Kas soovite spetsiaalse tarkvara abil oma klienditoele rohkem tähelepanu pöörata? LiveAgent on see õige valik.
LiveAgent on parim lahendus klienditoe pakkumiseks ja pakub teile mõistliku hinnaga palju funktsioone ja enam kui 175 integratsiooni.
Funktsioon | LiveAgent | Gist |
---|---|---|
Piletisüsteem | ✅Jah | ❌Ei |
Reaalajas vestlus | ✅Jah | ✅Jah |
Kõnekeskus | ✅Jah | ❌Ei |
Iseteenindus | ✅Jah | ✅Jah |
✅Jah | ✅Jah | |
✅Jah | ✅Jah | |
✅Jah | ❌Ei | |
Viber | ✅Jah | ❌Ei |
✅Jah | ✅Jah | |
Teadmusbaas | ✅Jah | ✅Jah |
Kliendifoorum | ✅Jah | ❌Ei |
Automatiseerimine ja reeglid | ✅Jah | ✅Jah |
API | ✅Jah | ✅Jah |
Interaktiivne häälvastus (IVR) | ✅Jah | ❌Ei |
Videokõned | ✅Jah | ❌Ei |
Piiramatu ajalugu | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv veebilehti | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu arv vestlusnuppe | ✅Jah | ❌Ei |
Piiramatult pileteid/e-kirju | ✅Jah | ✅Jah |
Piiramatu kõnesalvestus | ✅Jah | ❌Ei |
Piiramatu ööpäevaringne tugi | ✅Jah | ❌Ei |
Suurepärase klienditoe pakkumisel on usaldusväärse ja hästi tuntud tarkvara omamine kohustuslik. LiveAgent on just see suurepärane klienditoe tarkvara, mis pakub kõike vajalikku suurepäraseks klienditoeks ja haldamiseks.
LiveAgent pakub kõike – e-posti, kiireimat reaalajas vestluse vidinat, sotsiaalmeediat, kõnekeskuse tuge ja teadmistebaasi ning ka teisi funktsioone. Ärge raisake aega ebausaldusväärse tarkvaraga. LiveAgentile üleminek on imelihtne.
Reaalajas vestlus on klienditoe oluline osa ja võimaldab klientidel veebilehe kaudu ettevõttega ühendust võtta.
LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Enam kiiremat ei leidu. Peate vaid valmistuma sissetulevateks sõnumiteks.
LiveAgent suurendab klientide rahulolu & parandab konversioonimäärasid.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid, kasutades meie universaalset postkasti.
Enam kui 175 klienditoe funktsiooniga on toe pakkumine käkitegu.
Andke oma klientidele võimalus teiega isiklikumal tasandil ühendust võtta. Virtuaalse kõnekeskuse seadistamine on lihtne ja tehtav vaid mõne minutiga.
Saate ühendada brauseri, telefoni või mõne muu enda valitud seadme ja vastata kõnedele samamoodi nagu telefoni teel. LiveAgent kannab kõige eest hoolt seega pole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid.
Ärge leppige kõigega, valige üks parimatest. LiveAgent pakub teile parimaid tööriistu, funktsioone ja integratsioone mõistliku hinna eest. Saate valida ühe kolmest hinnaplaanist, et saada täpselt seda, mida vajate. Ja kui sellest ei piisa, saate alati osta eraldi funktsioone ilma ülemaksmiseta. Saate täpselt selle, mille eest maksate, ilma lisatasudeta ning eelarvet lõhki ajamata.
Lisateabe saamiseks vaadake meie hinnakujundust.
Kas soovite näha, kuidas me teiste populaarsete tarkvaralahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdlusi ja avastage kõik meie pakutav.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Pakkuge parimat klienditeenindust ja organiseerige oma kliendipäringuid piletisüsteemiga
Klienditoe piletisüsteemi tarkvarad võivad olla igasuguste hinnasiltidega – nii odavate, kui ka kallitega. See sõltub paljudest teguritest. Enne süsteemi valimist peate alati kaaluma mõnda aspekti. Kulud võivad erineda sõltuvalt funktsioonidest ja nende kvaliteedist, kohandatud integratsioonide arvust, valitud brändi populaarsusest, kasutatavusest erinevates stsenaariumides, skaleeritavusest ja paljudest muudest teguritest. Olemas on erinevaid hinnakujunduse mudeleid, mida tuleb samuti arvesse võtta, et olla kindel, kas klienditoe süsteem on seda väärt ja sobib teie ärimudeliga.
Piletipõhised hinnamudelid võimaldavad teil maksta selle eest, mida vajate. See hinnakujundusmudel sobib ideaalselt klienditugedele, kus on vähe kliendipäringuid. Suurim negatiivne külg võib olla agentide motivatsioonipuudus toe käsitlemisel, kuna iga käsitletud pilet võrdub teenusepakkujale makstava suurema summaga.
Litsentsipõhised hinnakujundusmudelid võivad sisaldada ühe või mitme kasutaja litsentse. Kõik litsentsiga kasutajad saavad tarkvara kasutada lõputult. Litsentsi hind võib olla ühekordne või tellimuspõhine.
Sarnaselt litsentsipõhise hinnamudeliga saate maksta ühekordse summa või liitumistasu, mis võimaldab teil kasutada piletisüsteemi tarkvara mitmes seadmes. Lõppsumma moodustub kasutavate seadmete arvust.
Agendipõhine mudel on kõige levinum ja eelistatuim, kuna see annab teile õiglased tingimused. Teie hind sõltub tarkvara kasutajate arvust. Nad saavad tarkvara kasutada kõigi tasuliste funktsioonidega, ilma piletisüsteemi või kasutusaja piiranguteta.
Tutvuge piletisüsteemi lahendustega ja tutvuge kaasnevate kohustustega. Nende hulka kuuluvad baashinnad, tarkvara- või riistvaranõuded, sisseehitatud funktsioonid, integratsioonid, toetatud kliendisuhtluskanalid ja isegi klienditugi teie töötajatele. Kui olete kogu olulise teabe kätte saanud, saate teha teadliku otsuse ning valida oma vajadustele kõige sobilikuma tarkvara.
Kõige levinumad probleemid, mis puudutavad teie ettevõtte jaoks parima piletisüsteemi tarkvara valimist, hõlmavad hinnavalikuid. Piletisüsteemi tarkvara hinnad sõltuvad mitmest tegurist, nagu põhilised funktsioonid, integratsioonid, töökindlus ja palju muud. Kaaluge kindlasti kõiki neid võimalusi ja võrrelge hinnatasemeid, et hankida teie vajadustele vastav tarkvara õiglase hinnaga.
Iga klienditoe tarkvara peaks pakkuma oma kasutajatele suurepärast tuge. Seetõttu on kasutajasõbralikud iseteenindusvalikud ja otsesed kontaktivõimalused hädavajalikud. LiveAgenti kliendid saavad igal ajal ühendust võtta meie ööpäevaringse klienditoe liiniga e-posti, reaalajas vestluse või telefoni teel. Iseteenindusvõimalusi saate sirvida ka meie välistest teadmusbaasidest.
Pakkuge tipptasemel klienditeenindust tööriistadega, mis aitavad teil jõuda iga olulise kliendikanalini. Näiteks andke oma klientidele võimalus kontakteeruda teiega e-posti, reaalajas vestluse või kõnede teel, või hoopiski sotsiaalmeedia vahendusel. Kliendiportaali ja välise teadmusbaasi lisamisega tagate, et iga klient leiab omale meelepärase valiku.
Kas olete saabuvate päringutest üle koormatud? Iga hea piletisüsteemi tarkvara aitab teil vajadusel laieneda ja luua ruumi rohkematele klienditoe agentidele. See töötab ka vastupidi. Saate minna madalamale versioonile, kui tunnete, et maksate rohkem funktsioonide eest, mida te ei kasuta.
Teie klienditoe meeskonnal peaks olema kõik vajalik toe pakkumiseks. Tarkvara piirangud ei pruugi alati halvad olla, eriti help-desk-vs-service-desk/”>klienditugedele, mis ei vaja oma töö tegemiseks kõiki tarkvara pakutavaid funktsioone ja tööriistu. Kaaluge oma vajadusi ning valige selle põhjal parim tarkvara õiglase hinna eest
Klienditeeninduse esindajad peaksid töötama meeskonnana. Kasutage klienditoe koostöövahendeid, jagage klientide profiile ja tehke klientide probleemide lahendamisel hõlpsasti koostööd. Igaüks saab kaasa lüüa. LiveAgent saab teid aidata märkmete, siltide ja kontaktteabega ning vajadusel piletite poolitamisega.
LiveAgent sai alguse 2006. aastal, kuna tarkvara asutajad ei leidnud suurepärast klienditoe tööriista, mis võimaldaks reaalajas vestlust, nii tegid nad selle ise. 2011. aastal laiendasid nad tarkvara funktsioone, et lisada klienditoe piletisüsteem. Nüüdseks on LiveAgentil rohkem kui 45 piletisüsteemi funktsiooni ja üle 200 integratsiooni. Lisaks pakutakse ka kolmandate osapoolte integratsioone, mida on lihtne kasutada ja seadistada. LiveAgenti piletisüsteemi funktsioonid parandavad tootlikkust, suurendades samal ajal klientide hoidmist ja konversioone. Iga paketiga kaasneb ka mobiilirakendus. Soovi korral võite kontakteeruda LiveAgenti meeskonnaga ning luua kohandatud integratsioone.
LiveAgent on väga skaleeruv, kohandatav ning rohkete integratsioonidega platvorm. Tänu suurele hulgale funktsioonidele ja suurepärastele integratsioonidele saab seda kohandada nii väikeste kui ka suurte ettevõtete vajadustega, mis hõlmavad paljusid erinevaid tööstusharusid.
LiveAgent on hea valik piiratud eelarvega ettevõtetele, kuna tarkvara on mõistliku hinnaga isegi kõige kõrgema taseme puhul. LiveAgent ei toeta aga SAML-i ühekordset sisselogimist sadade töötajatega ettevõtetele.
Tasuta
Väike – $9/agent/kuus
Keskmine – $29/agent/kuus
Suur – $49/agent/kuus
2016. aastal käivitasid nad klienditoe piletisüsteemi, mis integreerub paljude Zoho poolt välja töötatud rakendustega. Kokku, nende mitmesuguste ettevõtte tasemel rakendustega, mis jätkuvalt iga paari kuu tagant kasvavad, on neil üle 60 miljoni kasutaja. Nende pilvepõhine tarkvara on põhjalik ja mõistliku hinnaga.
Zoho Deski süsteem on skaleeritav ühest töötajast sadadeni. Zoho kasutajatele on ka lisatud Zoho toodete teek, mis integreeritakse Zoho Deskiga.
Kuigi see on mõistliku hinnaga, maksab võimalus lisada kerge agendi veel 6 dollarit kuus (ja kõrgeima taseme juures 50 tasuta kerget agenti). Kergel agendil on piiratud abilaua õigused, kuna nad ei kuulu klienditoe meeskonda, kuid võivad toetada klienditeeninduse suhtlust. Sellel tarkvaral puudub samuti SAML-i ühekordne sisselogimine ja selle kliendisuhete halduse (CRM) integreerimine toimub teise Zoho tootega. Üks peamisi funktsioone, mis tarkvara eristab, on selle AI Zia, mis on võimas täiendus klienditoe personalile, kuid on saadaval ainult kõrgeimal astmel. Lisaks on neil iga-aastase arveldamise korral alandatud hind
Tasuta
Standard – $20/agent/kuus ($14/agent/aastamaksena)
Professional – $35/agent/kuus ($23/agent/aastamaksena)
Enterprise – $50/agent/kuus ($40/agent/aastamaksena)
LiveAgenti ja Zoho Deski võrdlus
Kiiresti seadistatav veebipõhine klienditugi HappyFox pakub tohutuid kohandamisvõimalusi, haldamise ja turvafunktsioone, millest on kasu suurettevõttele. Lisaks on seda lihtne kasutada ja see pakub palju funktsioone, mis võimaldavad klientide iseteenindusportaalil teie agentide töökoormust kergendada.
Kuna tasuta valikut pole ja nende hinnakujunduse valikud algavad 29 dollarist agendi kohta kuus, pole see mõeldud piiratud eelarvega kasutajatele. Positiivne on see, et nad pakuvad piiramatut agentide teenindust, kuid piiravad aastas tehtavate piletite arvu. Ettevõte pakub suurtele ettevõtetele ühtset sisselogimist ja tööriistu juhtimise ja turvalisuse tagamiseks.
Kõigi plaanide jaoks on nõutav vähemalt viis agenti, kuid ilma hinnastruktuuri teadmata on raske hinnata, kas see on hea või halb.
Hinnad ei ole kergesti kättesaadavad, kuid nad pakuvad nelja agendipõhist hinnakujunduse taset alates 29 dollarist agendi kohta kuus. Samuti on neli taset piiramatute agentide kuid piiratud piletite ja kohandatud väljade piirangutega. Piirangud algavad 10 000 piletist aastas ja kümnest kohandatud väljast ning kõrgeimal tasemel on 250 000 piletit aastas ja 200 kohandatud välja.
LiveAgenti ja HappyFoxi võrdlus
Help Scout on klienditoe platvorm, mida usaldab enam kui 12 000 ettevõtet 140 riigis, mis on loodud kasvavaid ettevõtteid silmas pidades. Tänu sellele, et Help Scout keskendub klientidele, hõlbustab see ka meeskonnaliikmete vahelist koostööd.
Help Scout on loodud kasvama koos teie ettevõttega ja toetab igas suuruses ettevõtteid. Madalaimad tasemed tulevad paljude funktsioonidega. Teenus sisaldab täiustatud turvalisust, nagu HIPAA-ga vastavuses funktsioonid ja ühekordse sisselogimise võimalused keskmisel ja kõrgeimal plaanil.
Nad pakuvad oma kahe madalama astme 15-päevast prooviversiooni. Kõrgema taseme hinda poole mainitud, kuigi sellel on tugevad funktsioonid, mida iga ettevõte otsiks. Help Scout on valik, mis võimaldab ettevõtetel uuendada oma plaani ettevõtte mastaapsuse järgi. Nad ei paku tasuta versiooni.
Standard – $25/agent/kuus ($20/agent/aastamaksena)
Plus – $50/agent/kuus ($40/agent/aastamaksena)
Enterprise – Hinnapäringuga (Ainult aastamakse)
LiveAgenti ja Help Scouti võrdlus
Ehkki see pole nii levinud kui teised selles loendis olevad kasutajatoe piletimüügisüsteemid, keskendub KB tugi sellele, et olla parim tugitööriistade pistikprogramm WordPressi ja e-kaubanduse veebisaitide jaoks.
See toode on mõeldud veebis äri alustamiseks spetsiaalselt WordPressi ja e-kaubanduse integreerimiseks mõeldud pistikprogrammidega.
Kuigi KB Supportil on madalad iga-aastased arvelduskulud, nõuavad nad pärast tasumist aasta pikkust kohustust. Neil on võimalus osta iga plaani astmega kaasas konkreetseid pistikprogramme, et saaksite otsustada, mida teete ja mida ei vaja, ehkki paketid on märkimisväärse allahindlusega. Väljaspool kulusid on miinuseks see, et tööl puudub nutikas määramistehnoloogia; see määrab lihtsalt juhuslikult või aktiivsete piletite alusel kasutaja kohta.
Ühe saidi puhul, mille arve esitatakse igal aastal (hinna tõus saidi kohta piiramatu paketini):
Starter – $74
Professional – $102
Enterprise – $150
LiveAgenti ja Help Scouti võrdlus
Zendeskil, kui ühel tuntuimal klienditoe piletisüsteemil, on palju valikuvõimalusi alates 19 eurost agendi kohta kuus koos põhifunktsioonidega ja nende suurettevõtete plaan algab 99 eurost agendi kohta kuus. Seda kõrgetasemelist teenust usaldavad sellised ettevõtted nagu Uber ja Netflix ning üle 160 000 teise ülemaailmse ettevõtte.
Zendesk pakub plaane igale ettevõtte suurusele ja samuti ka tasuta prooviperioodi.
Zendeski funktsioonid on laiaulatuslikud ja plaanid ulatuvad väikeettevõtetest kuni suurettevõtte tasemeni. Arveldatakse igal aastal või igakuiselt, väljaspool neid tingimusi Zendeski ees ei ole mingeid kohustusi (tühistamise või madalamale versioonile üleviimise eest raha ei tagastata).
Support Team – $19 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Support Professional – $49 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Support enterprise – $99 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Suite Team – $59 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Suite growth – $99 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Suite Professional– $125 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Suite Enterprise – $199 agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas
LiveAgenti ja Zendeski võrdlus
Kuigi Vision Helpdesk pakub palju kasutajatoe valikuid klienditeenindusest IT-toeni, on see kasutajatoe piletimsüsteem, mis keskendub teie töötajatele, pakkudes koostöö- ja mängustamisfunktsioone, mis soodustavad positiivset töökeskkonda. See aga ei tähenda, et nad ei mõtle klientidele, kuna pakutakse klientidele toega suhtlemiseks mitme kanaliga lähenemist.
See süsteem loob teie ettevõttele kohandatavate töövoogudega tsentraliseeritud kasutajatoe. Kuigi see on mõistliku hinnaga, ei ole sellel laia valikut funktsioone, mida mõned suuremad ettevõtted vajavad.
Kuigi Vision Helpdesk on saadaval nii SaaS-i pilvepõhiste kui ka allalaaditavate litsentsidena, siis SaaS-i pilvepõhine litsents on saadaval ainult USA-s, Ühendkuningriigis, EL-is ja Indias. Neil on saadaval ka 30-päevane kohustustevaba tarkvara tasuta prooviversioon.
See süsteem on suunatud rohkem arveldatavatele klienditeenindustele kui üldisele klienditeenindusele ja reaalajas vestluse funktsioon on eraldi ost.
Starter – $12 agendi kohta kuus kui arveldatakse kord aastas / $15 agendi kohta kuus igakuiselt
Pro – $20 agendi kohta kuus kui arveldatakse kord aastas / $25 agendi kohta kuus igakuiselt
Satellite Help Desk – $24 agendi kohta kuus kui arveldatakse kord aastas / $30 agendi kohta kuus igakuiselt
Pro Service Desk – $32 agendi kohta kuus kui arveldatakse kord aastas / $40 agendi kohta kuus igakuiselt
Ent Service Desk – $48 agendi kohta kuus kui arveldatakse kord aastas / $60 agendi kohta kuus igakuiselt
LiveAgenti ja Vision Helpdeski võrdlus
Nagu teised selles loendis, on ka HubSpot Service Hub loodud teiega koos kasvama ja on äratuntav nimi, kuna nad pakuvad palju muid tooteid. Saate alustada tutud pakkuja tasuta paketiga ning kasutada klientide paremaks mõistmiseks paindlikku tuge ja lihtsat liitumist.
HubSpot Service Hubi süsteem on valik, mis sobib teie ettevõttele nii tasuta kui ka tasuliste versioonidena, olenevalt teie ettevõtte vajadustest. Kõrgemad tasemed pakuvad suurettevõtte jaoks olulisi funktsioone.
Nad pakuvad tasuta versiooni paljude oluliste funktsioonidega, mida alustamiseks vaja. Sellegipoolest algab piletite automatiseerimine alles 50 dollarilise kuuhinnaga paketis, mis sisaldab kahte agenti ja võimalust lisada lisakasutajaid 25 dollari eest. Kõrgeimal tasemel on see iga-aastane kohustus.
Tasuta tööriistad
Starter – Algab 50 dollarist kuus (Algab kahest tasulisest kasutajast)
Professional – Algab 450 dollarist kuus (Algab viiest tasulisest kasutajast)
Enterprise – Algab 1,200 dollarist kuus, arveldatakse kord aastas summas 14,400 dollarit (Algab kümnest tasulisest kasutajast)
LiveAgenti ja Hubspot Service Hubi võrdlus
Front, mida turustatakse klienditoe lahendusena, loob klientidele isikupärasema kogemuse, eemaldades piletinumbrid, et anda kliendile personaalne vastus. Tarkvara on lihtne ja intuitiivne ning automatiseerimine jälgib päringute määramist õigele klienditoe meeskonna liikmele.
Front on väga skaleeritav süsteem, mille madalaimal tasemel on kuni kümme meeskonnakaaslast, teisel 50 ja ülaosas piiramatult.
Piletisüsteem puudub, kuid tarkvara toimib, korraldades tuge jagatud postkastide kaudu ja määrates neid automaatse koormuse tasakaalustamise kaudu. Kuigi piletisüsteem ei automatiseeri ülesandeid, saate luua reegleid, mis seda teevad (kohandatud reeglid on saadaval ainult 49 dollarisel tasemel).
Samuti kaasneb aastane kohustus.
Starter – 19 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Growth – 49 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas
Scale – 99 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas
See süsteem on taskukohane valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad lihtsustada klienditoe süsteemi kasutamise kogemust. See pakub kohandamisvalikuid ja kolmanda osapoole rakenduste integreerimist.
Kuigi Azure’i klienditoe puhul on hinna ja kvaliteedi suhe kõrge, piirab tarkvara kasutamist asjaolu, et neil on ainult üks plaan, millel puuduvad suurettevõtte funktsioonid. Seega sobib tarkvara enamasti väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Saadaval on 14-päevane tasuta prooviperiood, kuid pakutakse ainult ühte plaani. Plaanil on palju funktsioone, kuid skaleeritavuse ulatus on piiratud. Suurettevõtete jaoks pole täiustatud funktsioone, nagu turvalisus või juhtimine.
Üks plaan – 33 dollarit kasutaja kohta kuus, arveldatakse kord aastas (50 dollarit kasutaja kohta kuus).
SupportBee on klienditoe piletisüsteem, mille eesmärk on luua koostööpõhine töökeskkond, et klienditoe meeskonnaliikmed saaksid üksteist kliendiprobleemide lahendamisel aidata. Tänu oma jagatud postkastile, mida on lihtne seadistada ja mis on mobiilile optimeeritud, on SupportBee paindlik meeskonnapõhine süsteem.
See süsteem pakub kõiki põhitõdesid, mida vajate klienditeenindusmeeskonna loomiseks. Samas ei paku see tuge, mida suuremad ettevõtted vajada võiksid.
Kuigi SupportBee funktsioonid ja funktsionaalsus on väga taskukohased, pole need nii ulatuslikud ega kõikehõlmavad kui need, mida pakuvad teised ettevõtted sama hinnaga. Samuti on kliendiportaali tarkvara saadaval ainult kõrgemal tasemel. Kuid üldiselt on see lihtsustatud piletisüsteem, mis sobib hästi väiksematele ettevõtetele.
Startup – 15 dollarit kasutaja kohta kuus või 13 kasutaja kohta kuus aastase arveldamisega
Enterprise – 20 dollarit kasutaja kohta kuus või 17 kasutaja kohta kuus aastase arveldamisega
LiveAgenti ja SupportBee võrdlus
Freshdesk on kõik-ühes klienditeenindusplatvorm, mida usaldavad üle 40 000 ettevõtte, sealhulgas HP, Pearson ja American Express. Freshdeski skaleeritava platvormi, mitmekanalilise toe ja koostööfunktsioonide abil saab teie ettevõte oma tööd sujuvamaks muuta ja ületada klientide ootusi.
See süsteem on loodud skaleeruma taskukohaste võimalustega erinevates ärioludes.
Saadaval on tasuta versioon, mis sisaldab alustavale ettevõttele vajalikke põhifunktsioone. Funktsioonid kasvavad iga järgmise tasemega. Oskustepõhine marsruutimine algab aga alles kõrgeimast tasemest.
Free
Growth – 15€ agent kuus, arveldatakse kord aastas – 18€ agent kuus, arveldatakse igakuiselt
Pro – 49€ agent kuus, arveldatakse kord aastas – 59€ agent kuus, arveldatakse igakuiselt
Enterprise – 79€ agent kuus, arveldatakse kord aastas – 95€ agent kuus, arveldatakse igakuiselt
LiveAgenti ja freshdeski võrdlus
Toetava WordPressi pistikprogrammina on Awesome Support lihtne, hõlpsasti seadistatav ning igal komplekti tasemel on palju lisandmooduleid. Nad pakuvad WordPressi jaoks „kõige vingemat” tugiteenust ja pistikprogrammi, millel on üle 10 000 aktiivse installi.
Kuigi on olemas suuri WordPressil põhinevaid saite, nagu Microsofti uudised ja BBC America, on see parim väiksemale ettevõttele, kuna pistikprogramm peaks sisaldama rohkem turva- ja haldusfunktsioone, et olla suurematele ettevõtetele kasulikum. Isegi kui need on suurema ettevõtte jaoks ebavajalikud, on piiramatud agendid tohutu müügiargument.
Kuigi nad pakuvad piiramatult agente ja piiramatul hulgal pileteid, peate toote kasutamise kohustuse võtma aastaks. Positiivne on see, et iga tasand on iga äritaseme jaoks väga taskukohane, kuid nad ei paku võimalusi, mida vajaks suurettevõte.
Standard – 149 dollarit aastas
Pro – 229 dollarit aastas
Enterprise – 289 dollarit aastas
Agency – 409 dollarit aastas
TeamSupport on veebipõhine ettevõtetevaheline klienditoe süsteem, mida usaldavad Fujifilm, Comcast ja NBA. Sellel on mitmekanaliline tugi, mis hõlbustab koostööd ja lihtsustab klienditoe piletite lahendamist, integreerides selle teie tööriistakomplektis juba olemasoleva tarkvaraga.
Selle süsteemi klienditoe teenusel on palju pakkuda, kuid baashind agendi kohta kuus on kõrge, mis tähendab, et see võib mõnele väiksemale ettevõttele kättesaamatuks jääda.
Paljud funktsioonid keskenduvad B2B klienditeenindusele ja IT-toele. Negatiivne külg on see, et madalaim tase maksab 49 dollarit agendi kohta kuus, mis on suhteliselt kulukas võrreldes mõne muu sarnaste funktsioonide ja madalama hinnapunktiga klienditoe piletisüsteemiga.
Essential Support – 49 dollarit agendi kohta kuus
Enterprise Support – 69 dollarit agendi kohta kuus
Complete Customer Support Suite – 119 dollarit agendi kohta kuus
LiveAgenti ja TeamSupporti võrdlus
Freshservice on pilvepõhine IT-teenuste halduslahendus. Sarnaselt klienditoe variandile on see lihtsalt kasutatav kõikehõlmav süsteem, millel on tõsine hulk funktsioone.
Selle platvormi skaleeritavus tagab võimaluse kasutada seda igas suuruses ettevõttes
Nad pakuvad 21-päevast tasuta prooviperioodi koos kõigi aktiveeritud funktsioonidega. Oma funktsioonidega julgustavad nad koostööd. Freshservice pakub turvafunktsioone, mis kaitsevad pilves olevaid andmeid juurdepääsuhalduse ja edastatavate andmete krüptimisega. Kahjuks puudub tasuta versioon.
Starter: 15 € agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas.
Growth: 40 € agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas.
Pro: 80 € agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas.
Enterprise: 405 € agendi kohta kuus, arveldatakse kord aastas.
Üle 100 000 organisatsiooni, nagu Disney ja Honda, usaldavad ManageEngine’i oma IT haldamisel. Nende Service desk Plus süsteem on pilvepõhine IT-lahendus, mis on rõõmustanud nii IT-spetsialiste kui kliente juba üle kümne aasta.
Kuigi ManageEngine Service Desk Plusil on lai valik funktsioone, on kulude üksikasju teadmata raske seda kindla suurusega ettevõtetele soovitada. Tundub, et hinnakujundusplaanid on igal äritasemel hästi mastaapsed. Samuti teevad nad Zohoga koostööd, et kasutada oma Zia AI-assistenti klientide potentsiaalse esimese kontaktpunktina.
Tasuta versiooni pole. Iga klienditoe variandi jaoks on 30-päevane prooviperiood ja saadaval on ka demo.
Kõikehõlmav IT-teenus, millel on võimsad funktsioonid ja mis parandavad teie organisatsiooni teenust, sealhulgas varade ja probleemide haldamist.
Standard – 12 dollarit tehniku kohta kuus (10 dollarit tehniku kohta kuus aastamaksena)
Professional – 23 dollarit tehniku kohta kuus (21 dollarit tehniku kohta kuus aastamaksena)
Enterprise – 58 dollarit tehniku kohta kuus (50 dollarit tehniku kohta kuus aastamaksena)
Kayako abil pakuvad tuge üle 131 000 agendi Segast MTV-ni ja kuni Acerini. Süsteem on loodud olema isikupärane ja arusaadav. Seda on kiire juurutada, lihtne kasutada ja sellel on unikaalsed funktsioonid, nagu SingleView, mida nad rakendavad, et isikupärastada kliendi teekonda.
See on süsteem, mida saavad kasutada kõik äritasandid, kuna selle funktsioonid võimaldavad teil paremini mõista oma kliendibaasi, mis on Kayakole ainulaadne. See on ka väga taskukohane igale äritasemele, alates 12,50 dollarist agendi kohta kuus.
SingleView jälgib kliendi teekonda teie saidil ja võimaldab teie agendil pakkuda paremat klienditeenindust teie kliendikogemuse kontekstis. Mitmekanaliline postkast ja SingleView on saadaval madalaima tasandi hinnaplaanides.
Tasuta versiooni pole, kuid olemas on 14-päevane tasuta prooviversioon ja demo. Kahjuks puudub sellel ühekordse sisselogimise funktsioon.
Gold Support Plan – 12.50 dollarit agendi kohta kuus
Platinum Support Plan – 25 dollarit agendi kohta kuus
SolarWinds on kaasaegne IT-teenuste haldamise (ITSM) lahendus, mis sisaldab kõiki sellele süsteemile omaseid klienditoe piletisüsteemi funktsioone.
Süsteemil on hinnastruktuurid iga äritaseme jaoks ja seda on kasvades lihtne skaleerida.
30-päevane tasuta prooviperiood. Demod nõudmisel. Mõistlik hind. Sellel süsteemil on ka automatiseerimisvahendid, mis aitavad õige pileti õige meeskonnaliikmeni toimetada. Tasuta versiooni aga pole.
Team – 19 € agendi kohta kuus, täiendavad 0.10 € seadme kohta kuus
Business – 39 € agendi kohta kuus, täiendavad 0.30 € seadme kohta kuus
Professional – 69 € agendi kohta kuus, täiendavad 0.50 € seadme kohta kuus
Enterprise – 89 € agendi kohta kuus, täiendavad 0.70 € seadme kohta kuus.
LiveAgenti ja SolarWindsi võrdlus
Adobe ja Microsofti poolt kasutatud JitBiti tarkvara on SaaS-i pilvepõhine teenus, millel on ühekordne sisselogimine ning GDPR-i ja HIPAA vastavus. Automatiseerimisreeglite abil aitab JitBit korraldada teie pileteid ja säästa teie meeskonna aega
Selle süsteemi mastaapsuse ja turvalisusega saate oma ettevõtte kasvades laieneda ja juurde hankida vajalikke teenuseid.
21-päevast tasuta prooviperioodi saab vajadusel pikendada. Töötamiseks ja testimiseks mõeldud saidi loomiseks kulub sekundeid. Sellel on püsiv kuuhind, kuid igal tasemel piiratakse agentide arvu, välja arvatud kõrgeimal.
“Powered by Jitbit” on peidetud alles kõrgeimal astmel. Tasuta versiooni pole.
Freelancer: maksab 29 dollarit ja sisaldab 1 agenti.
Startup: maksab 69 dollarit ja sisaldab 4 agenti.
Company: maksab 129 dollarit ja sisaldab kuni 7 agenti.
Enterprise: maksab 249 dollarit ja sisaldab kuni 9 agenti, pluss 29 dollarit iga täiendava agendi eest.
Nagu ka Zoho, on Jira osa rakenduste võrgustikust, mis tähendab, et seda saab integreerida kõigi selle tiiva all olevate rakendustega. Selle valdkonna Jira toode on loodud kiiruseks, et aidata teil küsimustele kiiremini vastata ja suurendada klientide rahulolu. Nende teenust kasutavad näiteks Domino, Square ja Twitter.
See süsteem töötab hästi kõikidel äritasanditel, pakkudes tasuta valikut ja taskukohaseid tasemeid, kuni suurettevõtte tasemeni. Iga tase pakub krüptimist puhkeolekus ja edastamisel.
Saadaval on rohkete funktsioonidega tasuta versioon ja huvilised võivad broneerida reaalajas demo.
Suurettevõtte hind on aga lukustatud kontaktivormi taha.
Tasuta – Kuni 3 agenti
Standard – keskmiselt 21 dollarit agendi kohta kuus
Premium – keskmiselt 47 dollarit agendi kohta kuus
Enterprise – Arveldatakse kord aastas, alates 201 agendist.
LiveAgent ja Jira Service Deski võrdlus
Prooviversioon on alati abiks klienditoe piletisüsteemide vahel otsustamisel. Enne teenusele pühendumist peaksite kogema, mis tunne on seda igapäevaselt kasutada. Teenuses võivad olla kõik teie otsitavad funktsioonid ja see ei pruugi ikkagi teile sobida. Mõnikord pole süsteemi tunnetus õige ja selle nägemiseks peate seda esmalt proovima. See on täpselt nagu tekspüksid, mis võivad mannekeeni seljas hea välja näha, kuid ei sobi teile.
Sama kehtib kõigi teie klientide kohta. Nad valisid teie kaubamärgi, sest sobib neile. Seetõttu peaksite tarkvara alati enne ostmist proovima.
Praegu on LiveAgentil saadaval nende kõikehõlmava paketi 30-päevane prooviperiood ilma krediitkaarti vajamata. Registreerumiseks ja proovisõidu alustamiseks kulub vähem kui minut.
Kui te ei soovi keskenduda ainult valmiskirjutatud sõnumitele, peaksid teie töötajad olema koolitatud nii piletisüsteemi kui ka klienditoe põhitõdede ja edasijõudnute osas. Seetõttu peaks piletisüsteemi tarkvara olema kõigile hõlpsasti õpitav isegi keerukate sündmuste korral ja soodustama teie agentidel õppida kasutama täisfunktsionaalset klienditoe tarkvara. LiveAgenti süsteem pakub käepärast alustusjuhendit, mis õpetab kõike seadistama ja tarkvaraga alustama. Akadeemia on täis artikleid, mis käsitlevad kõiki klienditoe süsteeme, nagu piletisüsteem, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja palju muud. Lisaks võib see aidata teie agentidel õppida, kuidas saada täieõiguslikeks klienditoe ekspertideks ja usaldusväärseteks klienditeenindajateks.
Kliendiga suhtlemine ei nõua alati kõiki teie käsutuses olevaid tööriistu, teeninduskanaleid või täiustatud funktsioone. Erinevad ettevõtted nõuavad piletisüsteemi probleemide osas erinevaid lahendusi. Ülemaksmine funktsioonide eest, mida te kunagi ei kasuta, võib halvendada agentide jõudlust ja põhjustada probleeme teie klienditeenindusplatvormiga. Kasutage kindlasti kõiki tasuta prooviversioone, et teada saada, mis teie jaoks sobib ja mis mitte.
Prooviperioodid on olulised, kuna need võimaldavad meil katsetada süsteemi ja selle funktsioone ning liidest. Ärge jätke tasuta prooviperioodi vahele veebisaidilt loetud uhkete juttude tõttu. Tasuta prooviversioonid võimaldavad teil proovida põhifunktsioone ja näitavad, kuidas igapäevases klienditoes keeruliste sündmuste ja olukordadega toime tulla.
Klienditoe liides koos funktsioonidega, mille eest te praegu maksate, võib olla piisav, kuid kas olete mõelnud, mis uuele versioonile üleminekul juhtub? Enamik tugevaid piletisüsteeme pakuvad erinevaid tasulisi plaane, millega mõned funktsioonid kaasnevad ja mõned mitte. Valige kindlasti lahendus, mis võimaldab teil vajaduse korral uuendada ja rahuldada oma vajadusi.
Sajad organisatsioonid küsivad demokõnede puhul mõnda põhiasja. Kõigepealt peate välja selgitama, mille eest kavatsete maksta. Küsige toetatud kliendisuhtluskeskuse või kanali valikute, pakettides sisalduvate funktsioonide ja toetatud kolmandate osapoolte integratsioonide kohta. Seejärel tulevad hinnakujundusvõimalused. Omandi kogumaksumus on üks peamisi prioriteete.
Piletisüsteemi tarkvara juurutamine on üldiselt lihtne protsess, mis võib mõneti erineda. Peamine erinevus seisneb veebipõhise ja rakenduspõhise tarkvara vahel. Üldiselt jätate veebipõhiste lahendustega installiprotsessi vahele ja hakkate neid koheselt kasutama. Peate vaid sisestama oma e-posti aadressi ja registreeruma tasuta prooviperioodile. Kui olete oma e-posti aadressi kinnitanud, saate sisse logida ja hakata oma uue platvormiga tutvuda. Näiteks pakub LiveAgent kohe algusest peale käepärast alustamisjuhendit. See juhatab iga uue kasutaja läbi paari lihtsa sammu, mis aitavad neil oma uut lahendust seadistada.
Parim klienditoe piletisüsteem on see, mis muudab teie tegevuse tõhusamaks ja annab klientidele iseteenindusvõimalused, et vähendada teie töötajate töökoormust. Sellistel lahendustel nagu LiveAgent on spetsiaalsed kohandamisvõimalused teie ettevõttele omaste töövoogude loomiseks. Parim süsteem on teie ainulaadsetele vajadustele kõige sobivam.
Kui olete väikeettevõte, peaks teie valitud eesmärgiks olema investeeringutasuvus, väärtus ja skaleeritavus. Seetõttu on teie ideaalne stsenaarium vajadustele vastava süsteemi leidmine taskukohase hinnaga.
Lihtsate piletisüsteemide pakkujad pakuvad oma tarkvarast piiratud võimalustega tasuta versiooni. LiveAgent pakub tasuta paketti, mis annab teile kõigega alustamiseks vajaliku põhitõed, nagu vestlusnupp, põhiaruandlus ja kliendiportaal. Teine mõistliku hinnaga variant on Zoho Desk, mis pakub samuti tasuta versiooni. Edasi saate valida tasulisele plaanile ülemineku.
Kuna teie ettevõte kasvab jätkuvalt, on klienditoe piletisüsteemide keskmise taseme turul rohkem võimalusi, kuna rohkem raha tähendab rohkemaid funktsioone. Praegu on teil tõenäoliselt kasvav klienditoe agentide meeskond. Peaksite keskenduma nende ühendamisele süsteemidega, mis soodustavad koostööd ja integreeruvad erinevate rakendustega, mis teil juba kasutusel on ja mida kavatsete arendada. Siiski tuleks keskenduda väärtusele, kuna tõenäoliselt ei taha te liiga paljude funktsioonide tõttu oma eelarvet rikkuda.
LiveAgent suudab sellel tasemel integreerida üle 190 programmi, sealhulgas sotsiaalmeedia. Sotsiaalmeedia on teie turunduskampaaniate jaoks väärtuslik, eriti kui olete tõusev bränd. Sotsiaalmeedias küsimustele ja muredele vastamine aitab laiendada teie brändi ja luua meeldejäävaid kliendisuhtlusi. Nagu teised kasutajatoe piletisüsteemid, integreerub see samuti Slackiga, et aidata säilitada sujuvat suhtlust meeskonnaliikmete vahel. Teine suurepärane võimalus on Jira Service Desk, kuna neil on ka suur valik integreerimisvõimalusi.
Suured ettevõtted saavad täispanusele minna. Nüüd, kui saate endale lubada kõiksugu kellasid ja vilesid, on aeg vaadata üle kõik soovitud ja vajalikud funktsioonid. Kuid väärtuse otsimine on alati parim tegevusviis, olenemata sellest, kui suure eelarvega te mängida saate.
Valdkonna kõvemad tegijad, nagu LiveAgent, Zendesk ja Jira Service Desk, pakuvad mõningaid omadusi, mis teistel puuduvad, nagu koostööfunktsioonid, automatiseerimine ja ühekordne sisselogimine. Ühekordne sisselogimine võimaldab kasutajatel juurdepääsu tarkvarale olemasolevate mandaatide abil, näiteks Google’i kontoga sisselogimisel.
See ei tähenda, et need on ainsad võimalused. Sõltuvalt sellest, mida suure ettevõttena klienditoe näol vajate, võib teil olla otstarbekam valida kuluefektiivsem variant, millel on olemas kõik teie jaoks vajalik. Näiteks LiveAgentil on palju funktsioone, samas kui selle kõrgeim teenusetase on endiselt mõistliku hinnaga, pakkudes sarnast väärtust mõnedele klienditoe süsteemidele, mis maksavad kordades rohkem.
Oleme arutanud klienditoe piletisüsteemi rohkeid eeliseid ja seda, kuidas need teie ettevõtet mõjutavad. Piletisüsteemi tarkvarast on saanud üks olulisemaid tööriistu klienditoe haldamisel. Kuna võrgus olevate kasutajate arv kasvab, ootavad nad kõik kvaliteetset klienditeenindust ja tuge. See aspekt on peamine erinevus kliendi hoidmise ja kaotamise vahel. Klienditoe piletisüsteem toetab teid ja teie ettevõtet parima klienditeeninduskogemuse loomisel, täiustades teie töövooge automatiseerimisega. Samuti loob see kasutatavaid andmeid iga logitud klienditehingu kohta ja vähendab teie piletitele kuluvat aega, edastades need töö jaoks kõige paremini sobivatesse kätesse.
Tuginedes õigetele suhtluskanalitele ja omades hästi koolitatud klienditoe agente, võib klienditoe piletisüsteem olla teie klienditeenindusstrateegiale väärtuslik täiendus. Hankige oma klienditoele õige piletisüsteemi tarkvara ja vastake hõlpsalt kõiksugu päringutele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.