Bitrix24 teadmusbaasi arvustus

Antud tekst sisaldab arvustusi erinevate kasutajatoe ja teadmusbaasi tarkvarade kohta. Hindamiste põhjal on kõige populaarsemad Bitrix24, Zoho Desk ja Freshdesk. Kuigi mõningatel neist on kasutusmuresid, pakutakse kiiret ja usaldusväärset vestlusvidinat koos analüüsi ja aruandluse funktsioonidega ning ulatuslikke funktsioone lihtsasti navigeeritavas liideses.`
Bitrix24 teadmusbaasi arvustus
Compare Bitrix24 teadmusbaasi arvustus with other in: How Bitrix24 teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1575 reviews

Bitrix24 teadmusbaas on ulatuslik funktsioon, mis on väga sarnane populaarsete veebisaitide koostajatele. See võib olla nii hea kui ka halb, olenevalt sellest, mis tüüpi kasutaja te olete ja mida te teadmusbaasi tarkvaralt ootate. Mõned kasutajad võivad täiustatud kohandamisvalikuid hinnata, samas kui teisi…

Pricing
Starting from:
$ 49   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
5
Hind
3
Rakendamine
3

Key takeaways

Pros

  • Täiustatud viis teadmusbaasi loomiseks
  • Funktsiooniderikas ja lihtne navigeerida
  • Suurepärased kohandamise võimalused

Cons

  • Võib olla osadele kasutajatele ebavajalikult keerukas
  • Aeganõudev ehitusprotsess

Bitrix24 teadmusbaas on ulatuslik funktsioon, mis on väga sarnane populaarsete veebisaitide koostajatele. See võib olla nii hea kui ka halb, olenevalt sellest, mis tüüpi kasutaja te olete ja mida te teadmusbaasi tarkvaralt ootate. Mõned kasutajad võivad täiustatud kohandamisvalikuid hinnata, samas kui teisi võib hirmutada valikute suur hulk. Mõlemal juhul on Bitrix24 hästi kavandatud teadmusbaasi koostaja ja seda on lihtne kasutada.

Bitrix24-ga alustamine

Bitrix24 on Venemaa CMS-i, CRM-i, tootlikkuse, ülesannete haldamise ja koostöötarkvara, mis asutati 1998. aastal ja nende esimene ametlik väljalase tuli 2003. aastal. Tänu oma laiale funktsioonide komplektile on see populaarne valik paljude väikeste ja suurte ettevõtete jaoks üle kogu maailma, mis annab kasutajatele võimaluse töötada paljude tööriistadega ühes universaalses lahenduses.

Bitrix24-ga juba tuttavad teavad, et registreerimine on ülilihtne, piisab registreerimisvormi täitmisest ja e-posti aadressi kinnitamisest. Seejärel saate juurdepääsu oma Bitrix24 kontole ja võite hakata kasutajaliidesega tutvuma. Kasutasin selle ülevaate jaoks Bitrix24 veebirakendust ja kuigi olen sellega juba tuttav, võttis mul veidi aega, enne kui hakkas meelde jääma, kuidas selles tõhusalt navigeerida.

Bitrix24 Voo ülevaade

Kasutajaliides teeb kõik endast oleneva, et asjad korras hoida, kuid see võib mõnikord tekitada frustratsiooni, eriti kui soovite korraga töötada mitme tööriista ja funktsiooniga. Bitrix24 on väga ulatuslik lahendus, mis hõlmab kõige populaarsemaid CRM-i võimalusi ja palju muud. See seletab, miks menüü ja liides ei ole uute kasutajate jaoks kõige kergemini hallatavad.

Menüü valikud on uskumatult laiad, nii et kui hakkate Bitrix24 kasutama, võtke aega, et nendega kohaneda. Seetõttu võib teadmusbaasi funktsiooni leidmine olla üsna keeruline ülesanne, kui te ei tea, kust alustada. Teadmusbaasi funktsioon on peidetud vasakpoolses menüüs elemendi Ettevõte alla. Kui klõpsate valikul Ettevõte, näete ülemisel menüü paneelil valikut Teadmusbaas..

Bitrix24 ettevõtte struktuuri ülevaade

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Sissejuhatus Bitrix24 teadmusbaasi näeb päris hea välja. Seda tänu hästi kujundatud tervituskuvale, mis pakub teile kahte võimalust – luua uue teadmusbaasi või vaadata juhendit. Kui klõpsate nupul Loo uus teadmusbaas, jätkub meeldiv kogemus. Saate alustades valida teadmusbaasi malli või luua selle nullist. Mõlemal juhul järgnevad suurepärased kohandamisvõimalused.

Bitrix24 kohandage oma teadmusbaasi

Kogu teadmusbaasi koostaja on väga sarnane veebisaitide koostajatega, nagu Wix. Seda võib näha nii hea kui ka halva asjana, olenevalt sellest, millise nurga alt tulete. Koostaja on suurepärane võimalus ettevõtetele oma teadmusbaasi planeerimiseks, kujundamiseks ja haldamiseks, kuid samal ajal võib see olla väga aeganõudev protsess, eriti kasutajatele, kes ei ole veebisaitide loomisega seotud. Loomingulised saavad nautida oma loovuse metsikuks laskmist, samas kui kasutajad, kes vajavad töötavat teadmusbaasi, võivad olla pettunud. Teadmusbaasi koostajat on aga intuitiivne kasutada ja selles on lihtne navigeerida.

Bitrix24 - redigeeri oma teadmusbaasi vaadet

Bitrix24 teadmusbaasi redaktor võimaldab teil kohandada peaaegu kõike. Saate lisada uusi plokke ja valida tohutu hulga valikute hulgast – tekstiväljad, pildid, videod ja pealkirjad, aga ka veebisaidi elemendid, nagu menüüd, jalused, nupud, lingid, CRM-i väljad või isegi veebipood. Ma ei tea, miks keegi tahaks oma teadmusbaasi lisada veebipoe, kuid arvan, et on tore, et see valik on saadaval. See teadmusbaasi redaktor on tõesti midagi muud ja leiate alati, mida vajate, igas olukorras.

Bitrix24 teadmusbaasi kohandamine

Valikute rohkuse tõttu on aga lihtsalt liiga lihtne kogemata halvasti kujundatud veebisaiti teha, eriti kui teil puuduvad kasutajaliideste ja kasutajakogemuse põhiteadmised. Seetõttu on mõningane planeerimine kohustuslik, enne kui hakkate oma artiklitele eraldi lehti looma. See võib osutuda problemaatiliseks, eriti ettevõtete jaoks, kellel on vaja käsitleda palju teemasid. Lisaks välimusele tuleb otsustada ka navigeerimise osas. Juba tekstivälja valikud võivad teatud kasutajate jaoks olla tohutud.

Bitrix24 - lisa teadmusbaasi plokk

Kui olete leidnud oma kujundusele sobiva tekstivälja elemendi, võite alustada kirjutamist. Erinevate kompositsioonide ja kujundustega on palju võimalusi, seega soovitan esmalt planeerida. Bitrix24 pakub lihtsat tekstivormingu valikute komplekti, mis ei valmista pettumust. Eeldage tavalist komplekti, täpselt nagu populaarsetes tekstiredaktorites – paksus kirjas, kaldkirjas ja allakriipsutamise valikud, joondussätted, lingivalikud, teksti- ja taustavärvi sätted ja palju muud.

Bitrix24 - loo uus leht

Üldiselt on Bitrix24 teadmusbaasi redaktorit üsna lihtne kasutada, kuid sellega harjumiseks peate andma endale aega. Nagu ma varem mainisin, ei soovi iga kasutaja kasutada täieõiguslikku veebisaidi redaktorit. Kui soovite teadmusbaasi kiiresti luua, soovitan jääda vaid paari elemendi juurde ja kindlasti kasutada lähtepunktina malli. See muudab teie töö palju lihtsamaks ja kiiremaks.

Hinnakiri

Käsitlesime Bitrix24 hinnaplaane teises funktsiooniülevaates, kuid vaatame need igaks juhuks uuesti läbi. Bitrix24 pakub nelja hinnaplaani, millest igaüks lisab kõrgema hinna eest uusi funktsioone. Kõik plaanid sisaldavad teadmusbaasi, kuid kallimad lisavad paar seotud funktsiooni. Tasuta paketis saate ettevõtte teadmusbaasi.

Tasuta palaan

See plaan on täiesti tasuta ja sisaldab ühte ettevõtte teadmusbaasi, aga ka muid funktsioone, nagu 5 GB salvestusruumi, koostööfunktsioonid, ülesannete ja projektihaldus, salvestusseade, veebisaidi koostaja ja palju muud.

Basic plaan

Põhipakett maksab 5 kasutajale 49 dollarit kuus. See lisab võimaluse omada kolme ettevõtte teadmusbaasi ja kõiki tasuta plaani funktsioone. Samuti saate 24 GB salvestusruumi, veebipoe valikud, CRM-i valikud ja palju muud.

Standard plaan

Standard plaan maksab 50 kasutajale 99 dollarit kuus. Teil võib olla viis ettevõtte teadmusbaasi, lisaks projekti teadmusbaas ja võimalus kohandada teadmusbaasi õigusi. Plaan lisab ka turundusfunktsioonid ja veebipõhise dokumendihalduse.

Professional plaan

See plaan on kõige kallim ja maksab 100 kasutaja kohta 199 dollarit kuus. Teil võib olla piiramatu arv teadmusbaase koos kõigi eelmiste plaanide teadmusbaasi funktsioonidega. Saate täieliku funktsioonide komplekti koos automatiseerimise, personalitööriistade ja muuga.

Lõpetuseks

Bitrix24 teadmusbaasi funktsioon on sisuliselt täisväärtuslik veebisaidi redaktor, mis võimaldab kasutajatel kogu teadmusbaasi kogemust iga kasutaja jaoks täielikult kohandada. Kuigi te tõenäoliselt ei leia funktsioonirikkamat teadmusbaasi, võite leida palju neid, mida on lihtsam kasutada ja rakendada. teadmusbaasi koostaja on Bitrix24 tugevus, ja ka nõrkus. Mida üks kasutaja võib pidada vingeks, võib teine seda pidada tarbetuks ja tüütuks. Kui otsite teadmusbaasi tarkvara, mis võimaldab teil seda põhjalikult kohandada ja kujundada, on see tarkvara teile. Kui vajate midagi lihtsamat, hõlpsamini kasutatavat ja hõlpsamini rakendatavat, peaksite otsima mujalt.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei leia bitrix24 teadmusbaasi

Teadmusbaasi leiate vasakpoolses menüüpaneelilt Ettevõte alt. Klõpsake sellel ja seejärel valige ülemisest menüüst teadmusbaas.

Ma ei oska Bitrix24 teadmusbaasi luua

Bitrix24 teadmusbaas töötab veebisaidi koostajana, sarnaselt teenustega nagu Wix. Saate luua tühja lehe või töötada malliga. Iga lehe elementi saab soovi korral kohandada või kustutada. Uusi elemente saate lisada, klõpsates nuppu Lisa plokk. Protsess võib alguses olla pisut hirmutav, kuid kannatlikkuse ja harjutamisega (ning küsimärginupu all oleva teadmistebaasi abijuhendi kasutamisega) saate kindlasti luua omale muljetavaldava teadmusbaasi.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Tidiot? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on tarkvara, mis pakub klientide tugiteenuse lahendusi. Ettevõte pakub mitmeid rakendusi, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, Iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem, klientide haldamise portaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub LiveAgent ka VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent on Quality Unit LLC toode. Veebisait kasutab küpsiseid, et parandada kasutajakogemust. Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo