Freshdeski piletisüsteemi arvustus

Freshdesk pakub laia valikut piletisüsteemi funktsioone, sh tööriistad e-kirjade, kõnede, vestluste, Twitteri, Facebooki ja e-kaubanduse haldamiseks. Kuigi süsteemil on väike probleem sõnumite teavitamisega, on liides lihtne ja funktsioonide valik suurepärane. Freshdesk pakub erinevaid hinnapakette, sh tasuta ja kolm tasulist plaani, mis varieeruvad funktsioonide ulatuse ja kasutajate osas.
Freshdeski piletisüsteemi arvustus
Compare Freshdeski piletisüsteemi arvustus with other in: How Freshdeski piletisüsteemi arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8216 reviews

Freshdeski peetakse üheks kõige tõhusamaks piletisüsteemi tarkvara ja kasutajatoe lahenduseks turul. Selles ülevaates vaatleme selle piletisüsteemi toimivust ja selgitame välja, kas see on teie ettevõtte jaoks õige lahendus.

Pricing
Starting from:
$ 15   kuus
Equal to LiveAgent's Small plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: Yes

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
4.3
Kasutajakogemus
4
Hind
4
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Hästi tasakaalustatud piletisüsteem
  • Hea välimusega ja hõlpsasti navigeeritav liides
  • Peaaegu täiuslik igas mõttes
  • Suurepärane universaalne tarkvara rohkete mitmekanaliliste võimalustega

Cons

  • Aeg-ajalt võib kohata mõnda viga
  • Hind võib muutuda krõbedaks

Freshdeski piletisüsteemiga alustamine

Freshdeskil on väga lihtne registreerimisprotsess, mis võtab vaid mõne minuti. Protsess aitab teil teha ka mõningaid põhiseadistusi ja võimaldab integreerida oma e-posti postkastid Freshdeski piletisüsteemiga. Samuti saate kutsuda oma kolleege, kohandada oma Freshdeski rakenduse URL-i ja teha veel ühtteist. Mõned neist valikutest on ka vahele jäetavad, nii et te ei pea neid kõiki läbi tegema ja saate neid toiminguid ka hiljem teha. See kõik muudab kogemuse väga lihtsaks.

Alusta Freshdeski kasutamist

Seejärel suunatakse teid otse teie uude piletisüsteemi ja saate alustada tutvumisega. Prooviversioonis on isegi mõned näidisvestlused, mis aitavad teil süsteemi toimimisest aimu saada. Samuti annab see teile hea ülevaate liidesest, mida on lihtne kasutada ja mis on hästi kujundatud ning selgete menüüvalikute ja suvanditega. Tarkvara on praktiline ja peaks muutma kõigi töövood lihtsamaks.

Freshdeski piletite ülevaade

Vasakpoolsel paneelil on peamenüü, kust saate juurdepääsu kõige olulisematele Freshdeski tööriistadele. Muid valikuid leiate liidese muudest osadest ja need on tavaliselt hõlpsasti märgatavad tänu nähtavatele nuppudele koos kirjeldustega. Enne kui jõuame selle ülevaate testimise osa juurde, vaatame ülevaadet funktsioonidest, mida Freshdesk oma piletisüsteemis pakub.

Freshdeski aruanded

Freshdeski piletisüsteemi funktsioonid

Freshdesk pakub terviklikku funktsioonide komplekti, mida ühelt kõrgetasemeliselt piletisüsteemi tarkvaralt oodata. Esimene oluline funktsioon on Team Inbox, mis sisaldab kõiki muid funktsioone ja pakub mitmekanalilisi võimalusi – see tähendab, et saate ühest kohast vastata mitmetele kanalitele. See on kõigi piletisüsteemi lahenduste standardfunktsioon. Freshdesk pakub kokkupõrke tuvastamist, salvestatud vastuseid, nutikaid teavitusi, kohandatud piletivaateid, piletite liitmist ja tegevuste logi.

Freshdeski piletisüsteemi funktsioonid

Saate nautida ka mõningaid koostööfunktsioone, SLA haldust, AI-põhist piletisüsteemi, väliteenuste piletisüsteemi ja kohandatud objektide kontekstipõhise piletimüügi funktsiooni. Funktsioonide valik ei tundu olevat piletisüsteemi tarkvarade seas kõige ulatuslikum, kuid kõik need funktsioonid on üles ehitatud alamfunktsioonidega, mis tagavad kindla tootlikkuse ja töövoo. Freshdeski piletisüsteem aitab teil hallata e-kirju, kõnesid, reaalajas vestlusi, Twitterit, Facebooki, kliendiportaali ja e-kaubandust.

Freshdesk - sotsiaalmeedia kategooria

Freshdeski piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus

Nüüd algab ülevaate testimise osa. Testisin Freshdeski piletisüsteemi peamiselt agendi vaatenurgast, et saada õige kogemus ja näha, kuidas süsteem toimib. Andsin endast parima, et katsetada enamikku mulle kättesaadavaid funktsioone, et näidata teile, kas Freshdesk on teie ettevõtte jaoks õige valik. Asume asja kallale.

Saatsin endale proovipileti ja olin pettunud, kui avastasin, et Freshdesk ei saatnud mulle selle kohta ühtegi teadet. Ma poleks uuest piletist teada saanud, kui ma poleks klõpsanud Freshdeski Piletite menüül. Ma pole kindel, kas see on juhuslik viga või eelseadistus, kuid ma ei saanud ühtegi teavitust isegi teise saadetud meiliga. Polnud ühtegi visuaalset ega heli märguannet. See pole hea, kuna muude ülesannetega hõivatud agendid ei tea, kas nad said uue meili ning peavad olema valvel.

Freshdesk - kõigi piletite ülevaade

Piletite vaade pärast avamist on suurepärane ja lihtsasti arusaadav. Teil on allosas tavalised vastamis- ja edastamisnupud ning ülaosas mõned lisavalikud. Paremal pool kuvatakse teave teie kliendikontakti ja pileti oleku valikute kohta, mida saate vastavalt kohandada. Seda on üsna lihtne kasutada ja teil ei tohiks olla probleeme liidese ja kogemusega harjumisel.

Freshdesk - testpilet

Kui vajutate nupule Vasta, avaldab Freshdesk vormindusfunktsioonid, mis annavad teile võimaluse kirjutada keerukaid piletivastuseid ja võimaldavad kohandada teksti . Samuti saate lisada pilte, linke, tabeleid, koode ja muid manuseid. Valmiskirjutatud vastuste funktsioon on samuti saadaval, kuid oleksin tänulik, kui see oleks natuke paremini nähtav, kuna see kipub muude valikute seast vaateväljast välja jääma. Peale selle väikese detaili on funktsioonide valik suurepärane ja kõigi funktsioonide kasutamine vastustes on käkitegu.

Freshdesk - piletile vastamine

Sildistamise funktsioon töötab väga hästi. Võite alustada sildi nime tippimist ja valida saadaoleva valimi hulgast. Teise võimalusena saate luua uue sildi , kui süsteem ei leia sobivaid. Samuti saate täpsemalt määratleda, mis tüüpi piletiga te tegelete, ja valida mitme valiku hulgast, nagu küsimus, juhtum, probleem, raha tagasimakse või funktsioonitaotlus. Muud valikud hõlmavad piletigruppe, olekut, prioriteeti ja agendi määramist.

Freshdesk - pileti valikud

Üldiselt toimib Freshdeski piletisüsteem väga hästi, ilma viperusteta. Tundub, et märguanded ei tööta isegi siis, kui proovisin erinevaid e-posti aadresse, kuigi kõik seaded olid määratud nii, et nad teavitavad mind uue pileti saabumisest. Vaatamata sellele väikesele probleemile pean ütlema, et Freshdeskil on väga hästi kavandatud piletisüsteemi tarkvara, mis on kasutajasõbralik igat tüüpi kasutajate jaoks.

Freshdeski hinnakujundus

Freshdesk pakub erinevaid hinnaplaane, kus on üks tasuta pakett ja kolm tasulist. Igaüks neist erineb funktsioonide ja mastaabsuse poolest. Vaatame, mis kaasneb iga plaaniga ja millised Freshdeski funktsioonid teile saadaval on.

Tasuta

Tasuta plaan ei maksa teile midagi ja võimaldab omada kuni 10 agenti. See pakub muu hulgas e-kirjade ja sotsiaalmeediaga piletisüsteemi teenust, teadmusbaasi, piletite trendide aruannet, analüüsi ja aruandlust, meeskonna koostööfunktsioone ja ööpäevaringset e-posti tuge.

Growth

Growth plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 18 dollarit kuus või aastase arveldusega 15 dollarit kuus. Saate kõik eelmisest plaanist ja palju muud. See hõlmab automatiseerimist, kokkupõrgete tuvastamist, turu rakendusi, SLA haldust, tööaega, kohandatud SSL-i ja aja jälgimist.

Pro

Pro plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 59 dollarit kuus või aastase arveldusega 49 dollarit. Saate kõik Growth plaanist ja lisaks kohandatud rollid, kohandatud aruanded, salvestatud vormid, teadmusbaasi versioonihalduse, kogukonna foorumi, CSAT-uuringuid, SLA meeldetuletused ja palju muud.

Enterprise

Enterprise plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 95 dollarit kuus või aastase arveldamisega 79 dollarit kuus. Saate kõik varasematest plaanidest ja lisaks sandboxi, piiramatu arvu tooteid, agentide vahetuste haldamise ajavööndite vahel, e-kirjade ja abi robotid, auditilogi, oskustepõhise marsruutimise, artiklite soovitused, teadmusbaasi hierarhiat, valmisvastuste soovitused ja palju muud.

Lõpetuseks

Freshdesk pakub täpselt seda, mida mainekalt piletisüsteemi tarkvaralt oodata. Siiski pole tarkvara täiuslik, kuid sellele väga lähedal. See ei valmista pettumust ühelegi kasutajatüübile ja pakub üldiselt suurepärast piletisüsteemi kogemust igale kasutajatoele, olenemata valitud paketist. Hinnakujundus võib kõrgemate plaanide korral kalliks minna, kuid ainult teie otsustate, kas tasub plaani ülendada.

Levinud mured ja probleemid

Aeglane laadimisaeg Freshdeski kontodel

Mõned kasutajad teatasid, et laadimisajad ja timeoutid olid enne mõne toimingu sooritamist väga pikad. Võite proovida sisse logida oma brauseris inkognito akna kaudu ja vaadata, kas probleem eksisteerib ka seal. Kui probleem ei kao, võite oma brauserist hankida HAR-faili ja saata selle Freshdeski toele, et nad saaksid teid probleemi lahendamisel aidata. HAR-fail on arhiivivorming, mis jälgib kõiki teie brauseri ja Freshdeski saidi vahelisi suhtlusi. Internetist leiate juhendeid erinevate brauserite jaoks mõeldud HAR-failidele juurdepääsu saamiseks.

Probleemid Freshdeski piletisüsteemi automaatikaga

Mõnel kasutajal võib piletisüsteemi automatiseerimisega probleeme tekkida. Need ei pruugi toimida. Levinuim lahendus on kontrollida automatiseerimisreeglite kehtivust ja neid vastavalt kohandada. Saate kontrollida automaatikaprobleemidega piletite jaotist “Näita toiminguid” ja kontrollida teatud reeglite täitmise järjekorda. Samuti peaksite veenduma, et reeglites ei tehtud muudatusi, seega kontrollige kehtetuid pileti omadusi. Kui te ei suuda probleemi ise lahendada, võtke abi saamiseks ühendust Freshdeski klienditoe meeskonnaga.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo