HelpScouti piletisüsteemi arvustus

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.
HelpScouti piletisüsteemi arvustus
Compare HelpScouti piletisüsteemi arvustus with other in: How HelpScouti piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
738 reviews

HelpScout toimib väga hästi, kuid jätab natukene soovida kasutajatele, kes ootavad oma piletisüsteemi tarkvaralt täiendatud funktsioone. Vaadake meie allpool olevat ülevaadet ja uurige HelpScouti piletisüsteemi lisateavet.

Pricing
Starting from:
$ 20   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Kasutajakogemus
4
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Hämmastav, lihtsasti kasutatav liides
  • Hea piletisüsteem puhta liidesega
  • Kõik olulised funktsioonid on olemas

Cons

  • Mõnede täiustatud funktsioonide puudumine
  • Kui keskendute ainult piletisüsteemi funktsioonidele, võib tarkvara olla liiga kallis

HelpScouti piletisüsteemiga alustamine

Tasuta prooviversioon teeb HelpScoutiga alustamise imelihtsaks. Ainus piirang on see, et peate kasutama oma ettevõtte e-posti aadressi, kuna teie isiklik e-post lükatakse tagasi. Kui olete oma ettevõtte e-posti aadressi ja muu olulise teabe edastanud, saate peaaegu kohe juurdepääsu oma uuele HelpScouti töölauale. Pakutakse ka võimalust teie e-posti aadressi HelpScoutiga ühendamiseks, kuid võite selle valiku vahele jätta ja soovi korral hiljem seadistada.

HelpScout - postkasti ülevaade

HelpScout viib teid otse piletisüsteemi, mida nimetatakse postkastiks. Võite vaadata piletisüsteemi liidest või tutvuda kogu tarkvaraga. Seadistamise juhendile pääseb juurde paremas ülanurgas. See koosneb viiest sammust, mis juhendavad teid läbi HelpScouti konfiguratsiooni. Minu arvates ei olnud see piletisüsteemi seadistamisel eriti kasulik, kuid saate seda kasutada teiste HelpScouti funktsioonide puhul.

HelpScout - seadistamise juhend

Kogu HelpScouti liides on üsna hästi kujundatud. Sellel on puhas välimus, lihtsad navigeerimisvõimalused ja kontrastsed jaotised, mis juhivad tähelepanu liidese õigetele osadele. Liideses navigeerimisel ei tohiks tekkida probleeme, eriti kuna piletisüsteem on põhiekraaniks. Hea on ka see, et HelpScout võimaldab teil registreerimisprotsessi käigus luua oma toele uue e-posti aadressi, nii et olete valmis koheselt pärast rakendusega tutvumist alustama.

HelpScouti piletisüsteemi funktsioonid

HelpScout pakub funktsioone, mis tulevad kasuks kliendipäringutele vastamisel. Näiteks saate kasutada jagatud postkasti, mis toetab mõningaid suurepäraseid koostööfunktsioone, hallata piletite määramist osakondadele ja üksikisikutele ning kasutada privaatseid märkmeid, mida saab kasutada osakondade ja agentide vahel teabe jagamiseks.

HelpScout - privaatsed märkmed piletis

Veel üks huvitav funktsioon on salvestatud vastused. See funktsioon võimaldab teil sirvida levinud küsimustele mõeldud vastuste teeki. Neid vastuseid saab kasutada vaid mõne klikiga. See toimib nii peamise teadmusbaasi kui ka konserveeritud vastuste funktsiooni kombinatsioonina, mis on levinud ka paljudes teistes klienditoe piletisüsteemi tarkvarades. HelpScout pakub kategoriseerimise hõlbustamiseks silte.

HelpScout - piletite sildid

HelpScoutil on ka kliendikontaktide haldamise funktsioonid, mis pakuvad korralikku ülevaadet iga pileti olulisest kontaktandmetest. Lisaks toetab HelpScout töövooge ja automatiseerimisfunktsioone. Saate seda kasutada teatud toimingute automatiseerimiseks või klientide piletitele hulgivastuste saatmiseks.

HelpScout - automaatse töövoo seadistamine

HelpScouti piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Selle ülevaate testimises vaatleme peamiselt agentide kogemusi HelpScouti piletisüsteemiga töötamisel. Saatsin endale paar sõnumit, et testida HelpScouti piletisüsteemi kiirust ja üldist jõudlust. Meilid saabusid kiiresti ja ilma probleemideta. Olin veidi üllatunud, kui avastasin, et HelpScout ei kuva piletites pilte, nende kuvamiseks peate klõpsama vastaval valikul. See ei pruugi olla ilmtingimata halb ja võib aidata agentidel säästa andmemahtu, kui nad töötavad mobiilset kuumkohta kasutades.

HelpScout - pildimanus piletis

Pileti liides ise näeb välja üsna hea, ehkki leidub asju, mida saaks parandada. Näiteks ei saa te piletile kohe pärast selle avamist vastata. Vastuste andmiseks pole nähtaval ühtegi välja, selleks tuleb klõpsata vastamise nupul. Alles siis saate hakata vastama ja pääsete juurde kõigile teksti redigeerimise ja vormindamise tööriistadele.

HelpScout - piletile vastamine

Redigeerimiseks saadaolevate tööriistade valik on piisav, et aidata teil koostada lühikesi ja pikki struktureeritud sõnumeid. Piletisüsteemi funktsioonid on head, kuid HelpScoutil oleks kindlasti kasu värskendusest, mis tooks suhtlusvõimalused ühele pulgale võrreldes keerukamate piletisüsteemi lahendustega. Näiteks ei ole võimalik pileteid poolitada, samuti pole täpsemaid filtreerimisvalikuid ega piletiotsingut. Siiski saate HelpScouti standardina pakutavate võimalustega väga hästi hakkama.

HelpScout - pileti ülevaade

HelpScout salvestab saatmata vastused automaatselt piletitesse mustanditena, et te ei kaotaks oma progressi, juhul kui klõpsasite valesti või kui pidite lahendama pakilisemaid probleeme. Pärast sõnumi saatmist leiate selle vasakpoolses menüü jaotisest Suletud piletid, kui valisite eelnevalt seadistatud oleku. Saate vastatud piletitega tehtavaid toiminguid muuta, kasutades piletiliidese alumisel paneelil saadaolevaid valikuid.

HelpScout - pileti olek

Üldiselt on HelpScouti piletisüsteemi kogemus päris hea, kuid kindlasti mitte parim. Tarkvara töötab väga hästi ning kõik vajalikud funktsioonid on saadaval samuti hästi kujundatud liideses. Isegi kui HelpScout ei paku kõige arenenumat funktsioonide komplekti, saate klientidega tõhusaks suhtlemiseks kasutada kõike enda käsutuses olevat.

HelpScouti hinnakujundus

HelpScout pakub kolme erinevate hindade ja funktsioonidega tasulist plaani. Tasuta paketti pole, kuid iga tasulist paketti on võimalik tasuta prooviperioodiga katsetada. Iga plaan sobib erinevat tüüpi ja erineva suurusega ettevõtte jaoks, keskendudes peamiselt erinevate kasutusjuhtude jaoks vajalike funktsioonide pakkumisele. Vaatame, mida iga plaan pakub.

Standard

Standard pakett maksab teile igakuiste maksetega 25 dollarit kasutaja kohta kuus või aastase maksetena 20 dollarit kuus. Saate juurdepääsu kahele postkastile, ühele teadmusbaasile ja saate lisada kuni 25 täiendavat kasutajat. HelpScout pakub ka reaalajas vestlust, sõnumeid, abi vidinat, kohandatud aruandeid, töövooge ja automatiseerimist, API-t, üle 50 integratsiooni ja palju muud.

Pluss

Pluss pakett võib teile kuuluda 50 dollari eest kasutaja kohta kuus või 40 dollarit kuus iga-aastase hinnakujundusega. Saate viis postkasti, kaks teadmusbaasi ja kasutajatele pole maksimaalset piirangut. Lisaks saate kasutada täpsemaid õigusi, aruandluste ajalugu, täpsemat API juurdepääsu, rohkem integreerimisvalikuid, meeskondi ja palju muud.

Pro

Pro pakett tuleb ainult aastase tellimusena. See maksab 65 dollarit kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki eelmiste plaanide funktsioone. Lisafunktsioonide hulka kuuluvad 25 postkasti, 10 teadmusbaasi, ettevõtte turvalisus, HIPAA vastavus, suurenenud API määra limiit, liitumisteenused, kontohaldur, konto optimeerimise ülevaated ja palju muud.

Lõpetuseks

HelpScout on mitmekülgne piletisüsteemi tarkvara, mis ei paista silma üheski konkreetses valdkonnas. See keskendub püsiva ja pingutusteta kogemuse pakkumisele just õige hulga funktsioonidega. Funktsioonid on kasutatavad enamikel kasutusjuhtumitel ja kuigi mõned täiustatud funktsioonid võivad teatud olukordades puududa, on HelpScout siiski hästi tasakaalustatud. HelpScout on suurepärane lahendus, mis pakub piletisüsteemi, kuid tarkvara peamine müügiargument seisneb muudes saadaolevates funktsioonides.

Levinud mured ja probleemid

Minu pilet kadus pärast HelpScoutis vastamist

Tõenäoliselt valisite pileti sulgemise pärast sellele vastamist. Need piletid leiate oma postkasti jaotisest Suletud piletid. Kui soovite pileti olekut muuta, avage pilet ja valige ülemisel menüüribal olekut. Lülitage pileti olek Suletud olekust Ootele või valige mõni muu.

Ma ei näe HelpScouti piletite manuseid

HelpScout ei näita vaikimisi konfiguratsiooni korral piletites pilte. Selle asemel pildid peidetakse ja pakutakse teile võimalust neid soovi korral vaadata. Järgmine kord, kui näete piletis pilti, kontrollige võimalust kuvada pilte piletivaate ülaosas. Valige piltide vaatamise suvand.

Product reviews

Kas soovite Apptivo teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Apptivo teadmusbaasi arvustus

Apptivo pakub odavat teadmusbaasi tarkvara koos funktsionaalse disaini ja redigeerimise võimalustega. Kuigi teksti sisestamine on lihtne ja pilte on võimalik lisada, ei saa videoid siiski kasutada. Lisaks puuduvad artiklite kategoriseerimisvõimalused. Hinnakujundus on aga väga soodne võrreldes konkurentidega. Kuigi liides võib olla veidi aegunud, toimib teadmusbaas ootuspäraselt.

Tarkvaratelefon kasutab telefonikõnede tegemiseks internetti. Seda saab installida paljudesse seadmetesse ja selle jõudlus on sama kui töötelefonil.

Tarkvaratelefoni tarkvara

Tarkvaratelefonid on vajalikud töövahendid, mis aitavad parandada ärisuhtlust ja suurendada paindlikkust. Nende eeliste hulka kuuluvad on kiirsõnumid, konverentskõned, ekraani jagamine ja failide jagamine ning tarkvara integreerimine teiste koostöövahenditega. Tarkvaratelefoni tüübid hõlmavad lauaarvuti, mobiiltelefoni, veebipõhiseid ja hübriidseid tarkvaratelefone. Kuid tarkvaratelefonidel võib olla ka puudusi, näiteks sõltuvus internetiühendusest, piiratud ühilduvus, turvariskid ja ajutised tehnilised probleemid. Seetõttu on oluline arvestada nii eeliseid kui ka puudusi, enne kui otsustate, kas tarkvaratelefon on teie organisatsioonile sobiv valik.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo