Gorgiase piletisüsteemi arvustus

Quality Unit, LLC pakub klientidele klienditeeninduse tarkvara koos tervikliku funktsioonide ja integratsioonidega. LiveAgenti võimaldab ka e-posti haldamist, sissetulevate kõnede keskust, kaebuste haldamist ja kliendiportaali tarkvara. Klientidele pakutakse tasuta prooviperioodi. Lisaks on saadaval ka õpiressursid ja blogi. Müügikontaktid on saadaval veebisaidil.
Gorgiase piletisüsteemi arvustus
Compare Gorgiase piletisüsteemi arvustus with other in: How Gorgiase piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
688 reviews

Gorgiase piletisüsteem on mitmekülgne kandidaat, millel on palju pakkuda. Hinnaplaanid seavad teatud funktsioonidele piiranguid ja kuigi see ei ole nii määrav, tuleks seda oma otsuse tegemisel arvesse võtta. Vaadake meie arvustust ja uurige Gorgiase lisateavet.

Pricing
Starting from:
$ 10   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.5
Kasutajakogemus
4.5
Hind
4.5
Rakendamine
4.5

Key takeaways

Pros

  • Üldiselt suurepärane ja väga hästi toimiv piletisüsteem
  • Hea välimusega liides koos lihtsa navigeerimisega
  • Palju integratsioone

Cons

  • Funktsioonid ei paku kõike
  • Twitteri integreerimine on saadaval ainult kallites plaanides

Gorgiase piletisüsteemiga alustamine

Gorgiase piletisüsteemi tarkvaraga on lihtne alustada. See nõuab ainult lihtsat registreerimist, kuid kahjuks ei saa seda teha inimesed, kellel pole oma veebisaiti. See on kaasaegse piletisüsteemi puhul ebatavaline valik; Kõik ettevõtted ei pea tingimata veebisaiti haldama ja paljud neist töötavad ainult sotsiaalmeedia või muude kanalite kaudu, mis on nende sihtrühmade jaoks palju asjakohasemad. Sellegipoolest võtab registreerimisprotsess vaid minuti ja võitegi alustada Gorgiase liidesega tutvumist.

Gorgiase liides

Sissejuhatavaks ekraaniks on piletisüsteemi liides, nii et võite juba aimata, et Gorgias ei raiska aega ja viib kasutajad täpselt sinna, kuhu nad tahavad minna. Liides ise on korralik ja üsna hästi kujundatud. Piletisüsteem näeb esmapilgul üsna hea välja ja see on kindlasti keskendunud vaid olulisele, ilma millegi üleliigseta. Peamenüü asub vasakul ja selle peamine eesmärk on aidata teil pileteid erinevate kriteeriumide järgi filtreerida. Vasakpoolne paneel kutsub teid tutvuma rohkemate tööriistadega, nagu vestlus ja suhtlusvõrgustik, ning Shopify. Seadete leidmiseks klõpsake vasakus ülanurgas Piletite pealkirja kõrval asuval kolmest punktist koosneval ikoonil.

Gorgiase seaded

Tarkvara ei tutvustata alustamise juhendiga, kuid see pole ka tegelikult vajalik, kuna kõik liideses on selgelt märgistatud ja teil ei tohiks olla probleeme tööriistade või sätete leidmisega. Piletisüsteem pakub ka näidispiletit, mis annab aimu süsteemi toimimisest ja kuidas piletid välja näevad. Gorgiase piletsüsteemi vaikimisi e-posti aadressi leiate E-post seadetest.

Gorgiase piletisüsteemi funktsioonid

Nüüd vaatame, milliseid piletisüsteemi funktsioone Gorgias pakub. Paljud neist funktsioonidest ei pruugi paketi piirangute tõttu saadaval olla, kuid saate neid alati tasuta prooviperioodiga esmalt proovida. Gorgias pakub laia valikut funktsioone, seega mainime mõnda kõige olulisemat, näiteks nende otsest integreerimist populaarsete e-kaubanduse veebisaitide loomise teenustega. Shopify saate juba odavamas plaanis, kuid kui lähete kõrgemale, saate juurdepääsu Magento ja BigCommerce’i integratsioonidele.

Gorgias autmatiseerimisreeglid

Iga plaan annab teile juurdepääsu piletisüsteemile koos e-posti, reaalajas vestluse, hääle, SMS-i Facebooki ja Instagramiga. Twitter on saadaval ainult kahes kõige kallimas plaanis. Lisaks saate iga plaaniga juurdepääsu umbes 94 rakenduse integratsioonidele, mis võib olla üsna kasulik. Gorgias paku iga plaaniga ka erinevat tüüpi automatiseerimist, samuti statistika- ja analüütika funktsioone.

Gorgias reaalajas ülevaade

Gorgiase piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Olen kogemuse saamiseks katsetanud Gorgiase piletisüsteemi peamiselt agendi vaatenurgast. Saatsin endale paar testmeili ja need saabusid peaaegu kohe ilma probleemide ja luksumisteta, midagi ei läinud kaduma. Gorgiasel on mugav märguanne, mis annab teile Gorgiase kontol oleva kontaktandmete põhjal teada, kas kavatsete suhelda uue või olemasoleva kliendiga. Süsteem tuvastab, kas kontaktandmetes on vasteid, ja annab teile teada, kas olete juba konkreetse kliendi päringuid käsitlenud.

Gorgias pileti ülevaade

Kõik piletid saabuvad vaikimisi määramata olekus. Kui avate mis tahes pileti, pääsete juurde kõikidele efektiivse suhtluse tööriistadele, sealhulgas vormindamise ja teksti redigeerimise funktsioonidele. Pileti liides näeb hea välja; see on keskendunud suhtlemisele ja seal pole midagi segadust tekitavat. Parempoolsel paneelil saate otsida kliendiandmeid ja lisada märkmeid. Põhiosa on pilet ise koos pileti vastuse väljaga. See on üsna väike, kuid venib välja pikemat sõnumit kirjutades. Tööriistaikoonid võiksid olla veidi suuremad, kuid üldiselt pole see hästi läbimõeldud liideses suur probleem.

Gorgiase pileti vastus

Üldiselt on Gorgiase piletiliides väga hea ja kõik toimib nii, nagu ette nähtud. Saate kohandada oma teksti rohkete tekstitöötlusvõimalustega ja lisada erinevat tüüpi manuseid. Piletid toetavad pilte ja videoid ning saate lisada linke ja emotikone. Konserveeritud vastused leiate Gorgiase seadete Makrode jaotisest ja saate seadistada ka tööajavälised automaatsed vastused haldama teie vestlusi kuni naasmiseni.

Gorgias makrode haldamine

Gorgias pakub ka muid funktsioone, nagu piletite poolitamine, edasilükkamine, rämpspostiks märgistamine ja paar muud. Saate lisada silte või määrata pileteid kindlatele meeskondadele. Ma ei leidnud ühtegi piletite jagamise funktsiooni ega midagi täiendavat. Kuigi need funktsioonid on piisavad, et aidata teil piletisüsteemi kaudu tõhusalt suhelda ja päringuid käsitleda, oleks tore, kui teil oleks mõned lisafunktsioonid probleemide keerukamaks lahendamiseks.

Gorgiase piletifunktsioonid

Üldiselt pakub Gorgias head ja tõhusat piletisüsteemi, millel on selge ja hõlpsasti navigeeritav liides ning hästi organiseeritud suhtlus. Kuigi funktsioonide komplekt ei ole piletisüsteemide seas kõige laiem, on see piisavalt ulatuslik, et aidata teid igat tüüpi piletite puhul ega vea teid alt. Tarkvara on funktsionaalne ja töötab ilma suuremate tõrgeteta.

Hinnakujundus

Gorgias pakub mitmekesist hinnaplaanide valikut, mis kombineerivad erinevaid funktsioonide piiranguid ja juurdepääse. Iga plaan sobib teatud tüüpi ettevõtte jaoks ja see sõltub peamiselt hallatavate piletite mahust, kasutajakohtadest ja kasutatavate suhtluskanalite tüübist. Vaatame iga plaani ja uurime, mida on võimalik raha eest saada.

Starter

Starter pakett maksab 10 dollarit kuus ja pakub kolme kasutajakohta. Saate kuus 50 arveldatavat piletit ja maksate iga lisapileti eest 0,40 dollarit. Gorgias annab teile juurdepääsu Facebooki ja Instagrami piletisüsteemile, piiratud aktiivsetele integratsioonidele 94 rakendusest koosneva teegi kaudu, aruandlusfunktsioonid, iseseisva liitumisprotsessi, juurdepääsu Gorgiase akadeemiale ja e-posti klienditoele.

Basic

Basic pakett maksab 60 dollarit kuus igakuise arveldusega või 50 dollarit kuus iga-aastase arveldamisega, mõlemal on 500 vaba kasutajakohta. Saate kuus 300 arveldatavat piletit ja lisaks 100 piletit 40 dollari eest kuus. Saate juurdepääsu Facebookile ja Instagramile, samuti 150 aktiivset integratsiooni 94 rakendusest koosnevast teegist, klienditoe aruandlusfunktsioonid ja üldise klienditeeninduse Akadeemia, e-posti ja reaalajas vestluse kaudu tööaegadel.

Pro

Pro pakett maksab igakuise arveldusega 360 dollarit kuus või aastase arveldamisega 300 dollarit, mõlemad on saadaval 500 kasutajakohaga. Pakkumine on sama, mis Basic plaanis, kuid saate 2000 arveldatavat piletit kuus ja 100 lisapiletit 36 dollari eest kuus. Saate klienditoe- ja tuluaruandeid ning Pro klienditeeninduse koos Lite liitumisprotsessiga, aga ka eelnevalt mainitud klienditoe funktsioonid.

Advanced

Advanced pakett maksab igakuise arveldusega 900 dollarit kuus või aastase arveldamisega 750 dollarit, mõlemad pakuvad 500 kasutajakohta. Saate 5000 arveldatavat piletit kuus koos võimalusega saada veel 100 lisapiletit hinnaga 36 dollarit kuus. Saate enamasti kõik eelmisest plaanist, kuid teil on juurdepääs veelgi rohkem täiustatud klienditeenindusele koos pühendunud edujuhiga.

Enterprise

Enterprise plaanil on kohandatud hinnakujundus ja kohandatud arv arveldatavaid pileteid kuus. Saate kõik eelmistest plaanidest teatud valikute kohandamise võimalusega.

Lõpetuseks

Gorgias on hästi läbimõeldud piletisüsteem, millel on enamikeks juhtudeks saadaval olulised piletisüsteemi funktsioonid. Kuigi see ei paku midagi uuenduslikku, on see siiski väga hästi kujundatud ja alati funktsionaalne. Hinnaplaanid on üldiselt taskukohased, kuid kõrgemate plaanide korral võivad need osutuda üsna kalliks, kui te ei kasuta kõike nende pakutavat. Üldiselt võivad need olla väga taskukohased ja aidata teil oma eelarvet hoida.

Levinud mured ja probleemid

Kuidas Gorgiase piletisüsteemis automaatseid vastuseid seadistada?

Avage Gorgiase seaded ja valige Automatiseerimise jaotises Makrod. Siin saate luua makrosid, mis saadavad automaatseid e-kirju, kui teatud kriteeriumid on täidetud. Saate kirjutada oma teksti ja valida mitmete toimingute hulgast, mis toimivad automaatvastuse käivitajana. Gorgias võimaldab teil üles laadida ka olemasolevaid makrosid CSV-vormingus.

Kust leida integratsioonid Gorgiases?

Avage oma Gorgiase konto ja liikuge seadetesse. Otsige vasakpoolsel menüüpaneelil üles jaotis Rakenduste pood. Siit pääsete juurde kõikidele saadaolevatele integratsioonidele. Olge ettevaatlik, sest mõned Gorgiase plaanid piiravad teatud määral integratsioonide juurdepääsu ja kasutamist. Lisateabe saamiseks vaadake Gorgiase hinnakujunduse lehte ja vaadake, mis tüüpi integreerimisvalikud on teie plaanis saadaval.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas soovite Guru teadmusbaasi kohta rohkem teada saada? Vaadake meie artiklit ja uurige, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Guru teadmusbaasi arvustus

Tekst sisaldab informatsiooni ettevõtte LiveAgent poolt pakutavate tarkvaraliste lahenduste kohta, nagu klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara. Samuti sisaldab see erinevaid viise, kuidas ettevõttega ühendust võtta ja selle lahendusi proovida. Tekst sisaldab ka lõiku, mis kirjeldab, kuidas LiveAgenti kasutuselevõtu protsess käib.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Piletisüsteemi olulisus

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo