Apptivo teadmusbaasi arvustus

Apptivo pakub odavat teadmusbaasi tarkvara koos funktsionaalse disaini ja redigeerimise võimalustega. Kuigi teksti sisestamine on lihtne ja pilte on võimalik lisada, ei saa videoid siiski kasutada. Lisaks puuduvad artiklite kategoriseerimisvõimalused. Hinnakujundus on aga väga soodne võrreldes konkurentidega. Kuigi liides võib olla veidi aegunud, toimib teadmusbaas ootuspäraselt.
Apptivo teadmusbaasi arvustus
Compare Apptivo teadmusbaasi arvustus with other in: How Apptivo teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
1440 reviews

Apptivo teadmusbaas on keskmine tegija, mis kõigi oma vigadega teeb oma tööd objektiivselt hästi. Selles aspektis on Apptivol palju ruumi kasvamiseks. Kuigi see pole täiuslik ega ka parim saadaolev teadmusbaasi tarkvara, on see pakutava poolest uskumatult odav. Teadmusbaas võiks organiseerimisel kasutada mõningaid…

Pricing
Starting from:
$ 10   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4
Kasutajakogemus
3
Hind
5
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Väga soodne hind
  • Teadmusbaas toimib ootuspäraselt

Cons

  • Veidi aegunud liidese disain
  • Teadmusbaasi artiklites ei saa videoid kasutada

Apptivo teadmusbaas on keskmine tegija, mis kõigi oma vigadega teeb oma tööd objektiivselt hästi. Selles aspektis on Apptivol palju ruumi kasvamiseks. Kuigi see pole täiuslik ega ka parim saadaolev teadmusbaasi tarkvara, on see pakutava poolest uskumatult odav. Teadmusbaas võiks organiseerimisel kasutada mõningaid lisafunktsioone, kuid arvestades selle madalat hinda, saate Apptivo pakkumine hea. Kasutajad, kellel on teadmusbaasi tarkvara suhtes suuremad ootused, peaksid seda aga kindlasti esmalt teiste lahendustega võrdlema.

Apptivoga alustamine

Apptivo on ulatuslik äritarkvara, mis koosneb suurest hulgast erinevatel eesmärkidel mõeldud integreeritud rakendustest. See on pilvepõhine rakendus, mis suudab teha kõike – kontaktide haldamist, müüki, klienditeenindust, turundust ja isegi teadmiste haldamist. Kuid võttes arvesse nii paljusid funktsioone, kas tarkvara suudab igal rindel võrdselt hästi toimida? Otsustasin testida Apptivo teadmusbaasi, et teada saada, kas see on oma hinda väärt.

Alustasin Apptivo odavaima Lite paketi tasuta prooviversiooni loomisega. Mind üllatas kõige rohkem see, kuidas veebirakendus üritas mind sundida prooviversiooni asemel demokõnesse. Seda oli aga lihtne ületada, klõpsates pärast konto loomist uuesti nupul Proovi tasuta. Jõudsin kiiresti Apptivo veebirakenduse prooviversioonini ja hakkasin liidesega tutvuma.

Apptivo - minu päevakava ülevaade

Apptivo on ulatuslik tarkvara, millel on palju funktsioone, seega on loomulik, et liides ei ole kõige lihtsam navigeerida. Kiire pilk ja igal võimalikul menüü üksusel klõpsamine ei aidanud mul teadmusbaasi asukohta leida, ega ka ülemise paneeli otsinguvidin. Apptivo on tuntud oma ulatusliku rakenduste loendi poolest, seega proovisin otsida teadmusbaasi rakendust, mida saaks süsteemi lisada. Ka see valik mul ei õnnestunud.

Otsustasin teadmusbaasi Google abil üles leida. Sain teada, et see on lisatud äppide vahele, kuid selle rakenduse nimi on ‘Teadmusbaasi’ asemel ‘Answers’. Sellegipoolest lisasin äpi süsteemi ja alustasin testimisega. Kuigi see pole kõige intuitiivsem teadmusbaasi tarkvara, on arusaadav, et kõik Apptivo kasutajad ei pruugi seda kasutada.. Teadmusbaasi leiateVeebi kohalolek kategooria rakenduste jaotisest.

Apptivo - minu kohaloleku ülevaade

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Apptivo teadmusbaas on üsna lihtsa välimusega teadmusbaas, jättes selle atraktiivsuse poolest teistega võrreldes keskkohale. Disain on funktsionaalne ja see on kõige olulisem. Vasakpoolne paneel sisaldab filtreerimisvalikuid ja nuppu uue artikli loomiseks. Kui olete teadmusbaasi sisenenud, näete kogu oma artiklite loendit. Kui alles alustasite, on see ilmselgelt tühi, nii et asume kohe asja kallale.

Kui klõpsate nupul Loo, saate alustada uue teadmusbaasi artikli kirjutamist. Redaktor ise on üsna tavaline ja kuigi kirjutamisväli võib alguses tunduda liiga väike, venib see pikemaks, kui teie tekst jõuab teatud pikkuseni. Seetõttu ei ole teksti sisestamine üldse probleemne ja teie kirjutamiskogemus peaks olema suurepärane. Teil on mitu välja, millest kõige olulisemad on küsimuste ja vastuste väljad.

Tekstiredaktori funktsioonide komplekt on üsna standardne, teil on tavalised teksti redigeerimise ja vormindamise võimalused nagu korralikus dokumendiredaktoris. Samuti on võimalik lisada pilte, kuid pole võimalust lisada oma artiklitesse videoid. Pärast üleslaadimist ei saa piltide suurust muuta, seega peate muutma nende suurust mõnes muus redaktoris või muutma suurust üleslaadimise ajal. See nõuab ka teadmist, millised täpsed mõõtmed teie sisu jaoks parimad on.

Apptivo - loo vastus

Üldiselt sobib tekstiredaktor enamiku kasutusjuhtude jaoks suurepäraselt, kuid sellele kuluks ära visuaalsed uuendused ja videote toe lisamine. Kui olete kirjutamise lõpetanud, saate vaadata SEO seadeid. Pärast salvestamist näete artiklit artikli ülevaates. Vajadusel saate teha kiireid muudatusi, kuna artikkel avaneb ülevaatele klõpsates uues aknas. Ma ei leidnud võimalust paigutada artikleid kaustadesse või kategooriatesse, millest on kahju. Teadmusbaasil on aga otsinguvidin.

Apptivo - loodud küsimuse vaade

Hinnakiri

Hinnakujundus on ilmselt üks Apptivo parimaid osi, kuna isegi kõige kallim plaan on odavam kui mõned konkurentide teadmusbaasi tarkvara odavamad plaanid. Apptivol on neli plaani ja igaüks neist on eelmisest kõrgemal tasemel. Kõikides plaanides on kaasatud teadmusbaasi funktsioon, seega tuleb valida endale sobivaim. Vaatame, mida te iga plaaniga saate.

Lite

Lite plaan maksab 10 dollarit kuus kasutaja kohta ja on keskendunud väikestele müügimeeskondadele. Saate 18 rakendust, 100 kohandatud välja rakenduse eel, 25 töövoogu, 8 kohandatud armatuurlauda, kolmanda osapoole teenuse integreerimise ja ööpäevaringne klienditoe.

Premium

Premium plaan maksab 15 dollarit kuus kasutaja kohta. See plaan sobib kasvavatele meeskondadele. Plaanis on 46 rakendust, 250 välja rakenduse kohta, 75 töövoogu, 25 kohandatud armatuurlauda, kolmanda osapoole teenuste integreerimine ja ööpäevaringne klienditugi.

Ultimate

Ultimate plaan maksab 25 dollarit kuus kasutaja kohta ja on keskendunud suurtele meeskondadele. See sisaldab 57 rakendust, 350 kohandatud välja rakenduse kohta, 150 töövoogu, 50 kohandatud armatuurlauda, kolmanda osapoole teenuse integreerimist ja ööpäevaringset kliendituge.

Enterprise

Enterprise plaanil on kohandatav hind. See sisaldab 65 rakendust, 500 kohandatud välja rakenduse kohta, 300 töövoogu, 100 kohandatud armatuurlauda, kohandatud integratsiooni, ööpäevaringset kliendituge + SLA-d ja kontohaldurit.

Lõpetuseks

Annaksin Apptivo teadmusbaasile hindeks hea, kuid mitte suurepärane. See ei ületa paljudes aspektides ootusi, ega ei valmista ka pettumust. See toimib väga hästi ega oma puudujääke varustuses, eriti arvestades selle odavat hinda. Kuid ettevõtted, kes kipuvad tuginema teadmusbaasi kasutamisele, soovivad tõenäoliselt ülesande jaoks paremat lahendust. Apptivo on endiselt suurepärane tarkvara, millel on muus osas hämmastav funktsionaalsus. Ainult teie saate otsustada, kas olete nõus seda oma igapäevases töös kasutama.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei leia Apptivo teadmusbaasi

Apptivo teadmusbaasi funktsiooni nimi on “Answers”. Esmalt peate hankima rakenduse ulatusliku rakenduste valiku seast. Kui olete oma kontol, minge App Store’i ja leidke veebi kohaloleku kategooriast Answers rakendus. Kui olete rakenduse hankinud, leiate selle oma töölaualt veebi kohaloleku menüünupu alt.

Product reviews

Kaasake oma kliente meie tooteuuenduste meilimallidega. Need on kasutamiseks valmis, kuid ka täielikult kohandatavad.

Tooteuuenduste meilimallid

Tooteuuenduste meilid võivad olla palju enamat kui lihtsalt teavitused. Kui need on õigesti koostatud, võivad need parandada klientide rahulolu, säilitamist ja tulusid. Siin on 10 meilimalli, mis aitavad paremaid tooteuuenduste meile luua. Need erinevad vastavalt brändile ja tootele. Näiteks funktsioonide väljalaske e-kiri, funktsioonide täiustamise värskenduse e-kiri, mitme funktsiooni uuenduse e-kiri, veaparandusest teavitamise e-kiri ja uue integratsiooni teadaande e-kiri.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles saate anda tagasisidet oma kogemuse kohta.

Tagasiside vidin

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo