Flowlu teadmusbaasi arvustus

LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, e-posti haldamise, kõnekeskuse ja kaebuste haldamise süsteeme. Tarkvaral on mitmeid funktsioone ja integratsioone ning ettevõte pakub ka võimalust alustada tasuta prooviperioodiga. LiveAgentile on omistatud mitmeid auhindu ja sertifikaate ning pakutakse tuge ja partnerlust. Quality Unit, LLC kaitseb klientide andmeid ja kasutab turvalahendusi.
Flowlu teadmusbaasi arvustus
Compare Flowlu teadmusbaasi arvustus with other in: How Flowlu teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
771 reviews

Flowlu on suurepärane teadmusbaasi tarkvara, mis pakub kõiki olulisi teadmusbaasi funktsioone. Kuigi see ei paku funktsionaalsuse osas midagi erilist, on sellel sujuv ja uskumatult hästi kujundatud liides, mis tagab suurepärase kogemuse. Sellel on ka väga õiglane hind, kuid peate kaaluma, kas lisafunktsioonid…

Pricing
Starting from:
$ 39   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.8
Kasutajakogemus
5
Hind
4.5
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Sujuv ja hästi kujundatud liides
  • Lihtne navigeerimine
  • Hea hind ja tasuta plaan

Cons

  • Funktsioonide seas pole midagi uut

Flowlu on suurepärane teadmusbaasi tarkvara, mis pakub kõiki olulisi teadmusbaasi funktsioone. Kuigi see ei paku funktsionaalsuse osas midagi erilist, on sellel sujuv ja uskumatult hästi kujundatud liides, mis tagab suurepärase kogemuse. Sellel on ka väga õiglane hind, kuid peate kaaluma, kas lisafunktsioonid on oma raha väärt ja kas teil on neid vaja või mitte. Sellest hoolimata ei saa te Flowlu teadmusbaasi kasutamisega eksida. Vaadake allolevat arvustust ja lugege lisateavet selle toimimise kohta.

Flowluga alustamine

Flowlu on ulatuslik lahendus, mis on keskendunud paljude äriprotsesside lihtsamaks muutmisele ja seda kasutatakse sageli spetsiaalse teadmusbaasi tarkvarana. See pakub funktsioone ja tööriistu kliendisuhete haldamiseks, projektihalduseks, ülesannete ja meeskonnahalduseks, samuti rahanduseks, arveldamiseks, probleemide jälgimiseks, kliendiportaaliks ja mõttekaartideks. Vaatame Flowlu teadmusbaasi funktsiooni ja uurime, kuidas see toimib.

Flowlu funktsioonid

Flowlul on lihtne registreerimisprotsess, mis võimaldab teil kiiresti tasuta versiooniga alustada. Selleks on vaja ainult teie e-posti aadressi ja enda või teie ettevõtte põhiteavet. Kui olete registreerimise lõpetanud, suunatakse teid kohe Flowlu armatuurlauale ja saate alustada liitumisprotsessiga. Liitumisprotsess võimaldab teil täita oma profiiliteavet ja ettevõtte kontoteavet ning valida ka tööriistad, mida soovite oma Flowlu kontol kasutada.

Flowlu – liitumisprotsess – teadmiste haldamise jaotis

Teadmusbaas ja teadmiste haldamine on kaks neist valikutest, seega veenduge, et märgite need üksused, kui soovite kasutada Flowlu’t peamiselt teadmusbaasi tarkvarana. Flowlu pakub sisemise ja välise teadmusbaasi võimalusi, kuid see on sisuliselt sama funktsioon. Peate vaid lubama vaba juurdepääsu oma teadmusbaasidele ja muutma need veebikülastajate jaoks avalikuks. Enne alustamist tuleb funktsioon esmalt seadistada. Esmane liitumine pakub lihtsat juhendit, mis näitab teile oma esimese teadmusbaasi loomise samme.

Flowlu – teadmiste haldamise juurutamine

Flowlu liides näeb välja väga meeldiv ja kaasaegne. Kogu tööriistakomplekti leiate vasakpoolsest menüüpaneelist ja kõik on selgelt märgistatud, nii et teil ei tohiks olla probleeme otsitava leidmisega. Tarkvara kuvab nutikalt, millised ülesanded peate päeva jooksul täitma, ning võimaldab teil näha oma kolleegide (või Flowlu roboti) viimaseid värskendusi avalehe armatuurlaual.

Tere tulemast Flowlu'sse sõnum

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Liides töötab ideaalselt ja teadmusbaasi juurdepääsuga pole mingeid probleeme. Flowlu teadmusbaasile pääsete ligi, klõpsates vasakpoolses menüüpaneelis teadmusbaasi ikoonil. See on üsna lihtne ja hõlpsasti juurdepääsetav, mida ei saa öelda kõigi teadmusbaasi lahenduste kohta. Mõnikord tuleb hinnata pisiasju ja see on üks neist kordadest. Funktsioon ei avane alguses täisaknana, vaid menüüribalt libiseva eraldi vahekaardina. See näeb üsna lahe välja ja annab täiendavat paindlikkust, kui kogemata valesti klõpsate. Menüüst saab kiiresti valida mõne muu valiku.

Flowlu - Teadmusbaaside ülevaade

Kogu liides näeb välja ja tundub uskumatult sujuv, nagu viimistletud, hästi läbimõeldud mehhanism, mis mitte ainult ei näe hea välja, vaid on ka funktsionaalne. Uue teadmusbaasi loomiseks võite klõpsata ikoonil Pluss, mis kuvab paremalt veel ühe libiseva elemendi. Siin saate andaoma teadmusbaasile nime ja kirjelduse, samuti valida fondi värvi, lisada tiitelpildi, valida küljenduse ja teha otsuse, kas soovite lubada oma teadmusbaasi artiklit kommenteerida. Siiani on valikud üsna head ja saate neid igal ajal muuta.

Flowlu - Teadmusbaasi kujunduse määramine

Kui olete sisenenud oma uude teadmusbaasi, kutsub liides teid kiiresti uut artiklit kirjutama. Kui klõpsate nupul Loo uus artikkel, kuvatakse veel üks libisev element ja teile tutvustatakse Flowlu teadmusbaasi artikli redaktorit. Teksti redaktor näeb välja sama hea kui ülejäänud Flowlu veebirakendus ja pakub lihtsat, kuid hõlpsasti navigeeritavat liidest, kus kõik tööriistad on kohe nähtavad. Valik ei ole suurim, mida ma kunagi näinud olen, kuid see sisaldab kõiki vajalikke tööriistu.

Flowlu - Teadmusbaasi artikli lisamine

Saate vabalt kirjutada teksti ja kasutada päiseid, mille leiate tööriistariba vormindamise valikute alt. Redaktor toetab piltide, videote ja linkide lisamist, nii et teie artiklite muutmisel ja asjakohase meedia lisamisel pole probleeme. Viimaseks, kuid mitte vähem tähtsana, saate paremal paneelil lisavalikud, kus on võimalik hallata põhilist SEO-d, silte ja pileti olekut. Faile saate manustada ka Google Drive’ist. Lisaks on võimalik valida ülemartikkel, mis peaks võimaldama teie artikleid hõlpsalt kategoriseerida ja korraldada.

Flowlu - Teadmusbaasi artiklite ülevaade

Üldiselt on Flowlu teadmusbaasi ülilihtne kasutada ja teil ei tohiks tekkida probleeme vajalikele funktsioonidele juurdepääsuga. Pole ühtegi lisafunktsiooni, mis tooks teiste lahendustega võrreldes lisaväärtust, kuid jällegi pole seda tegelikkuses vaja. Kõige tähtsam on see, et liideses oleks meeldiv navigeerida ning see võimaldaks hõlpsat juurdepääsu teadmusbaasile ja redaktorile.

Hinnakujundus

Flowlu pakub viit erinevate funktsioonidega hinnaplaani. Igal plaanil on teadmusbaas. Kallimad plaanid pakuvad rohkem funktsioone, eemaldades samal ajal kallimatel tellimustel funktsioonide piiranguid. Saadaval on ka piiratud funktsioonidega tasuta pakett, kuid soovi korral võite alustada mis tahes tasulise plaani prooviversiooniga. Vaatame iga plaani ja seda, mida see pakub.

Tasuta

Tasuta pakett pakub 1 GB salvestusruumi ja sellel on kahe kasutaja limiit. Saate käsitleda piiramatult projekte ja ülesandeid, salvestada piiramatult kontakte ning teil on juurdepääs ka CRM-i automatiseerimisele. Muud funktsioonid hõlmavad arveldust ja veebimakseid, kulude jälgimist, ühte projekti malli ja ühte teadmusbaasi.

Team

Team plaan maksab 8 kasutajale 39 dollarit kuus või aastase tellimusega 29 dollarit kuus. See pakub 10 GB salvestusruumi. Saate kõik tasuta plaani funktsioonid, kuid 3 projektide malli ja 2 teadmusbaasi. Saate ka ülesannete automatiseerimise, API ja veebihaagid, e-posti integreerimise ja aja jälgimise.

Business

Business plaan maksab 74 dollarit kuus 16 kasutajale igakuiste maksetena või 59 dollarit aastatellimusega. See pakub 50 GB salvestusruumi. Saate kõik varasemad funktsioonid 6 projektide malli ja piiramatud teadmusbaasid ning kohandatud väljade funktsiooni.

Professional

Professional plaan maksab 149 dollarit kuus 25 kasutajale igakuise tellimusena või 119 dollarit aastatellimusega. See pakub 100 GB salvestusruumi. Ainus oluline erinevus selles plaanis on see, et saate 20 projektide malli koos kõigi eelmiste plaanide funktsioonidega.

Enterprise

Ettevõtlusplaan maksab piiramatu arvu kasutajate jaoks 249 dollarit kuus või 199 dollarit aastatellimusena. Saate kõik eelmiste plaanide funktsioonid, ilma projektide mallide piiranguteta.

Lõpetuseks

Flowlu on väga õiglase hinnaga ja hästi tasakaalustatud teadmusbaasi tarkvara, mis pakub uskumatult hea välimusega liidest ja lihtsasti kasutatavat teadmusbaasi funktsiooni. Kuigi see ei pruugi pakkuda uhkeid täiustatud funktsioone, on selle pakutav enam kui piisav, et igaüks suudaks suurepäraseid teadmusbaase ja ulatuslikke artikleid luua. See on enam kui taskukohane igas suuruses meeskondadele ja iga pakett sisaldab suurepäraseid funktsioone. Ainus asi, mida peaksite kaaluma, on see, kui kasulikud need funktsioonid teie ettevõtte jaoks on.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas muuta kasutajate juurdepääsu Flowlu teadmistebaasile?

Saate muuta kasutajate juurdepääsu rakenduse tasemel ja teadmusbaasi tasemel. Selle rakenduse tasemel muutmiseks avage Marketplace > Knowledge Base > User Access Settings. Selles jaotises saate iga kasutaja juurdepääsutaset eraldi muuta. Kui soovite muuta, kes saavad artikleid redigeerida, ja juurdepääsutasemetega tutvuda, avage mis tahes teadmusbaasi seaded ja avage Access. Selles jaotises saate muuta kasutajaõigusi.

Kuidas Flowlu teadmusbaasiga kohandatud domeeni kasutada?

Minge oma domeeni juhtpaneelile ja leidke seadistus, kus saate DNS-kirjeid muuta. Seejärel otsige üles oma domeeni CNAME-kirje ja suunake kirje oma domeenist aadressile hc.flowlu.com. Seejärel avage oma teadmusbaasi seaded ja minge lehele External. Märkige ruut Change domain name ja sisestage oma kohandatud domeeninimi ilma https://-ita.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Zoho Desk on tuntud ja populaarne tarkvara, kuid kuidas toimib selle teadmusbaas? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas sellel meie testides läks.

Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub see ka klienditeeninduse süsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti parimate omaduste hulgas on integratsioonid, funktsioonid, veebiseminarid ja partnerprogramm.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Tidio on tõhus piletisüsteem, millel on piisavalt funktsioone ja suurepärane disain. Neil on tasuta pakett ja neli erinevat tasulist plaani. Kuigi see ei ole nende peamine suund, on Tidio piletisüsteem hea võimalus ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone. Lihtne on lisada e-posti aadresse ja automatiseerida piletite edastamine Tidio piletisüsteemi. Tasuline plaan võib olla kulukas ja neil puudub täiustatud funktsioonide komplekt.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo