Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on parim Hiveri alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi Hiverile?

Tooge oma jagatud postkast üle mitmekanalilisse klienditoe piletilahendusse. LiveAgent haldab rohkem kliendisuhtlust piletisüsteemiga, mis ühendab mitu kanalit. Täiendage oma klienditeeniudust rohkemate meilikontodega, reaalajas vestlusega, sotsiaalmeediaga, kõnekeskusega või kliendiportaaliga.

Pakkuge maailmatasemel klienditeenindust ja tehke ärisuhtlus tõhusamaks. Alustage meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga ning kogege LiveAgenti

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Forward emails to your LiveAgent

Käsitsege hõlpsasti sissetulevaid e-kirju

Kas olete väsinud mitme e-posti sisselogimise käsitsemisest ja akende vahel vahetamisest? Alustage lahenduse kasutamist, mis ühendab kõik klientide e-kirjad ühte postkasti. LiveAgenti piletisüsteem suudab toime tulla rohkemaga kui Outlook või Gmail, võite ka ühendada erinevate pakkujate e-posti kontod.

Seda toetavad täiustatud filtreerimine ja muud suurepärased funktsioonid, nii et saate keskenduda parima kliendikogemuse pakkumisele. Heitke pilk terviklikule funktsioonide nimekirjale, mis LiveAgentil pakkuda on.

Ühtne platvorm meeskonna produktiivsuse jaoks

Parandage oma teenuste kvaliteeti täiendavate kanalite abil

Pakkuge klientidele laitmatut teenust mitmekülgse tööriistakomplektiga, mis haldab kõiki olulisi kliendisuhtluse kanaleid. Tehke töö ära klienditeeninduse platvormiga, mis tuleb e-posti piletisüsteemiga, reaalajas vestlusega, kõnekeskusega, kliendiportaaliga, Viberiga ja sotsiaalmeediagaFacebook, Instagram ja Twitter. Looge kõigi kanalite vahel võimas töövoog ja näidake klientidele isikupärastatud teeninduskogemust.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Vastake LiveAgentiga klientidele populaarsetest kanalitest

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Hankige kõige kiirem raalajas vestluse vidin

Reaalajas vestlus on kiire klienditeeninduse pakkumiseks võimas tööriist tänu vidinale, mille saate paigaldada oma veebilehele. LiveAgentil on kiireim turul olev reaalajas vestluse vidin, mis teeb klientidega suhtlemise sujuvaks ja kiireks. Seda toetavad ka funktsioonid, nagu reaalajas kirjutamise vaade, proaktiivsed vestluse kutsed ja muu. Kohandage oma brändingut nii, et see sobiks teie ettevõttega ja pakkuge kõigile personaalset, inimkeskset teenust. 

Lisage oma tugiteenusele moodsate funktsioonidega reaalajas vestluse vidin

Hakake õnnelikuks kliendiks, et oma kliente õnnelikuks teha

Hoolitseme kõigi oma klientide eest ja anname endast parima, et pakkuda neile suurepärast klienditeenindust. Meie klienditoe meeskond on valmis Teid aitama probleemide korral või pakkuma teavet alati, kui seda vajate. Võtke meiega 24/7 ühendust, kasutades e-posti, reaalajas vestlust või lihtsalt helistage. Võite vaadata ka meie kliendiportaali, mis on tulvil kasulikke artikleid LiveAgenti kohta. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kommertsi veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • David Chandler

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Kas olete valmis üle minema teisele jagatud postkasti tarkvarale?

Täiendage oma agentide produktiivsut meie mitmekanalilise piletisüsteemi abil juba täna. Alustage lihtsalt tasuta 14-päevase prooviperioodiga ja proovige töötada LiveAgenti tööriistakomplektiga. Kui soovite näha kõike, mida ta teha saab, vaadake ringreisivideot , kus kajastame enamikku funktsioonidest ja kuidas neid kasutada.
Lülituge LiveAgentile juba täna ja pakkuge klientideletuge kõigis olulistes kanalites
.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei’l, Yamaha’l, BMW-l ja O2-l? Arvasite õigesti… LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Mis on Hiveri alternatiivid

Hiveril on palju alternatiive, kuid ainult vähesed suudavad pakkuda õiglase hinna eest mitmekanalilist piletisüsteemi, hulgaliselt funktsioone ja integreerimisi. LiveAgentil on kõik olemas ja saate seda kasutada e-posti vestluste, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, sotsiaalse meedia ja kliendiportaali haldamiseks.

Mis teeb LiveAgentist hea Hiveri alternatiivi?

LiveAgenti saab kasutada paljude erinevate pakkujate mitmete e-posti kontode ühendamiseks. Pole tähtis, kas kasutate Gmaili, Outlooki või mõnda muud teenust, saate need kõik ühendada ühte lahendusse.

Mis on LiveAgenti kui Hiveri alternatiivi hüved?

Sõbralikud hinnaplaanid ja erinevad kliendisuhtluse valikud. Valige vajalikud kanalid, et jõuda rohkemate klientideni. Pakkuge enamat kui lihtsalt e-posti teel piletisüsteemi tugiteenused ning hankige rohkem kontrolli klienditoe üle.

How shared inbox is different from sharing email accounts?

Managing multiple email accounts requires constant switching and paying attention to new emails. A shared inbox means you can unify all of your email accounts into one place, gaining better control of incoming emails, providing faster replies to customers, and saving more time while doing so.

How will a shared inbox help increase my team's productivity?

Having a shared inbox means less time spent of switching between inboxes and providing faster answers to your customers or teammates. LiveAgent's shared inbox includes intelligent options for assigning tickets, equally spreading the responsibility between agents.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo