Zendeski piletisüsteemi arvustus

Zendesk pakub mitmekülgset, usaldusväärset ja hinnalt taskukohast piletisüsteemi lahendust. Sellel on kõik olulised funktsioonid, mis aitavad teil lahendada iga olukorra. Zendesk pakub erinevaid hinnaplaane erineva suurusega ettevõtetele ja kasutusjuhtudele. Kõige odavam pakett on Support Team, mis maksab 19 eurot agendi kohta kuus ja kõige kallim on Enterprise pakett, mis maksab 99 eurot agendi kohta kuus, kuid sisaldab kohandatavat meeskonnarolle ja õigusi ning kolmanda osapoole andmesalvestust. Zendeski liides on lihtne ja hõlpsasti navigeeritav ning alustamisjuhend aitab teil tarkvaraga tutvuda. Kuid maitsetu liides ja puuduvad arenenumad funktsioonid võivad tõrjuda mõningaid kasutajaid.
Zendeski piletisüsteemi arvustus
Compare Zendeski piletisüsteemi arvustus with other in: How Zendeski piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
12357 reviews

Zendeski piletisüsteem on väga mitmekülgne ja võib pakkuda palju enamat kui lihtne piletisüsteem, kui vaid olete nõus sellesse investeerima. Jätkake lugemist ja vaadake Zendeski piletisüsteemi tarkvara lisateavet meie arvustusest.

Pricing
Starting from:
$ 19   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
4
Hind
3.5
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Hea ja usaldusväärne piletisüsteem
  • Kõik olulised omadused
  • Põhjalik alustamisjuhend

Cons

  • Maitsetu liides
  • Puuduvad mõned arenenumad funktsioonid
  • Võib osadele kasutajatele kulukas olla

Zendeski piletisüsteemiga alustamine

Zendesk pakub lihtsat registreerimisprotsessi minimaalse pingutusega. Tasuta prooviperioodile registreerumiseks peate sisestama oma e-posti aadressi ja täitma muu olulise teabe. Zendesk teeb kõik endast oleneva, et teie piletisüsteemi tarkvaraga alustamine oleks võimalikult lihtne. Seetõttu on protsessi põhiosaks lühike küsimustik, mis aitab Zendeskil otsustada, kuidas te plaanite tarkvara kasutada. Tarkvara pakub alustamise juhendit, lähtudes teie vastustest.

Zendesk - prooviperioodi küsimustik

Küsimustikku on võimalik ka vahele jätta, kuid soovitan tungivalt selle täita, et saada parim piletisüsteemi kogemus. Kui olete selle lõpetanud, suunatakse teid Zendeski liidesesse. Esimene asjana kuvatakse teile ekraanil ülevaade koos hõlpsasti kättesaadava alustamisjuhendiga. See on üsna keerukas, nii et kõigi üksuste läbivaatamine võib võtta veidi aega. Soovi korral võite selle vahele jätta ja hiljem tagasi naasta.

Zendesk - alustamise juhend

Zendeski liides on üsna lihtne ja hõlpsasti navigeeritav. Kõigile põhifunktsioonidele pääsete juurde vasakpoolselt paneelilt, samas kui suurema osa ekraaniruumist võtab teie poolt vaatamiseks valitud jaotis. See on kasulik ja teil ei tohiks tutvumisel probleeme tekkida. Kui otsustate juhendilt juhtpaneelile üle minna, tervitab teid kena piletisüsteemi liides.

Zendesk - liides

Enne liidese toimivuse ja funktsionaalsusega lähemalt tutvumist uurime, milliseid funktsioone võib Zendeski piletisüsteemilt oodata.

Zendeski piletisüsteemi funktsioonid

Kuigi Zendesk loetleb oma piletisüsteemi eraldi funktsioonina, on sellel oma produktiivsuse funktsioonide komplekt, mille eesmärk on muuta igat tüüpi piletisüsteemi suhtlus palju lihtsamaks. Piletisüsteem on mitmekanaliline, nagu kõigi kaasaegsete kasutajatoe lahenduste puhul tavaks. See on ka mitmekeelne ja toetab mitut kaubamärki. Zendesk pakub standardseid piletisüsteemi funktsioone, nagu sildid, kliendi kontaktteave piletites, piletite ühendamine ja muud olulised funktsioonid.

Zendesk - piletisüsteemi funktsioonid

Teine Zendeski oluline funktsioon on aruandlus ja analüüs. See funktsioon annab teile alati käepärase ülevaate teie piletisüsteemi tegevusest. Funktsiooni peate aktiveerima eraldi Zendeski teenuse kaudu. Samuti saate juurdepääsu tervele kliendisuhtluse ajaloole ja ettevõtte reeglitele. Zendesk annab teile juurdepääsu ka oma integratsioonidele muude tarkvaralahendustega.

Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Nüüd on aeg testida Zendeski piletisüsteemi ja vaadata, kuidas see toimib. Test keskendub agendi vaatenurgale. Saatsin endale paar testmeili ning vaatasin, kui kiiresti need kohale jõuavad, ja mul on hea meel tõdeda, et Zendeskil pole kiirusega probleeme. Heitsin ka esimese pilgu pileti sees olevale liidesele.

Zendesk - piletisisene liides

Liides näeb välja puhas ja korras, peaaegu kõik saadaolevad tööriistad on ekraanil nähtavad. Mõned neist on peidetud paremas ülanurgas kolme punkti alla. Arvan, et see disainivalik pole täiesti vajalik. Zendeski piletisüsteem näeb nii puhas välja ja mõned inimesed võivad seda liiga magedaks pidada. Kõikide funktsiooninuppude väljatoomine ja otse ekraanil kuvamine võib selle väga väikese probleemi lahendada.

Zendesk - kõikide funktsiooninuppude kuvamine

Zendeski piletisüsteemi töövoog on hästi kavandatud. Saate valida pileti oleku ja seda, mis juhtub pärast kliendipiletile vastamist. Samuti pääsete ligi tekstivormingu funktsioonidele, mis on samuti millegipärast ühe nupu all peidetud. Muude asjade hulka kuuluvad emotikonid, manused ja lingid. Kõik need on saadaval vastusevälja alumisel paneelil.

Zendesk - teksti vormindamise funktsioonid

Üldiselt toimib Zendeski piletisüsteem igas mõttes väga hästi. Tänu äärmiselt lihtsale liidesele ei teki kellelgi selle kasutamisega raskusi. Muude suhtluskanalite haldamine ja uute e-kirjade lisamine võib olla pisut keerulisem, kui te pole liidese ja nimetamisreeglitega harjunud. Zendeski piletisüsteem toetab kõiki olulisi funktsioone, mis aitavad teil lahendada iga olukorra.

Zendeski hinnakujundus

Zendesk pakub väga laia valikut hinnaplaane erineva suurusega ettevõtete ja kasutusjuhtude jaoks. Kuna see ülevaade keskendub rangelt piletisüsteemile, mainime kolme kõige olulisemat hinnaplaani, mis sisaldavad seda funktsiooni ja keskenduvad klienditeeninduse osakondadele. Olemas on kolm peamist plaani, millel on erinevad funktsioonide komplektid ja erinevad väärtused. Vaatame neid ja uurime, mis neil pakkuda on.

Support Team

Support Team pakett on kõige odavam. See maksab teile iga-aastase arveldusega 19 eurot agendi kohta kuus. Pakett pakub integreeritud piletisüsteemi koos e-kirjade, Facebooki postituste ja Twitteri postitustega. Saate ka reeglid, klientide ajaloo ja üksikasjad, aruandluse ja analüütika, integratsioonid ja palju muud.

Support Professional

Support Professionali pakett on teile saadaval 49 euro eest agendi kohta kuus (kui maksate kord aastas). See sisaldab kõike eelnevast paketist ning lisab tööajad, kliendirahulolu uuringud, mitmekeelse toe, SLA-d ja palju muud.

Support Enterprise

Enterprise plaan on kõige kallim variant, see võib olla teie oma 99 euro eest agendi kohta kuus koos aastase arveldusega. Saate kõik kahe eelmise plaani funktsioonid ning lisaks kohandatud meeskonnarollid ja -õigused, kohandatavad agendi tööruumid, kolmanda osapoole andmesalvestuse, liivakasti testkeskkonna ja palju muud.

Lõpetuseks

Zendesk on hea hinnaga mitmekülgne piletisüsteemi lahendus. Kuid kõrgem hinnasilt ei tule ilma väärtuseta ja kui olete huvitatud enamast kui lihtsalt piletisüsteemist, võite pidada Zendeski üheks peamiseks kandidaadiks. Piletisüsteem pakub kõige olulisemaid funktsioone, mis aitavad teid töö tegemisel, kuid ei sisalda ühtegi ainulaadset funktsiooni. Kas see on hea või halb,jääb teie otsustada.

Levinud mured ja probleemid

Zendeski piletisüsteemis ei tööta klaviatuuri otseteed

Selle probleemi kõige levinum põhjus on klaviatuuri otseteid kasutavate kolmandate osapoolte rakenduste ja brauserilaienduste kasutamine. Proovige eemaldada või keelata kõik otseteid kasutavad rakendused ja laiendused ning vaadata, kas Zendesk töötab ilma nendeta nii nagu peaks. Kui teil on endiselt probleeme otseteedega, võtke kindlasti ühendust Zendeski klienditoe tiimiga.

E-posti aadressi uuendamine Zendeski piletisüsteemis

Kui soovite Zendeskis oma e-posti aadressi värskendada, klõpsake toes olles rakenduse ülanurgas oma profiili ikoonil. Valige vaata profiili ja klõpsake nuppu Lisa kontakt. Sisestage oma uus e-posti aadress ja teile saadetakse kinnitusmeil. Muudatuse kinnitamiseks klõpsake meilis oleval lingil.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Zoho Desk on tuntud ja populaarne tarkvara, kuid kuidas toimib selle teadmusbaas? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas sellel meie testides läks.

Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub see ka klienditeeninduse süsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti parimate omaduste hulgas on integratsioonid, funktsioonid, veebiseminarid ja partnerprogramm.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Tidio on tõhus piletisüsteem, millel on piisavalt funktsioone ja suurepärane disain. Neil on tasuta pakett ja neli erinevat tasulist plaani. Kuigi see ei ole nende peamine suund, on Tidio piletisüsteem hea võimalus ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone. Lihtne on lisada e-posti aadresse ja automatiseerida piletite edastamine Tidio piletisüsteemi. Tasuline plaan võib olla kulukas ja neil puudub täiustatud funktsioonide komplekt.

Kas soovite Flowlu teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja lugege, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Flowlu teadmusbaasi arvustus

LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, e-posti haldamise, kõnekeskuse ja kaebuste haldamise süsteeme. Tarkvaral on mitmeid funktsioone ja integratsioone ning ettevõte pakub ka võimalust alustada tasuta prooviperioodiga. LiveAgentile on omistatud mitmeid auhindu ja sertifikaate ning pakutakse tuge ja partnerlust. Quality Unit, LLC kaitseb klientide andmeid ja kasutab turvalahendusi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo