Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

Zoho Deski teadmusbaasi tarkvara on täisfunktsionaalne ja suurepärase tekstiredaktoriga. Lihtne kasutada ja sisaldab kõiki olulisi funktsioone. Võiks kasutada paremaid organiseerimise funktsioone. Hinnakiri sisaldab kolme plaani ja sõltub maksevõimalusest. Zoho Desk on hästi kujundatud rakendus, millel on lihtne, kuid väga tõhus liides. Alustamine on lihtne.
Zoho Deski teadmusbaasi arvustus
Compare Zoho Deski teadmusbaasi arvustus with other in: How Zoho Deski teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
7672 reviews

Teadmusbaasi tarkvara on kasutajatoe tarkvara kliendiportaali oluline osa. Seda tüüpi tarkvara võimaldab kasutajatel luua ja hallata teadmusbaasi, mis toimib teabeartiklite, juhendite, juhiste ja klienditoe keskusena.

Pricing
Starting from:
$ 20   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Täisfunktsionaalne teadmusbaas
  • Suurepärane tekstiredaktor
  • Hästi kujundatud liides

Cons

  • Võiks kasutada paremaid organiseerimise funktsioone

Zoho Deski teadmusbaasi tarkvara pakub kõike, mida soovite. Seda on lihtne kasutada, sisaldab kõiki vajalikke funktsioone ja töötab probleemideta. Zoho Deski teadmusbaasi üle pole palju kurta. Peate vaid arvestama muude funktsioonidega, mis on seotud ulatusliku Zoho Deski tööriistakomplekti erinevate osadega, samuti üldise hinna ja väärtusega.

Zoho Deskiga alustamine

Zoho Desk on hästi tuntud kasutajatoe lahendus, mis rahuldab paljude ettevõtete klienditoe vajadusi kogu maailmas. Tarkvara on tuntud oma enam kui võimeka piletisüsteemi poolest, mis suudab hallata üldiseks kliendisuhtluseks olulisi sidekanaleid. See hõlmab Zoho Desk Community funktsiooni, mis on sisuliselt nende nimi teadmusbaasile.

Zoho Deskiga alustamine on sama lihtne kui proovikonto loomine. Kasutajaliidesega tutvumiseks ei kulu kaua. Peate vaid registreeruma ja oma kontole sisse logima. Alustamiseks ei pea te läbima demokõnesid ega esitama oma krediitkaarditeavet, mida igat tüüpi tarkvara puhul alati hinnatakse.

Zoho Desk töölaua ülevaade

Zoho Desk on hästi kujundatud rakendus, millel on lihtne, kuid väga tõhus liides. See näeb välja professionaalne ja selles on lihtne navigeerida. Peamenüü valikud on esile tõstetud veebirakenduse ülaosas kontrastse tumeda ribaga. Zoho Deski kasutajaliides on väga puhas ja korralik, kuigi mulle isiklikult tundusid mõned asjad veidi segadust tekitavad. Näiteks Zoho Deski teadmusbaasi funktsiooni nimetatakse abikeskuseks. See võis olla minupoolne väike tõrkeots, kuid mul kulus paar minutit googeldamist, et mõista, kui hõlpsasti juurdepääsetav on teadmusbaasi funktsioon tegelikult.

Zoho Desk - lisa teadmusbaasi artikkel

Kasutajakogemus ja funktsioonid
Veel üks väike segadus tekkis teadmusbaasi avamisel, kui ma ei leidnud võimalust uue artikli kirjutamiseks. Need, kes loevad artiklit enne tarkvara kasutamist, leiavad valiku ülemise menüüpaneeli paremas servas oleva plussnupu alt. Pean ütlema, et see nupp võiks olla palju silmatorkavam, et muuta kasutajaliides uute kasutajate jaoks pisut paremini mõistetavaks. Siiski pean tunnistama, et kõik järgnev on näide suurepärasest disainist.

Zoho Desk lisa - teadmusbaasi pilt

Teadmusbaasi artiklite redaktor on lihtsalt suurepärane. Kohe on näha kõik olulised kirjutamis- ja vormindusfunktsioonid, samuti tekstiväljad ja manuste valikud. Zoho Deski teadmusbaasi tekstiredaktori üle ei saa kurta. Olemas on ka mõned lisaseaded SEO, lubade, artiklite aegumise, kategooriate ja muu jaoks.

Artikliredaktoriga töötamine on sujuv ja teil ei teki probleeme funktsioonide leidmisega. Artiklite kirjutamine on täiesti probleemitu ja lisada saab ka pilte. Samuti on võimalus manustada videoid, HTML-koode, tabeleid ja muid üksusi. Saate alati lülituda täisekraanvaatele, et oma kirjutamisele paremini keskenduda. See on tõesti suurepärane teadmusbaas, millest ei puudu midagi olulist.

Zoho Desk - lisa teamusbaasi ariklisse link

Artikli salvestamisel naasete teadmusbaasi avakuvale ja näete kõiki artikleid. Artiklite korraldamine, kuigi oma funktsionaalsuselt piisav, võiks olla mugavam. Saate valida artikli kategooria iga artikli üksikasjade seest, kuid neid ei saa ühe hulgitoiminguga muuta. Kategooriat tuleb muuta iga artikli jaoks eraldi, seega ärge unustage seda teha enne artikli avaldamist.

Zoho Desk - avaldatud teadmusbaasi artikli ülevaated

Hinnakiri

Zoho Deski hinnakujunduses on kolm plaani, mille hinnaerinevused sõltuvad sellest, kas soovite maksta aasta- või kuutellimuse eest. Iga plaan suurendab funktsioonide komplekte ja hinda, seega jääb teie otsustada, kui palju soovite selle teadmusbaasi tarkvara eest maksta.

Standard

Standard plaan on Zoho Deski odavaim pakett ja see maksab 20 eurot kasutaja kohta kuus või 15 eurot kasutaja kohta kuus aastase tellimusena. See pakub muude funktsioonide hulgas kõiki olulisi kasutajatoe funktsioone, nagu 5 e-posti kanalit, abikeskust (teadmusbaasi), viit täiustatud veebivormi ja ühe sotsiaalmeedia brändi tuge.

Professional

Professional pakett maksab 30 € kasutaja kohta kuus või 23 € kasutaja kohta kuus aastase tellimusena. Selle plaaniga saate kõike standard plaani kuuluvat suuremas mahus – kümme meilikanalit, kümme täpsemat veebivormi osakonna kohta, telefonifunktsiooni ja palju muud.

Enterprise

Enterprise algab 50 eurost kasutaja kohta kuus või 40 eurost kasutaja kohta kuus aastase tellimusena. Saate kogu saadaoleva Zoho Deski funktsioonikomplekti, mis sisaldab mitme kaubamärgi abikeskust ja HTML-i kohandamisvõimalusi.

Lõpetuseks

Üldiselt on Zoho Deski teadmusbaasi funktsioon tugev kandidaat. Saate tekstiredaktorist kõike, mida vajate, ja on ebatõenäoline, et te ei leia teadmusebaasi redaktorist vajalikke või eeldatavaid funktsioone. Kasutajaliideses on lihtne navigeerida ja te ei koge selle lahendusega mingeid vigu. Kuigi see võiks teie artiklite haldamiseks kasutada veidi paremaid organiseerimise funktsioone, on see hästi toimiva teadmusbaasi tarkvara puhulväike probleem.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei leia Zoho Deski teadmusbaasi

Zoho Deski teadmistebaasi nimetatakse abikeskuseks. Lihtsalt klõpsake ülemises menüüs abikeskusele ja teid suunatakse Zoho Deski teadmusbaasi.

Ma ei oska Zoho Deski teadmusbaasi uut artiklit luua

Zoho Deski teadmusbaasi artikleid saab luua klõpsates ülemisel menüüpaneelil pluss nupul. Sealt leiate uue artikli loomise võimaluse.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo