OneDeski piletisüsteemi arvustus

LiveAgent is a customer service software company that offers various products including VoIP telephone systems, self-service software, and email management systems. The company also has a partner program and offers webinars and an academy to help customers learn about their products. They offer a free trial and have sales contacts available. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and has all rights reserved. The company provides security policies and privacy policies and is currently building the customer's LiveAgent control panel after registration.
OneDeski piletisüsteemi arvustus
Compare OneDeski piletisüsteemi arvustus with other in: How OneDeski piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
41 reviews

OneDesk on taskukohane piletisüsteemi pakkuja, kuid mitte täiuslik. Kuigi kõik töötab nii nagu peab, võib liidesega harjumine veidi aega võtta. Jätkake lugemist ja vaadake OneDeski lisateavet.

Pricing
Starting from:
$ 11   kuus
Equal to LiveAgent's Free plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.2
Kasutajakogemus
3.5
Hind
5
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Väga soodne piletisüsteem
  • Töötab ilma suuremate probleemideta
  • Kiire seadistamine ja hea käivitamisjuhend
  • Projektijuhtimise tööriistad

Cons

  • Liides on osades jaotistes kohmakas
  • Suhtluskanalite integreerimise puudumine

OneDeski piletisüsteemiga alustamine

OneDeski piletisüsteemi tarkvara pakub lihtsat registreerimisprotsessi ilma krediitkaarti vajamata ja muude takistusteta. Lihtsalt registreeruge ja alustage tasuta prooviperioodiga, enne kui otsustate mõne tasulise plaani kasuks. OneDesk laadib teie uue töölaua ja tervitab teid lihtsa, kuid tõhusa käivitamisjuhendiga, mis juhendab teid uue tööruumi seadistamisel. Soovi korral võite selle vahele jätta ja seadistamise hiljem lõpetada.

OneDesk - alustamine

Soovitan seda juhendit mitte vahele jätta, kuna saate kanda hoolt paari olulise asja eest. Saate seadistada oma profiilipildi ja allkirja, ühendada Outlooki või Gmaili, valida alternatiivse meiliedastuse, kutsuda kolleege ja palju muud. Veelgi olulisem on see, et saate seadistada muid OneDeski funktsioone, nagu teadmushaldus ning hankida rakendusest ülevaate.

OneDesk - õpetused

Kui olete juhendi lõpetanud või selle vahele jätnud, võite hakata uudistama OneDeski liidest ja piletisüsteemi. Liides on okei; selle disain ei ole piletisüsteemi tarkvarade seas parim, kuid näeb välja ja tundub kaasaegne. Liides tundub pisut ülekoormav, kuid see pole suur probleem ega kindlasti ka tehingu katkestaja. Sellega harjub üsna kiiresti ja navigeerimisega ei tohiks samuti probleeme tekkida. Piletisüsteemi liideses on algusest peale paar näidispiletit, mis aitavad teil OneDeski töövooga kohaneda.

OneDesk töölaud

Piletisüsteemi liidese ülevaade näeb päris hea välja. Sellega harjumine võib võtta aega, kuid pärast seda peaks liidest olema lihtne kasutada. Enamikule postkasti valikutele pääsete juurde vasakpoolsel menüüribalt ja pileteid saab sorteerida erinevate kriteeriumide järgi, nagu näete ülaltoodud ekraanipildil. Ülemine menüüriba pakub juurdepääsu paarile tööriistale ja Lisa nupule, mis võimaldab luua uusi pileteid, projekte, ülesandeid, kaustu ja palju muud.

OneDesk - nupu lisamise valik

Üldiselt on OneDeskiga alustamine üsna lihtne. See on kindlasti muljetavaldav saavutus, kuna mõnel suurema eelarve ja kaubamärgiga konkureerival tootel on sageli probleeme hõlpsasti kasutatava kasutajaliidese ja piletisüsteemide loomisega. Siiski olin pettunud, kui sain teada, et OneDesk ei paku vaikimisi klienditoe e-posti aadressi ja süsteemi korrektseks töötamiseks peate kohustuslikult ühendama enda e-posti. Enne kui jõuame ülevaate testimise osa juurde, vaatame OneDeski funktsioonide komplekti ja uurime, mida raha eest pakutakse.

OneDeski piletisüsteemi funktsioonid

Arvestades OneDeski üsna madalat hinda, on funktsioonid üsna muljetavaldavad. Saate juurdepääsu mitmekanalilisele piletisüsteemile, mis suudab hallata e-kirju, reaalajas vestlust ja teadmusbaasi. See on tavaliselt kõik, mida kõige kaasaegsemad kasutajatoed vajavad piisava klienditoe pakkumiseks. Puudu on vaid kõnekeskus, kuid hinnakujundust arvestades arvan, et see on siiski suurepärane pakkumine.

OneDesk - avatud vestluste ülevaade

OneDesk pakub ka mõningaid automatiseerimisfunktsioone, mis aitavad teil muuhulgas anda piletitele automaatseid vastuseid, klassifitseerida pileteid erinevate kriteeriumide järgi, luua märguandeid, jälgida aega ja pileti oleku värskendusi. Samuti saate juurdepääsu kliendiküsitlustele, kasutada salvestatud sõnumeid, jälgida ja planeerida piletite lahendamisest teenitud kasumit, kasutada aruandeid või kasutada mobiilirakendusi. OneDesk pakub palju enamat, kui esmapilgul tundub.

OneDeski aruanded

Nüüd on aeg nende funktsioonide katsetamiseks. Alustame.

OneDeski piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Katsetasin piletisüsteemi ise. Keskendusin peamiselt agendi kogemusele ja kasutusmugavusele. Kasutasin enda meili, et alustada endaga vestlust ja luua OneDeski piletisüsteemis uus sissetulev pilet. Kui kiri saabus, hakkasin vastama. Avatud piletite liides ei ole väga hästi kujundatud: see on üsna segane ja tundub ülekoormav. Liides on kasutatav, kuid pole kõige lihtsama kujundusega, eriti navigeerimisel.

OneDesk - avatud pilet

On üsna ebatavaline, et piletiteate ja vastuse väli on paremal, kõik muud väljad aga vasakul. Suurem osa rakendusest näeb üsna hea välja, kuid paistab et kujundajad on kõige olulisemale osale vähe tähelepanu pööranud. See, et piletiväljad võtavad enda alla poole ekraanist, pole samuti kuigi hea. See on lihtsalt ebavajalik ja viib fookuse eemale pileti oluliselt osalt – kliendi sõnumilt. Sarnane trend jätkub ka uue pileti nullist loomisel.

OneDesk - uue pileti loomine

Ka vastuste kirjutamine pole ideaalne. Kuna piletite vastuseaken on liiga väike, tekib piirav tunne, nagu tarkvara ei tahaks, et vastaksite sõnarohkete kirjadega. Vastuseväli ise laieneb automaatselt, kui jõuate teatud tähemärkide arvuni. See küll lahendab probleemi veidi, kuid pole kaugeltki nii mugav kui korralik suur vastuseväli. Funktsioonid on olemas, kuid neis pole lihtne navigeerida. Nuppude suurused on erinevad, mõned neist on suuruse ja paigutuse poolest silmatorkavamad, mis loob illusiooni olulisusest. Näiteks suur kolme punktiga nupp on valmiskirjutatud vastused, samas kui manused on väga väikesed ja asetatud nurka.

OneDesk - vastuse väli

Kuigi kõik töötab nii nagu ette nähtud ja probleemideta, peab OneDesk kindlasti oma kasutajaliidest täiustama. Piletisüsteem ise töötab suurepäraselt ja funktsioonid on piisavad, et aidata kõigil agentidel oma tööd hästi teha. Tarkvaraga harjumine võib võtta aega, kuid teie kannatlikkust võidakse premeerida. Teine põhjus OneDeski kaalumiseks on hinnakujundus.

Hinnakujundus

OneDesk pakub vaid ühte hinnaplaani, mis muudab otsuste tegemise oluliselt lihtsamaks. See pakub kõiki saadaolevaid funktsioone ja funktsionaalsusi. Peate vaid valima igakuise või aastase arvelduse vahel ja agentide arvu, mida soovite oma OneDeski kontol majutada. OneDesk maksab igakuise arveldusega agendi kohta 11 dollarit kuus või 9 dollarit kuus aastase arveldamisega. Puudub minimaalne agentide piirang, seega saate OneDeski hankida kõigest ühe agendiga ja 9 dollari eest kuus. Teil on juurdepääs kõikidele saadaolevatele funktsioonidele, mistõttu on see märkimisväärselt odav investeering, eriti väikeettevõtetele või üksikettevõtjatele, kes vajavad piletsüsteemi.

Lõpetuseks

OneDeskil on potentsiaali saada paremaks piletisüsteemi tarkvaraks kõigest mõne pingutusega. See on praegu täiesti funktsionaalne ja kuigi see ei paku kõiki mitmekanalilisi võimalusi, mida mõned konkurendid pakuvad, saate tarkvara hankida väga taskukohase hinnaga. OneDeskil on piletisüsteemi liidese osas tohutult arenguruumi, kuid see on ka praeguses olekus kasutatav. Mõlemal juhul ei vea OneDesk ja võite sellele alati loota.

Levinud mured ja probleemid

Probleemid meilikontode ühendamisega OneDeskis

Kui teil on e-posti konto ühendamisega probleeme, on saadaval paar lahendust. Esiteks, kui kasutate Gmaili kontot, veenduge et see oleks tööruumi Gmaili konto, mitte isiklik. Kui proovite kasutada isiklikku Gmaili kontot, ei saa te tõenäoliselt seda OneDeskiga ühendada. Kui kasutate mõnda muud tüüpi e-posti, peate veenduma, et see toetab automaatset edastamist, kuna OneDeskil pole muud otsest integreerimist. Mõned automaatset edastamist toetavad meiliteenuse pakkujad on Gmail, Outlook, iCloud ja muud populaarsemad lahendused.

Kust leida OneDeski integratsioonid?

Integratsioonide jaotise leiate OneDeski liidese sätetest. Kõigi valikute kuvamiseks klõpsake vasakus alanurgas rakenduste ikoonil ja valige hammasratta nupp. Seejärel valige menüüst integratsioonid, et näha kõiki võimalikke sisemisi integratsioone OneDeski ja muude tarkvarade vahel.

Product reviews

Kaalute oma piletisüsteemiks Zendeski? Vaadake meie üarvustust ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Zendeski piletisüsteemi arvustus

Zendesk pakub mitmekülgset, usaldusväärset ja hinnalt taskukohast piletisüsteemi lahendust. Sellel on kõik olulised funktsioonid, mis aitavad teil lahendada iga olukorra. Zendesk pakub erinevaid hinnaplaane erineva suurusega ettevõtetele ja kasutusjuhtudele. Kõige odavam pakett on Support Team, mis maksab 19 eurot agendi kohta kuus ja kõige kallim on Enterprise pakett, mis maksab 99 eurot agendi kohta kuus, kuid sisaldab kohandatavat meeskonnarolle ja õigusi ning kolmanda osapoole andmesalvestust. Zendeski liides on lihtne ja hõlpsasti navigeeritav ning alustamisjuhend aitab teil tarkvaraga tutvuda. Kuid maitsetu liides ja puuduvad arenenumad funktsioonid võivad tõrjuda mõningaid kasutajaid.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Tidio 2

Tidio on tõhus piletisüsteem, millel on piisavalt funktsioone ja suurepärane disain. Neil on tasuta pakett ja neli erinevat tasulist plaani. Kuigi see ei ole nende peamine suund, on Tidio piletisüsteem hea võimalus ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone. Lihtne on lisada e-posti aadresse ja automatiseerida piletite edastamine Tidio piletisüsteemi. Tasuline plaan võib olla kulukas ja neil puudub täiustatud funktsioonide komplekt.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo