HelpOnClicki reaalajas vestluse arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, millel on funktsioonid, integratsioonid ja alternatiivid. Ettevõte pakub ka VoIP telefone ja portaale. LiveAgentil on Teil võimalik klientidega suhelda ja võimalus vaadata ettepanekuid ja muudatusi. Müügikontaktid on saadaval ning on olemas ka tugiportaal. LiveAgent pakub ka akadeemia sõnastikut, mallid ja veebiseminare. Registreerumisel on võimalik paigaldada konto ning saada sisselogimisandmeid.
HelpOnClicki reaalajas vestluse arvustus
Compare HelpOnClicki reaalajas vestluse arvustus with other in: How HelpOnClicki reaalajas vestluse arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
24 reviews

HelpOnClicki reaalajas vestlustarkvara on mugav iga suurusega ettevõtte jaoks. Saate HelpOnClicki kohandamisvalikute abil konfigureerida oma reaalajas vestluse nupu nii, et see sobiks ideaalselt teie kaubamärgiga.

Pricing
Starting from:
$ tasuta   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Kasutajakogemus
3.5
Hind
4.5
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Lihtne navigeerida
  • Taskukohane
  • Kohandatav reaalajas vestluse nupp

Cons

  • Puudub reaalajas kirjutamise vaade
  • Ei ole väga reageeriv
  • Tasuta prooviversioon ei lase operaatoritel manuseid saata
  • Katkised vaated

HelpOnClickiga alustamine

Esimene asi, mida märkate HelpOnClicki kasutajaks registreerumisel, on see, et saate luua konto nende vestlustarkvara või kogu kasutajatoe lahenduse jaoks.

HelpOnClick - sisselogimine

Pärast e-posti aadressi kinnitamist oli minu konto mõne sekundiga valmis. Pärast sisselogimist tervitati mind puhta, kuigi pisut palja liidesega.

HelpOnClick reaalajas vestluse juhtpaneel

Hindasin aga vahetut hüpikakent, mis pakkus mulle rakenduse tutvustust. Vaatasin kiirelt ringi ja asusin siis kohe oma testveebisaidi jaoks reaalajas vestlust seadistama.

HelpOnClick reaalajas vestluse seadistamine

Mulle meeldisid pakutavad kohandamisvõimalused. Saate kohandada peaaegu kõiki teie saidil kuvatava reaalajas vestluse nupu visuaalseid aspekte.

HelpOnClick - reaalajas vestluse kohandamine

Kui olin nupu kohandamise lõpetanud, andis HelpOnClick mulle koodilõigu, mille lisasin oma saidile. Ja voilà, HelpOnClicki reaalajas vestlus oli minu saidil.

HelpOnClick - reaalajas vestluse eelvaade veebilehel

Otsustasin, et mulle ei meeldi vaikimisi määratud pilt, mis mu reaalajas vestluse nupuga algselt kaasas oli, nii et muutsin seda ja hakkasin vestlema.

Eeldasin sujuvat purjetamist. Mul oli aga probleeme vestluse algatamisega. Nimelt ei saanud ma esimest sõnumit saata. Mulle kuvati vaid „Ootan operaatorit” külastaja poolel ja „Ootan sissetulevat vestlust” agendi poolel. Nägin selle kallal mõnda aega vaeva, kuid ei suutnud probleemi lahendada, mistõttu võtsin ühendust HelpOnClicki toega.

Pean ütlema, et lahendus mida mulle pakuti, ei andnud mulle palju lootust. Kuigi ma olin meeldivalt üllatunud, kui vestlesin roboti asemel inimesest esindajaga. Seletasin oma juhtumit ja nad soovitasid avada pileti arendajatele ja oodata.

Muidugi olin ma liiga kannatamatu, et oodata vastust 24-48 tundi, nii et vaatasin veel dokumentatsiooni, logisin paar korda sisse ja välja, värskendasin kõike, tühjendasin vahemälu ja minu viiendal-kuuendal katsel hakkas see imekombel tööle.

Funktsioonid ja kasutajaliides

Kasutasin HelpOnClicki Chrome’is, kuid võite seda teha ka Safaris, Edge’is, Operas ja Firefoxis. See töötab ka OS-i rakendusena Windowsis ja macOS-is. Lisaks saate HelpOnClicki kasutada ka mobiilseadmetes, kuna see ühildub Androidi ja iOS-iga.

Mulle meeldis HelpOnClicki otsevestluse juures selle kohandatavus. Saate reguleerida praktiliselt kõike, nii et vestlusnupp sobib teie kaubamärgiga ideaalselt.

HelpOnClick - vestlusnupu kohandamine

Veel üks kasulik funktsioon on andmed, mida HelpOnClick teie külastajate kohta automaatselt kogub. Need andmed hõlmavad külastaja asukohta, brauserit, IP-aadressi ja palju muud. Kui olete vestluse lõpetanud, saate selle teabe juurde tagasi pöörduda ja kogu vestluse arhiivist läbi lugeda.

HelpOnClick - reaalajas vestluse arhiiv

Mida ma leidsin selles tarkvaras puuduvat, oli reaalajas kirjutamise eelvaade. Veel üks asi, mida pean kogemust rikkuvaks, on see, et tasuta prooviversiooni kasutamisel ei saa operaator saata manustatud faile ilma tasulisele plaanile üleminekuta.

Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus

Kui rääkida kasutajakogemusest, siis HelpOnClick ei avalda muljet. Ärge saage minust valesti aru, see on kasutatav, kuid kui ma seda testima hakkasin, leidsin et see on üsna ebamugav. Pärast seda, kui ma lõpuks vestlusseanssi alustasin, läks pärast paari edasi-tagasi sõnumi saatmist reaalajas vestluse aken lihtsalt katki.

HelpOnClick - ava reaalajas vestlus

Ma ei näinud kõiki saadetud sõnumeid ja tippimisriba ei reageerinud alati minu sisendile. Sulgemine ja värskendamine ei töötanud, nii et ma pidin sellega leppima.

Mul tekkis teine probleem, kui proovisin kasutada jagatud ekraani, et näha samaaegselt külastaja ja operaatori poolt. Kuigi tehniliselt võimalik, ei nõustunud sellega HelpOnClicki liides.

HelpOnClicki liides

Hinnakujundus

Tasuta

See tasand on tasuta ja võimaldab teil kasutada ühte operaatorit. Saate pidada kuni 100 vestlust kuus ja vestluste ajalugu ulatub 30 päeva kaugusele.

Silver

12,99 dollari eest agendi kohta kuus saate piiramatul arvul operaatoreid, kuni 300 igakuist vestlust ja 90-päevase vestluste ajaloo.

Gold

See pakett maksab 19,99 dollarit agendi kohta kuus ja võimaldab teil omada piiramatul arvul operaatoreid, osakondi ja vestluste ajalugu.

Platinum

Kõige kallim ja laialdane hinnatase võimaldab teil nautida kõiki eelmiste pakettide funktsioone kuni 10 veebisaidil hinnaga 49,99 dollarit agendi kohta kuus.

Lõpetuseks

Kui ma peaksin oma kogemusi HelpOnClicki reaalajas vestluse tarkvaraga kokku võtma, peaksin ütlema, et see oli nii hea kui halb. Reaalajas vestluse rakendamine minu veebisaidil oli väga lihtne ja selle kohandatavus oli minu jaoks meeldiv üllatus. Kui teil on selle osaga raskusi, pakub HelpOnClick mugavat ja informatiivset tutvustust, mis sisaldab põhjalikke õpetusi.

Kui aga rääkida minu kogemusest reaalajas vestluse tegelikul kasutamisel, siis olin veidi pettunud. Alates vestluse alustamisega seotud probleemidest kuni kohmakate ja katkiste vaadeteni nii vestlusaknale kui ka operaatori rakendusele – ei veennud HelpOnClick mind, et see on parim sait kui pidada silmas efektiivsust.

Levinud mured ja probleemid

Ma ei tea krüptimise turvaprotokolli seadistada

Kui kasutate midagi muud peale põhiplaani, võimaldab HelpOnClick seadistada Secure Sockets Layer (SSL) protokolli. Selleks minge vahekaardile Administraator ja klõpsake nuppu Seaded. Märkige ruut Force SSL security. See tagab operaatoritele ja veebisaidi külastajatele SSL-i turvalisuse.

Ma ei saa võrgust väljas olles reaalajas vestluse märguandeid

Lihtsaim viis selle probleemi lahendamiseks on seadistada SMS-i teel mobiilivestlus. Saate oma reaalajas vestlussõnumid SMS-ina. Selleks minge vahekaardile Administraator ja klõpsake nuppu Seadistamine. Seejärel valige operaator ja klõpsake sellel. Märkige SMS-i ruut ja seejärel klõpsake nuppu Salvesta.

Mind logitakse automaatselt minu kontolt välja

Automaatse väljalogimise seadistamiseks või reguleerimiseks minge vahekaardile Seaded. Otsige üles Automaatne väljalogimisaeg ja kohandage seda vastavalt oma eelistustele. Samuti saate selle funktsiooni täielikult välja lülitada.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo