Help Scouti teadmusbaasi arvustus

Help Scout pakub kasutajatele võimalust kohandada oma veebilehte ja teadmusbaasi. Rakendus võimaldab lisada kohandatud koodi, importida tekste mujalt ning avaldada artikleid koos muudatuste ajalooga. Lisaks on olemas erinevaid hinnavaateid, mille puhul vähenevad teatud funktsioonide piirangud ja hind suureneb vastavalt. Tekstiredaktor on piisavalt hästi tasakaalustatud ning võimaldab sisestada märksõnu ja tekitada ümbersuunamisi.
Help Scouti teadmusbaasi arvustus
Compare Help Scouti teadmusbaasi arvustus with other in: How Help Scouti teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
730 reviews

Help Scout on kasutajatoe ja teadmusbaasi tarkvara, mis toimib igas olukorras uskumatult hästi. See pakub lihtsat seadistamist, suurepäraseid kohandamisvõimalusi ja üsna head artiklite redaktorit mõistliku hinna eest. Jätkake lugemist ja uurige Help Scouti teadmusbaasi lisateavet.

Pricing
Starting from:
$ 20   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
5
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne navigeerimine ja täiuslik disain
  • Täiendavad valikud teadmusbaasi saidi redigeerimiseks
  • Lihtne, kuid keskendunud artiklitoimetaja

Cons

  • See võiks funktsioonide kujul pakkuda mõnda "vau" tegurit

Help Scoutiga alustamine

Help Scout on spetsiaalne kasutajatoe tarkvara, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. See pakub jagatud e-posti postkasti võimalusi, kõnekeskuse tuge, reaalajas vestlust ning sellel on ka kliendisuhete haldamise ja e-posti turunduse võimalused. Lisaks pakub Help Scout nii dokumendihalduse tööriista kui ka teadmusbaasi funktsiooni. Vaatame viimast ja näeme, kui lihtne on seda rakendada ja kuidas see üldiselt toimib.

Help Scoutiga alustamine on ülilihtne, kuna prooviversiooni registreerimisprotsessi ajal ei pea te läbi hüppama üleliigsetest rõngastest. Peate vaid esitama oma e-posti aadressi, ettevõtte nime ja muu seotud teave. Makseteavet ei pea esitama, nii et hoidke oma krediitkaarti rahakotis, välja arvatud juhul, kui soovite kohe tasulist plaani osta.

Help Scoutiga alustamine

Pärast registreerimise lõpetamist saate Help Scouti kasutajaliideses ringi vaadata ja asju tunnetada. Liides on üsna hästi kujundatud; see näeb välja värske, kaasaegne, kuid samal ajal intuitiivne ja lihtne. Navigeerimine on suurepärane ja te ei tohiks mingil juhul liidesesse ära eksida. Kõik vajalikud tööriistad on peidetud ajuhtpaneeli ülaosas ülemisele menüüribale, samuti teisesele navigeerimisribale, kui teil on teatud tööriistad avatud.

Help Scout postkasti ülevaade

Seetõttu on teadmusbaasi leidmine väga lihtne, kuid arvestage, et Help Scouti teadmusbaasi funktsiooni nimetatakse Docsiks. Kui valite ülemisel menüüribal suvandi Docs, suunatakse teid teadmusbaasi ja saate alustada seadistamisega. Esmalt peate oma teadmistebaasile nime panema ja seejärel valima teadmusbaasi avamise või veebisaidi kohandamise vahel. Viimase valisin lihtsast uudishimust ja olin meeldivalt üllatunud.

Uue kollektsiooni loomine Help Scoutis

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Tänu mõnele üsna ulatuslikule, kuid lihtsalt arusaadavale valikule saate kogu lehe seadistuse kallal askeldada. Näiteks kõige esimene häälestusleht võimaldab teil tegeleda kohandatud domeeni seadistamise, nähtavuse, kaubamärgi, värviskeemi, metakirjelduste ja tagasiside valikutega. Muud jaotised võimaldavad teil lisada kohandatud koodi, tõlkida lehti, lisada suhtlusvalikuid jms. See on üsna meeldiv vaatepilt, kuna üllataval kombel pole kõigil teadmusbaasi tarkvaradel sarnaseid valikuid, kuigi peaks olema. Kui olete lõpetanud, võite klõpsata jaotisel Docs ja luua kategooria või alustada artikli kirjutamist.

Kohandage oma Help Scouti teadmusbaasi

Kategooriatega korraldamise võimalused on väga sujuvad. Loote lihtsalt kategooria ja seejärel saate kohe artiklit kirjutama hakata. Artiklit luues on võimalus importida teksti mujalt, mis on iseenesest väga mugav. Pärast uue artikli valimist saate alustada teadmusbaasi kirjutamist. Liides jääb sama vaimustavaks kui ülejäänud rakenduses. Help Scouti teadmusbaas pakub kirjutamiseks ainult hädavajalikku. See ei pruugi olla halb, kuid mõned kasutajad, kes ootavad midagi lisaks, võivad olla pisut pettunud.

Uue artikli loomine Help Scouti teadmusbaasis

Saate standardse tööriistakomplekti, mis sisaldab vormindamisvalikuid, paksus kirjas kirjutamist, kaldkirja, allajoonimist, linkide ja piltide tuge, täpploendeid, tabeleid ja teie isiklikku kohandatud koodi. Pole midagi, mida te poleks varem näinud. Muud valikud hõlmavad kasulikku artiklite eelvaadet, artikli teisaldamist teise kausta, SEO märksõnade lisamist või seotud artiklite vaatamise võimalust. See ongi praktiliselt kõik. Kuigi teadmusbaasi funktsioon võib tunduda lihtne, võib see koos veebisaidi kohandamise võimalusega olla üldiselt väga võimas kandidaat.

Help Scouti teadmusbaasi artikli eelvaade

Artikli avaldamisel on saadaval veel üks võimalus – muudatuste ajalugu. Näete, milline kasutaja ja millal viimati artiklit muutis. Paistab, et muudatuste ajalool rohkem üksusi pole. Kuigi see on veidi pettumust valmistav, on see funktsioon siiski hea, sest enamikel teadmusbaasi tarkvaradel see puudub.

Hinnakujundus

Help Scout pakub kolme erinevate funktsioonidega hinnavalikut. Iga plaan lisab rohkem funktsioone ja vähendab teatud funktsioonide piiranguid, samuti suureneb hind. Tasuta paketti pole saadaval. Heidame pilgu igale plaanile ja vaatame, mida see teie ettevõttele pakub.

Standard

See plaan maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub kahte postkasti, ühte Docsi saiti (teadmusbaasi), kuni 25 kasutajat, reaalajas vestlust, rakendusesisest sõnumivahetust, abi otsimise vidinat, kohandatud aruandeid, automatiseeritud töövooge, kliendi atribuute, API-t, ja rohkem kui 50 integratsiooni.

Plus

Plus pakett maksab 40 dollarit kasutaja kohta kuus ja pakub kõiki standardpaketi funktsioone. Lisaks saate viis postkasti, kaks Docsi saiti, maksimaalset kasutajapiirangut pole, 25 piiratud lubadega tasuta kasutajat, kohandatud väljad, meeskonnad, täpsemad load, piiramatu aruandlusajalugu, täiustatud API-juurdepääs, Salesforce’i + Jira + HubSpoti rakendused ja palju muud.

Pro

Pro pakett maksab 65 dollarit kasutaja kohta kuus. See sisaldab kõiki eelnevalt mainitud funktsioone, kuid saate ka 25 postkasti, 10 Docsi saiti, 50 piiratud juurdepääsuga tasuta kasutajat, mitmetasemelisi allahindlusi, ettevõtte turvalisust, HIPAA vastavust, API määra limiidi suurendamist, portjee liitumisteenuse, spetsiaalse kontohalduri, konto optimeerimise ülevaated, ja muud.

Lõpetuseks

Help Scout pakub professionaalset teadmusbaasi funktsiooni. Tarkvara pole küll erilist “vau” tegurit, kuid võite olla täiesti kindel, et Help Scout ei valmista teile pettumust. Selles on äärmiselt lihtne navigeerida ja tööd teha, mis on üks olulisemaid tegureid. Tekstiredaktor ei tõmba teie tähelepanu kirjutamiselt kõrvale ja kuigi see ei paku uhkeid funktsioone, on see piisavalt hästi tasakaalustatud, et iga kasutaja saaks luua suurepärase teadmusbaasi.

Frequently asked questions

Otsingud Help Scouti Docsis ebaõnnestuvad. Kuidas seda parandada?

Kõige tõenäolisem seletus on see, et teie artiklites ei ole piisavalt märksõnu või puuduvad need üldse, et kasutajad neid teadmusbaasist üles leiaksid. Proovige probleemseid artikleid uuesti vaadata ning avage redaktor. Võite märksõnade jaotises oma artiklile märksõnu käsitsi lisada ja sisu ümber kirjutada, et märksõnad oleksid kaasatud teksti.

Kuidas Help Scouti Docsis artiklite ümbersuunamisi luua?

Kui teil on vaja luua ümbersuunamisi, avage Help Scoutis oma teadmusbaas ja valige Haldamine > Docs. Klõpsake valikul Ümbersuunamised ja valige Uus ümbersuunamine. Valige, millist URL-i soovite ümber suunata, ja sisestage teisele väljale uus URL. Te ei pea ümber suunama ainult Docsi dokumentidele, saate valida ka väliseid URL-e.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks NapoleonCati? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

NapoleonCat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

LiveAgenti pakub mitmeid tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, sissetulevate kõnekeskuste, kaebuste haldamise ja e-posti haldamise süsteeme. Lisaks on võimalik saada tuge portaali kaudu, samuti jälgida süsteemi olekut ja esitada ettepanekuid. LiveAgenti ajaveeb annab võimaluse õppida uusi asju, samuti leida kasulikke mallide, trükiste ja veebiseminaride näiteid. Sotsiaalmeedias võib leida värskemaid uudiseid ja soodustusi. LiveAgenti saab kasutada ka mobiiltelefonis ning seda on võimalik integreerida erinevate platvormidega.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo