Zendeski vestlusroboti arvustus

Zendeski vestlusrobot on tõhus klientide päringute käsitlemisel, kuid võib vajada abi keerulisemate küsimuste korral. Erinevate hinnapakettidega seotud küsimustes on madalaimal tasemel 49 dollarit kuus ja kõrgeim 215 dollarit kuus. Registreerumisprotsess oli üpris lihtne, kuid kinnitusmeili saamiseks tuli oodata umbes 18 minutit. Zendeski vestlusroboti juurutamine on algajatele sõbralik ja küsimuste esitamine aitab kohandada prooviperioodi kogemust.
Zendeski vestlusroboti arvustus
Compare Zendeski vestlusroboti arvustus with other in: How Zendeski vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
8780 reviews

Zendesk pakub oma vestlusrobotite jaoks mitmesuguseid hinnaplaane, alates 49 dollarist agendi kohta kuus kõige elementaarsema plaani puhul. Rohkemate funktsioonide ja võimalustega plaanid maksavad rohkem. Zendesk pakub ka kohandatud hinnakujundust suurettevõtte klientidele.

Pricing
Starting from:
$ 49   kuus
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Kasutajakogemus
3
Hind
2
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Head aruandlusfunktsioonid
  • Lai valik integratsioone
  • Lihtne rakendada
  • Vestlusrobot artiklite soovituste jaoks

Cons

  • Kõrge, konkurentsivõimeline hind
  • Kõigi funktsioonide selgeks õppimiseks kulub aega
  • Mage, mitteatraktiivne kasutajakujundus

Zendeski vestlusroboti funktsiooniga alustamine

Zendeski vestlusrobotitega alustamiseks suundusin nende veebisaidile ja klõpsasin nupul Tasuta prooviversioon. Seejärjel sain registreerumisprotsessiga alustada. Kokku võttis see mul aega umbes 20 minutit. Protsess oli pikem võrreldes teiste lahendustega, millest mõnel kulus vaid paar minutit. Siiski leidsin, et see on normaalne. Tuleb märkida, et kinnitusmeili saamist pidin ootama umbes 18 minutit. See muutiski registreerumisprotsessi nii pikaks. Kui loote prooviversiooni kontot, palutakse teil esitada järgmised üksikasjad:

  • tööalane e-post
  • eesnimi
  • perenimi
  • telefoninumber
  • ettevõtte nimi
  • töötajate arv
  • soovitud kasutusjuhtum
  • keel
  • parool
Zendesk - prooviperioodile registreerumine

Üldiselt ei esinenud mul registreerumisprotsessi ajal probleeme, välja arvatud hetked, mil arvasin, et mu kinnitusmeili ei saabugi. Ütleksin, et see protsess on algajasõbralik, nii et see ei tohiks teile keeruline tunduda.

Zendeski e-posti kinnitus

Kohe pärast registreerimist leidsin viise, kuidas oma prooviperioodi kogemust parandada. Vastates Zendeski neljale lihtsale küsimusele, suutsin teha oma prooviversioonis positiivseid muudatusi, mis panid mind seda rohkem nautima.

Küsimused olid järgmised:

  • Kas olete kunagi paigaldanud klienditoe lahendust?
  • Millal plaanite lansseerida?
  • Kui palju agente hakkab Zendeski kasutama?
  • Kuidas võtavad teiega ühendust kliendid?

Minu arvates oli kasulik, et Zendesk neid küsimusi küsis, et aidata mul prooviversiooni parimal võimalikul viisil ära kasutada.

Zendesk - parandage oma prooviperioodi kogemust

Zendeski vestlusroboti funktsioonid ja juurutamine

Pärast registreerumisprotsessi läbimist sain sukelduda sügavale Zendeski funktsioonidesse ja kõigesse, mis on seotud juurutamisega.

Esiteks pean tunnistama, et ma ei ole Zendeski visuaalse kujunduse suurim fänn. See on üsna nüri ja mitteatraktiivne. Funktsioonide paiknemise selgeks õppimine võtab aega, isegi vaatamata väikestele lühikestele õpetustele hüpikakende ja videote kujul. Kuna kõik on peaaegu sama värvi, paneb see erinevad valikud omavahel segunema, tekitades ülekoormatuse ja arusaamatuse tunde.

Mis puudutab saadaolevaid funktsioone, siis suutsid mõned neist mind positiivselt üllatada. Esiteks saate luua oma klientidele artiklisoovitustega vastusroboti, mis on minu arvates suurepärane. Teiseks on Zendeski võimalik integreerida laia valiku tööriistadega, mida paljud inimesed igapäevaselt kasutavad, näiteks Slacki või Shopify’ga.

Zendesk - roboti artiklisoovitused
Zendesk integratsioonid

Mis puudutab vestlusroboti juurutamist, siis ma ei leidnud midagi, mille üle võiks nuriseda. Järgides Zendeski antud juhiseid, suutsin läbi kogu protsessi üsna lihtsalt ja ilma suuremate pingutusteta navigeerida.

Zendeski vestlusroboti seadistamine
Zendesk - vestlusroboti reeglite loomine
Zendesk - lisa veebipõhine vidin

Toimivus ja kasulikkus

Zendeski vestlusrobotid kasutavad klientide päringute automaatseks käsitlemiseks tehisintellekti ja masinõpet. Nad suudavad vastata paljudele küsimustele, võimaldades teie agentidel keskenduda keerukamatele ülesannetele. Kuna vestlusrobot on koolitatud rohkemate küsimuste ja vastuste näidetega, saab selle toimivust minu arvates aja jooksul paremaks muuta.

Üldiselt võin Zendeski vestlusroboti kasutajana öelda, et mul on toimivust ja kasulikkust vaadates tööriistaga pigem positiivsed kui negatiivsed kogemused. Minu arvates on see kasulik ja tõhus klientide päringute käsitlemisel ning samuti lihtne kasutada.

Kuigi vestlusrobot võib aeg-ajalt jääda hätta keerukamate või ainulaadsemate päringute mõistmisega, toimib see üldiselt hästi. Üldiselt näen vestlusrobotit väärtusliku täiendusena klienditoe meeskondadele. Samuti arvan, et see võib aidata ettevõtetel parandada oma tõhusust ja pakkuda oma klientidele paremat teenindust, kui neil jätkub selle tööriista kasutamiseks eelarvet.

Zendeski roboti hinnakujundus

Esiteks ei paku Zendesk tasuta pakette, mis on natuke häbiväärne. Teisest küljest võib teil olla hea meel, et igat tüüpi plaanidele, välja arvatud kõige kallimal, on saadaval 14-päevane tasuta prooviperiood. Lisateavet konkreetsete hinnaplaanide kohta leiate altpoolt.

Suite Team ($49/agent/ kuus)

Suite Team on Zendeski odavaim pakett. Selle seest leiate sellised funktsioonid nagu e-posti, kõne ja SMS-i tugi, sõnumside veebi-, mobiili- ja sotsiaalplatvormidel, aga ka ühe abikeskuse. Samuti saate seadistada kuni 50 AI-toega automaatvastust.

Suite Growth ($79/agent/ kuus)

Järgmiseks on Suite Growth plaan 30 dollarit kallima hinnaga ehk 79 dollarit agendi kohta kuus. Selle hinnatõusuga kaasnevad lisafunktsioonid. Näiteks on kuni 100 tehisintellektil töötavat automatiseeritud vastust ja mitu abikeskust, et luua oma klientidele iseteenindusartikleid.

Suite Professional ($99/agent/ kuus)

Edaspidi pakub Zendesk ka Suite Professional paketti hinnaga 99 dollarit kasutaja kohta kuus. Selle ja Suite Growthi plaani funktsioonide valikus on suurem erinevus võrreldes Suite Growthi ja Suite Teami plaanidega.

Suite Enterprise ($150/agent/ kuus)

Suite Enterprise on suurettevõtetele mõeldud tellimuspakett. Mõned selles funktsioonis saadaolevad funktsioonid on näiteks tugevad API-d, reaalajas agendi aktiivsuse juhtpaneelid, reaalajas andmete jagamine, kohandatav bränding ja palju muud.

It gets even more powerful ($215/agent/ kuus)

Viimase paketi näol saate iga kuu rohkem kui 200 dollari eest kasutaja kohta nautida veelgi rohkem funktsioone kui ühegi teise paketi puhul. Kui eelmised plaanid ei paku huvi, siis see võib.

Zendeski hinnaplaanid

Lõpetuseks

Üldiselt on Zendeski vestlusroboti tarkvara kasutamine minu jaoks olnud positiivne kogemus. Vestlusrobot on suutnud toime tulla suure hulga päringutega, võimaldades mul keskenduda keerukamatele ülesannetele. Vestlusroboti masinõppe võimalused on samuti aidanud tal aja jooksul oma jõudlust parandada, mis toob kaasa parema kliendikogemuse. Mulle ei meeldi aga selle kõrge hinnakujundus, mis võib eemale tõrjuda paljusid, eriti väikeettevõtteid. Kokkuvõttes on vestlusrobotit olnud huvitav proovida ja arvustada. Tarkvara võib teile meeldida, kui teil pole eelarve piiranguid ja olete nõus pühendama aega kõigi funktsioonide õppimiseks.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kaalute Zendeski teamusbaasi? Vaadake meie arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte jaoks õige teadmusbaasi tarkvara.

Zendesk Suite’i teadmusbaasi arvustus

Zendesk Suite’i teadmusbaasi tarkvara võimaldab luua ja avaldada artikleid ning lisada kategooriaid ja teemasid. Kuigi tasuta proovikonto annab juurdepääsu kõikidele põhifunktsioonidele, võib lehekülje navigeerimine olla väljakutsuv ning täiendavad funktsioonid on tasulised. Hinnapakett Suite Growth sisaldab teadmusbaasi tarkvara, integreeritud kogukonnafoorumit ja aruandlust, samas kui Suite Professional pakub rohkem täiendusi nagu HIPAA vastavus ja andmete asukoha valikud. Registreerumine on kiire ja lihtne, kuid kasutajakogemus võib vajada viimistlemist.

Kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Zendeski? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Zendeski sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Zendesk pakub erinevaid plaane, mille hinnad ja funktsioonid erinevad. Kõik paketid sisaldavad Facebooki ja Twitteri integreerimist. Support Team pakett maksab 19 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab piletisüsteemi integratsiooni, e-posti ja sotsiaalmeediaga ning muid funktsioone. Support Professional pakett maksab 49 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõike eelmisest paketist ning lisafunktsioone. Support Enterprise pakett maksab 99 eurot kuus agendi kohta ja sisaldab kõikide eelnevate pakettide funktsioone ja lisaks ka juurdepääsu rollidele, tööruumidele, andmesalvestusele ja teistele funktsioonidele. Zendesk on tuntud kasutajatoe lahendus, kuid selle sotsiaalmeedia klienditeeninduse funktsioonid on alla keskmise. Probleemide korral tuleb võtta ühendust Zendeski toega.

Zoho Desk on tuntud ja populaarne tarkvara, kuid kuidas toimib selle teadmusbaas? Vaadake meie arvustust ja uurige, kuidas sellel meie testides läks.

Zoho Deski teadmusbaasi arvustus

LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse tarkvara, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Lisaks pakub see ka klienditeeninduse süsteemi ja kaebuste haldamise süsteemi. LiveAgenti parimate omaduste hulgas on integratsioonid, funktsioonid, veebiseminarid ja partnerprogramm.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo