PipeDrive’i reaalajas vestlus

PipeDrive pakub reaalajas vestlustomiseks vähe funktsioone ja mõnedki on kallid. Rohkem funktsioone ei ole saadaval ning kontaktandmete ja veebikülastajate jälgimise modulid on tasulised. CRM lahendusena on PipeDrive siiski hea valik, kuid kui otsite rohkem reaalajas vestluse funktsionaalsust, on paremaid valikuid. Hinnakujundus sõltub valitud funktsioonide paketist ja lisatasud võivad varieeruda. Probleemid sõnumite vastuvõtmisel võivad olla seotud voost või vestlusroboti konfiguratsioonist. Kuidas lisada veebilehele reaalajas vestlust ilma vestlusrobotita? See ei ole võimalik, kuid suurimat automatiseerimist saab vältida, hoides kohandatud voogu lühikesena ja lisades reaalajas vestluse valiku otse marsruutimisse.
PipeDrive’i reaalajas vestlus
Compare PipeDrive’i reaalajas vestlus with other in: How PipeDrive’i reaalajas vestlus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
6694 reviews

PipeDrive on turul väga tuntud tarkvara. Vaatamata oma laiaulatuslikule populaarsusele ei ole selle reaalajas vestlus just parim kandidaat. Seda on üsna lihtne juurutada ja mitte kõige keerulisem kasutada, kuid see võiks sisaldada rohkemaid funktsioone. Jätkake lugemist ja vaadake PipeDrive'i reaalajas vestluse tööriista…

Pricing
Starting from:
$ 39   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.7
Kasutajakogemus
4
Hind
3
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Suurepärane liides ja lihtne navigeerimine
  • Rakendamine pole nii raske
  • Head reaalajas vestluse kohandamise võimalused

Cons

  • Oluliste reaalajas vestluse funktsioonide puudumine
  • Suur rõhk vestlusrobotite kasutamisel
  • Tarkvara võib väga kalliks minna

PipeDrive’i reaalajas vestlusega alustamine

Pipedrive on tuntud kliendisuhete haldamise tarkvara, mida saab kasutada ka reaalajas vestluse tarkvarana. See pakub usaldusväärset ja kasulikku funktsioonide komplekti, mis katab kõik teie CRM-i vajadused. Selles ülevaates vaatame aga reaalajas vestlust ja selle funktsioone ning uurime, kuidas need toimivad ja kui lihtne on neid kasutada. Alustame.

PipeDrive’iga alustamine on kiire, vaja on läbida vaid lühike registreerumisprotsess. Kui olete selle lõpetanud, võite hakata armatuurlaual ringi vaatama. PipeDrive ei ole vaid reaalajas vestluse lahendus, seega pakutakse kasutajatele mängimiseks palju võimalusi ja tööriistu. Liides näeb aga päris korralik välja. See on väga hästi viimistletud, puhas ja näeb lihtsalt asjatundlik välja, nii et teil ei tohiks olla probleeme soovitud funktsioonide leidmisega.

PipeDrive'i arvustus

Reaalajas vestluse leidmiseks pidin tutvuma juhendiga, kuna vasakpoolses menüüosas ega mujal liideses pole nähtavat võimalust selle lisamiseks. Siiski polnud seda raske leida. Peate lihtsalt minema menüüs jaotisesse Müügivihjed, valima Reaalajas vestlus ja aktiveerima LeadBoosteri. PipeDrive teavitab teid, et LeadBooster ja Live Chat nõuavad igakuist tellimust hinnaga 39 dollarit kuus ning seejärel saate hakata oma reaalajas vestluse vidinat kohandama.

Funktsioonid ja kasutajaliides

Valge oma PipeDrive'i vestlusroboti teema

Järgmises jaotises palub PipeDrive teil määratleda oma vestlusroboti (isegi kui te seda ei soovi). Seejärel küsib jaotis teilt reaalajas vestluse eesmärki ja saate valida, kas soovite luua rohkem müügivihjeid, broneerida rohkem koosolekuid või kvalifitseeruda ja suunata müügivihjeid. Lõpuks on valikuks pidada klientidega reaalajas vestlusi, seega tehke kindlasti see valik, kui te pole vestlusrobotist huvitatud.

Valige oma PipeDrive'i vestlusroboti jaoks vestlusmall

Järgmiseks tuleb vestlusvoogu konfigureerida. Kuna see on PipeDrive’i eriala, ei saa te seda protsessi vahele jätta. Peate konfigureerima esialgse voo läbi IVR-i marsruutimisega sarnase süsteemi. Teile esitatakse visuaalne ülevaade võimalustest ja tegevustest, mida saate oma reaalajas vestlusega automatiseerida. Kui otsustate muudatused lihtsalt salvestada ilma midagi konfigureerimata, on samuti kõik hästi, sest PipeDrive pakub kohe eelnevalt määratletud vestlusvoogu. Siiski on endiselt automatiseerimine aktiveeritud ja seda ei saa välja lülitada. Vahemärkus – see puudutab ainult vestluse põhiküsimusi.

Seadistage oma PipeDrive'i vestlusvoog

Kuigi võin ausalt öelda, et PipeDrive’i voo funktsioonid on väga hästi läbi mõeldud, on kahju, et rakendus sunnib teid sisuliselt vestlusrobotit kasutama. Vaatame PipeDrive’i vestlusrobotit eraldi ülevaates, nii et keskendume PipeDrive’i reaalajas vestluse rakendamisele. Kui olete oma vookujundusega rahul, saate valida vahekaardi Installimine ja valida erinevate valikute hulgast, sh WordPressi, Squarespace’i, Google Tag Manageri, Wixi või käsitsi installimise. Valisin selle ülevaate jaoks käsitsi installimise.

PipeDrive'i vestluse paigaldamine

PipeDrive’i veebisait ei maini täpseid saadaolevaid reaalajas vestluse funktsioone, välja arvatud vestluserobot ja integratsiooni ülejäänud CRM-i tööriistakomplektiga müügivihjete hankimiseks. Järgmine jaotis näitab teile PipeDrive’i reaalajas vestlusega töötamise kogemust mõlemalt poolt ja vaatame läbi ka kõik saadaolevad funktsioonid.

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Reaalajas vestluse vidin sobitub ideaalselt minu veebisaidile, täpselt nii, nagu ma selle kujundasin. Kasutasin ka võimalust ja kontrollisin, kas käsitsi integreerimist on PipeDrive’is parandatud. Kui reaalajas vestluse vidin oli testlehele paigaldatud ja valmis, klõpsasin vidinal ja tegelesin eelnevalt määratletud vestlusroboti küsimustega. Valisin vastuseks esindajaga (endaga) rääkimiseks ja ootasin, kuni nad (mina) mu päringule vastasid.

PipeDrive'i reaalajas vestluse testimine

Pärast seda, kui klõpsasin müügimeeskonnaga vestlemise suvandil (mille jätsin eelmääratletuks), kuvas reaalajas vestluse koosnevat animatsiooni, mis näitab, et keegi vastab, kuigi tegemist on vestlusrobotiga. See on siin selleks, et luua rohkem inimlikku kogemust, kuid ma ei usu, et keegi seda usub. Süsteem ütles mulle, et peaksin esindajat ootama. Siis sain PipeDrive’i reaalajas vestluse jaotises teate. Näete seda vahekaardil Määramata ning see tuleb enne vastamist endale määrata.

PipeDrive'i reaalajas vestlus agendi ja kliendi vaatest

Hakkasin kirjutama, et kõigepealt kontrollida, kas PipeDrive’i reaalajas vestlus toetab reaalajas kirjutamise vaate funktsiooni, kuid kahjuks see ei ole nii. Üldiselt on reaalajas vestlus liiga keskendunud vestlusroboti kogemusele ja jätab tegeliku reaalajas vestluse osa pisut tähelepanuta. Manuste lisamine pole üldse saadaval, seega on see otsevestlus mõeldud ainult kirjalikuks suhtluseks. See on enamiku kasutajate jaoks piisav valik, kuid lisafunktsioonide olemasolu on alati tore. Ilma manusteta võivad kasutajad olla sunnitud lülituma otsevestluse ja e-posti või mõne muu manuseid toetava suhtluskanali vahel.

Manuste puudumine PipeDrive'i reaalajas vestluses

Siiski on mõnel määral kasulikke tekstivormingu funktsioone – paksus kiri, kaldkiri ja täpploendid. Ma küll ei oska nende jaoks palju kasutusjuhtumeid leida, kuid need võivad kindlasti olla väga kasulikud protsesside selgitamisel või juhendi kirjutamisel otsevestluse sõnumina. Rohkem funktsioone ei paistagi olevat. Samuti saate mõned võimalused kontaktandmete lisamiseks ja müügivihjete süsteemi salvestamiseks. Veebikülastajate jälgimiseks on ka lisandmoodul, kuid see on peidetud ka tasulise seina taha ja maksab hämmastavalt 49 dollarit kuus. Paljud reaalajas vestluse tarkvarad pakuvad seda funktsiooni põhiosana, ega nõua selle eest lisatasusid.

PipeDrive'i vormindamise funktsioon

Üldiselt ootasin PipeDrive’i reaalajas vestluselt palju enamat. Vajadusel on seda lihtne rakendada, kuid funktsioonid on lihtsalt pettumust valmistavad ja mõnikord kallid. Peale vestlemise ei saa te palju muud teha ja isegi see osa võetakse teilt PipeDrive’i vestlusroboti funktsioonide pealesundimisega käest. PipeDrive’i reaalajas vestluse funktsioon on vaid toetav funktsioon, mitte põhifunktsioon, mistõttu on see kõik arusaadav.

Hinnakiri

PipeDrive pakub nelja hinnakujunduse valikut, kuid reaalajas vestlust ei mainita peaaegu üldse, kuna see pole selle tarkvara põhirõhk. Iga plaan pakub erinevaid funktsioone ja need kasvavad koos hindade tõusuga. Pidage meeles, et mõned lisandmoodulid võivad teile maksta lisaraha ja need ei pruugi sisalduda lõpphinnas. Vaatame pakkumisi.

Essential

Essential plaan maksab 14,90 dollarit kasutaja kohta kuus ning see pakub müügivihje, tehingu, kalendri ja torujuhtme haldamise funktsioone. Lihtne andmete import ja lihtne kohandamine on samuti osa tehingust, samuti ööpäevaringne tugi ja 300+ integratsiooni.

Advanced

Advanced plaan maksab 24,90 dollarit kasutaja kohta kuus. See pakub täielikku meili sünkroonimist mallide ja ajakavaga, rühmameilide saatmist ning avamiste ja klikkide jälgimist, samuti käivituse põhise automatiseerimisega töövoo koostajat.

Professional

Professional plaan maksab 49,50 dollarit kasutaja kohta kuus ning see suudab pakkuda teile funktsiooni dokumentide ja lepingute, tuluprognooside, prognooside ja täiustatud kohandatud aruandlusfunktsioonide loomiseks, haldamiseks ja e-allkirjastamiseks.

Enterprise

See plaan maksab 99 dollarit kasutaja kohta kuus. Lisaks kõikidele varasematele funktsioonidele saate piiramatud kasutajaõiguste ja nähtavuse seaded, täiendavad ja kõrgendatud turvaeelistused, rakendusprogrammi ja telefonitoe ning funktsioonide piiranguteta kasutamine.

Lõpetuseks

PipeDrive kui CRM lahendus on suurepärane täiendus igale ettevõttele, kuid selle reaalajas vestluse funktsioonid on pigem kui järelmõte. Reaalajas vestlus sunnib kasutama vestlusrobotit, kuid sellel puuduvad mõned olulised reaalajas vestluse funktsioonid, samas kui mõned olulised on peidetud maksumüüri taha. PipeDrive’i otsevestlus pole mingil juhul halb, see pole lihtsalt piisavalt arenenud, et parimatega konkureerida. Kui teie peamine eesmärk on CRM ja reaalajas vestlus pole olulise tähtsusega, ei saa te PipeDrive’i valides eksida. Kui soovite rohkem keskenduda otsevestlusele, peaksite kaaluma muid lahendusi.

Levinud mured ja probleemid

Mu PipeDrive'i reaalajas vestlus ei võta vastu sõnumeid.

Kõigepealt vaadake oma vestlusroboti konfiguratsiooni ja kontrollige, kas voos pole vigu. Veenduge, et voog on õige ja seadetes aktiveeritud. Lisaks vaadake reaalajas vestluse vahekaarti ja kontrollige, kas teie olek on seatud online‘i. Viimane levinud probleem ja üks lihtsamaid lahendusi on värskendada oma lehte juba integreeritud reaalajas vestluse vidinaga. Ainuüksi see võib põhjustada sõnumite ebaõiget kohaletoimetamist ja see on kergesti välditav probleem.

Kuidas lisada oma veebisaidile PipeDrive'i reaalajas vestlust ilma vestlusbotita?

Vestlusroboti funktsioonist ei ole võimalik täielikult lahti saada ja on vaja lisada vähemalt põhivoog. Saate automatiseerimist minimeerida, hoides kohandatud voo lühikesena ja lisades reaalajas vestluse valiku otse marsruutimisse. Lisaks saate valida eelseadistuse, mis pakub minimaalset vestlusroboti interaktsiooni.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Zendeski IVR on klientide seas populaarne valik. Tarkvara igapäevaste stsenaariumide toimimise tulemused leiate sellest ülevaatest.

Zendeski IVR-i arvustus

LiveAgent pakub klientidele e-posti haldussüsteemi ja reaalajavestlusteenust ning võimalust plaanida demo kõnet. Külastajad saavad LiveAgent veebilehe kaudu tagasisidet saata ja Messengeri või WhatsAppi kaudu vestelda. LiveAgenti veebileht kasutab küpsiseid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo