Tidio piletisüsteemi arvustus

Tidio on tõhus piletisüsteem, millel on piisavalt funktsioone ja suurepärane disain. Neil on tasuta pakett ja neli erinevat tasulist plaani. Kuigi see ei ole nende peamine suund, on Tidio piletisüsteem hea võimalus ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone. Lihtne on lisada e-posti aadresse ja automatiseerida piletite edastamine Tidio piletisüsteemi. Tasuline plaan võib olla kulukas ja neil puudub täiustatud funktsioonide komplekt.
Tidio piletisüsteemi arvustus
Compare Tidio piletisüsteemi arvustus with other in: How Tidio piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.7
Average rating based on data from trusted review portals
1987 reviews

Tidio ei ole pühendatud piletisüsteemi tarkvara pakkumisele, kuid selle piletisüsteemi funktsioonid võivad oma tõhususega üllatada. Vaadake meie Tidio piletisüsteemi ülevaadet ja vaadake, kas see vestluse lahendus vastab teie piletisüsteemi vajadustele.

Pricing
Starting from:
$ 15.66   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
3.5
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Tõhus piletisüsteem, hoolimata sellest, et see ei ole nende peamine suund
  • Piisavalt funktsioone
  • Suurepärane disain

Cons

  • Tasuline pakett võib olla kulukas
  • Täiustatud funktsioonide puudumine

Tidio piletisüsteemiga alustamine

Tidio registreerimine on üks kiiremaid. Selle läbimiseks vajate ainult oma e-posti aadressi ja veebisaiti ning kui olete seda teinud, suunatakse teid peaaegu kohe rakendusse. Kuna Tidio keskendub peamiselt reaalajas vestlusele ja vestlusrobotitele, on osa protsessist oma vestlusvidina loomine ja rakendamine. Kui soovite keskenduda Tidio piletisüsteemi funktsioonile, võite selle sammu vahele jätta ja selle juurde hiljem naasta.

Tidio - töölaud

Kui olete registreerimise lõpetanud, suunatakse teid otse rakenduse juurde. Peamisel juhtpaneelil jagatakse mõningaid ülevaateid teie Tidio kontode kohta, samuti värskeid uudiseid ja Tidio värskendusi. Peamenüü valikud leiate rakenduse vasakpoolsest kontrastiribalt. Üldiselt on rakendus väga hästi disainitud, nii et ükski kasutaja ei peaks end Tidio funktsioonide otsimisel tundma eksinuna. Piletisüsteemi pääsete menüüjaotise Postkast alt, mis on esimene valik.

Tidio - postkast

Tidio pakub kasulikku teavet meilikontode haldamise kohta. See pakub teile võimalust ühendada need oma piletisüsteemiga otse samas menüüjaotises, nii et te ei pea seadetes tuhnima. Kui klõpsate nupul Ühenda, viib nupp teid seadete juurde. Siin saate hõlpsalt ühendada oma e-posti või luua spetsiaalse Tidio meilikonto.

Tidio - e-posti seaded

Ülevaate eesmärgil otsustasin luua uue e-posti konto. Tidio saatis mulle e-posti teel teavituse, et integratsioon on edukalt lõpule viidud. Igale saabunud kirjale pääseb ligi rakenduse postkasti jaotises. Enne tarkvara testimist vaatame mõnda märkimisväärset Tidio piletisüsteemi funktsiooni.

Tidio - pileti ülevaade

Tidio piletisüsteemi funktsioonid

Tidio piletisüsteem ei ole piletisüsteemi tarkvaradest kõige rikkalikum, kuid pakub siiski head valikut funktsioone, mis ei vea teid üheski olukorras alt. Piletisüsteem kogub suhtluse meilidest ja vestlustest, nii et teil on vaid üks universaalne postkast, mis võimaldab teil kogu suhtlust ühest kohast hallata.

Tidio - pileti funktsioonid

Piletisüsteem toetab silte, mis aitavad kasutajatel pileteid vastavalt enda valitud kriteeriumidele korraldada. Tidio pakub ka funktsiooni “Prioriteedid”, mis aitab kasutajatel pileteid nende kiireloomulisuse alusel sorteerida. Saate piletiomanikke vahetada ja pileteid ühelt agendilt teisele üle kanda. Viimaks on saadaval ka piletite ajalugu, mis on iseenesestmõistetav.

Tidio piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Testisin Tidio piletisüsteemi agendi vaatenurgast, et näidata teile selle toimivust ja anda teile aimu kogu süsteemi kasulikkusest. Kui saatsin endale testmeili, kulus paar sekundit, enne kui see mu Tidio postkasti ilmus. Ooteaeg ei olnud kuigi pikk. Tidio näitab iga pileti juures käepärast ajamärguannet, see annab igale agendile teada, millal pilet saabus.

Tidio - pileti märguanne

Kui klõpsate avamiseks piletil, näete esimest korda piletisüsteemi liidest. See on väga hästi kavandatud, keskendudes peamiselt selle jaotise sõnumite ja vastuste osadele. Enamik toiminguid leiate paremalt paneelilt, vasakpoolne paneel aga annab ülevaate postkasti jaotistest. Vasakpoolset paneeli saab kasutada ka määramata piletite ja lugemata sõnumite hõlpsaks tuvastamiseks.

Tidio - e-kirja manuse testimine

Pileti vastuse väli on alguses väga väike, kuid vastuse pikenedes see venib. See on hea disainilahendus, mille eesmärgiks on säästa ekraaniruumi. Tidio pakub mõningaid üldisi teksti redigeerimise ja vormindamise valikuid. Piletitele on võimalik lisada sisemisi märkmeid, mis on väga kasulik kliendipiletite kohta kolleegidele info jagamiseks, ilma et klient seda näeks.

Tidio - vastuse väli

Tidio pakub teile ka mitmeid saatmisvõimalusi. Võite pileti saata ja muuta olekuks Avatud, Ootel või Lahendatud, olenevalt sellest, kas teie vastus lahendas kliendi probleemi. Parempoolne paneel sisaldab piletite ajalugu, prioriteetide seadeid, olekuseadeid, määramisteavet ja klienditeavet, mille saate täita otse piletis.

Tidio - mitu saatmisvalikut

Üldiselt on Tidio piletisüsteemi toimivus üsna hea; vigu ega probleeme pole ja kõik toimib nii, nagu peab. Funktsioonide komplekt ei ole kõige rikkalikum, kuid see ei tähenda, et see oleks kasutu. Tegelikult on see täiesti vastupidine ja isegi ütleks, et see on enam kui rahuldav. Funktsioonide komplekt pakub kõike, mis on vajalik tõhusaks ja efektiivseks piletisüsteemiks.

Hinnakiri

Tidio pakub hinnakujundust neljas erinevas variandis. Iga kallim plaan pakub täiendavaid funktsioone ja vähendab kasutuspiiranguid. Tido pakub ka tasuta paketti, mis pakub põhilisi vestluse ja piletisüsteemi võimalusi ilma krediitkaardi teavet vajamata. Pange tähele, et kuna piletisüsteem on saadaval isegi tasuta paketis, ei pea te tegelikult kaaluma ühtegi muud võimalust, välja arvatud juhul, kui vajate täiustatud reaalajas vestlust ja vestlusroboteid. Vaatame iga plaani üle.

Tasuta

Tasuta pakett sisaldab 50 vestlust kuus, 100 vestlusroboti vestlust, tuge e-posti teel, töölaua- ja nutitelefonirakendusi, integratsioone, JavaScript API juurdepääsu ja teavet veebisaidi külastajate kohta.

Communicator

Communicator plaan maksab teile 15,66 dollarit kasutaja kohta kuus. Saate juurdepääsu piiramatule arvule reaalajas vestlustele ja kuni viiele agendile. See plaan pakub teile ka ööpäevaringset reaalajas vestluse tuge, lubade haldamise tööriistu, reaalajas kirjutamise eelvaadet, analüüsi ja aruandeid, osakonna funktsioone, külastajate loendit, lehestatistikat ja muud.

Chatbots

Chatbots plaan maksab 31,74 dollarit kasutaja kohta kuus. See annab teile kõik eelnevalt mainitud funktsioonid, 40 000 vestlusroboti vestlust kuus, vestlusroboti redaktori, integratsioonid Zapieri teenuse kaudu ja palju muud.

Tidio+

Tidio+ on terviklik plaan koos kõigi funktsioonidega ja ilma piiranguteta. See maksab teile 235,16 dollarit kuus ja pakub kohandatud arvu agente, piiramatut reaalajas vestlust, kohandatud arvu vestlusrobotite seotust ja kõiki saadaolevaid funktsioone. Saate ka pühendunud kliendi edu halduri.

Lõpetuseks

Kuigi Tidio ei ole olemuselt piletisüsteemi tarkvara, võib see pakkuda teile tasuta või õiglase hinna eest suurepärast piletisüsteemi. Funktsioonide komplekt on üldine, kuid samas piisav enamiku piletisüsteemi ülesannete täitmiseks, pakkudes samal ajal stabiilset ja probleemideta toimivust. See on suurepärane võimalus enamikule ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone, kuid need, kes vajavad täpsemaid piletisüsteemi funktsioone, peaksid kaaluma mõnda konkurenti.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas lisada oma e-posti aadress Tidio piletisüsteemi?

Kui olete oma Tidio kontol, avage Postkast ja leidke üles Piletisüsteem. Rakendus palub teil ühendada oma e-posti aadressi. Teil on kaks võimalust: looge uus Tidio e-post või ühendage olemasolev. Valige viimane variant. Tidio ei paku otsest integreerimist ühegi teenusepakkujaga, seega peate määrama e-kirjade automaatse ümbersuunamise oma Tidio kontole. Meilide edastamise seadistamine on olenevalt igast meiliteenuse pakkujast erinev, seega peate leidma juhendi, mis selgitab selle toimingu sooritamist. Mõned juhendid meilide edastamiseks leiate Tidio teadmusbaasist.

Kuidas ma saan lisada Tidio piletisüsteemi rohkem e-posti aadresse?

Avage oma Tidio konto ja minge seadetesse. Valige Piletisüsteem ja klõpsake käsul Loo postkast. Saate lisada juba olemasoleva e-posti aadressi või luua süsteemis spetsiaalse Tidio e-posti aadressi. Kui otsustate lisada oma e-posti aadressi, peate seadistama automaatse edastamise, et kõik piletid jõuaksid teie Tidio piletisüsteemi.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo