monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.
monday.com teadmusbaasi arvustus
Compare monday.com teadmusbaasi arvustus with other in: How monday.com teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
12638 reviews

monday.com on töövoo- ja koostöötarkvara, mis aitab teie meeskonnal nii väikeste kui ka suurte projektide puhul tõhusalt koostööd teha. Kuigi teadmusbaasi tarkvara pole esimene asi, mis monday.com tarkvarast rääkides meelde tuleb, pakub see siiski kõiki tööriistu, mida vajate tugeva sisemise teadmusbaasi loomiseks,…

Pricing
Starting from:
Tasuta   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
4.6
Hind
4.6
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Kasutajasõbralik kasutajaliides
  • Piiramatu arv dokumente
  • Kohandatav teadmusbaas
  • Pakub tasuta paketti

Cons

  • Ei toeta välist artiklite avaldamist
  • Pole palju täpsemaid teksti redigeerimise valikuid

monday.com kasutamisega alustamine

monday.com-i registreerumine oli ülilihtne. Kui olete oma andmed täitnud ja oma e-posti aadressi kinnitanud, olete valmis kasutama.

Töövoo ja tootlikkuse tarkvara puhul on loomulik, et liides on puhas ja tõhus. Kui olete oma kontole sisse loginud, tervitab teid peamine tööruum.

monday.com peamise töölaua vaade

Sellel juhtpaneelil saate lisada oma meeskonnaliikmeid süsteemi, määrata neile ülesandeid ja isegi Ajaskaala vahekaardil oma meeskonna edusamme vaadata.

monday.com ajajoone ülevaade

Kohe algusest peale pakub monday.com teile alustamiseks õpetust. Võite seda vaadata, vahele jätta või vajadusel hiljem õpetuse juurde tagasi tulla.

Teadmusbaasi artikli kirjutamisega alustamiseks minge ekraani vasakus servas olevale paneelile Tööruum. Klõpsake valikul Lisa ja valige Uus dokument. Kui olete seda teinud, saate luua oma esimese dokumendi.

monday.com lisa teadmusbaasi uus dokument
Loo uus dokument monday.com teadmusbaasi

Kui olete seda teinud, võite hakata oma teadmusbaasi artiklit redigeerima. Kasutage veel kord paneeli Tööruum ja avage äsja loodud dokument.

Uue artikli kirjutamine monday-comi teadmistebaasis

Teile pakutakse kiirjuhendite loendit, mis struktureerivad teie artiklit. Jällegi saate neid kasutada või vahele jätta, mida iganes eelistate. Mina otsustasin mitte ühegi juhendi kasutamise kasuks, nii et alustasin tühja lehega.

Saate kõik teadmusbaasi artikli loomiseks vajalikud peamised redigeerimisvalikud.

Teadmusbaasi artikli dokumendistiilide seadistus monday.com-is

Tegemist pole millegi uhkega, kuid see saab oma töö tehtud ja tarkvaras on uskumatult lihtne navigeerida.

Mulle meeldisid kõik artiklite kohandamise võimalused. Need hõlmasid enda koodi, videote, GIF-ide ja kontrollnimekirjade lisamist. See pole jällegi midagi muljetavaldavat, kuid paljude jaoks võib lihtne artiklite kohandamine väga kasulikuks osutuda.

Elemendid, mida saate lisada oma dokumendile monday.com-i teadmusbaasis

Vaatasin ringi ja kohandasin veidi oma artiklit.

Ülevaade monday.com-i teadmusbaasi artiklist

Kui olin taimepiltide lisamisega lõpetanud, otsustasin, et artikkel on valmis avaldamiseks. Ja seal ma komistasin oma esimese probleemi otsa. Kus on avaldamise nupp? Kuna olin mõnevõrra harjunud kasutajaliidesega, mis pakub teile oma töö avaldamiseks suurt paksu nuppu, olin ma pisut kohkunud.

Nii proovisingi lihtsalt ringi vaadata ja klõpsata kõigel, mida pidasin kasulikuks.

Uue dokumendi valikud monday.com-i teadmusbaasis

Asjatult. Seejärel otsustasin otsida vajalikku teavet monday.com-i toe artiklitest. Lugesin neist mõned läbi, kuid ma ei teadnud ikka veel, kuidas oma artiklit välismaailmaga jagada.

Seetõttu pöördusin klienditoe poole. Suhtlemine oli väga professionaalne ja sõbralik, hindasin seda väga. Pärast mõningast sõnade vahetust ütles tugiteenuse esindaja mulle, et tegelikult pole võimalik artiklit väliselt avaldada.

Olin veidi üllatunud, sest kuskil polnud mainitud, et monday.com pakub ainsa võimalusena sisemist teadmusbaasi. Kuigi töövoo tarkvarana on see arusaadav.

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Monday.com töötab brauseris, nii et teie kasutatav operatsioonisüsteem pole tegelikult oluline. Google Chrome on kõige soovitatavam, kuid saate seda kasutada probleemideta ka Firefoxis, Safaris ja Microsoft Edge’is.

Üldine kogemus tarkvara endaga oli meeldiv. Kõik on väga lihvitud ja kergesti mõistetav, isegi minusugusele, kellel pole töövoo tarkvaraga palju kogemusi.

Vaatamata mõningasele segadusele, mida kogesin artikli avaldamisel, oli monday.com-i tarkvara kasutamine suurepärane. Ja isegi kui ma vajasin abi, oli klienditugi hõlpsasti kättesaadav ja väga abivalmis. Siiski oleksin hinnanud seda, kui nad oleksid teinud ilmsemaks asjaolu, et puudub väline teadmusbaas.

Monday.com võimaldab teil luua piiramatul arvul teadmusbaasi artikleid isegi nende tasuta paketis. Võite need artiklid privaatsena hoida või jagada neid oma meeskonnaga.

Artiklite kirjutamiseks ja kohandamiseks on kasutada palju funktsioone. Kui olete väljakutseks valmis, saate isegi oma koodi lisada.

Hinnakujundus

Individual

See on kuni 2 istekohaga tasuta plaan, mis pakub mõningaid piiratud funktsioone ja funktsionaalsusi. Kuigi see pole nii funktsioonirikas kui tasulised valikud, võimaldab see siiski luua nii palju artikleid, kui soovite, kasutada üle 200 valmis malli ja sellel on kuni 500 MB salvestusruumi.

Basic

Selle paketiga maksate kõigi tasuta paketis sisalduvate funktsioonide eest 8 eurot istekoha eest kuus. Samuti saate 5 GB salvestusruumi, piiramatu arvu vaatajaid, jagatavaid vorme ja palju muud.

Standard

Monday.com-i populaarseim hinnavalik maksab 10 eurot istekoha kohta kuus. See pakett sisaldab kõiki funktsioone alates madalama taseme valikutest, 20 GB salvestusruumi, 6 kuud tegevuste logisid, külaliste juurdepääsu ning piiratud arvu automatiseeritud toiminguid ja integratsioone.

Pro

16 euro eest istekoha kohta kuus saate nautida kõiki madalama tasandi funktsioone ja palju muud. Selles hinnaklassis on teil failide, piltide ja muu jaoks 100 GB salvestusruumi. Tegevuslogid ulatuvad tagasi kuni 1 aastani. Samuti saate kasutada 25 000 automatiseeritud toimingut kuus ja 25 000 integreerimistoimingut. Lisaks saate nautida piiramatu juurdepääsu funktsiooni, et teha koostööd väliste partneritega.

Enterprise

Sellel tasemel on kohandatud hinnaplaan, seega peate selle seadistamiseks rääkima monday.com-i müügimeeskonnaga. Selles plaanis saate kõik odavamate pakettide funktsioonid ning lisaks palju organisatsiooni tasemel funktsioone.

Lõpetuseks

Kokkuvõttes oli minu kogemus monday.com-iga suurepärane. Inimesele, kes ei tööta töövootarkvaraga just sageli, oli kasutajaliides lihtne mõista ja navigeerida. Ma ei vajanud palju abi, et leida, kuidas oma teadmusbaasi artikleid luua ja kohandada neid oma maitse järgi.

Ja isegi kui ma mõne probleemi otsa komistasin, ei pidanud ma abi otsima kaugelt. Pettumust valmistab asjaolu, et monday.com ei lase teil teadmusbaasi artikleid väljastpoolt avaldada. Kui aga otsiksin sisemist teadmusbaasi koostajat, oleks monday.com tugev kandidaat.

Piiramatu arv loodavaid dokumente, annab sellele tarkvarale suure potentsiaali olla päris tugeva sisemise teadmusbaasi ehituskiviks.

Kokkuvõtteks võib öelda, et monday.com on suurepärase kasutajaliidese ja meeldiva kasutajakogemusega ning väga lihtne kasutada. Kui teid ei häiri välise teadmusbaasi loomise võimaluse puudumine, võib see lahendus olla suurepärane ja kättesaadav valik peaaegu kõigile.

Levinud mured ja probleemid

Mu teadmusbaasi artiklid ei lae

Kui teie interneti ühendus töötab ja teie brauser on toetatud, proovige oma töörežiimi laadida inkognito režiimis. Nii saate teada, kas probleemiks on pikki laadimisaegu põhjustavad kohalikud küpsised. Kui see probleemi ei lahenda, proovige oma brauser värskendada uusimale versioonile. Kui kõik ülaltoodud toimingud ebaõnnestuvad, saate ekraanikuva salvestada ja võtta ühendust monday.com klienditoega.

Product reviews

Parandage klientidega suhtlemist oma Web.com veebisaitidel. Web.com-i integreerimine võimaldab Teil oma veebisaitidele paigutada LiveAgenti reaalajas vestluse nupu.

Web.com

LiveAgent pakub tasuta veebivestluse rakendust, mis võimaldab suhelda multi-keelsetes klienditeeninduse rakendustes. Ucraft, Webflow ja Klienditoe Sonastik on ka tõhusad tööriistad müügi suurendamiseks ja klienditeeninduse parandamiseks. LiveAgent pakub Demot, Hinnakujundust, Funktsioone ja Integratsioonide abil täielikku tuge.

Kuidas ennast tutvustada, et mitte alguses kõrvetada saada? Kasutage neid võrgustiku loomise meilimalle, et jätta endast hea mulje.

Võrgustiku loomise e-kirja mall

See tekst räägib tagasiside palumise olulisusest ning selles kirjeldatakse erinevaid viise, kuidas saada klientide tagasisidet, näiteks e-kirjade kaudu ja LiveAgenti NiceReply integratsiooni abil. Tekst rõhutab tervitus e-kirjade tähtsust, kuna need aitavad luua suhteid klientide ja brändi vahel ning suurendada brändilojaalsust. Lisaks annab see näpunäiteid tänukirjade saatmiseks. Kokkuvõtlikult võib öelda, et see tekst annab tervikliku ülevaate klientide suhtlemise ja rahulolu parandamise võimalustest ettevõtete jaoks.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo