Freshservice’i teadmusbaasi arvustus

Freshservice pakub suurepärast teadmusbaasi, mida kasutajad saavad kasutada artiklite kirjutamiseks. Liides on hästi kavandatud ja tekstiredaktor on lihtne ja tõhus. Freshservice’i teadmusbaas toetab kategooriaid ja kaustu, seega sobib see suurepäraselt ettevõtetele, kellel on vaja luua keerukaid ja ulatuslikke teadmusbaase. Hinnakiri on nõudlik, kuid teadmusbaasi funktsioon sisaldub kõigis neljas funktsioonikomplekti hinnaplaanis. Freshservice’i teadmusbaas on üks parimaid teadmusbaasi pakkujaid, kuid hind võib osutuda kalliks.
Freshservice’i teadmusbaasi arvustus
Compare Freshservice’i teadmusbaasi arvustus with other in: How Freshservice’i teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1891 reviews

Freshservice'i teadmusbaasis on raske vigu leida, kuna see pakub lihtsat navigeerimist ja sellel on kõik õiged korraldusfunktsioonid, mis muudes teadmusbaasi lahendustes sageli välja jäetakse. Tekstiredaktor on nüüdisaegne ning seadistamine ja rakendamine on uskumatult lihtne. Freshservice on üks parimaid teadmusbaasi pakkujaid, kuid kui…

Pricing
Starting from:
$ 29   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Kasutajakogemus
5
Hind
2
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Kiire ja lihtne paigaldus
  • Suurepärane liides
  • Hästi kujundatud teadmusbaas ja redaktor

Cons

  • Võib osutuda kalliks ka odavate plaanide puhul

Freshservice’i teadmusbaasis on raske vigu leida, kuna see pakub lihtsat navigeerimist ja sellel on kõik õiged korraldusfunktsioonid, mis muudes teadmusbaasi lahendustes sageli välja jäetakse. Tekstiredaktor on nüüdisaegne ning seadistamine ja rakendamine on uskumatult lihtne. Freshservice on üks parimaid teadmusbaasi pakkujaid, kuid kui hinnakujundusele mitte tähelepanu pöörata, võib see osutuda väga kulukaks. Jätkake lugemist, et näha täielikku Freshservice’i teadmusbaasi ülevaadet.

Freshservice’iga alustamine

Freshservice on kasutajatoe, klienditoe ja teenuste haldamise tarkvara, mis keskendub peamiselt IT-le. See on ka osa Freshworksi tarkvaravalikust. Freshservice võimaldab kasutajatel muuta oma IT toimingud lihtsamaks. See on täisväärtuslik IT kasutajatoe lahendus koos piletisüsteemi, teadmusbaasi ja kõigi muude IT-toe jaoks oluliste tööriistadega. See ülevaade keskendub Freshservice’i teadmusbaasile ja sellele, kuidas see igapäevases toe pakkumise stsenaariumis toimib.

Tere tulemast Freshservice'isse

Freshservice’iga alustamine on sama lihtne kui lihtsa registreerimisvormi täitmine. Krediitkaarditeavet pole vaja ja oma kontole juurdepääsu saamiseks pole tarvis läbida mitmesammulisi protsesse. Töölauaga tutvumiseks kulub vaevalt paar minutit. Kui olete hankinud juurdepääsu, tervitab teid kohe alguses moodsa välimusega liides. Juhendid pole saadaval, kuid liides on puhas ja hõlpsasti navigeeritav isegi siis, kui olete täiesti uus kasutaja.

Freshservice juhtpaneeli ülevaade

Freshworks näeb välja tõeliselt kaasaegne ja on meeldiv vaadata. Peamine töölaud pakub kena ülevaadet, kus näete piletisüsteemi teavet põhjalike graafikutena. Vasakul on peamenüü, kust leiate kõik tööriistad ja pääsete lihtsalt mõne sekundiga juurde kõigele vajalikule. Ülaosast leiate ülesanded, märguanded, üldsätted ja muud seotud menüü üksused. Üldiselt on liides suurepärane ja esmapilgul on raske selles midagi halba leida.

Freshservice’is teadmusbaasi leidmine on pisut segane, sest kuigi tegelikku jaotist nimetatakse teadmusbaasiks, on menüükäsk lihtsalt Lahendused. Kuigi sellest polnud väga raske aru saada, kujutan ette, et uued kasutajad ei pruugi sama tunda. Lahendused võiksid hoopiski viidata tarkvara KKK-dele või selle asemel alustamise juhendile. Vaatamata sellele, leiate Lahenduste jaotise vasakul olevalt menüüpaneelilt.

Freshservice'i teadmusbaasi artiklid

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Kui pääsete juurde teadmusbaasi funktsioonile, on aeg hakata ringi vaatama. Liides on sama meeldiv kui kogu Freshservice’i rakendus ja see kutsub teid otsekohe artikleid kirjutama. Kui klõpsate nupul Loo artikkel, suunatakse teid teadmusbaasi artiklite redaktorisse ja näidatakse hõlpsasti navigeeritavat teadmusbaasi liidest.

Freshservice'i teadmusbaas loos artikkel

Artikliredaktor töötab suurepäraselt ja näeb hämmastav välja. Selles pole midagi eriti uhket, mis iseenesest on hea, sest see hoiab teid fookuses ja aitab teil süveneda kirjutamisse, nagu tavalise tekstitöötlustarkvara puhul. See on klassikaline, hästi läbimõeldud ja täielikult toimiv tekstiredaktor. Teate täpselt, kus iga tööriist asub, ja teie vaate eest pole midagi varjatud.

Ülemine tööriistariba pakub kõiki standardseid tekstivormingu tööriistu, mida te juba teate tekstiredaktori tarkvarast (nt Microsoft Word). Tööriistariba on alati hõlpsasti saadaval ja toetab kõiki standardseid kiirklahve. Saate lisada pilte ja videoid paari klõpsuga ning te ei pea muretsema manustamise pärast, kuna mõlemat tüüpi meediumid manustatakse automaatselt kõikidesse artiklitesse. Samuti saate vasakpoolsel paneelil lisada silte ja märksõnu või valida muude valikute hulgas artikli autori.

Freshservice loo artikkel

Freshservice’i teadmusbaas toetab kategooriaid ja kaustu, mis tagavad, et olete alati oma artiklite organiseerimise struktuuriga kursis. On üllatav, et paljud lahendused ei kasuta ikka veel neid funktsioone, mis võivad olla hindamatu väärtusega ettevõtetele, kes plaanivad luua keerukaid ja ulatuslikke teadmusbaase. Kategooriad on organisatsioonide jaoks üks tähtsamaid funktsioone ja seetõttu võib Freshservice’i teadmusbaas olla tõesti suurepärane valik.

Freshservice'i teadmusbaasi kategooriad

Hinnakiri

Freshservice pakub nelja erineva funktsioonikomplektiga hinnaplaani. Teadmusbaasi funktsioon sisaldub igas plaanis. Tasuta plaani puudub, nii et kui kavatsete kasutada teadmusbaasi funktsiooni, peate enne plaani otsustamist otsustama, milliseid muid tööriistu vajate. Vaatame pakkumisi.

Starter

Starter plaan maksab igakuiste maksetega 29 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 19 dollarit kuus kasutaja kohta. See pakub teadmusbaasi, juhtumite haldust, iseteenindusportaali, SLA-d, töövoo automatiseerimist, orkestreerimist, juurdepääsukontrolli käivitajat, analüüsi, kohandatud SSL-i ja palju muud.

Growth

Growth plaan maksab igakuiste maksetega 59 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 49 dollarit kuus kasutaja kohta. Saate kõik eelmisest plaanist (kuigi seda pole hinnakujunduses täpsustatud) ja lisaks teenuste kataloogi, varahalduse, ostutellimuste halduse, töötajate kaasamise, valvehalduse, portaali kohandamise, mitut SLA-d ja palju muud.

Pro

Pro plaan maksab igakuiste maksetega 109 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 89 dollarit kuus kasutaja kohta. See sisaldab eelnevalt mainitud funktsioone ja lisab probleemihalduse, muudatuste haldamise, väljalaskehalduse, projektihalduse, SaaS-i halduse, tarkvara litsentsihalduse, lepingute haldamise, analytics pro ja palju muud.

Enterprise

Enterprise plaan maksab igakuiste maksetega 129 dollarit kuus kasutaja kohta või aastaste maksetega 109 dollarit kuus kasutaja kohta. Saate kõik varasematest plaanidest, aga ka oma virtuaalse agendi, liivakasti, auditi logid ja 20 000 orkestreerimistehingut kuus konto kohta.

Lõpetuseks

Freshservice pakub üht parimat teadmusbaasi tööriista. Sellega alustamine on lihtne ja see on uskumatult hästi disainitud, mis tagab suurepärase kirjutamiskogemuse. Teadmusbaasi funktsioon on turu üks parimaid, kuid paned mõtlema eelarvele. Kuigi Freshservice on suurepärane, võib hinnakujundus olla väga nõudlik, eriti kui otsustate valida suurema funktsioonikomplektiga plaani. Siiski, ei pea te pettuma.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei leia Freshservice'i teadmusbaasi

Rakenduse Freshservice teadmusbaasi nimetatakse lahendusteks. Selle leiate vasakpoolselt menüüpaneelilt. Sinna klõpsates suunatakse teid teadmusbaasi ja saate alustada kirjutamist.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo