Connecteami teadmusbaasi arvustus

Connecteam pakub teadmusbaasi tarkvara, kuid vajab täiendusi. Hinnaplaanid on odavad, maksimaalselt võib olla 30 kasutajat. Tasuta pakett, mis sobib väikeettevõtetele, sisaldab populaarseid funktsioone. Basic pakett maksab 29 dollarit kuus ja Advanced pakett 49 dollarit kuus. Expert plaan maksab 99 dollarit kuus ja sisaldab kõike eelmistest. Connecteam puudusteks on vähene SEO seadistus ja nutitelefoni artikli eelvaate probleemid. Texti koostamisel võivad tekkida küsimused, kuid kasutajakogemus on hea.
Connecteami teadmusbaasi arvustus
Compare Connecteami teadmusbaasi arvustus with other in: How Connecteami teadmusbaasi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
453 reviews

Connecteami teadmusbaasi funktsioon ei ole just parim kandidaat, kuid see ei tähenda, et see oleks täiesti kasutu. Tarkvara püüab tuua lauale midagi uut ja on samal ajal uskumatult odav. Jätkake lugemist ja saage lisateavet selle kohta, mis teeb Connecteamist suurepärase hinnaga segu…

Pricing
Starting from:
$ 29   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.8
Kasutajakogemus
3
Hind
5
Rakendamine
3.5

Key takeaways

Pros

  • Unikaalne (kuid halvasti läbimõeldud) eelvaate funktsioon
  • (Mõned) Hästi läbimõeldud liidesed
  • Uskumatult, ülimalt, ääretult odav

Cons

  • Halvasti planeeritud funktsioonid ja liides teadmusbaasis
  • Artikli redaktor on häirivalt väike

Connecteamiga alustamine

Connecteam on teadmusbaasi tarkvara funktsioonidega haldusrakendus, mis on keskendunud telefoni kasutajatele. See võimaldab kasutajatel luua ja kasutada nutitelefoni rakendusi erinevateks puhkudeks. Connecteam sisaldab suhtlusfunktsioone, personalitööriistu, küsitlusi, tööjõu haldamise funktsioone ja muud. Vaatame, kuidas Connecteami teadmusbaas toimib ja mis tunne on sellega töötada.

Connecteamiga alustamine algab klassikalise prooviversioonile registreerimisega, välja arvatud juhul, kui soovite kohe tasulise plaani valida. Pärast registreerimise lõpetamist juhendab Connecteam teid seadistamisel. Saate lisada oma ettevõtte nime, rolli, töötajate arvu ja Connecteami peamise kasutusala. Seal on ka vahelejäetav valik logo ja oma telefoninumbri lisamiseks, et laadida alla Connecteami mobiilirakendus (kui soovite). Protsess on väga lihtne ja võtab vaid paar minutit. Seejärel saate hakata veebirakenduses liidesega tutvuma.

Connecteami liides

Liidese disain on kujundatud loogiliselt ja võimaldab intuitiivset navigeerimist, kuid mõned ikoonid võivad tunduda pisut aegunud ja neid tuleks kindlasti värskendada. Sellest hoolimata näeb liides suurepärane välja ja on meeldiv kasutada, mis on iga tarkvara jaoks esmatähtis. Sissejuhataval juhtpaneelil on saadaval mitu kiirtoimingut, sealhulgas värskenduste saatmine, kasutajate lisamine, vestluste alustamine ja vormide loomine. Liides sisaldab vasakpoolset peamenüüd, kus kõik tööriistad on kohe nähtaval, nii et te ei pea soovitud kohta jõudmiseks midagi otsima. Teadmusbaasi leiate menüüst kommunikatsiooni alajaotusest.

Connecteami töölaud

Connecteami teadmusbaasi sisenemisel tuleb see esmalt aktiveerida. Sisuliselt on tegemist sissejuhatava teadmusbaasiga. Peate valima vaid oma teadmusbaasi nime ja oletegi valmis tööga alustama. Seejärel võite lisada oma esimese kausta, mis näitab juba, et Connecteam pakub häid organiseerimise funktsioone. Pärast muudatuste salvestamist saate valida kahe avaldamistüübi vahel – nutikate gruppide jaoks (kasutajad, mis vastavad teie valitud kriteeriumidele) või valitud kasutajate jaoks (valite isikud, kellel on sellele kategooriale juurdepääs). Seejärel saate valida adressaadid, teavitusseaded ja lõpuks seaded kinnitada.

Kasutajakogemus ja funktsioonid

Kõige rohkem üllatas mind Connecteami teadmusbaasi liides. Esimene ja kõige silmatorkavam probleem oli see, et ma ei leidnud võimalust uute artiklite kirjutamiseks. Täitsa ausalt, isegi pärast kogu kasutajaliidese põhjalikku läbivaatamist ei olnud võimalust uue artikli loomiseks kuskil. Lõpuks avastasin, et peate esmalt klõpsama teadmusbaasi kaustal, klõpsama käsul Muuda, klõpsama kaustal, kuhu soovite artikli lisada, ja seejärel klikkima käsul Lisa tekst . See on väga ebaintuitiivne ja ma saan aru kasutaja frustratsioonist, kes soovib kiiresti artikli kirjutamiseni jõuda (tähtaeg on lähenemas).

Connecteami teadmusbaasi artikli jaoks kausta loomine

Connecteam keskendub nutitelefonide kasutajatele, seega surub teadmusbaasi liides tugevalt peale mobiilirakendust, mis toob meid teise probleemini – teadmusbaasi artiklite redaktori juurde. Teadmusbaasi artiklite redaktor on uskumatult väike, pakitud kitsasse aknasse, kus suurem osa ekraanist on täidetud nutitelefoni artikli eelvaate kujutisega. Seda on kahtlemata kasulik näha ja ma ei mäleta, et oleksin seda paljudes silmapaistvates teadmusbaasi tarkvaralahendustes näinud, aga miks peab see üle võtma poole aknast? See võtab kirjutamiselt fookuse ja täidab sisuliselt ruumi, kus võiks olla rohkem kasulikke funktsioone. Kuigi siia pole võimatu kirjutada, tundub see kindlasti piirav ja täiesti ebavajalik. Nutitelefoni eelvaate valik on suurepärane lisand, kuid see peaks olema valikuline, mitte kohustuslik, kuna seda pole võimalik redaktoris minimeerida ega välja lülitada.

Uue teadmusbaasi artikli loomine Connecteamis

Lisaks ajab see meediafailidega töötamisel töövoo täiesti sassi. Piltide üleslaadimisel ei kohandata neid artikli redaktori suuruse järgi. Nii et kuigi teil on kirjutatud paar rida kitsendatud teksti, jääb pilt ikka originaalsuurusesse, mis tähendab, et saate ühe minuti kerida, kuni jõuate selle õigesse otsa. Võite selle suurust käsitsi muuta pildi nurgapunktide kaudu, kuid kui töötate suure resolutsiooniga meediafailiga, kulub selleks palju aega. Lisaks ei skaleerita pilti nutitelefoni eelvaate ekraanil, seega tundub, et venitasite selle redigeerimise ajal välja.

Probleem nutitelefoni eelvaate pildi skaleerivusega

Kõik teised funktsioonid on korras, kuid ma ütleksin, et mõneti puudulikud. Standardsed vormingu ja teksti redigeerimise valikud on olemas, nagu näha ekraanipiltidelt. Hästi struktureeritud dokumendi loomine redaktoris ei tohiks olla liiga problemaatiline. Redaktor toetab meediat, tabeleid, täpploendeid ja võimalust muuta fondi suurust päiste loomiseks. Puuduvad ka SEO seaded, kuid Connecteam pakub ainult sisemist teadmusbaasi, nii et nende omamisel pole mõtet, kuna rakenduse kasutajad saavad kõik otse üles leida. Midagi erilist siin ei leidu, kuid ei tundu olevat ka palju olulisi asju puudu.

Hinnakujundus

Nüüd jõuame lõpuks Connecteami hea osani, hinnakujunduseni. Connecteam pakub kolme hinnaplaani ja ka tasuta paketti, mis on mõeldud väikeettevõtete abistamiseks. Iga plaan erineb funktsioonide ja tasemete poolest ning kõik plaanid sisaldavad teadmusbaasi. Hinnakujundus ei pruugi esmapilgul tunduda kuigi odav, kuid eelis on see, et iga plaaniga võib olla kuni 30 kasutajat. See muudab mõned plaanid nii odavaks nagu 0,90 dollarit iga kasutaja kohta, mis on põhimõtteliselt ennekuulmatu. Heidame plaanidele pilgu.

Small Business

See on tasuta pakett, mis pakub täielikku juurdepääsu kõige populaarsematele funktsioonidele, kõigile keskustele, ja kõigele muule, mida üks väikeettevõte vajab. Plaan on igavesti tasuta.

Basic

Basic pakett maksab esimesele 30 kasutajale 29 dollarit kuus. Selle plaani silmapaistvamad lisad hõlmavad privaat- ja meeskonnavestlusi, vestlussõnumite lugemise kviitungeid, kommentaaride ja reaktsioone, postitamise ülevaadet, meediat, failimanuseid, kohandatud töökontaktide kataloogi, küsitlusi ja teadmusbaasi.

Advanced

See plaan maksab esimese 30 kasutaja jaoks 49 dollarit kuus. Saate kõik Basic plaanist ja palju muudki. Selle paketi parimad osad hõlmavad nutikaid rühmi ja administraatori õigusi, “otsustage, kes saab vestluses mida teha”, vestlussõnumite lugemise kviitungeid, vestluse alustamist kõikjal platvormil, reaalajas küsitlusi postitustes, kohandatavaid postituse taustavärve, kohandatavate kasutajaväljade kuvamine kataloogis, anonüümsed küsitlused ja teadmusbaaside dubleerimine.

Expert

Expert plaan maksab esimesele 30 kasutajale 99 dollarit kuus. See sisaldab kõike Advanced plaanist. Lisaks veel redigeeritavaid kasutajaprofiile, rakendusesiseste linkide jagamist, postituste ajastamist, postituste kinnitamist, suuremat teadmusbaasi salvestusruumi, uue seadme sisselogimise hoiatusi, protsesside automatiseerimist ja mitme haru/asukoha haldust.

Lõpetuseks

Kogu arvustuse kokkuvõtteks – Connecteam pole just suurepärane teadmusbaasi tarkvara. Siiski ei tähenda see, et see oleks kasutu. Tarkvara vajab teistega konkureerimiseks tõsiseid täiendusi. Connecteam üritab küll mängu tuua midagi huvitavat, nimelt nutitelefoni artikli eelvaate. See funktsioon võib olla artiklite kavandamisel väga kasulik, kui see ei võtaks redaktoris nii pealesuruvat hoiakut ja pakuks võimalust lülituda erinevatele ekraanisuurustele. Üldiselt on Connecteamis peidus hea teadmusbaasi tarkvara potentsiaal ja seda saaks tõestada paari suurema uuendusega. Oluline on meeles pidada, et hinnakujundus on tänu suurtele kasutajate arvule lihtsalt uskumatu. Vaevalt on võimalik mujalt odavamat teadmusbaasi tarkvara leida.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas luua Connecteamis uut teadmusbaasi artiklit?

Pärast teadmusbaasi aktiveerimist tuleb teil luua oma esimene kaust (see peaks olema ainus viis jätkamiseks pärast aktiveerimist). Kui olete selle lõpetanud, klõpsake kaustal ja valige Redigeeri. Seejärel klõpsake kaustal, kuhu soovite uue artikli luua, ja näete uue teksti lisamise võimalust. Valige see valik ja võite alustada artikli kirjutamist.

Artiklites olevad pildid kuvatakse nutitelefoni eelvaates venitatuna

See on lihtsalt visuaalne viga, mis juhtub siis, kui kasutajad muudavad teadmistebaasi redaktoris piltide suurust käsitsi. Kuigi nutitelefoni ekraanil olev pilt võib tunduda venitatud, säilitab kujutis õige kuvasuhte, kuigi te ei näe seda redaktoris täielikult.

Kuidas saan oma teadmistebaasi artiklites olevate piltide suurust muuta?

Connecteami teadmusbaasil pole automaatset pildi suuruse muutmise funktsiooni, seega tuleb seda teha käsitsi. Kui teie teadmusbaasi artiklitesse lisatud pildid on liiga suured, peate neil lihtsalt klõpsama ja kasutama nende suuruse muutmiseks nurkades olevaid punkte.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo