Bitrix24 reaalajas vestluse arvustus

Compare Bitrix24 reaalajas vestluse arvustus with other in: How Bitrix24 reaalajas vestluse arvustus is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1638 reviews

Bitrix24 reaalajas vestluse tarkvara on osa põhjalikust müügi- ja kontaktkeskuse platvormist. Jätkake lugemist, et saada aimu, milline on selle vestlusvidina paigaldamise kogemus.

Pricing
Starting from:
$ tasuta   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.9
Kasutajakogemus
3.8
Hind
4
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Kiire ja usaldusväärne reaalajas vestluse vidin
  • Aruanded ja analüütika

Cons

  • Raske navigeerida
  • Tarkvara võib olla aeglane
  • Puudub reaalajas kirjutamise vaade

Bitrix24-ga alustamine

Bitrix24 kasutajaks registreerumine oli lihtne ja probleemivaba. Tasuta proovikonto saamiseks peate täitma registreerumisvormi ja kinnitama oma e-posti aadressi. Pärast seda tervitatab teid meeldiva välimusega, kuid pisut segane liides.

Bitrix24 liides

Algusest peale polnud ma kindel, kuidas tarkvaras navigeerida. Proovisin uurida vasakpoolset menüüd. Kuid ma ei leidnud midagi koodi meenutavat, mida saaksin oma veebisaidile kopeerida ja kleepida.

Kui järeldasin, et ma ei saa iseseisvalt hakkama, vaatasin tugidokumente. Kuigi dokumentatsiooni oli lihtne leida ja see oli täis õpetusi, ei leidnud ma õiget vastust. Ärge saage minust valesti aru, seal on dokumentatsioon reaalajas vestluse vidinate, integratsioonide ja isegi mõnede näidiskoodide kohta. Kuid ükski neist ei aidanud mul leida koodirida, mida ma oma veebilehele saaksin kleepida.

Pärast mõnda aega ja mõnda ebaõnnestunud katset olin tagasi otsimas kasutajaliideses. Pärast mõnda aega klõpsamist absoluutselt kõigel, millel liides lubas mul klõpsata, sain lõpuks õige koha.

Veebilehe vidina lisamine Bitrix24

Vahekaardil CRM peate klõpsama ülaosas asuval ribal valikul Lisandmoodulid. Rippmenüü võimaldab teil valida mõne seadistatava valiku hulgast. Minu jaoks oli see valik Veebisaidi vidin.

Manustamise kood Bitrix24 vidina jaoks

Sealt sain seadistada reaalajas vestluse vidina. Leidsin vajaliku koodi, klõpsates nupul Muuda, kuid see toimib ka siis, kui kasutate nuppu Manusta kood.

Selle testimiseks kleepisin lihtsalt koodi oma testveebisaidile ja vajutasin Salvesta. Reaalajas vestluse nupp ilmus minu saidile, kuid sellel klõpsates sain vestluse asemel tagasiside vormi. Vaatasin Bitrix24 liideses seadetes ringi ja leidsin probleemi.

Bitrix24 CRM vormi väljalülitamine

Keelasin CRM-vormi ja mu reaalajas vestluse vidin oli valmis.

Bitrix24 reaalajas vestluse ülevaade

Funktsioonid ja kasutajaliides

Bitrix24 tarkvara on üsna töökindel, kaasaarvatud töölauaklient, mis töötab Mac OS, Windowsi ja Linuxi operatsioonisüsteemides. Mobiilirakenduse saate hankida ka Apple’i App Store’ist ja Google Playst. Siiski valisin selle juurutamiseks veebibrauseri. Kasutasin Google Chrome’i, kuid saate seda käitada Firefoxis, Safaris või Edge’is.

Bitrix24 pakutav tarkvara on kindel ning täis palju funktsioone ja funktsionaalsusi. Nagu eelpool öeldud, on tarkvaral palju pakkuda, kuid selles navigeerimine pole eriti lihtne.

Mis puutub reaalajas vestluse tarkvarasse, siis olin meeldivalt üllatunud, kui sain kohe teatud tüüpi valmiskirjutatud vastuse, ilma seda ise seadistamata. Bitrix24 salvestas automaatselt ka minuga ühendust võtnud isiku teabe CRM-i, kuigi ma polnud seda käsitsi seadistanud.

Ühtlasi uurisin ka reaalajas kirjutamise vaate olemasolu, kuidas meedia jagamine töötab ja muid pisiasju, mis võivad klientidega suhtlemist tõhustada.

Manused Bitrix24 reaalajas vestluses

Kahjuks ei saa te agendina vaadata, mida külastaja sisestab. Ülejäänud põhifunktsioonid töötasid aga ootuspäraselt ilma tõrgeteta.

Mulle meeldis võimalus kontrollida oma vestluste kirjet vahekaardil Kliendid.

Bitrix24 vestluste ajalugu

Võimalik on näha külastaja kontaktteavet, tema tegevusi, milline agent vastutab suhtluse eest, vestluse kestust ja isegi kogu klienditeekonda, mis viis kliendi sõnumi kirjutamiseni. Samuti saate oma vestluse kirjeid filtreerida, et saada parem ülevaade oma sissetulevatest tegevustest.

Lisaks võimaldab Bitrix24 luua erinevaid aruandeid, jälgida ja tõhustada oma müügiprotsessi ja palju muud.

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Bitrix24-ga töötamine oli natuke meelehärmi tekitav kogemus. Nagu ma varem mainisin, on tarkvara üsna ulatuslik ja esmakordsel kasutajal võib olla raske aru saada, kuidas seda kasutada. Vahelehtede, menüüde ja nuppude hulk on pehmelt öeldes tohutu.

Teine probleem, mis mul selle tarkvara testimisel tekkis, oli selle aeglus. Ma ei püüa kokku lugeda, mitu korda pidin lehte värskendama, kuna see ei laadinud korralikult, ei reageerinud või lihtsalt ei töötanud.

Mis puudutab reaalajas vestlust ennast, siis pole palju enamat soovida. Ainus, mida võiksin leida, on reaalajas tippimise vaade, kuid peale selle on vestlus kiire, reageeriv ja mõlemale osapoolele väga lihtne kasutada.

Manustatud failidega sõnumeid saadetakse edasi-tagasi probleemideta. Iga kord, kui saate sõnumi, ilmub nii parem- kui ka vasakpoolses menüüs ja CRM-i põhipaneelil teade.

Bitrix24 uued vestlusteated

Külastajana ei saa te juba saadetud sõnumeid muuta ega eemaldada. Kuid agendi poolelt saate oma vastustega palju teha.

Bitrix24 vestluse sõnumite funktsioonid

Kokkuvõtteks võib öelda, et Bitrix24 reaalajas vestlus, kuigi sellel on oma tõusud ja mõõnad, ei ole kasutamiseks ebameeldiv tarkvara. See on kiire ja reageeriv ning hoolimata sellest, et mõned täiustatud funktsioonid puuduvad, saab tarkvara oma töö tehtud.

Hinnakiri

Bitrix24 pakub kokku viit hinnapaketti. Saate maksta iga kuu, iga kolme kuu tagant või kord aastas. Lihtsuse huvides räägin kuumaksevõimalusest ja tasuta paketist. Iga hinnataseme tase sisaldab kõiki odavamate pakettide funktsioone ning mõningaid täiendusi, laiendusi või täiesti uusi funktsioone. Kuigi kõik plaanid on tulvil erinevaid funktsioone, jään reaalajas vestlust sisaldavate plaanide juurde.

Tasuta

See pakett on tasuta ja sisaldab 5 GB salvestusruumi, CRM-tarkvara ja reaalajas vestlust teatud piirangutega. Selle plaaniga saate seadistada ka grupivestlusi ja salvestada hääle abil märkmeid.

Basic

See tasand hõlmab kuni 5 kasutajat ja maksab kõigile kasutajatele 46 dollarit kuus. Agendid saavad jagada 24 GB salvestusruumi ja kasutada reaalajas vestlust, millele on lisatud HD-videokõned koos ekraani jagamise ja heli-/videosalvestusega.

Standard

Kõigi kasutajate 124 dollari eest kuus võib teil olla kuni 50-liikmeline meeskond. 100 GB salvestusruumi annab rohkem vabadust ja rohkem võimalusi koostööks.

Professional

Selle plaaniga saavad kuni 100 inimest kasutada Bitrix24 tarkvara 249 dollari eest kuus. See plaan pakub 1024 GB salvestusruumi ja see on esimene tase, mis võimaldab teil kasutada automatiseerimist, näiteks nutikaid protsesse ning automatiseerimisreegleid ja käivitajaid.

Enterprise

See tase algab 499 dollarist kuus 250 kasutajale. Siiski saate selle skaleerida kuni 10 000 kasutajani. Salvestusruumi suurus sõltub tarkvaraga töötavate kasutajate arvust. 250 kasutaja jaoks võimaldab süsteem kasutada 3 TB salvestusruumi. Sellel tasemel saate seadistada filiaalide struktuure, mis võimaldavad teil hallata suurettevõtet.

Lõpetuseks

Oma kogemuse kokkuvõtteks Bitrix24 reaalajas vestlustarkvaraga pean tunnistama, et see oli pisut konarlik tee. Ainuüksi reaalajas vestluse vidinat vaadates aga ütleksin, et see oli suurepärane. Isegi kui mõned funktsioonid puuduvad, on see endiselt usaldusväärne vestluslahendus, mis hõlmab kõiki põhifunktsioone.

Kui aga võtat arvesse üldist kasutajakogemust, rikub see mõnevõrra minu arvamust. Seadistamine oli segane ja kohati lausa masendav. Kasutajaliidese mõistmine ja selles navigeerimine võtab veidi aega. Kui olete sellega harjunud, töötab see hästi, kuid kui teil pole palju aega, võite end kergesti heidutada.

Teiseks tuleb mainida, kui kohmakas ja aeglane rakendus on. Reaalajas vestluse kasutamisel ei tundu see olevat eriline probleem, kuid kõige seadistamine võtab palju aega, peamiselt seetõttu, et lehti ei laadita korralikult.

Kokkuvõttes võib Bitrix24 reaalajas vestluse vidin olla suurepärane võimalus paljudele väikestele ja suurtele ettevõtetele. Kui suudate unustada mõningad tarkvaraga kaasnevaid ebamugavused, võib see olla usaldusväärne tööriist teie kliendisuhtluseks.

Levinud mured ja probleemid

Minu reaalajas vestlus kuvab ainult tagasiside vormi

Selle probleemi lahendamiseks avage CRM, klõpsake valikul Lisandmoodulid ja valige rippmenüüst Veebisaidi vidin. Valige jaotisest Minu ettevõtte vidinad see, mida soovite kohandada, ja klõpsake käsul Muuda. Kerige alla CRM vormini ja lülitage see välja. Kui värskendate oma saiti, peaks reaalajas vestluse vidin korralikult töötama.

Soovin leida vestlused, mis kuuluvad desaktiveeritud agendile

Vallandatud töötajate sõnumilogid leiate, kui klõpsate valikul Töötajad ja seejärel valikul Inaktiveeritud. Valige töötaja ja klõpsake valikul Sõnumilogid. Kui teil puudub valik Inaktiivne, tähendab see, et süsteemiadministraator keelas selle konto seadetes.

Product reviews

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo