osTicket piletisüsteemi arvustus

LiveAgent on tasuta piletitarkvara, mis parandab ettevõtte kliendirahulolu ja suurendab müügitulu. Süsteemi kasutamine parandab kliendisuhtlust, vastamise aega ja agentide produktiivsust. Jagatud pileti funktsiooni kasutamine võimaldab jagada pileteid vastavatele osakondadele, suurendades tõhusust ja hõlbustades suhtlemist. Piletite mahajäämus on lahendamata taotluste termin, mis võib viia rahulolematute klientideni, seda saab vältida pileteid prioriseerides ja sobiva töörütmi säilitades. LiveAgent'is saab tasuta konto alamdomeenile luua.
osTicket piletisüsteemi arvustus
Compare osTicket piletisüsteemi arvustus with other in: How osTicket piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.3
Average rating based on data from trusted review portals
134 reviews

osTicket ei pruugi olla kõige paremini varustatud piletisüsteemi tarkvara, kuid see annab endast parima, et olla konkurentsis palju kallimate lahendustega, mis sageli ei paku ettevõttele nii palju väärtust. Uurige meie ülevaatest, kas neil see õnnestub.

Pricing
Starting from:
$ 9   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.2
Kasutajakogemus
2.5
Hind
5
Rakendamine
2

Key takeaways

Pros

  • Tasuta tarkvara
  • Hea funktsioonide kogum

Cons

  • Kohustuslik piletivorm on ainus viis piletite esitamiseks
  • Aegunud liides
  • See on tasuta, kuid mitte vigadeta

osTicketi piletisüsteemiga alustamine

osTicket pakub teile alustamiseks kahte võimalust. Võite valida avatud lähtekoodiga versiooni, mis võib saada teie omaks täiesti tasuta, või alustada tasuta 30-päevase pilve majutatud versiooni prooviperioodiga, mis maksab teile pärast prooviperioodi lõppu ainult 9 dollarit kasutaja kohta kuus. Registreerimisel on alustamiseks vaja ainult põhiteavet, kuid peate kasutama oma ettevõtte e-posti aadressi. Kui olete protsessi lõpetanud, saate heita esimese pilgu osTicketi liidesele.

osTicketi liides

Liides on välimuselt üsna aegunud, kuid siiski funktsionaalne. Kasutajatel, kes ei pruugi mäletada, et kasutajaliidesed nägid varem välja sellised, võib alguses olla navigeerimisega probleeme, kuid need peaksid rakenduse kasutamisega üsna kiiresti kaduma. Kõige positiivsem osTicketi liidese juures on see, et liides on väga keskendunud käsilolevale ülesandele ja teid ei sega mitte miski ebaoluline.

Üks suur probleem paistab silma kohe alguses ja see on seotud sisselogimisega. Kui olete osTicketist veidikene eemal, logitakse teid kohe välja. See ei ole tingimata halb, kuna paljud piletisüsteemi lahendused logivad kasutajad pärast teatud tegevusetuse aega välja, et kaitsta väärkasutuse eest. Siiski esineb sageli probleeme sisselogimisega. Sain pidevalt tõrketeate “Seanss aegus passiivsuse tõttu” ja mul ei olnud võimalust uuesti sisse logida, kuna see tõrge ilmus väga tihti.

osTicket - viga sisselogimisel

Ainus viis tagasi sisse logida oli brauser sulgeda ja veidi oodata. Selle probleemi saab lahendada, suurendades seadetes sisselogitud kasutaja seansi ajalõpu limiiti. Soovitan teil seda oluliselt suurendada, kuid lukustage kindlasti oma seade, kui jätate osTicketi lahti.

osTicket - kasutaja seansi ajalõpu seade

Probleemseks võib pidada ka seda, et osTicketil on väga ebatavaline või võibolla isegi aegunud piletisüsteem. Kliendid ei saa otse piletisüsteemi e-kirju saata, nad peavad pääsema ligi kordumatule lingile, mis luuakse teie registreerimisel, ja saatma oma piletid spetsiaalselt vormilt. See ei ole kõige paindlikum viis piletite esitamiseks ja peate veebisaidi linki palju reklaamima, et kliendid oskaksid teie piletisüsteemi päringuid teha.

osTicket - klienditoe pileti taotlus loodud

osTicketi piletisüsteemi funktsioonid

Vaatame, milliseid funktsioone saab osTicketis kasutada. E-posti integreerimine on olemas kõigis plaanides, olles samas tasuta paketi ainus loetletud funktsioon. Muud plaanide loetletud funktsioonid hõlmavad pidevat tuge e-posti ja telefoni teel, tasuta seansi läbimine, hallatud versiooniuuendused ja hooldus ning veel paar. Need ei paljasta palju piletisüsteemi funktsiooni ja selle pakutavate alamfunktsioonide kohta. Kuid kui avate rakenduse, saate palju parema ülevaate sellest, mida osTicketi funktsioonikomplektilt oodata.

Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

OsTicketiga töötamine pole halb kogemus, kuid kindlasti pole tegemist kõige kaasaegsema piletisüsteemi tarkvaraga. Pean siiski ütlema, et suurem osa liidesest on selge ja töötab väga hästi, kui sellega veidi harjuda. Juhtpaneel kuvab palju rohkem funktsioone, kui on kirjeldatud veebisaidi hinnakujunduse jaotises. Saate juurdepääsu analüütika funktsioonidele, aga ka mõnedele standardsetele piletisüsteemi funktsioonidele, nagu piletite suunamine, määramised, pileti olek, ühendamine, linkimine, edastamine ja palju muud. Neid olulisi funktsioone on tasuta lahenduses tõesti hea näha.

osTicket - piletitegevuse aruanne

Testisin piletisüsteemi, saates endale lingi kaudu pileti, mida selles ülevaates juba varem mainisin. Klientidele mõeldud pileti vormi on lihtne kasutada. See nõuab meiliaadressi, nime ja telefoninumbrit, kusjuures e-posti aadress ja nimi on ainsad kohustuslikud valikud. Kõik selle vormi kasutajad peavad valima ka pileti teema. Seda on üsna lihtne kasutada ja see võib teie kasutajatoele lisada häid organiseerimisvõimalusi. Siiski on meili saatmine teisele e-posti aadressile endiselt kõige populaarsem viis.

osTicket - pileti vorm

Piletid jõuavad süsteemi peaaegu koheselt ja see on suurepärane. Pileti avamisel muutub osTicketi liides palju paremaks. See venib välja, et mahutada pikemaid sõnumeid ja kõik on selgelt nähtav. Pileti vastuse väli on samuti hästi kujundatud, jättes teile vastuste jaoks palju ruumi. Kõige tähtsam on see, et kõik funktsioonid on selgelt nähtavad. Need asjad ei pruugi esmapilgul muljetavaldavad tunduda, kuid tuletagem endale meelde, et tegemist on väga odava või isegi tasuta piletisüsteemiga.

osTicket - piletile vastamise väli

Liidese piletile vastamise osa näitab ka täiendavaid funktsioone, nagu valmiskirjutatud vastused ja teksti redigeerimise valikud. Saate ka kõik standardsed tekstivormingu funktsioonid koos võimalustega lisada meediume, linke, täpploendeid, HTML-i või isegi visuaalseid elemente, näiteks jooni. Üks huvitav funktsioon on võimalus lülituda täisekraanirežiimile, mis suurendab oluliselt ekraani kohal olevat vastusevälja. See võib olla üsna kasulik kasutajatele, kes kasutavad väiksema ekraaniga seadmeid. Piletites saabkasutada ka sisemisi märkmeid.

osTicket - täisekraani režiim

Kuigi osTicket võib alguses tunduda üle jõu käiv lahendus, pakub see kindlasti kõike vajalikku, mida üks piletisüsteemi kasutaja võib oma töö tegemiseks vajada. Ainus suur puudus on asjaolu, et kliendid peavad lihtsalt e-posti teel sõnumi saatmise asemel agentidega ühendust võtma piletite esitamise süsteemi kaudu. Kuid isegi selle puuduse saab õiges olukorras ja teatud tingimustel eeliseks muuta.

osTicketi hinnakujundus

osTicketil on kolm versiooni ja erinevad hinnakujundusvõimalused. Need ei ilmtingimata erinevad hinnaplaanid, vaid pigem sama tarkvara erinevad versioonid, millega kaasnevad teatud muudatused. Vaatame need üle.

Open Source

OsTicketi avatud lähtekoodiga versioon on saadaval tasuta ja toetatud kogukonna poolt. See pakub ainult põhilist e-posti integratsiooni. Saate selle alla laadida täiesti tasuta osTicketi veebisaidilt.

Cloud-hosted

Pilve hostitud osTicketi versioon on ainus, mis on varustatud 30-päevase tasuta prooviversiooniga. Kui otsustate selle kasutamist jätkata, maksab see kasutaja kohta 9 dollarit kuus. See pakub peaaegu kõiki saadaolevaid funktsioone, sealhulgas e-posti ja telefoni pidevat tuge, tasuta õpetlikku seanssi, hallatud uuendusi ja hooldust, kindlat infrastruktuuri ja garanteeritud tööaega ning igapäevaseid varukoopiaid.

Virtual appliance

OsTicketi virtuaalse seadme plaanil pole saadaval hinnakujundust. See on kohandatud teie vajaduste alusel. Üks ja ainus lisand on see, et osTicket kohandatakse vastavalt teie ettevõtte vajadustele, nii et saate kohandatud lahenduse.

Lõpetuseks

Ühest küljest pakub osTicket päris head piletisüsteemi, mille olulised funktsioonid on saadaval tasuta, kuid teisest küljest on sellel kasutusjuhtumi osas teatud piirangud. Mõlemal juhul võib osTicketit pidada üllatusterohkeks kandidaadiks. Kui teid ei häiri kohustusliku piletivorm, võib osTicket olla teie ettevõtte jaoks väga hea piletisüsteemi lahendus, ehkki väiksema paindlikkusega kui muud piletisüsteemi tarkvarad.

Levinud mured ja probleemid

Probleemid osTicketi sisselogimisega pärast seansi aegumist

Kui te ei saa pärast osTicketi automaatset väljalogimist uuesti sisse logida ja näete tõrketeadet „Seanss aegus tegevusetuse tõttu”, sulgege brauser. Avage see umbes minuti pärast uuesti ja proovige sisse logida. Kui probleem püsib, proovige teisest brauserist uuesti sisse logida või kasutage inkognito režiimi.

Mind logitakse pidevalt osTicketist välja

Kui soovite osTicketi sisselogimise seansi pikendada, saate seda teha seadetes. Avage Seaded ja suurendage agendi seansi ajalõpu väärtust vastavalt oma eelistustele. Väärtust saate reguleerida ka jaotistes Agendid ja Kasutajad.

Product reviews

Kas soovite Deskero teadmistebaasi kohta rohkem teada saada? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

Deskero teadmusbaasi arvustus

Deskero on pilvepõhine klienditeeninduse haldamise lahendus, mida saab kasutada teadmusbaasi tarkvarana. Deskero pakub kolme plaani ja igaüks neist pakub täielikku suhtlusvahendite komplekti. Hinnakujundus võib olla pettumust valmistav, arvestades seda, kui halvasti on Deskero teadmusbaas varustatud. Deskero kasutamisega alustamine on lihtne ning liides on hästi disainitud ja lihtne navigeerida ning pakub palju tööriistu ja jaotisi.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Selleks, et aidata teil õiget kliendi tagasiside tarkvara valida olene koostanud nimekirja 25-st turul olevast tarkvarast.

25 parimat kliendi tagasiside tarkvara

Tekstis käsitletakse erinevaid tööriistu, mis aitavad ettevõtetel koguda klientide tagasisidet ja parandada nende kogemust. Näiteks saab kasutada tööriistu, nagu Installeerige veebilehele katkestused, Segmenteerige oma sihtgruppe ja GetFeedback, mis aitavad luua küsitlusi, koguda tagasisidet ja analüüsida tulemusi. Lisaks võib kasutada Trustpiloti, mis aitab ettevõtetel saada online arvustusi ning klientide usaldust suurendada. Erinevates tööriistades on erinevad funktsioonid ja hinnad, kuid nende abil on võimalik mõista klientide vajadusi ja parandada nende kogemust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo