Pure Chati reaalajas vestluse arvustus

Pure Chat pakub reaalajas vestluse lahendust, mis on kiire ja lihtsasti integreeritav erinevate veebilehtedega. Kohandamisvõimalused on head ning funktsioonide hulgas on ka analüüsi ja külastajate jälgimise võimalused. Pure Chat pakub kahte hinnakujundusega plaani, millest Growth pakub tuge kuni neljale kasutajale ja maksab 39 dollarit kuus, PRO plaan toetab 10 kasutajat ja maksab 79 dollarit kuus.
Pure Chati reaalajas vestluse arvustus
Compare Pure Chati reaalajas vestluse arvustus with other in: How Pure Chati reaalajas vestluse arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
951 reviews

Pure Chat on suurepärane reaalajas vestluse lahendus, mis teeb kõike väga hästi. Siiski pakub see üsna standardset funktsioonide komplekti ega proovi tegelikult midagi uut. Hinnakujundus on õiglane, kuid ühe plaaniga kaasneb konks. Lisateavet leiate meie ülevaatest.

Pricing
Starting from:
$ 29   kuus
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
4
Hind
4
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Hästi tasakaalustatud funktsioonide komplekt
  • Suurepärane toimivus
  • Head kohandamisvõimalused

Cons

  • Kohustuslik bränding ühes plaanidest

Pure Chati reaalajas vestlusega alustamine

Pure Chatil on üks kiiremaid registreerumisprotsesse. Piisab vaid registreerumisest, kontaktandmete sisestamisest ja juba suunataksegi teid juhtpaneelile. Paneel ise näitab teile reaalajas vestluse vidina käivitamiseks järelejäänud samme. Ei mingeid pikki protsesse, vaid produktiivne lähenemine, mis võimaldab teil kohe pihta hakata.

Pure Chat - alustamise kontrollnimekiri

Järgmine samm juhatab meid otse veebisaidile skripti paigaldamiseni. Saate seda ise teha, kopeerides ja kleepides koodi, või proovida otsest integreerimist, kui kasutate Weeblyt või WordPressi. Teise võimalusena võite saata juhised oma veebisaidi administraatorile etteantud meilivormi kaudu. Samuti on võimalus reaalajas vestluse paigaldust kontrollida, et saaksite veenduda selle töötamises ettenähtud viisil.

Pure Chati paigaldusprotsess

Mida ma esimesel silmapilgul ei märganud, olid vestluse kohandamisvõimalused. Saate lülituda liidese ülaosas asuvale jaotisele nimega “Kohanda” ja kohandada oma vestlusvidinat vastavalt oma maitsele, samuti muuta seadeid. Üldiselt on kohandamisvõimalused väga head ja need pole tulvil tarbetuid asju. Saate kohandada veebi- ja nutiversiooni värve ja kujundust, määrata saadavuse teavitusi ja meilivorme, lõbutseda päästikutega ja palju muud.

Pure Chat - reaalajas vestluse kohandamisvõimalused

Kui olete kohandamisega rahul, saate reaalajas vestluse vidina integreerida. Otsustasin teha käsitsi integreerimise, kuna see tundub kõige lihtsam variant kolmest. Kood töötas suurepäraselt ja ma sain alustada käesoleva ülevaate testimise osaga. Kõigepealt vaatame aga Pure Chati reaalajas vestluse funktsioone ja kujundust.

Funktsioonid ja kasutajaliides

Pure Chati funktsioonid on just sellised, mida ühelt reaalajas vestluse funktsioonilt oodata, kuid arenguruumi on veel. Saate standardsed asjad, nagu täiustatud vidinate kohandamine, turvalisuse rollid ja konserveeritud vastused. Võimalik on kohandada meilivorme ja automaatseid vastuseid juhuks, kui teie agendid pole saadaval. Enamik neist funktsioonidest on saadaval otse vidinate kohandamise seadetes, nii et teil ei tohiks nende leidmisega probleeme tekkida.

Pure Chat - täiustatud vidina kohandamine

Pure Chat pakub ka analüüsi ja külastajate jälgimise funktsioone, mis mõlemad on iga suhtlustarkvara jaoks väga kasulikud. Lisaks on teil võimalus saada täielikke vestluste ärakirju. Pure Chat toetab ka mõningaid integratsioone selliste lahendustega nagu HubSpot, Zoho, MailChimp ja palju muud. Funktsioonide osas ongi see enamvähem kõik. Nüüd heidame pilgu reaalajas vestlusele.

Pure Chat - analüütika ülevaade

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Võtsin Pure Chati reaalajas vestluse mõlemalt poolelt proovisõidule, et saaksin hea ülevaate sellest, kuidas see korraga agentide ja klientide jaoks töötab. Vestlusvidin integreeriti edukalt ja ma ei pidanud isegi kasutama selles ülevaates varem mainitud kinnitamise valikut. Kui klõpsasin vestlusvidinal, sain testimisega alustada.

Pure Chati reaalajas vestluse testimine

Agentide jaoks saadaolevad tööriistad on head ja ma ei usu, et millestki olulisest puudust on. Lisaks vestlussõnumite kirjutamisele saate kasutada emotikonide valikut, kasutada valmiskirjutatud vastuseid ja saata manuseid. Manused sisaldavad standardseid faili- ja pilditüüpe, nii et teil ei tohiks selle funktsiooniga probleeme tekkida.

Näide reaalajas vestlusest Pure Chati juhtpaneelil

Üldiselt on Pure Chat päris suurepärane. Kiirus on paras ja ma ei kogenud testimise ajal olulisi viivitusi ega muid probleeme. Tegelikult oli üldine kogemus sujuv, just nii nagu professionaalselt otsevestluse lahenduselt eeldate. Funktsioonid ei too lauale tegelikult midagi uut, kuid see pole suur probleem, kuna kõik vajalik on saadaval ja enamik kasutajaid vajab harva midagi lisaks.

Pure Chati reaalajas vestluse testimine

Hinnakujundus

Pure Chat pakub kahte erineva hinnakujundusega plaani. Kuigi mõlemad pakuvad enamasti samu funktsioone, on piirangutes teatud erinevusi. Mõlemad plaanid hõlmavad piiramatut vestlust, täiustatud vidinate kohandamist, kõiki integratsioone, kaasamiskeskust, iOS-i ja Androidi rakendusi, turvarolle, piiramatut vestlusajaloo ärakirju, valmiskirjutatud vastuseid, vestluse teavitusi, failiedastusi, päästikupõhiseid toiminguid ja hoiatusi, reaalajas analüütikat, külastajate jälgimist, aruandeid, CSV-eksporte ja tuge.

Growth

Plaan maksab 39 dollarit kuus, kui maksate kord aastas, või 49 dollarit kuus igakuise arveldusega. Toetatakse maksimaalselt ühte veebisaiti ja nelja kasutajat. Iga lisakasutaja maksab teile 13 dollarit kuus. Saate 100 SMS-märguannet. Plaanil puudub Pure Chati kaubamärgi eemaldamise võimalus.

PRO

PRO plaan maksab 79 dollarit kuus aastamaksena või 99 dollarit kuus igakuise arveldusega. See toetab 10 kasutajat, küsitakse 8 dollarit iga lisakasutaja kohta. PRO plaan pakub tuge piiramatule arvule veebisaitidele ja 1000 SMS-teavitust. Saate ka võimaluse Pure Chati kaubamärgi eemaldamiseks.

Kokkuvõte

Pure Chati reaalajas vestlus on üsna hea, kõik vajalikud funktsioonid on olemas ja toimivus veatu. Kuigi see ei too lauale midagi uut, töötab tööriistade ja funktsioonide valik väga hästi ning see on tarkvara juures kõige olulisem. Hinnakujundus on väga taskukohane ja mõistlik, kuid kasutajad võivad olla sunnitud maksma kallima lahenduse eest, kuna odavam plaan ei võimalda Pure Chati kaubamärgi eemaldamist.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei saa Pure Chati rakenduses sõnumeid

See probleem võib olla seotud mõne levinud probleemiga, mida saab väga lihtsalt lahendada. Kõigepealt kontrollige oma Pure Chati reaalajas vestluse koodi ja vaadake, kas see on teie veebisaidil õigesti rakendatud. Võite kasutada ka Pure Chati ehitatud kontrollimismeetodit. Kui te pole kindel, kas kood on mingil viisil rikutud, kustutage see lihtsalt oma veebisaidilt. Seejärel kopeerige ja kleepige see uuesti, veendudes, et kopeerite kogu koodi. Teine lahendus on seotud küpsistega, mille puhul brauseri vahemälu lihtne tühjendamine võib probleemi eemaldada.

Külastajad ei saa manuseid saata

Võimalus lubada külastajatele failide edastamist on seadetes suure tõenäosusega välja lülitatud. Avage Pure Chat ja minge veebisaidile. Klõpsake nuppu Kohanda, valige Vestlus ja minge vahekaardile Vestluses. Siin saate lubada failiedastuse, märkides linnukese ruutu Luba failiedastus. Samuti on võimalik redigeerida faili saatmise tõrketeadet.

Product reviews

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

LiveAgent on Zendeskiga võrreldes parem kui tegemist on väikeettevõtetega, kuna see on taskukohasem ja funktsionaalsem. LiveAgent võimaldab kasutajatel saata e-maile, lisada faile ja hallata neid kergemini. Samuti on selle tugimeeskond suurepärane ja kiire vastamisega. Kliendid, kes vahetasid üle LiveAgentile, jäid rahule selle võimalustega ning hindavad seda, et see on automatiseerimisega arenenum kui Zendesk.

Vahetu vestlus, tuntud ka kui IM, on vestlussõnumite süsteem, mis saadab sõnumeid reaalajas üle interneti. See on suurepärane asi klienditeeninduse jaoks.

Vahetu vestlus

LiveAgent pakub klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab klientidel suhelda klienditoe esindajatega reaalajas. Platvorm pakub üle 15 funktsiooni, sh vestlusakent ja -nuppude kujundus ning vestluse ajaloo ja külastajate jälgimine. Tasuta prooviperioodiga saab klient kasutada valmis vestluse skripte ja vestlusnuppe ning jälgida tegutsemist.

Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent pakub klientide jälgimistarkvara soodsaima hinna ja arenenumate funktsioonidega turul. Tutvuge erinevate hinnaplaanidega, mille hulka kuuluvad ka tasuta 14-päevane prooviperiood ja mitmed kontaktivormid. Erinevates hinnaplaanides on erinevad funktsioonid ja võimalused vastavalt ettevõtte suurusele. LiveAgent on tõestanud end kvaliteetse teenuse pakkujana, mida kasutavad ka suured brändid nagu Huawei, BMW, Yamaha ja O2.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo