Chatra reaalajas vesltuse arvustus

Chatra on reaalajas vestluse tarkvara, mis pakub taskukohast lahendust väikeettevõtetele ja e-kaubandusega tegelevatele jaemüüjatele. Registreerimine on lihtne ning peale seda saab liidest lihtsalt navigeerida. Funktsioonide komplekt on standardne, kuid mõned funktsioonid sõltuvad teie valitud plaani tüübist. Vestlusfunktsioone on piisavalt ka tasuta paketis. Kliendi- ja agendipoolsete vestlusfunktsioonidega saab hakkama. Vestluse kiirused on head ning aeglaste vastustega probleeme kogeda ei tohiks.
Chatra reaalajas vesltuse arvustus
Compare Chatra reaalajas vesltuse arvustus with other in: How Chatra reaalajas vesltuse arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
456 reviews

Chatra on hästi varustatud reaalajas vestluse tarkvara, mis pakub kõiki ootuspäraseid funktsioone ja tasuta paketti, mis aitab teil enne ostmist sellega tutvuda. Kuigi tarkvara töötab väga hästi, võib funktsioonide komplekt olla pisut piiratud. Lisateavet Chatra reaalajas vestluse kohta leiate meie ülevaatest.

Pricing
Starting from:
$ tasuta   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: No
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
4.5
Hind
3
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Hästi tasakaalustatud reaalajas vestluse lahendus
  • Äärmiselt kiire juurutamine
  • Tasuta paketis on piisavalt funktsioone

Cons

  • Plaanid on pakutava sisu poolest kallid
  • Algelised seadistused ja kohandamine
  • Vestlusvidinast ei ole võimalik Chatra kaubamärki eemaldada

Chatra reaalajas vestlusega alustamine

Chatra on reaalajas vestluse tarkvara, mille eesmärk on pakkuda väikeettevõtete omanikele ja e-kaubandusega tegelevatele jaemüüjatele taskukohast reaalajas vestluse lahendust. Tänu tasuta plaanile võite sellega alustada täiesti tasuta. Chatra pakub paari tasulist plaani, mis võivad vajaduse korral tuua teile uusi huvitavaid funktsioone. Vaatame Chatrat ja vaatame, kuidas see toimib.

Pärast registreerimise lõpetamist suunatakse teid kohe Chatra juhtpaneelile. See on kahtlemata kiireim registreerimisprotsess, mida ma reaalajas vestluse tarkvaras olen näinud. Saate alustada liidesega tutvumist ja kuigi alustamise õpetust pole, peaks tarkvara enamiku kasutajate jaoks olema üsna lihtne navigeerida. See ei tundu liiga keeruline ega pole tulvil tarbetuid nuppe ja tööriistu.

Chatra liidese ülevaade

Reaalajas vestluse valikud leiate vasakpoolsest menüüpaneelist. Enne aga tuleb reaalajas vestlus integreerida. Kui klõpsate suvandil Vestlusvidin, saate juurdepääsu reaalajas vestluse koodile, mis tuleb oma veebilehe koodi kleepida. Kui soovite vestlust kohandada, peate lihtsalt lehel alla kerima ja seadistama selle meelepärasel viisil. Saate muuta oma kujundust ja värve, kohandada tervitus- ja muid sõnumeid või valida muude valikute hulgast.

Chatra reaalajas vestluse vidina kohandamine

Chatra toetab ka mitmesuguseid integratsioone populaarsete veebilehe koostajate ja muude teenustega, nagu Google Tag Manager, Shopify, WordPress, Wix, WooCommerce, SquareSpace ja palju muud. Kui kasutate mõnda neist teenustest või ei soovi veebilehe koodiga mängida, võite valida ühe neist valikutest. Ma pole kumbagi neist integratsioonidest testinud, kuid need töötavad tavaliselt väga hästi ja eeldan, et see on Chatra puhul samuti nii.

Chatra reaalajas vestluse integreerimine

Valisin klassikalise integratsiooni, kopeerides ja kleepides koodi oma testveebisaidile. See oli täpselt nii, nagu ma arvasin ning probleeme ei ilmunud. Eelnevalt määratletud Chatra reaalajas vestluse kogemuse saamiseks jätsin seaded enamasti puutumata. Kõik funktsioonid algusest peale saadaval. Enne testimise alustamist vaatame funktsioonide komplekti ja seda, mida saate Chatralt oodata.

Funktsioonid ja kasutajaliides

Chatra liides on hästi disainitud ja väga heas mõttes lihtne. Te ei pea sobrama läbi mittevajalike funktsioonide ja saate otse oma planeeritud tegevuse kallale asuda. See muudab juurutamise äärmiselt lihtsaks isegi täiesti uutele kasutajatele ja aitab teil pikas perspektiivis palju aega säästa. Kõik tööriistad on saadaval vasakpoolsel menüüribal, nii et navigeerimine on loomulik.

Chatra vestluse näide

Funktsioonide komplekt on üsna standardne, kuid mõne funktsiooni saadavus sõltub teie valitud plaani tüübist. Chatra pakub roboteid ja automatiseerimise funktsioone, kui eelistate suhtluse süsteemile üle anda. Saate oma klientide kohta põhi- ja üksikasjalikku teavet, samuti külastajate reaalajas jälgimise ja ostukorvi sisu eelvaate. Standardsed agendi tootlikkuse funktsioonid hõlmavad teavitusi, märkmeid, salvestatud vastuseid, meeskonnavestlusi, nähtamatut režiimi, tööaegu ja agentide rühmi.

Chatra meeskonnavestluse ülevaade

Vestlusfunktsioone on piisavalt ka tasuta paketis. Saate täieliku vestluste ajaloo, vestluse ärakirjad, lugemise kviitungid, agentide nimed ja tippimisnäidikud. Ausalt öeldes on see hea valik tasuta lahenduse jaoks. Kui soovite kõrgemale versioonile üle minna, pääsete juurde grupivestlustele, sisestamisteabele, failide edastamisele, külastajate blokeerimisele, vestluse reitingule ja muule. Chatra pakub ka täiustatud aruandlusfunktsioone, mis on kasulikud iga stsenaariumi korral.

Chatra analüütika ülevaade

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Valisin Chatra jaoks klassikalise integratsiooni ja võin öelda, et probleeme ei esinenud. Test ise näitab korraga nii agendi kui ka kliendi kogemust. Kui olin otsevestluse avanud, sain kohe automaatse tervitussõnumi. Kirjutasin sõnumi, saatsin selle ja vestlus andis mulle veel ühe automatiseeritud sõnumi, et istuksin rahulikult ja ootaksin, kuni keegi (mina ise) vestluse üles võtab. Agendi juhtpaneelil olev teade saabus kohe.

Uus teavitus Chatra lahenduses

Vestluse kiirused on üsna head, nii et aeglaste vastustega ei tohiks te mingil hetkel probleeme kogeda. Kliendipoolsetest vestlusfunktsioonidest piisab – saate vestlust hinnata, emotikone kasutada või erinevaid faile jagada. Midagi muud ei olegi, kuid see pole tingimata halb. Vähem on rohkem ja see võimaldab klientidel vidina liideses paremini aru saada.

Chatra reaalajas vestluse kliendi ja agendi vaade

Agendi poolel olevad vestlusfunktsioonid ei ole väga palju rikkalikumad, mis on küll väike pettumus, kuid see pole ka põhjus muretsemiseks. Kasutan tasuta paketti, mis pakub ainult olulisi funktsioone. Need on endiselt piisavad tõhusaks suhtluseks ja agentidel on harva vaja midagi muud, et oma tööd hästi teha. Funktsioonide komplekt sobib ideaalselt väiksematele ettevõtetele, samas kui suuremad vajavad tõenäoliselt varem või hiljem uuendamist.

Chatra vestluse funktsioonid

Üldiselt on Chatra reaalajas vestlus piisavalt hea. Tarkvara pole reaalajas vestluse valdkonna suurim täht, kuid see on piisav ja usaldusväärne. Valikut ei jää kindlasti kahetsema, välja arvatud juhul, kui vajate lisafunktsioone. Kuid isegi tasuta pakett pakub pisikese piiranguga suurepäraseid funktsioone, mida enamik ettevõtteid alguses vajalikuks ei pea.

Hinnakiri

Chatra pakub tasuta paketti ja kahte täiendavate funktsioonidega tasulist paketti, mis võivad olla sobilikud just suurematele meeskondadele või ettevõtetele. Vaatame iga plaani üle.

Tasuta

Tasuta pakett on mõeldud ainult ühele agendile ja on täiesti tasuta, ilma piiranguteta. See pakub ainult põhilist teavet, nagu põhiline külastajateave, töölaua- ja telefonirakendused, vestluste ajalugu, lugemiskviitungid, Google Analyticsi aruanded ja integratsioon populaarsete veebisaitide koostajatega.

Essential

Essential plaan maksab 21 dollarit agendi kohta kuus igakuise tellimusega või 17 dollarit agendi kohta kuus aastatellimusega. Kaasnevad kõik funktsioonid tasuta paketist, aga ka üksikasjalik külastajateave, e-post, Messenger ja Instagram lisakanalitena, reaalajas külastajate loend, vestluse märkmed, salvestatud vastused, nähtamatu režiim, meeskonnavestlused, tippimise indikaatorid ja palju muud.

Pro

Pro pakett maksab 29 dollarit agendi kohta kuus igakuise tellimusega või 23 dollarit agendi kohta kuus aastatellimusega. Saate kõik eelmisest kahest plaanist, samuti juurdepääsu vestluse hinnangutele, täpsematele vestlusaruannetele ja andmete eksportimisele, agendirühmadele, tööaegadele, rohkematele integratsioonidele ja muule.

Lõpetuseks

Chatra on hästi toimiv reaalajas vestluse tarkvara, mis pakub häid standardfunktsioone. Ärge oodake imet ega äärmuslikke erinevusi võrreldes vestlustarkvaradega. Mida peaksite ootama, on äärmiselt kiire juurutamisprotsess, üks lihtsamini navigeeritavaid liideseid ja töökindlus. Chatra on hästi tasakaalustatud lahendus, mis ei valmista pettumust, kuid hind võib olla kõrgem, kui lihtsalt reaalajas vestluse puhul eeldada võiks.

Levinud mured ja probleemid

Minu Chatra reaalajas vestlus ei tööta.

Sellel probleemil võib olla mitu põhjust ja lahendust ning neid kõiki on lihtne iseseisvalt täita. Kõigepealt kontrollige Chatra reaalajas vestluse koodi ja veenduge, et see oleks teie veebisaidil õigesti rakendatud. Võib-olla on mõni märk puudu või vestluskood võib olla vales kohas. Teiseks värskendage kindlasti oma veebisaiti või eemaldage vahemälu, kuna need võivad kuvada teie veebisaidi vanemat versiooni, kus reaalajas vestlust pole veel rakendatud.

Kuidas eemaldada reaalajas vestluse vidinast Chatra bränding?

Chatra brändingut reaalajas vestluse vidinas ei saa käsitsi eemaldada. Peate seda paluma nende toelt. Reaalajas vestluse vidina kaubamärgi “Me kasutame Chatrat” saab eemaldada ainult nende kasutajate puhul, kes on tellinud aastase hinnaplaani või on tasunud 6-kuulise tellimuse eest. Brändi ise eemaldamiseks pole muud võimalust.

Product reviews

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles saate anda tagasisidet oma kogemuse kohta.

Tagasiside vidin

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Soovite teada, kas Freshdesk pakub teie ettevõtte jaoks õiget teadmusbaasi funktsiooni? Vastuse leiate meie arvustusest.

Freshdeski teadmusbaasi arvustus

Freshdeski pakub nelja erinevat hinnamudelit, alustades tasuta põhifunktsioonidega tasuta paketist ja lõpetades kalleima enterprise paketiga. Freshdesk pakub kasutajasõbralikku teadmusbaasi tarkvara, mis on suurepärane võimalus igat tüüpi ettevõtetele. Tarkvara kasutajaliides on väga intuitiivne ja lihtne seadistada ning pakub mitmeid kohandatavaid malle. Tasuta konto seadistamine on lihtne ja kiire ning võimaldab teil katsetada enne tasulise paketi valimist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo