LiveAgenti teadmusbaasi arvustus

The given text is a list of product reviews for various customer service knowledge base tools. The reviews are in different language and each product has been assigned a rating based on customer feedback. Additionally, there is a brief introduction about the author, who is a copywriter and enjoys reading and nature. The text mentions the availability of language editing options in the knowledge base tools.
LiveAgenti teadmusbaasi arvustus
Compare LiveAgenti teadmusbaasi arvustus with other in: How LiveAgenti teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
3834 reviews

LiveAgent, mis on tuntud oma kasutajatoe funktsioonide poolest, toimib ka teadmusbaasi tarkvarana. LiveAgent pakub kõiki tööriistu, mida vajate kliendiportaali loomiseks.

Pricing
Starting from:
$ tasuta   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
4.7
Hind
5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Kasutajasõbralik ja intuitiivne liides
  • Taskukohane hind
  • Juurdepääsetavad ja lihtsalt kasutatavad funktsioonid

Cons

  • Erinevates seadmetes puudub eelvaade

LiveAgentiga alustamine

LiveAgenti tasuta prooviperioodiga alustamine on imelihtne. Peate vaid täitma registreerumisvormi üksikasjad ja ootama mõne hetke, kuni teie konto seadistatakse. Kui see on valmis, pääsete Alustamise lehele.

LiveAgenti alustamise juhend

See leht toimib õpetuse või tuurina, mis võimaldab tutvuda tarkvara põhifunktsioonidega. Otsustasin selle vahele jätta, kuid saate selle juurde alati hiljem tagasi tulla.

Oma teadmusbaasi kallal töötamiseks liikuge vasakpoolsel paneelil asuvasse Kliendiportaali.

LiveAgenti kliendiportaal - teadmusbaas

Sealt juhatatakse teid välimusega liidesesse, kus saate lisada ja hallata kõiki oma kliendiportaali elemente.

Kliendiportaali vahekaardil on menüü, mis sisaldab teadmusbaasi artikleid, foorumeid, tagasisidet, soovitusi ja isegi minu tagasisidenuppe.

Vaatasin kiirelt ringi ja siis olin valmis oma teadmusbaasi artiklit kirjutama. Kliendiportaali menüü vahekaardilt Teadmusbaas leiate nupu + Loo. Rippmenüü annab teile võimaluse kirjutada artikkel või luua uue kategooria, foorumi või soovituste kategooria.

Teadmusbaasi loomine LiveAgentis

Valisin esimese võimaluse, mis viis mind otse teadmusbaasi redaktorisse. Esimese asjana näete, et kogu kasutajaliides on funktsionaalne, lihtne ja juurdepääsetav. Ma ei pidanud lugema tugiartikleid ega kulutama pikka aega, et aru saada, mida ma järgmiseks tegema peaksin.

Kõik on kasutaja jaoks läbimõeldud. Isegi Pealkirja kast karjub teie peale, et te ei unustaks seda täita.

Teadmusbaasi pealkirja teavitus LiveAgentis

Paremal näete olekut, kas artikkel on avalikult või ettevõttesiseselt saadaval, ja saate lisada märksõnu, kirjeldusi jne.

Mängisin sellega, et kohandada veidi teksti ja lisada pilte ning seejärel olin valmis oma tööd avaldama.

Uue teadmusbaasi artikli loomine LiveAgentis

Võite artikli kohe avaldada või salvestada mustandina. Otsustasin enda oma avaldada, et näha, kuidas see tegelikkuses välja näeb.

Äsja loodud artikli vaatamiseks klõpsasin otse pealkirja riba all oleval lingil ja nägin, millisena näib minu kõrvitsatest tulvil teadmusbaasi artikkel külastajale.

Teadmusbaasi artikli eelvaade LiveAgentis

Kasutajakogemus ja funktsioonid

LiveAgent toimib kõigis levinud brauserites, sealhulgas Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox, Safari ja Opera. Kasutasin Google Chrome’i ja kasutuskogemus oli sujuv, ilma viivituste ja komistusteta. Lühidalt, minu kogemus LiveAgenti tarkvaraga oli ülimalt sujuv. Peale selle, et esialgne seadistamine võttis aega umbes minuti, oli kõik väga reageeriv ja ilma pikkade laadimisaegadeta.

Selle teadmusbaasi tarkvara abil saate kohandada ja sättida praktiliselt kõike. Vahekaardil Kujundus saate valida erinevate teemade hulgast, mida on võimalik hiljem oma kaubamärgi järgi kohandada.

LiveAgenti teadmusbaasi puhul näete väga ligipääsetavat disaini, mis hoiab lõppkasutaja selgelt esirinnas. Selle hõlpsaks navigeerimiseks ja kõigi selle pakutavate funktsioonide kasutamiseks ei pea te olema tehnikateadlik. Kõik vajalik on redaktoris olemas, nii et te ei pea liiga palju ringi vaatama.

Piltide lisamine ja kohandamine on samuti ülilihtne. Vaja on pilt üles laadida ja seda oma maitse järgi kohandada. Võite reguleerida ainult põhiseadeid või süveneda täpsematesse valikutesse, kui tunnete seiklushimu.

Täiendavad pildi seaded LiveAgentis

Üks suurepärane väike funktsioon on alternatiivne tekstiriba. See võimaldab teil juba algusest peale piltidele alternatiivset teksti lisada. See mitte ainult ei aita teie SEO jõupingutustega, vaid te ei pea selle juurde enam pärast artikli avaldamist tagasi pöörduma.

Foorumite loomine on sama lihtne kui artikli kirjutamine. See on suurepärane võimalus, kui soovite luua ühenduse oma veebisaidi külastajatega ja avada otsese suhtluskanali mitte ainult enda ja nende, vaid kogu teie vaatajaskonna vahel.

Foorumi redigeerimine LiveAgentis

Pean ütlema, et ma ei pannud tähele võimalust kuvada oma teadmusbaasi eelvaadet mitmes seadmes. Mulle oleks meeldinud enne artikli avaldamist näha paigutust mobiilseadmetes.

Üldiselt on kasutajaliides üsna intuitiivne, nii et tõenäoliselt ei pea te selles ringi orienteerumiseks dokumentidesse sukelduma. Kui aga vajate abikäsi, on LiveAgenti enda teadmusbaasiga tugiportaali väga lihtne leida ja see on tulvil kasulikke artikleid.

Hinnakujundus

LiveAgent pakub tellimusepõhist hinnakujundust, nii et seda on lihtne vastavalt oma ettevõtte vajadustele suurendada ja vähendada.

Tasuta

See tase on täiesti tasuta. See sisaldab piiratud hulgal funktsioone, nagu 7 päevane piletite ajalugu, vestlusnupp, algeline aruandlus ja veel mõned.

Väike

See 9 dollarit agendi kohta kuus maksev pakett sisaldab kõigi tasuta versioonis leiduvate funktsioonide laiendatud versioone ja palju muud. Kõige tähelepanuväärsemad on muu hulgas piiramatu piletite ajalugu, API-ga integratsioonid, white glove paigaldus ja ajareeglid.

Keskmine

29 dollari eest agendi kohta kuus võimaldab see tase kasutada kõiki eelmiste pakettide funktsioone ja palju muud. Kõige tähelepanuväärsemad täiendused on piiramatud vestlusnupud, tagasiside haldamine, aja jälgimine, sotsiaalvõrgustikud ja külastajate reaalajas jälgimine.

Suur

LiveAgenti populaarseim tellimuspakett maksab 49 dollarit agendi kohta kuus. Lisaks eelmiste tasemete funktsioonidele pakub see võimalust luua oma kõnekeskuse IVR-e, teha videokõnesid, piiramatut kõnede salvestamist, kõnede suunamist, edastamisi ja palju muud.

Lõpetuseks

LiveAgenti teadmusbaas on minu arvates suurepärane võimalus kõigile, kes otsivad platvormi, kus on võimalik luua professionaalse välimusega teadmusbaase ilma suurema vaevata. Nende kasutajasõbralikku liidest on uskumatult lihtne kasutada. Kõik vajalikud funktsioonid on täpselt välja toodud. Veel peaksin ära mainima, et LiveAgenti tarkvaras ei esine vigu. Seetõttu ei pea te muretsema, et säärased ebamugavused teie tööd võiksid segada.

Kokkuvõttes on see suurepärane võimalus kõigile, kes vajavad kasutajasõbralikku lahendust koos kõigi põhi- ja täiustatud funktsioonidega, et luua kaasahaarav kliendiportaal koos teadmusbaasi artiklite ja foorumitega.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa muuta oma kliendiportaali teema vaikimisi päist ja jalust.

Avage Disain ja klõpsake valikul Oma HTML. Seal saate sisestada HTML-koodi ning kohandada oma kliendiportaali päist ja jalust. Üksikasjalikku videoõpetust saate vaadata lingil kuidas muuta päist ja jalust Montana teemas.

Kasutan oma teadmusbaasi artiklites kuvatust erinevat kuupäeva ja kellaaja vormingut.

Keele redigeerimise akna vahekaardil “Keele metaandmed” saate muuta kuupäeva & aja vormingut vastava keele jaoks

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Minge LeadDesk'ilt üle LiveAgenti'le ja avastage selle hüved, nagu suurepärane kõikehõlmav tugi, kiireim reaalajas vestlus ja palju muud.

Otsite alternatiivi LeadDesk'ile?

LiveAgent on populaarne valik ZenDeski asemel, sest neil on lai valik integratsioone ja arenenud automatiseerimine. Kasutajad kiidavad nende abi ja tuge ning funktsionaalsust, sealhulgas võimalust saata faile, organiseerida e-maile ja kasutada live-vestlust. LiveAgent on ka stabiilne mobiilsetel platvormidel. Paljude aastate kasutamise järel peavad kasutajad seda endiselt parimaks kasutajatoe tööriistaks.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Mitmed tervishoiuasutused tuginevad LiveAgentile kui ainsale klienditoe lahenduse pakkujale. Proovige ja vaadake, miks.

Klienditoe tarkvara Fitnessi valdkonnale

LiveAgenti klienditoe tarkvara võib suurendada tervishoiuteenuste töötajate tõhusust ja tootlikkust, samal ajal kui kasutajasõbralik liides ja abivalmis personal aitavad säilitada kõrgeimat kliendirahulolu. LiveAgent võib säästa aega ja raha ning suurendada müüki, kuna see võimaldab tervishoiuettevõtetel klientide vajadustest paremini aru saada ja neile kiiremini vastata.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo