Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi arvustus

Salesforce pakub laia hinnaplaanide valikut, millest odavaim maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus ning kõige kallim 300 dollarit kasutaja kohta kuus. Navigeerimine teadmusbaasis võib olla keeruline, kuid see töötab hästi ja sisaldab palju tööriistu ning funktsioone. Kasutajad peavad leidma õige teadmiste kasutaja, et luua ja redigeerida artikleid. Üldiselt pole Salesforce’i teadmusbaas halvim, kuid kindlasti mitte ka parim.
Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi arvustus
Compare Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi arvustus with other in: How Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
50407 reviews

Salesforce'i teadmusbaas ei ole kõige kiirem ega ka kõige lihtsam alustada. Selle leidmine ja selle käivitamine Salesforce'i tööriistade tohutus meres võib aega võtta, kuid siiski pole põhjust pettumiseks. Kuigi Salesforce'i teadmusbaas ei ole saadaolevatest parim, teeb see oma tööd kindlasti hästi, eriti…

Pricing
Starting from:
$ 25   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
3.5
Hind
4
Rakendamine
3.5

Key takeaways

Pros

  • Täiustatud tekstiredaktor
  • Täiustatud avaldamise võimalused

Cons

  • Õpetus on katki ja esineb vigu
  • Asjade asukoha väljaselgitamiseks kulub pisut aega
  • Vajab tarbetut aktiveerimist, isegi kui olete ainus kasutaja

Salesforce’i teadmusbaas ei ole kõige kiirem ega ka kõige lihtsam alustada. Selle leidmine ja selle käivitamine Salesforce’i tööriistade tohutus meres võib aega võtta, kuid siiski pole põhjust pettumiseks. Kuigi Salesforce’i teadmusbaas ei ole saadaolevatest parim, teeb see oma tööd kindlasti hästi, eriti kui vajate muid suurepäraseid Salesforce’i tööriistu.päraseid tööriistu.

Salesforce’iga alustamine

Salesforce on väga tuntud kliendisuhete haldamise tarkvara ja on ka üks parimaid CRM-lahendusi turul. See pakub hõlpsasti ligipääsetavat prooviversiooni, mis võimaldab teil kiiresti oma teadmusbaasiga alustada. Piisab lihtsalt registreerimisest ja meili teel kinnitamisest. Salesforce töötab veebirakendusena, seega pole vaja midagi arvutisse installima. Kuna tarkvaral on tohutult erinevaid tööriistu ja funktsioone, pakub rakendus alustamise juhendit, kus saate määrata, milline on teie peamine Salesforce’i kasutus. Saate valida suvandi Teadmiste haldamine ja süsteem alustab lühikest õpetust liidesega tutvumiseks.

Salesforce Sales Cloudi tutvustusaken rakenduses

Kuigi õpetus tundus alguses suurepärane, jooksis see kiiresti kokku, kui otsustasin teha midagi muud, kui õpetus mulle soovitas. Sain õpetuse veateate esimese viie minuti jooksul pärast Salesforce’i kasutamist. Üldiselt ei olnud juhend väga kasulik, soovitused tekitasid segadust ja mul oli parem rakendust ise uurida. Rakenduse liides näeb esmapilgul hea välja, kuid see võib väga kiiresti tunduda segase ja ebaintuitiivsena. Kuna olin otsustanud paar punkti vahele jätta, kulus mul pisut aega, enne kui sain teadmusbaasi artikli kirjutamisega alustada.

Salesforce Sales Cloudi kasutajaliides

Teadmusbaasi leiate, kui klõpsate vasakus ülanurgas rakenduste käivitaja ikoonil ja sisestate otsingusõna “Knowledge”. Tundub lihtne eks? Kui olete uus kasutaja nagu mina, jääte kindlasti segadusse, miks te ei saa uusi artikleid luua. Puudusid ikoonid ning redigeerimisvõimalused.Veebijuhendit lugedes sain teada, et kõigepealt pean endale konfiguratsioonis loa andma teadmusbaasi artiklite loomiseks. Selle valiku leiate jaotisest Seadistamine > Seadistamine > Kasutajad. Peate klõpsama kasutajal, kelle õigusi soovite muuta, ja märkima ruudu “Teadmiste kasutaja”.

Salesforce Sales Cloud kasutaja load

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Kui ma lõpuks jõudsin täielikult toimiva teadmusbaasi juurde, läksid asjad veidi lihtsamaks. Saate kohe valida KKK või protseduuri kirjelduse kirjutamise vahel. Valisin kirjelduse kirjutamise ja mis mind tõeliselt üllatas, oli artikli redaktoris saadaolevate väljade valik. Lisaks artikli nimele, kirjeldusele ja valideerimisolekule näete ka mitmeid muid välju, nagu Protseduuri vaatajaskond, Protseduuri eesmärk, Protseduuri hoiatused ja Protseduuri sammud.

Salesforce Sales Cloudi uus teadmusbaasi artikkel

Kõik need väljad on iseenesestmõistetavad, kuid nende kaasamise valik on üsna ebatavaline ja sõltub suuresti sellest, millist tüüpi artikleid soovite kirjutada. Enda eest rääkides leidsin, et see on veidi tülikas ja ma eelistaks midagi enamat oluliste omaduste poole pealt, ilma et Salesforce sunniks mind eelseadistatud kirjutamisstruktuuri kasutama. Võite ka need sammud täielikult vahele jätta ja kirjutada ükskõik millest.

Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi artiklite redaktor

Teadmusbaasi tekstiredaktor ise on suurepärane ja mul pole selle kohta suuri etteheiteid. See ei ole lihtsalt oluline kirjutamistööriist, vaid pakub ka mõningaid täiustatud tekstivormingu valikuid, pakkudes kasutajatele suurt paindlikkust. Redaktor toetab manuseid, nagu pildid, videod ja lingid. Redaktorit on üsna lihtne kasutada ja see töötab ettenähtud viisil.

Salesforce Sales Cloudi teadmusbaasi artikli üksikasjad

Lisaks redaktorile leiate artikli eelvaatest nähtavuse seaded, andmed ja teabe ning palju muud. Kõige olulisema artikliteabe leidmine pole keeruline, kuid liides tundub pisut segane, üritades korraga näidata nii palju kui võimalik. See on muidu funktsionaalse disaini puhul väike probleem. Üldiselt pole Salesforce’i teadmusbaas halvim, kuid kindlasti mitte ka parim.

Hinnakiri

Salesforce pakub oma erinevate tööriistade, funktsioonide ja kasutusalade jaoks väga laia hinnaplaanide valikut. Teadmusbaas on peamiselt Service Cloud Salesforce’i tööriistakomplekti osa. Service Cloudil on neli hinnaplaani, mis erinevad funktsioonide poolest. Heidame neile pilgu.

Essentials

Essentials plaan maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus. Lisaks teadmusbaasi funktsioonidele pakub see juhtumihaldustööriistu, teeninduskonsooli rakendusi ja telefoniside integreerimist. See on odavaim saadaolev Salesforce’i hinnaplaan.

Professional

Professional plaan maksab 75 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kõike eelmisest plaanist, samuti uusi funktsioone teenuselepingute ja õiguste tööriistaga.

Enterprise

Enterprise plaan maksab 150 dollarit kasutaja kohta kuus. See sisaldab kõiki kahe eelmise plaani tööriistu ja funktsioone ning lisab veebiteenuste API tööriistu.

Unlimited

Unlimited pakett maksab 300 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kõike, mida Salesforce Service Cloud’il pakkuda on. Saate kõik eelmise kolme plaani tööriistad ja preemium eduplaani.

Lõpetuseks

Salesforce’iga töötamine pole maailma kõige lihtsam ülesanne. Asjad, mis muudavad selle üheks parimaks ja rikkalikumaks lahenduseks erinevateks kasutusjuhtudeks, on ka need, mis võtavad kasutajakogemuselt fookuse. Kuigi Salesforce’i teadmusbaas töötab nii nagu peab, võiks seda paremini kujundada. Salesforce’is navigeerimine ei ole kõige lihtsam, kuid see töötab väga hästi ja sisaldab palju muid tööriistu ja funktsioone. Inimesed, kes otsivad tõelist kõik-ühes lahendust, ei pea pettuma, samas kui kasutajad, kes vajavad lisaks teadmusbaasile vähem tööriistu, peaksid ilmselt otsima vähem ulatuslikku lahendust.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa uusi teadmistebaasi artikleid lisada, kuidas seda teha?

Tõenäoliselt pole teil teadmistebaasi artiklite loomiseks ja redigeerimiseks luba. Saate selle parandada, valides Seadistamine > Seadistamine > Kasutajad. Klõpsake loendis oma kasutajanime ja leidke “Teadmiste kasutaja”. Kui selle valiku kõrval olev märkeruut pole märgitud, ei saa te teadmusbaasiga töötada. Märkige ruut, salvestage muudatused ja nüüd peaksite saama teadmusbaasi artikleid luua ja redigeerida.

Kust leida Salesforce Service Cloudis teadmusbaasi funktsiooni?

Teadmusbaasi funktsiooni nimetatakse Salesforce’is teadmiseks. Selle leiate, kui klõpsate vasakus ülanurgas rakenduste käivitajal ja otsite funktsiooni sealt. Olles valiku leidnud, klõpsake sellel ja veebisait suunab teid teadmusbaasi.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

CRM-tarkvara võimaldab kasutajatel hallata kliente, müügivihjeid ja tellimusi. Valige meie juhendist teie jaoks parim CRM tarkvara.

CRM tarkvara

OroCRM ja Insightly on mõlemad tuntud kliendisuhete halduslahendused. OroCRM võimaldab klientide andmete haldamist, analüüsimist ning erinevaid kontohalduse ja sisuhalduse mooduleid. Insightly pakub müügitoru visualiseerimist ning aruandlust, müügipersonali automatiseerimist ning erinevaid turunduse tööriistu. LiveAgent aga pakub universaalset mitmekanalilist postkasti, sisseehitatud kõnekeskust ja tugevat iseteenindusportaali klientidele, mis muudab selle parimaks CRM tarkvaraks. Hubspot CRM sisaldab automaatiseerimise tööriistu müügi kaasamiseks ja müügianalüütikaks ning võimaldab integreerida erinevaid platvorme.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo