KnowledgeOwli teadmusbaasi arvustus

KnowledgeOwl on spetsialiseerunud teadmusbaasitarkvarale, mis pakub täisfunktsionaalseid lahendusi eri suurusega ettevõtetele. Platvormi liides on lihtne ja funktsionaalne ning võimaldab artiklite kategooriate organiseerimist. Artiklite redigeerimine on kõikehõlmav ja sisaldab palju funktsioone, samuti automaatset salvestamist. Hinnakujundus on aga üüratult kallis.
KnowledgeOwli teadmusbaasi arvustus
Compare KnowledgeOwli teadmusbaasi arvustus with other in: How KnowledgeOwli teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
492 reviews

KnowledgeOwl on spetsiaalne teadmusbaasi tarkvara, mis keskendub ainult teadmiste haldamisele. See tähendab, et kogu selle funktsioonide komplekt on pühendatud ainult ühele asjale ja ootused on kõrged. KnowledgeOwl pakub suurepärast ja üsna ulatuslikku funktsioonide komplekti väga hõlpsasti navigeeritavas liideses. Sellega kaasneb aga sõna…

Pricing
Starting from:
$ 79   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
5
Hind
1
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Lihtsasti navigeeritav liides
  • Täisfunktsionaalne teadmusbaas
  • Kategooriad, automaatsed salvestamised ja muud lisafunktsioonid

Cons

  • Üüratult kallis

KnowledgeOwliga alustamine

KnowledgeOwl on tõeline teadmusbaasi tarkvara, mis keskendub ainult teadmiste haldusele. See teeb tarkvarast väga fokuseeritud lahenduse, millel on ulatuslikud võimalused eri tüüpi teadmusbaaside loomiseks. Tarkvara sobib erineva suurusega ettevõtete personali- ja klienditeenindusosakondadele. Iga plaan pakub ulatuslikku funktsioonide loendit, nii et tarkvara tundub algusest peale väga paljulubav. Vaatame, kuidas KnowledgeOwli teadmusbaasi tarkvaraga alustada.

KnowledeOwli proovimiseks peate vaid registreerima uue konto oma e-posti aadressiga ja oletegi valmis alustada. KnowledgeOwl juhatab teid algusesse lihtsa valikute komplektiga, kus saate sisestada oma autori nime, anda oma teadmusbaasile nime ja valida oma teadmusbaasi URL-i. Pärast seda tervitatakse teid liideses ja saate rakendust sirvima hakata.

Valige oma teadmusbaasile URL

Liides näib välja üsna puhas ja korralik. Tarkvaral on lihtne ja peen värvilahendus, mille ülaosas on olulisemad menüüelemendid esile tõstetud tumesinise värviga ja vasakpoolses servas olev alammenüü helehall. See on lihtne ja tõhus, kuid mitte väga visuaalselt silmatorkav. Maitse küsimus, nii et ma ei võta seda hindamisel arvesse. Kõige tähtsam on see, et liides on väga funktsionaalne ja hõlpsasti kasutatav ka uutele kasutajatele, mis on KnowledgeOwli puhul kõige olulisem.

KnowledgeOwli artikli ülevaade

Kuna KnowledgeOwl on teadmusbaasile pühendunud tarkvara, millel pole muid funktsioone, pole teadmusbaasi funktsiooni ennast üldse vaja otsida. Saate sinna kohe alguses siseneda ja asuda juhendite ja artiklite kirjutamisega. Siiski võite tutvuda teiste ülemises menüüs sisalduvate teadmusbaasi tööriistade ja funktsioonidega. Saate hiljem siseneda kogu oma artiklite teeki või uurida ulatuslikke seadete valikuid. Võimalusi on palju, sealhulgas teadmusbaaside juurdepääsutaseme muutmine, teadmusbaasi stiili ja kujunduse seadistamine, turbevalikud ja palju muud.

Valige oma teadmusbaasi kujundus

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Teadmusbaas ei kutsu teid kirjutama esimest artiklit, kuid see kutsub teid looma esimest kategooriat, mis on veelgi parem. See muudab teie teadmusbaasi korraldamisega alustamise väga lihtsaks juba enne kirjutamise alustamist. Saate anda oma teadmusbaasi kategooriale nime ja valida oma kategooria jaoks mitme sihtlehetüübi hulgast. See pole veel kõik; hiljem saate läbida veel ühe seadistuste komplekti, kus on võimalik valida artikli kuvamisvalikud, silte, metakirjeldusi ja palju muud.

Looge uus teadmusbaasi kategooria

Järgmisena võite hakata artiklit kirjutama. Peate otsustama, kas soovite alustada nullist, luua artikli malli põhjal, kopeerida olemasoleva artikli, et seda lähtepunktina kasutada, või jagada mõne teise artikli sisu. Ausalt öeldes on need üsna head valikud. Testisin peamiselt tühja malli, et saaksin korraliku nullist kirjutamise tunde. Nii sain KnowledgeOwli artikliredaktorit ja kõiki selle funktsioone korralikult vaadata.

Uue teadmusbaasi artikli loomine

Teadmusbaasi artiklite redaktor on väga hea. Sellel on õige tasakaal funktsioonide rohkuse, hõlpsasti kasutatava liidese ja ilma segavate elementideta kirjutamise vahel. Ma ei ole märganud midagi erilist, kuid pole ka millestki puudust tundnud ja tegelikult ei oska ma välja mõelda ka täiendusi, mis redaktori veelgi paremaks teeks. Artikli koostaja sisaldab kõike, mida vajate korraliku artikli kirjutamiseks, ja see on minu arvates ainus õige lähenemisviis.

Saate kõik standardsed redigeerimis- ja vormindusfunktsioonid, meediumitoe – pildid ja videod, aga ka muud võimalused, sealhulgas SEO, kategooriad, autorluse ja palju muud. Redaktoril on isegi automaatse salvestamise funktsioon, mille avastasin juhuslikult, kuna olin prokrastineerinud ja KnowledgeOwl logis mind vahepeal välja. See on väga lahe asi mitte ainult laisklemiseks, vaid ka katastroofiliste stsenaariumide ärahoidmiseks, nagu interneti ühenduse katkemine, sülearvuti aku tühjenemine jne.

Hinnakujundus

Nüüd jõuame hinnakujunduse üksikasjade juurde. KnowledgeOwl pakub kolme hinnakujunduse plaani, millest igaüks suurendab funktsioonide komplekti võrreldes eelmise, odavama tasemega. Paketid võivad minna äärmiselt kalliks ja ka kõige odavam plaan on oluliselt kallim kui muud teadmusbaasi pakkuvad tarkvaralahendused. Iga lisaautor maksab 20 dollarit kuus ja iga täiendav teadmusbaas maksab 40 dollarit kuus. See puudutab kõiki hinnakujundusplaane, kuna igaüks neist pakub ainult ühte autorit ja ühte teadmusbaasi. Vaatame, mida veel iga plaaniga kaasneb.

Flex

See plaan maksab 79 dollarit kuus ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta. Saate juurdepääsu kõigile funktsioonidele (vastavalt ametlikule KnowledgeOwli hinnakujundusele), piiramatule lugejate arvule, toele, kasutajate juurdepääsu haldamisele, kohandatud rollidele ja õigustele.

Business

Business plaan maksab ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta 299 dollarit kuus. Saate kõik varasemad Flex paketi funktsioonid ja lisaks 99,5% tööajaga SLA, prioriteetse toe, HIPAA vastavuse ja võimaluse oma SSL-sertifikaate üles laadida.

Enterprise

See plaan on kõige kallim ning maksab ühe autori ja ühe teadmusbaasi kohta ilmatu 999 dollarit kuus. Kaasatud on kõik varasemad funktsioonid ja teenused ning lisaks saate 99,9% tööajaga SLA, tarnija turvavormid, 20% allahindlust professionaalsetelt teenustelt ja spetsiaalse kontohalduse.

Lõpetuseks

KnowledgeOwl on kahtlemata suurepärane teadmusbaasi tarkvara, mis aitab igat tüüpi ettevõtetel luua vapustava teadmusbaasi. Funktsioonide komplektis on kõik vajalik ja liides on hästi kujundatud, mis muudab selle peaaegu täiuslikuks, kui see poleks vaid nii kallis. KnowledgeOwl võib muutuda uskumatult kalliks ja ma ei usu, et olen seni näinud kallimat teadmusbaasi tarkvara. Kuigi KnowledgeOwli hankimine ei ole kindlasti viga, kui soovite suurepärast teadmusbaasi, peate olema valmis selle eest maksma. Ainult teie otsustada, kas see toob teile pikas perspektiivis märkimisväärse investeeringutasuvuse.

Levinud mured ja probleemid

Kas saan KnowledgeOwlis artiklite hinnangute seadeid muuta?

Jah, artikli reitingu seadete muutmise valiku leiate peamenüü seadete valiku alt. Klõpsake lihtsalt valikul Seaded > Artiklite hinnangud. Valida võite ei meeldi/ei meeldi hinnangud, tärnide hinnangud, CTA hinnanguteksti ja ka hinnangute esitamise teksti vahel.

Kuidas KnowledgeOwlis artiklite alamkategooriaid luua?

Esmalt peate looma artikli kategooria. Valik on nähtav pärast esmakordselt teadmusbaasi sisenemist. Kategooria loomisel ja sisestamisel näete võimalust luua alamkategooria, et oma artikleid mugavalt organiseerida. Saate valida ka oma alamkategooriale nime ja stiili.

Product reviews

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Tawk.to-d? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Tawk.to reaalajas vestluse arvustus

Tarkvara Tawk.to pakub tasuta reaalajas vestluse võimalust klientidega suhtlemiseks. Vestluse funktsioonid on piiratud, kuid sisaldavad olulisi vahendeid, näiteks vestluse hinnanguid ja reaalajas kirjutamise funktsiooni. Lisaks võimaldab see ka kliendi kaasamist, samuti võimalust jagada märkusi, mida kliendid ei näe. Kui valite tasulise võimaluse, saate valida kas kaubamärgi kustutamise või Tawk.to-l lubada tegeleda kogu teie vestlusega. Rakenduse märguanded ei pruugi Androidi seadmetel korralikult töötada. Tasuta tarkvara on hea valik, ehkki on mõningaid probleeme, mida tuleb lahendada.

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo