Frogedi teadmusbaasi arvustus

Antud tekstis räägitakse veebilehe käivitamise kontrollnimekirjast ning erinevatest teadmusbaasi tarkvaradest, nagu Stonly ja Freshdeski. Tutvustatakse ka LiveAgent Demo tarkvara. Tekstis mainitakse erinevaid funktsioone, hindu ja tasuta prooviversioone ning kliendiarvustusi.
Frogedi teadmusbaasi arvustus
Compare Frogedi teadmusbaasi arvustus with other in: How Frogedi teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
96 reviews

Froged pakub suurepärast võimalust kasutajatele, kes soovivad luua oma veebisaidi teadmusbaasi nullist. Neil on lihtsasti kasutatav ja intuitiivne liides. Teadmusbaasi funktsioon on hästi kavandatud ja aitab teil oma teadmiste keskuse kiiresti luua. Artiklite kirjutamine on täiesti probleemitu, hoolimata sellest, et puuduvad mõned…

Pricing
Starting from:
$ 0.00   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
5
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Väga hästi läbimõeldud liides
  • Lihtne navigeerida ja kasutada
  • Lihtsad, kuid tõhusad teadmusbaasi funktsioonid
  • Saadaval tasuta plaan

Cons

  • Puuduvad täpsemad teksti redigeerimise valikud
  • Kallimate plaanide puhul võib hind tõusta

Froged pakub suurepärast võimalust kasutajatele, kes soovivad luua oma veebisaidi teadmusbaasi nullist. Neil on lihtsasti kasutatav ja intuitiivne liides. Teadmusbaasi funktsioon on hästi kavandatud ja aitab teil oma teadmiste keskuse kiiresti luua. Artiklite kirjutamine on täiesti probleemitu, hoolimata sellest, et puuduvad mõned täiustatud tekstitöötlusfunktsioonid, millest mõned kõrgema taseme kasutajad võivad selles muidu suurepärases rakenduses puudust tunda. Frogedil on olemas tasuta pakett, kuid mõned kasutajad võivad sellelt kõrgematele pakettidele üleminekut pisut kalliks pidada. Ainult teie saate otsustada, kas selle muud muljetavaldavad funktsioonid on oma hinda väärt.

Frogediga alustamine

Froged pakub kohe algusest peale suurepärast kasutuskogemust. Tasuta versiooniga alustamine võtab tänu veebisaidi kiirele ja lihtsale registreerimisele sõna otseses mõttes vaid paar minutit. Saate valida tasuta prooviperioodi või hankida kohe tasulise versiooni. Kui olete registreerimise lõpetanud, esitab Froged teile paar küsimust, mis aitavad teil täpsustada, millele soovite nende lahendusega keskenduda. Võimalused hõlmavad klientide kaasamise suurendamist, klienditoe parandamist või sisseelamiskogemuse parandamist. Froged arvestab ka sellega, millises meeskonnas te olete, ja näitab teile vastavalt asjakohaseid tööriistu. Siiani ütleksin, et see on tõesti tugev algus.

Frogedi tervitusekraan koos valikutega

Rakenduse esmakordsel avamisel tervitab teid võimalus ajastada demo või teha veebirakenduses lühike ringkäik. Mõned tarkvaralahendused kipuvad kasutajaid demosid tegema, jättes nad ilma võimaluseta tarkvara ise proovida. On suurepärane, et Froged annab uutele kasutajatele võimaluse ise otsustada, kas nad eelistavad demo või prooviversiooni. Kogu Frogedi funktsioonikomplekti katmine võtab aega, kuna see pole lihtsalt teadmusbaasi lahendus, vaid mitme funktsiooniga täisväärtuslik kliendikogemuse tarkvara. See ülevaade keskendub rangelt teadmusbaasi funktsioonile ja siiani pean ütlema, et sellega alustamine on imelihtne.

Frogedi tutvustava demo hüpikaken

Õpetus näitab teile täpselt, kust teadmusbaas leida – vasakpoolsel menüüribal valiku Tugi alt. Klõpsake Teadmusbaasil ja ongi kõik, oletegi kohal. Selle osa liides on üsna lihtne ja teil on isegi võimalus kirjutada oma esimene artikkel otse ekraanile. Froged ei sunni teid tegelema keeruliste sammudega ja paljude akende vahelejätmisega – saate otse tööle asuda ja kohe kirjutama hakata. Teise võimalusena saate konfigureerida keeleseadeid, kuid tasuta versioon võimaldab kasutada ainult ühte keelevalikut, mida saab igal ajal vahetada.

Frogedi teadmusbaas

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Frogedi teadmusbaasiga töötamine on väga intuitiivne. Uue dokumendi loomiseks klõpsake lihtsalt nupul + Loo uus dokument ja võite hakata kirjutama. Teadmusbaas toetab teksti, pilte, videoid, linke, nuppe ning saate lisada ka horisontaalseid jooni, et oma vormingut täiustada. Kõik need lisad on hõlpsasti ligipääsetavad tänu ühele nupule, mis katab kõik saadaolevad valikud. Artiklite kirjutamist Frogedi redaktoris on lihtne kasutada, nagu võiks tekstiredaktorilt oodata (ja loota). Selle funktsioonid ei ole samaväärsed spetsiaalsete tekstiredaktori rakendustega, kuid see ei pruugi igat tüüpi kasutajate jaoks halb olla.

Froged teadmusbaasi artiklite sätted

Kui teil on juba eelnevalt kirjutatud artikleid, saate need lihtsalt kopeerida/kleepida või otse oma teadmusbaasi üles laadida. Samuti on võimalus lisada oma dokumendile alt silte, metapealkirju ja kirjeldust ning palju muud. Igal üleslaaditud elemendil, nagu videod ja pildid, on oma väike seadistusvalikute komplekt. Saate lisada linke piltidele ja alternatiivtekstidele. Videod pakuvad muu hulgas joondusvalikuid, suuruse muutjat ja isegi automaatse esitamise võimalust. Valik ei ole väga lai, aga minu kogemuse järgi oli neid hädavajalikke valikuid enam kui küll.

Frogedi teadmusbaasi kohta pole palju rohkem öelda, kuna funktsioonide komplekt on üsna lihtsustatud. Kogu artiklite loendit näete vasakpoolsel paneelil. Kõige rohkem hindasin ma võimalust lisada kaustu oma artiklite kiireks korraldamiseks ja kategoriseerimiseks. Koos lihtsa ja hõlpsasti navigeeritava liidesega oli Frogediga töötamine käkitegu. Tõsi, mõned täiustatud teksti redigeerimise funktsioonid oleksid teretulnud, kuid selle puudumisest ei piisa minu üldise kogemuse mõjutamiseks.

Hinnakiri

Frogedi hinnakujundus on tellimusepõhine ja pakutakse nelja plaani, mille vahel tuleb vastavalt oma vajadusele otsustada. Iga kava laieneb ja pakub lisafunktsioone ning täiendavaid kasutajakohti. Vaatame üle plaanid ja mida neil on pakkuda.

Tasuta

Tasuta plaaniga on kaasas täielikult toimiv teadmusbaas, kuid selle funktsionaalsusele on seatud teatud piirangud. Teadmusbaas on saadaval ainult ühele kasutajale ja lisaks teadmusbaasile saate kohandatava ettevõtte sõnumsiderakenduse, Slacki integratsiooni ja kuni 200 igakuist aktiivset kasutajat.

Grow

Grow plaan maksab 66 eurot kuus ja pakub kolme kasutajakohta. Lisaks tasuta paketi funktsioonidele saate kaasamise mõõdikuid, piiramatul arvul meile, sündmustepõhiseid märguandeid, kasutajate käitumise jälgimist, Google Meeti integratsiooni ja kuni 1000 igakuist aktiivset kasutajat.

Scale

Scale plaan maksab 290 eurot kuus, saadaval on seitse kasutajakohta. Saate kahe eelmise plaani funktsioonid pluss automatiseerimisreeglid, tootevood, käitumuslikud meilid, NPS-i, rohkem integratsioone ja võimaluse eemaldada Frogedi kaubamärgi hoiatustest ja meilidest. Samuti saate kuni 10 000 igakuist aktiivset kasutajat.

Enterprise

Enterprise plaan on kohandatav ja alates 740 eurost kuus, sisaldab minimaalselt kümmet kasutajakohta. Hind muutub sõltuvalt vajalike kasutajate arvust ja teie valitud funktsioonidest. Saate valida mitu aktiivset igakuist kasutajat ja kohandada oma funktsioonide komplekti.

Lõpetuseks

Froged pakub lihtsat, kuid väga lihtsalt kasutatavat teadmiste haldamise funktsiooni, mis teeb oma tööd hästi. Frogedi ja nende poolt pakutavaga pole palju probleeme, kuid mõned kasutajad võiksid kaaluda, kas nad vajavad oma teadmusbaasi tarkvaras täiustatud tekstiredaktorit. Samuti võib see teiste konkurentidega võrreldes üsna kalliks minna; Siiski võite ka tasuta plaani juurde jääda, kui sellest piisab, eriti kuna saate tervikliku teadmusbaasi ka vaid seda plaani kasutades luua. Lisaks teadmusbaasile saate ka palju muid funktsioone, mis korvavad mõne plaani kõrgema hinna. Frogedi teadmistebaas ei valmista teile pettumust, kuid peate kaaluma, kas muud funktsioonid annavad teie lõpphinnale lisaväärtust.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas Frogedis teadmusbaasi artiklitele meediat lisada?

Kui olete Frogedi redaktoris tühjal tekstireal, ilmub nupp +. Võite klõpsata sellel nupul ja valida, millist toetatud meediat soovite oma artiklile lisada. Frogedi artikli redaktor toetab ka kopeerimis- ja kleepimisfunktsiooni, nii et saate pilte otse oma artiklitesse kleepida.

Kuidas pääseda Frogedis ligi vormindamisele?

Kvalitatiivsele tekstivormingule pääsete juurde, kui topeltklõpsate Frogedi teadmusbaasi redaktorisse sisestatud tekstil. Kirjatüüpe pole võimalik muuta, kuid saate kohandada oma fonti mitme funktsiooniga.

Product reviews

Klientide iseloomustused või positiivne tagasiside võivad Teie arvustuste kõrvale kenasti sobida. Lugege ja õppige iseloomustusi koguma.

Kuidas iseloomustusi koguda

Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Rahulolu prognoosi näitajad mõõdavad, kas pilet saab tõenäoliselt positiivse või negatiivse rahulolu hinnangu.

Rahulolu prognoosi näitajad

Antud tekst tutvustab klienditeeninduse tarkvara ja VoIP telefonisüsteeme ning pakub võimalust registreeruda LiveAgentiks. Rahulolu uuringud aitavad ettevõtetel mõista klientide rahulolu taset. LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvarasid ja vastab kaebustele. Klienditeenindus on olulisem kui toodete kvaliteet ja hind, seega peaksid ettevõtted organiseerima tõhusa klienditoe meeskonna.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Tidiot? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Tidio sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgent on tarkvara, mis pakub klientide tugiteenuse lahendusi. Ettevõte pakub mitmeid rakendusi, sealhulgas klienditeeninduse tarkvara, Iseteeninduse tarkvara, kaebuste haldamise süsteem, klientide haldamise portaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub LiveAgent ka VoIP telefonisüsteeme. LiveAgent on Quality Unit LLC toode. Veebisait kasutab küpsiseid, et parandada kasutajakogemust. Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo