LiveChat reaalajas vestluse arvustus

LiveChati reaalajas vestlus annab põhjaliku ülevaate vestlustest, agentidest, klientidest, piletitest ja e-kaubandusest. Vidinat saab kohandada vastavalt vajadustele ja kogemus nii agentide kui ka klientide jaoks on suurepärane. Hinnaplaanid sisaldavad erinevaid funktsioone, sõltuvalt valitud plaanist. LiveChati reaalajas vestlus on hea valik reaalajas vestluse maailmas.
LiveChat reaalajas vestluse arvustus
Compare LiveChat reaalajas vestluse arvustus with other in: How LiveChat reaalajas vestluse arvustus is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
3463 reviews

LiveChati reaalajas vestluse tarkvara on väga hästi kavandatud vestluskogemus nii agentidele kui ka klientidele. Funktsioonide komplekt kannab hoolt vestluse kõige olulisemate osade eest ja pakub veel lisakski. Lugege lisateavet meie arvustusest.

Pricing
Starting from:
$ 20   kuus
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
5
Hind
4
Juurutamine
5

Key takeaways

Pros

  • Kiire ja usaldusväärne reaalajas vestlus
  • Väga lihtne juurutamine
  • Suurepärased ja lihtsasti konfigureeritavad funktsioonid

Cons

  • Võib osutuda kalliks kõrgemate plaanide puhul

LiveChati reaalajas vestlusega alustamine

LiveChat on reaalajas vestluse tarkvara, mis pakub lisaks vestlustele veel palju rohkematki. Tarkvara sisaldab ulatuslikku reaalajas vestluse funktsioonide komplekti, mis tagab igale agendile ja kliendile fokuseeritud ja hästi läbimõeldud kogemuse. Samas pakub see ka lisaväärtust täiendavate suhtluskanalite näol, nagu sotsiaalmeedia, WhatsApp ja piletisüsteem. Selles ülevaates vaatleme lähemalt LiveChati reaalajas vestluse vidina võimalusi ja üldist jõudlust. Hakkame pihta!

LiveChati registreerimine on väga kiire. Peate lihtsalt oma konto registreerima ja registreerimisprotsess viib teid lõpuks otse reaalajas vestluse vidina integreerimise osa juurde, mis tähendab, et saate kohe oma reaalajas vestlust rakendada. See on üllatavalt kiire ja LiveChat pakub teile isegi paar integreerimisvalikut. Valida saate WordPressi pistikprogrammi, Google Tag Manageri või reaalajas vestluse koodi käsitsi installimise vahel.

LiveChati paigaldamise valikud

Valisin käsitsi installimise valiku, mis tundus samuti üsna lihtne. Lihtsalt kopeerige ja kleepige kood oma veebisaidi sulgeva </body> märgendi ette ja salvestage muudatused. Kui vestlust ei kuvata, peate võib-olla esmalt tühjendama brauseri vahemälu. LiveChat annab teile teada, kas muudatused on edukad ja kas reaalajas vestlus on integreeritud. Seejärel suunatakse teid otse LiveChati armatuurlauale ja saate hakata tutvuma kõigi valikutega.

LiveChati töölaua ülevaade

LiveChat on teadatuntud professionaalne lahendus ja ka liides järgib seda. Enamiku tööriistadega on lihtne tutvuda ja te ei eksi ära tänu paremal paneelil olevatele lihtsatele soovitustele. Vasakpoolses menüüs näete vestlusi, liiklust, pileteid, arhiive, kontakte ja muud. Armatuurlaua keskel on mõned täiendamise võimalused ja kiire reaalajas ülevaade reaalajas vestluse statistikast.

Avatud reaalajas vestluse aken veebilehel

Funktsioonid ja kasutajaliides

LiveChat pakub hästi fokuseeritud funktsioonide komplekti, mis toetavad nende reaalajas vestluse vidinat. Lisaks ülalmainitud kiirele reaalajas statistika vaatele saate juurdepääsu ka muudele funktsioonidele, sealhulgas vestlusrobotitele, aruannetele ja reaalajas vestluse vidina ulatuslikele kohandamisvalikutele. Lisaks on reaalajas vestluse kogemusel täielik tugi sõnumite eelvaadete, konserveeritud vastuste, failimanuste, vestlusajaloo funktsioonide, vestluse hinnangute ja muu kaudu. LiveChati reaalajas vestlusest ei puudu midagi olulist, nii et võite olla kindel, et saate täieliku vestlusagendi kogemuse.

LiveChate reaalajas analüütika ülevaade

Analüütika funktsioonid pakuvad nii kiiret kui ka põhjalikke ülevaateid kõigest, mis on seotud reaalajas vestlusega – vestlused, agendid, kliendid, piletid ja e-kaubandus. Iga jaotis suudab anda teile reaalajas vestluse kohta täiendavat teavet ja konkreetseid numbreid. Midagi pole puudu. Analüütika ülevaade annab teile ülevaate kõigest, mis on teie kasutamise viimase seitsme päeva jooksul juhtunud.

LiveChat aruannete ülevaade

Oma vestlusvidinat saate kohandada LiveChati seadetes. Võimalused on üsna ulatuslikud, nii et kui soovite olla loominguline, saate kohandada reaalajas vestluse vidinat vastavalt oma eelistustele või kliendi kaubamärgile. Teie valikuttesse kuuluvad: kuidas teie aken maksimeeritud ja minimeeritud vaates välja näeb, hele või tume teema, teema värv (toetatud on ka kohandatud värv) ja vestluse asukoht. Samuti on võimalus vidina peitmiseks, vestlusvidina mobiiliversiooni kohandamiseks ja täiendavad viimistlused, kus saate näidata ettevõtte logo, agendi fotot, lubada või keelata helisid, lubada vestluse hinnanguid ja veel paar võimalust.

Kohandage oma LiveChati vestlusvidinat

Enamik muid funktsioone on passiivsed, mis tähendab, et need aktiveeritakse automaatselt ja te ei pea neid konfigureerima. Siiski saate alati sukelduda sellistesse sätetesse nagu marsruutimine, vestluse ülesanded, failide jagamine ja palju muud. Kõik on kergesti ligipääsetav. Liideses navigeerimine, reaalajas vestluse seadistamine ja üldine kasutajakogemus on päris suurepärane, mul polnud ühegi ülesandega probleeme. Kui kogu seadistus on kasutamiseks valmis, on aeg vaadata LiveChati reaalajas vestlusega töötamise toimivust ja kogemusi.

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Vaatasin LiveChati reaalajas vestluse vidinat mõlemalt poolelt – nii agendi kui ka kliendi vaatenurgast, ja võin öelda, et kõik toimis ootuspäraselt. Kui alustasin vestlust kliendina, tuli mulle kohe automaatne sõnum (saate seda sõnumit kohandada seadete jaotises Sihitud sõnumid). Kui LiveChati armatuurlaud oli avatud, sain uue sissetuleva sõnumi kohta kohe visuaalse ja häälteavituse. Brauseri vahekaart annab teile samuti märguannet seni, kuni otsustate sellel klõpsata. Siiamaani tundub kõik hästi olevat.

LiveChati reaalajas vestluse testimine

Sõnumi piilumine töötas suurepäraselt ja see võttis minu kirjutatu üles vähem kui sekundiga. Sõnum jääb ekraanile, kui kasutajad ei vajuta saatmisnuppu, nii et saate sel ajal oma muud sõnumid valmis seada. Samal ajal näeb klient kolme punkti märguandena, et agent kirjutab neile vastust. See töötab üldiselt väga hästi. Vastamiskiirus on peaaegu kohene, ilma pikkade ooteaegadeta.

LiveChati reaalajas kirjutamise vaade

Samuti katsetasin failide manustamist. Failide manustamise ikoonil klõpsates saate kohe faili valida ja seda saata. Manust on võimalik enne saatmist igal ajal kustutada. Erinevalt sõnumi piilumisest, ei näe agendid manust enne, kui see on saadetud, seega säilib faili lisamisel kliendi privaatsus. Manus annab teile isegi võimaluse lisada puuetega inimestele alternatiivset teksti. Väga läbimõeldud ja äärmiselt kasulik manustamine.

Reaalajas vestluse manuste näide

Üldiselt on LiveChati reaalajas vestluse vidina jõudlus suurepärane ja mul pole absoluutselt mingeid kaebusi. Mul ei olnud kiirusega probleeme, samuti ei esinenud vigu ega probleeme. LiveChati vidin on jõudluse osas üks tugevamaid kandidaate.

Hinnakujundus

LiveChat pakub kolme erineva funktsiooniga hinnaplaani. Muud suhtluskanalid peale reaalajas vestluse on iga plaani lahutamatu osa, nii et iga plaan pakub rohkelt lisaväärtuseid. Plaanid keskenduvad siiski peamiselt reaalajas vestluse lisafunktsioonidele, nii et vaatame pakkumisi.

Starter

Starter plaan maksab 20 dollarit kasutaja kohta kuus ja see pakub 60-päevast vestluste ajalugu, elementaarset vidina kohandamist, piletisüsteemi, andmeturvet ja palju muud.

Team

Team plaan maksab teile 41 dollarit kasutaja kohta kuus. Sellel on piiramatu vestluste ajalugu, täielik vidinate kohandamine, piletisüsteem, andmeturve, lihtne aruandlus, agentide rühmad, mitmed kaubamärgid ja palju muud.

Business

Business plaan maksab 59 dollarit kasutaja kohta kuus. Pakkumisel on kõik eelnevalt mainitud funktsioonid, kuid lisatakse personali prognoosimine, töögraafiku koostaja ja muud funktsioonid.

Enterprise

Enterprise plaanil pole nähtavat hinda, seega peate selle väljaselgitamiseks taotlema kõne LiveChatiga. Lisaks kõigile eelmistele funktsioonidele pakub plaan spetsiaalset kontohaldurit, tootekoolitust, tarkvarainseneri tuge, turvaabi, HIPAA vastavust ja ühekordset sisselogimist.

Lõpetuseks

LiveChati reaalajas vestlus on suurepärane tööriist ja väga hea kandidaat reaalajas vestluse maailmas. Rakendamine on sekundite küsimus. Iga funktsioon töötab ja toimib väga hästi ning ilma tõrgeteta ja liides muudab navigeerimise lihtsaks. Hinnakujundus on ka okei, olenevalt teie valitud plaanist. Peate vaid otsustama, kui palju soovite kõigile LiveChati funktsioonidele kulutada, ja kaaluma, kas vajate oma tööks muid suhtluskanaleid.

Levinud mured ja probleemid

Minu LiveChati reaalajas vestluse integreerimise kood ei tööta

Kontrollige kindlasti, kas kopeerisite ja kleepisite koodi õigesti oma veebisaidi lähtekoodi. Lisaks veenduge, et kleepisite koodi oma veebisaidi koodis õigesse kohta enne sulgevat </body> märgendit. Kui teil on endiselt probleeme, peate võib-olla võtma ühendust LiveChati toega, et selgitada välja, miks teie integreerimine nurjus.

Kuidas LiveChatis valmiskirjutatud sõnumeid seadistada?

Kui olete kliendiga reaalajas vestluses, võite sisestada # ja valida valmis vastuse. Kui soovite lisada uue, klõpsake lihtsalt valikul Uus. Saate salvestada valmiskirjutatud teksti, lisada selle gruppi ja luua sõnumile otsetee, et pääseksite sellele hõlpsamini juurde.

Product reviews

Reaalajas vestlus, tuntud ka kui reaalajas vestluse tarkvara, on veebipõhine suhtlusvahend, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega reaalajas vestelda.

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestluse tarkvara peaks sisaldama mitmeid funktsioone, sealhulgas võimalust näha, mida kliendid kirjutavad enne sõnumi saatmist, jagada faile ning salvestada vestlusi arhiivina. On oluline, et tarkvara võimaldaks piletisüsteemi, et juurdepääs vanadele vestlusprotokollidele oleks lihtne. Kiire reageerimine on oluline, et pakkuda suurepärast klienditeenindust. WP-i jaoks tuleb leida vastav tarkvara pakkuja ja paigaldada plugin ning tarkvara HTML-kood kopeerida ja kleepida WP-le.

Mitmed tervishoiuasutused tuginevad LiveAgentile kui ainsale klienditoe lahenduse pakkujale. Proovige ja vaadake, miks.

Klienditoe tarkvara Fitnessi valdkonnale

LiveAgenti klienditoe tarkvara võib suurendada tervishoiuteenuste töötajate tõhusust ja tootlikkust, samal ajal kui kasutajasõbralik liides ja abivalmis personal aitavad säilitada kõrgeimat kliendirahulolu. LiveAgent võib säästa aega ja raha ning suurendada müüki, kuna see võimaldab tervishoiuettevõtetel klientide vajadustest paremini aru saada ja neile kiiremini vastata.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo