Stonly teadmusbaasi arvustus

Tekstis jagatakse mitmeid näpunäiteid müügiedenduskampaania kohandamiseks vastavalt erinevatele strateegiatele. Müügikõnede ajal võib kasutada erinevaid juhiseid ja võtteid ning väljaminevate kõnekeskuste funktsioonid erinevad sissetulevate omadest. Sooduspakkumiste suurendamine võib aidata tõsta müügitulemusi ja klientide lojaalsust. Tarkvarad Freshdesk, KnowledgeOwl ja HelpCrunch pakuvad erinevaid teadmusbaasi lahendusi, mille hinnad ja funktsioonid võivad erineda, kuid kõik aitavad parandada kliendisuhteid.
Stonly teadmusbaasi arvustus
Compare Stonly teadmusbaasi arvustus with other in: How Stonly teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
61 reviews

Stonly on uuenduslik teadmusbaasi ja teadmiste haldamise tarkvara, mis üritab asju teisiti teha ja kahtlemata see enamasti ka õnnestub. Rakendus on hästi läbimõeldud ja uskumatult funktsionaalne ning teadmusbaas ise pakub kasutamise hõlbustamiseks mitmesuguseid malle. Selle lisaväärtusega kaasneb aga kopsakas hinnasilt, mis võib…

Pricing
Starting from:
$ 128.55   kuus
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
4
Hind
2
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Uuenduslik lähenemine teadmiste haldamisele
  • Hästi kujundatud ja väga funktsionaalne liides
  • Hea redaktor kõigi vajalike funktsioonidega

Cons

  • Väga kallis
  • Pole piisavalt funktsionaalsust, et hinda õigustada

Stonly kasutamisega alustamine

Stonly on teadmusbaasile pühendunud lahendus, mis toob teadmiste haldamise mängu teatud uuendusi. Stonly pakub mitmesuguseid eelnevalt valmistatud malle põhjalike ja interaktiivsete teadmusbaasi artiklite loomiseks mis tahes eesmärgil. Vaatame Stonly funktsioonide komplekti ja uurime, mis tunne on kasutada teadmusbaasi lahendusena.

Stonly’ga alustamiseks pole vaja muud, kui luua oma konto. Lisaks võite esmalt valida tasuta prooviperioodi, et näha, kuidas tarkvara teile meeldib. Krediitkaarditeavet ei nõuta ning saate lihtsa, kuid tõhusa sissejuhatuse Stonly toimimise kohta ning mida alustamiseks tarvis on. Sissejuhatus toimib küsimustikuna ja selle eesmärk on välja selgitada, milline on teie Stonly kasutamise eesmärk. Kui valite teadmusbaasi valiku, viib Stonly teid automaatselt selle loomise esimese sammuni ja alustate malli värviskeemi valimisega. Saadaval on mõned kena välimusega valikud ja võite ka oma logo selles etapis lisada.

Stonly tervitustekst

Kogu Stonly liides tundub väga kaasaegne ja hästi kujundatud. Eelnimetatud juhend viib teid samm-sammult läbi kõige vajaliku, mida peate teadma ja tegema. See on üsna sujuv protsess ja selle lõpuleviimine ei võta kaua aega. Hindan kõige enam seda, et seal on väga vähe segadust, juhend on otsekohene ja järgib eesmärki. Sissejuhatus ei kalluta teid kursilt kõrvale ja on alati keskendunud vaid vajalikule.

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Kuna teadmusbaas on kasutamiseks kiiresti valmis, saate hakata liidesega tutvuma. Võite alustada kirjutamist, klõpsates vasakpoolsel paneelil nuppu Lisa uus. Selle nupu alla on peidetud mitu valikut, sealhulgas juhend, ekskursioon, kaustad ja paar artikli malli. Valik pole just lai, kuid see on palju rohkem kui see, mida leiate enamikust teadmusbaasi lahendustest. Ootustele vastavad mallid teevad töö palju lihtsamaks.

Stonly - teie kohandatud teadmusbaasi teema on valmis

Kogemus on sujuv sõltumata tehtud valikust. Valisin kõigepealt “Juhendi” malli ja pean ütlema, et liides püsib väga fokuseerituna. See mall kohtleb teie teksti samm-sammulise juhendina, nii et saate täita iga sammu ja lisada asjakohast meediat – pilte, videoid, koodi või eelseadistatud ikoone. Samuti saate muuta paigutust kolmeks erinevaks variandiks, vaadata eelvaadet, jagada juhendit ja muuta iga juhendi sätteid. Redaktor pakub kõiki standardseid tekstivormingu funktsioone, aga ka lisaseadeid. Üldiselt on redaktor üsna tavaline ja pakub seda, mida ootate.

Stonly - Loo uus juhend

Stonly pakub mitmesuguseid malle, nii et leiate alati kõike, mida vajate ideaalse sisu kirjutamiseks. See on eriti kasulik uutele kirjutajatele, kellel võib alguses tekkida probleeme oma artikli struktuuri loomisega. Stonly mallid muudavad kirjutamise peaaegu lollikindlaks. Iga mall on suurepäraselt loodud konkreetse eesmärgi jaoks, kuid mind üllatas väga see, et ma ei leidnud ühtegi tühja malli, mis on lihtsalt uskumatult ebatavaline. Mitte iga kasutaja ei pruugi alati soovida eelseadistatud mallide juurde jääda ja ma arvan, et tühja malli lisamine oleks tore võimalus. Samuti pole võimalust oma mallide loomiseks.

Stonly - Uue artikli loomine

Üldiselt toob Stonly teadmusbaasi mängu sõõmu värsket õhku. Kõik on väga hästi kujundatud ja funktsionaalne, kuid kasutajad, kes ootavad traditsioonilist lihtsa redaktoriga teadmusbaasi tarkvara, võivad pisut pettuda. Teadmusbaas pakub uskumatut paindlikkust, kuid samal ajal võtab ka osa sellest ära, sundides kasutajat teatud töövoogudest kinni pidama. Just see teeb Stonlyst suurepärase teadmusbaasi lahenduse, kuid võib samas kasutajatele takistusi tekitada.

Stonly - Teadmusbaasi malli valimine

Hinnakujundus

Stonly hinnakujundus on koht, kus asjad liiguvad allamäge, kuna see pakub kolme plaani, millel puudub igasugune tasuta pakett. Kuna aga Stonlyt võib pidada üheks vähestest tõeliselt pühendunud teadmusbaasi lahendustest, võib hinnakujundus muutuda väga kalliks. Vaatame iga plaani ja vaatame, mis nendega kaasneb.

Starter

Starter pakett maksab kolmele kasutajale igakuise arveldusega ilmatu 128,55 dollarit kuus või aastase arveldamise puhul 102,63 dollarit kuus. See uskumatult kallis pakett pakub kuni 30 juhendit ja võimalust manustada juhendeid kõikjale. Saate kasutada ainult ühte keelt, kasutada ainult ühte teadmusbaasi, kasutada kolme päästikut ja kasutada algelist analüütikat.

Business

Business plaani hind algab 258,13 dollarist kuus viiele kasutajale igakuise arveldusega või 206,30 dollarist kuus iga-aastase arveldusega. Saate juurdepääsu kõikidele eelmise plaani funktsioonidele väiksemate piirangute ja lisafunktsioonidega. Teil võib olla piiramatu arv juhendeid, mitut keelt, kolm teadmusbaasi, piiramatud päästikud, versioonide loomine, SEO kohandamine, PDF-i eksportimine, failimanused ja palju muud.

Enterprise

Enterprise plaanil on kohandatud hinnakujundus, mis sõltub tõenäoliselt kasutajate arvust. Saate kõik eelnevalt mainitud funktsioonid ja lisaks juhendite automaattõlke, täiustatud meeskonnaõiguste haldamise, kohandatud brändingu valikud, integratsiooni Zendeski, Freshdeski ja Frontiga, SSO-ühilduvuse, turvaülevaate ja kliendiedu teenused.

Lõpetuseks

Lühidalt öeldes tuleb Stonly oma plusside ja miinustega. See on teadmusbaasile pühendunud tarkvara, mis keskendub teadmiste haldamisele ja teeb seda uskumatult hästi. Tarkvara püüab teadmusbaasi juhtimist täiustada, uuendada ja uude suunda viia ning teeb seda väga edukalt. Hinnakujundus on aga uskumatult kallis ja ma ei kujuta ette, et paljud ettevõtted on nõus nii suuri summasid lihtsalt teadmiste haldamise eest maksma. Kuigi see ülevaade keskendub ainult teadmusbaasi funktsioonile, pean ütlema, et Stonlys ei toimu palju muud, mis muudab selle enamiku eesmärkide jaoks vähem väärtuslikuks lahenduseks. Teadmusbaas ei suud olla konkurentsivõimeline ilma muude oluliste tööriistadeta. Stonlyl on aga kindlasti oma publik ja hulk õnnelikke kasutajaid, kes neid siiski toetavad.

Levinud mured ja probleemid

Kas Stonly's saab valida tühja malli?

Stonlys ei saa tühja malli valida. Kuid nende pakutavate mallide hulgast leiate reeglina endale sobiva. Enamikul mallidel on ka kohandamisvalikud, mis võimaldavad teil artikli struktuuri muuta.

Kuidas luua Stonlys artiklite kategooriaid?

Artiklikategooriate loomiseks klõpsake valikul Lisa uus ja valige kaust. Saate oma kaustale vastavalt nime anda ja hõlpsaks korrastamiseks kõik asjakohased artiklid sinna salvestada.

Product reviews

Klientide iseloomustused või positiivne tagasiside võivad Teie arvustuste kõrvale kenasti sobida. Lugege ja õppige iseloomustusi koguma.

Kuidas iseloomustusi koguda

Antud tekstitöödes käsitletakse erinevaid turunduse ja klienditeeninduse teemasid. Turundusnõuandeid jagatakse, keskendudes müügiargumentide väljatöötamisele ja erinevate kanalite kasutamisele nende edastamiseks. Samuti räägitakse turunduseelarve prioriteetidest ning kliendirahulolust kui äri olulisest aspektist. Klienditeenindusest rääkides tuuakse välja olulised mõõdikud ja nõuanded, mis aitavad klienditeenindust paremini organiseerida ning lojaalsete klientide hoidmist olulisemaks pidada kui uute klientide leidmist.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo