Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.
Userlike’i reaalajas vestluse arvustus
Compare Userlike’i reaalajas vestluse arvustus with other in: How Userlike’i reaalajas vestluse arvustus is doing on review portals
4.5
Average rating based on data from trusted review portals
1711 reviews

Userlike on tugev kandidaat ja suurepärane reaalajas vestluse tarkvara, mis võimaldab edasiarenenud kohandamist. Hinnaplaanid on õiglased. Userlike'il on üldiselt pakkuda palju huvitavaid funktsioone. Lisateabe saamiseks jätkake meie arvustuse lugemist.

Pricing
Starting from:
$ 100   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
5
Hind
4
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Lihtne integreerimine
  • Suurepärased täiustatud kohandamisvalikud, mis võimaldavad teil sukelduda sügavamale
  • Lahedad vestluse funktsioonid agentidele ja klientidele

Cons

  • Vähem paindlik hinnakujundus ettemääratud kasutajakohtadega
  • Liides võib olla veidi segadust tekitav (see on siiski suurepärane)

Userlike’iga alustamine

Userlike on spetsiaalne reaalajas vestluse tarkvara, mis on keskendunud usaldusväärse reaalajas vestluse lahenduse pakkumisele müügile ja klienditeenindusele. See pakub ühtset lahendust, mis toob teie veebisaidile usaldusväärse reaalajas vestluse koos täiustatud kohandamisvalikute, analüütika, aruandlusfunktsioonide ja palju muuga. Täna teeme Userlike’i reaalajas vestluse ringkäigu ja vaatame, kuidas see toimib.

Userlike’iga alustamine on käkitegu. Peate registreeruma tasuta prooviperioodile või valima paketi ainult siis, kui olete sellest algusest peale huvitatud. Nagu enamiku tarkvarade puhul tavaks, esitab Userlike teile paar küsimust teie kasutuseesmärgi ja teie ettevõtte kohta. See on lihtne protsess ja saate sellega väga kiiresti hakkama. Seejärel esitatakse teile tervitusvideo, mis näitab teile põhitõdesid. Soovi korral võite selle vahele jätta, kuid pisike õpetlik juhend on alati teretulnud.

Juhtpaneeli ringkäik Userlike'iga liitumisel

Saate hakata avastama väga hea välimusega liidest. See kasutab peent värviskeemi hallide varjunditega ning ei ole täis tarbetuid elemente ja valikuid. Tundub, et kõik on algusest peale hõlpsasti juurdepääsetav. Peamisel armatuurlaual kuvatakse statistika ja paremas alanurgas kuvatakse kiirjuhend, mis aitab teil liidesega veelgi kiiremini tutvuda. See on hästi läbimõeldud ja mõned muud lahendused võiksid sellest kasutajakesksest lähenemisest õppida.

Userlike'i liides

Parempoolses menüüs kuvatakse kogu saadaolev Userlike’i tööriistakomplekt, sealhulgas vestlustööriistad. Kui klõpsate mõnel üksusel, võite olla pisut keerulises vaates pettunud. See kuvab ainult vestluste statistikat. Tundub aga, et reaalajas vestluse loomiseks või lisamiseks pole võimalust, mis viib pikema otsimiseni. Tegelik valik on peidetud menüü Kanalid alla, kus saate luua uusi veebisaidi vidinaid.

Userlike - veebilehe vidinate ülevaade

Mul on hea meel öelda, et ülejäänud protsess on palju intuitiivsem. Kui klõpsate nupul Lisa vidin, saate valida eesmärgi, keele ja vidina tüübi. Vidinatüübi valikul on mõned selgitused, mis aitavad teil aru saada, millised on nende erinevused, kuid nimed ise on üsna iseenesest mõistetavad. Kui olete selle jaotisega lõpetanud, on jäänud vaid vidin integreerida või kõigepealt konfigureerida.

Userlike - lisa uus vidin

Kohandamise võimalused on üsna laialdased. Peaaegu iga vestluse üksuse ja elemendi jaoks on üldsätted, välimuse valikud, sõnastusvalikud, vestluse käitumine ja marsruutimine ning palju muud. See on erinev kõigest senini nähtust, kuigi ma ei kahtle, et on ka palju teisi vestluslahendusi, millel on nii ulatuslik konfiguratsioonivalik. Kuigirohked kohandamisvõimalused on suurepärased, on nende kõigi läbimine pisut tüütu ja ma arvan, et mõned neist pole siin üldse vajalikud. Sellest hoolimata kiidan pingutust.

Userlike - vestluse vidina kohandamine

Kui olete kogu kohandamise ja konfigureerimisega lõpetanud, on aeg installida vestlusvidin. Sellel lehel kuvatakse vaid üks paigaldamise võimalus, kopeerides ja kleepides otsevestluse koodi otse oma veebisaidile. Olemas on ka nupp, mis aitab teil veebisaidi programmeerijaga ühendust võtta, et see teie eest ära teha. Nupp viib teid lihtsale kontaktivormile, kus saate saata päringu oma programmeerija e-posti aadressile. Otsustasin seda ise teha, seega kopeerisin ja kleepisin koodi oma testveebisaidile. Kõik toimis probleemideta ja olin valmis vestlust testima. Kuid kõigepealt vaatame, mida oodata Userlike’i reaalajavestluse funktsioonidest.

Userlike - veebilehe reaalajas vestlusega alustamine

Funktsioonid ja kasutajaliides

Userlike pakub mitmekülgset ja ainulaadset funktsioonide komplekti paljudes valdkondades ning püüab reaalajas vestluse mängu jaoks midagi uut teha. Reaalajas vestlus toetab vestluse edastamist, mis võimaldab teil vestlusi teisele kolleegile üle kanda. See on üsna sarnane piletite edastamisega piletisüsteemi tarkvaras ja see on paljudes olukordades üsna kasulik. Userlike pakub ka võimalust valida iga vestlusagendi põhioskused, et kliendid saaksid valida, millise eksperdiga nad soovivad rääkida. Seda valikut näeb ka piletisüsteemi tarkvaras ja seda nimetatakse vestluse marsruutimiseks. See on suurepärane funktsioon reaalajas vestluses ja veelgi parem on seda näha oskustel põhinevate marsruutimisvalikutega.

Userlike - vestluse marsruutimise valikud

Veel üks mainimist väärt funktsioon on nimega Kleepuv vestlus ja see on samuti üks nutikas marsruutimise funktsioon, mis ühendab kliendid agentidega, kellega nad varem vestlesid. See hõlbustab agentidel mäletada varasemaid kliendivestlusi ja vahetatud teavet. Järgmiseks on nutikate kliendiprofiilide funktsioonid, mis loovad automaatselt kliendiprofiile, kui teie vestluses osalev veebisaidi külastaja otsustab teile e-posti aadressi anda. Userlike toetab ka teatud automatiseerimise taset, kus saate kohandada võrguväliseid sõnumeid, tervitusmulle, sõnumite edastamist ja palju muud.

Userlike - automatiseeritud sõnumid

Userlike pakub ka tagasiside funktsiooni ja vestlusjärgseid küsitlusi, mida saab kohandada oma küsimuste ja vastuste järgi. Lisaks saate aktiveerida ennetavad vestluskutsed või konfigureerida vestluse marsruutimist, et kliendivestlused jõuaksid õigete agentideni. See funktsioon erineb ülalmainitud agendioskustest ja sarnaneb klassikaliste marsruutimise võimalustega, mida võite teada erinevatest vestluslahendustest või IVR-tarkvaradest. Avastamiseks on veel palju muid Userlike’i sarnaseid funktsioone ja need kõik töötavad päris hästi.

Userlike - tagasiside ja hinnangud

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Nüüd on aeg reaalajas vestluse vidinat töös testida. Testisin reaalajas vestlust kogemuse mõlemalt poolt, et saaksite üheaegselt aimu agendi ja kliendi poolest. Klõpsasin vestlusvidinal ja alustasin uut vestlust, mille tulemusena ilmus kohe automaatne tervitussõnum. Siiski märkasin ka seda, et seal mainiti, et kõik agendid on võrgust väljas (kuigi olin parasjagu Userlike’i agendina sisse logitud rakenduses). Avastasin, et selle põhjuseks on asjaolu, et ma ei olnud otseselt rakenduse jaotises Kõik vestlused, seega vältige seda viga. Seal saate vestlusi ise määrata.

Userlike - automaatne võrguväline sõnum

Pärast vestluse ise määramist hakkasin külastajale vastama. Pean ütlema, et kiirused on korras ja te ei pea sõnumite kohaletoimetamist liiga kaua ootama. Esimene avastus oli, et Userlike ei paku reaalajas kirjutamise eelvaate funktsiooni, kuid see pole ühegi reaalajas vestluse korrektseks toimimiseks vajalik funktsioon. Seda oleks lihtsalt tore omada. Samas tundub, et automaatika töötab väga hästi, kuna vestlusvidin saadab agendi poolel pikematel vaikimise perioodidel automaatselt sõnumeid. See kõik on osa seadistusest ja töötab suurepäraselt.

Userlike'i reaalajas vestluse testimine

Vidina kliendipoolne osa sisaldab standardseid valikuid saatmiseks, emotikonide lisamiseks ja isegi failide edastamiseks ja vestluse transkriptsiooni taotlemiseks. Need funktsioonid on suurepärased ja klientidele väga kasulikud. Tore on see, et pole midagi, mis oleks klientide jaoks segane või ülejõukäiv. Sama kehtib ka agendi poole kohta, kuid saadaval on rohkem võimalusi – makrode saatmine, kõne pakkumine, manuste saatmine, häälsõnumi salvestamine ja käskude käivitamine.

Userlike'i reaalajas vestlus - reaalajas kirjutamise eelvaate testimine

Käivituskäskude valik on eriti huvitav, kuna see võimaldab kasutajatel kiiresti ja vaid mõne klõpsuga toiminguid teha. Saadaval on paar võimalust – kontaktide blokeerimine, vestluste edastamine, transkriptsioonide taotlemine, märkmete lisamine, vestluse oleku muutmine ja palju muud. Kõiki neid toiminguid saab teha ka kiirklahvide kaudu, mida saate hõlpsalt meelde jätta ja kasutada ilma nuppudele klõpsamata.

Userlike - saadaolevad reaalajas vestluse toimingud

Üldiselt on Userlike’i reaalajas vestluse kogemus suurepärane mõlemale poolele ja ma ei kohanud testimise käigus ei suuri ega väikseid probleeme. Saate oma Userlike’i juhtpaneelil agendina kasutada ka muid tööriistu ning vaadata kogu teile saadaolevat asjakohast statistikat ja analüütikat. Userlike on suurepärane tööriist ja see ei tohiks teid mingil juhul alt vedada.

Hinnakujundus

Userlike pakub nelja hinnaplaani koos mitme hinnakujunduse valikuga, sealhulgas tasuta pakett. Plaanidega on kaasas etteantud arv kasutajaid, nii et kui soovite agentide arvu suurendada, peate olema valmis kõrgema paketi eest lisatasu maksma, selle asemel, et maksta sama paketi rohkemate kasutajate eest. Nüüd vaatame iga paketti ja nende funktsioone.

Tasuta

Tasuta plaan pakub ühele kasutajale ühte vidinat. Saate tasuta kõik põhifunktsioonid, piiramatud vestlused, piiramatud kontaktid ja veebisaidi halduri.

Team

Team plaan pakub neljale kasutajale nelja vidinat ja kahte sõnumsiderakendust 100 dollari eest kuus. Lisaks kõikidele eelmise astme funktsioonidele saate juurdepääsu lisandmoodulitele, WhatsAppi kanalile, sõnumsiderakendustele, reaalajas tõlkele, videokõnedele, ekraani jagamisele ja põhilisele API juurdepääsule.

Corporate

Corporate plaan pakub 10 vidinat 10 kasutajale ja nelja sõnumsiderakendust hinnaga 320 dollarit kuus. Saate kõik eelnevalt mainitud funktsioonid ja lisaks AI automatiseerimiskeskuse, vestlusrobotid ja analüüsifunktsioonid.

Flex

Flexi plaan on kõige kallim pakett, millel on 10+ vidinat, 10+ istekohta ja 4+ sõnumsiderakendust kohandatud hinnaga ning kohandatud teie ettevõtte vajadustele. Lisaks kõigi varasemate plaanide funktsioonidele saate valge sildi, täpsema marsruutimise, professionaalse liitumisprotsessi, organisatsioonid ja spetsiaalse kontohalduri.

Lõpetuseks

Userlike on suurepärane vestluslahendus, mis pakub kõike, mida reaalajas vestluselt ootate. Kuigi hinnakujundus võib tunduda pisut kallis, on see tegelikkuses pigem odav, kui arvestada igas plaanis etteantud kasutajakohtade arvu. Userlike pakub palju funktsioone ja kohandamisvalikuid, mis tagavad, et teie kogemus on teie olukorrale tõeliselt isikupärastatud. Kui vajate spetsiaalset reaalajas vestluse lahendust, ei saa te Userlike’iga eksida.

Levinud mured ja probleemid

Ainult üks Userlike'i operaator saab vestlusi

Kui sissetulevaid vestlusi võtab vastu ainult üks reaalajas vestluse operaatoritest, võib probleemil olla palju lahendusi. Kõigepealt kontrollige, kas ülejäänud operaatorid, kes vestlusi ei saa, on õiges operaatorirühmas. Igal reaalajas vestluse vidinal on operaatorirühmade või osakondadega seotud sätted. Avage vestlusvidina seaded ja valige Vestlus > Marsruutimine ja muutke gruppi või lisage ülejäänud agendid samasse gruppi. Teine lahendus võib olla seotud vestluskohtade kättesaadavusega. Operaator, kellel on kõige rohkem avatud kohti, saab suurema tõenäosusega uusi vestlusi. Saate reguleerida vestluskohtade arvu iga operaatoriprofiili jaotises Meeskond > Operaatorid. Teine lahendus on kontrollida, kas kõik operaatorid on võrgus. Viimaseks, kuid mitte vähem tähtsaks, kui reaalajas vestlust kasutavad korduvad kontaktid, saavad nad tõenäolisemalt ühenduse sama operaatoriga, kellega nad on varem vestelnud.

Kasutajale sarnane reaalajas vestluse nupp ei ilmu minu veebisaidil

Sellel probleemil võib olla mitu põhjust. Esiteks kontrollige veel kord, kas integreerisite Userlike vidina oma veebisaidile õigesti, ja kontrollige, kas koodis pole puuduvaid osi või kirjavigu, mis võisid kogemata lisamisel kaduma minna. Teine põhjus võib olla see, et aktiveeritud on nupu peitmine, kuna saadaval pole ühtegi agenti. Selle valiku leiate jaotisest Vidina seaded > Vestlus > Täpsem. Veenduge, et see valik oleks desaktiveeritud, siis on vestluse vidin alati nähtav. Kolmas põhjus võib olla seotud küpsistega, kuna Userlike vajab korrektseks toimimiseks teatud õigusi. Userlike tuleb integreerida teie küpsiste nõusolekuhaldurisse.

Userlike'i analüütika ei lae ega näita andmeid

Põhjus, miks analüütika andmeid ei kuvata, võib olla seotud teatud reklaamiblokeerijate kasutamisega. Lisage Userlike’i domeen kindlasti lubatud loendisse või keelake reklaamide blokeerimine. Samuti võite kaotada juurdepääsu teatud väärtustele, kui aktiveerite organisatsiooni seadetes Analyticsi privaatsusfiltri. Kui suvand Peida operaatori üksikasjad on aktiivne, ei näe te andmeid jaotises Analytics > Operaator.

Ma ei saa pärast Userlike'i 14-päevast prooviperioodi sisse logida

Pärast tasuta prooviperioodi möödumist saab sisse logida ainult konto omanik. Teistele kasutajatele juurdepääsu võimaldamiseks peate üle minema tasulisele valikule, kuna Userlike’i tasuta versioon toetab ainult ühte kasutajakohta.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo