

Milliseid andmeid saab migreerida?

Kogume ja kanname kindlasti kogu vajaliku klienditoe teabe 

ticket thread

Piletid

Kogu Teie klientide kommunikatsioon

Contacts - icon

Inimesed

Terved kontaktnimekirjad ja agentide andmed

Tags - icon

Sildid

Silte ja märkmeid ei jäeta maha

customer feedback satisfaction rewards

Tagasiside

Kliendi tagasiside ja hinnangud 

Looge kõigile nauditav kogemus

Meie piletisüsteem haldab kõiki olulisi kommunikatsioonikanaleid. E-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kliendiportaal, Viber, WhatsApp või sotsiaalmeedia, nagu Facebook, Instagram ja Twitter. Saate valida, mida soovite kasutada oma klientidega suhtlemiseks ja omal moel asjade käsitlemiseks.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Lahendage mitmete kanalite klienditoe pileteid

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Klienditoe tarkvara mis toetab Teid

Iga LiveAgenti tööriista toetab üle 125 funktsiooni, mida saate kasutada sujuvate töövoogude loomiseks ja -koormuse vähendamiseks. Filtreerimine, sildistamine, intelligentne sorteerimine – kõik on olemas. Võite ka ühendada rakendused, mida kasutate, tänu integratsioonidele. Vaadake üle terviklikud funktsioonide ja integratsioonide nimekirjad. 

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2023. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Migreeruge oma uude klienditoe tarkvarasse juba täna

Alustage tasuta 30-päevase LiveAgenti prooviperioodiga juba täna ja tutvuge meie klienditoe lahendusega. Kui vajate abi, võtke meiega julgelt ühendust ja me anname endast parima, et pakkuda Teile rohkem teavet. 

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to SpiceWorksi migratsioon
Vaadake, kuidas LiveAgenti kasutamine suurendab ettevõtte klientide rahulolu ja parandab klienditeenindust. Registreeru tasuta kontoga juba täna!

Kliendikogemuse lood Le Louvre’ist, Disney’st ja muust

Vaadake, kuidas LiveAgenti kasutamine suurendab ettevõtte klientide rahulolu ja parandab klienditeenindust. Registreeru tasuta kontoga juba täna!

Käitumusliku disaini tehnika aitab parandada toodete ja teenuste tõhusust. Kolmeastmeline protsess hõlmab muutmist vajava käitumise väljaselgitamist ning igapäevase käitumise katsete abil uurimist, et luua sisukaid muutusi.

Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin

Käitumusliku disaini tehnika aitab parandada toodete ja teenuste tõhusust. Kolmeastmeline protsess hõlmab muutmist vajava käitumise väljaselgitamist ning igapäevase käitumise katsete abil uurimist, et luua sisukaid muutusi.

Bränd pole ainult logo. See käib koos hea teeninduse pakkumise, suurepärase teeninduse ja erakordse disaini ning turundusega.

Bränd

Bränd on disaini, sümboli ja kliendilubaduse kombinatsioon. Väikeettevõtted saavad luua brändi sotsiaalmeedia ja online arvustuste kaudu. Tugev bränd loob äratundmise, lojaalsuse ja suurendab müüke.

Kõnekeskuste ja kontaktikeskuste erinevus seisneb suhtluskanalites. Kontaktikeskustel on lisaks häälsuhtlusele ka e-post, vestlus ja sotsiaalmeedia võimalused. Valik sõltub ettevõttest ja klientide eelistustest.

Poly CCX 600 VoIP-telefoni ülevaade

Kõnekeskuste ja kontaktikeskuste erinevus seisneb suhtluskanalites. Kontaktikeskustel on lisaks häälsuhtlusele ka e-post, vestlus ja sotsiaalmeedia võimalused. Valik sõltub ettevõttest ja klientide eelistustest.

Tutvuge parima kõnekeskuse tarkvara valikuga turul. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne kõnekeskuse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni.

Kõnekeskuse tarkvara

Kõnekeskuse tarkvara pakub mitmekanalilist tuge ja suurendab produktiivsust. Valimisel tuleb arvestada turvalisuse ja koostöövõimalustega.

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Kiire ja usaldusväärne reaalajas vestluse tarkvara, mis aitab tugiteenuse meeskonnal hallata sadu vestlusi. Alustage TASUTA prooviperioodiga.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo