Tooge oma jagatud postkast üle >mitmekanalilisse klienditoe piletilahendusse. LiveAgent haldab rohkem kliendisuhtlust piletisüsteemiga, mis ühendab mitu kanalit. Täiendage oma klienditeeniudust rohkemate meilikontodega, reaalajas vestlusega, sotsiaalmeediaga, kõnekeskusega või kliendiportaaliga.
Pakkuge maailmatasemel klienditeenindust ja tehke ärisuhtlus tõhusamaks. Alustage meie tasuta 14-päevase prooviperioodiga ning kogege LiveAgenti.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Hiver
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
Hiver ei paku piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
Hiver ei paku reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust.
|
Hiver ei paku kõnekeskust.
|
Self-Service
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
Hiver ei paku iseteenindusportaali.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
|
Hiver ei paku Facebooki integratsiooni.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
Hiver ei paku Twitteri integratsiooni.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
Hiver ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Hiver ei paku Viberi integratsiooni.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
Hiver ei paku teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
Hiver ei paku kliendifoorumit.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Hiver pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga $29/agent/kuus.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsioone.
|
Hiver ei paku API funktsioone.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
|
Hiver ei paku IVR funktsioone.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
Hiver ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Hiver pakub piiramatut ajalugu paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
Hiver ei paku piiramatuid veebilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Hiver ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
|
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Hiver ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnesalvestust.
|
Hiver ei paku piiramatut kõnesalvestust.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Hiver pakub piiramatut ööpäevaringset tuge paketis hinnaga $15/kuus.
|
Kas olete väsinud mitme e-posti sisselogimise käsitsemisest ja akende vahel vahetamisest? Alustage lahenduse kasutamist, mis ühendab kõik klientide e-kirjad ühte postkasti. LiveAgenti piletisüsteem suudab toime tulla rohkemaga kui Outlook või Gmail, võite ka ühendada erinevate pakkujate e-posti kontod<.>
Seda toetavad täiustatud filtreerimine ja muud suurepärased funktsioonid, nii et saate keskenduda parima kliendikogemuse pakkumisele. Heitke pilk terviklikule funktsioonide nimekirjale, mis LiveAgentil pakkuda on.
Pakkuge klientidele laitmatut teenust mitmekülgse tööriistakomplektiga, mis haldab kõiki olulisi kliendisuhtluse kanaleid. Tehke töö ära klienditeeninduse platvormiga, mis tuleb e-posti piletisüsteemiga, reaalajas vestlusega, kõnekeskusega, kliendiportaaliga, Viberiga ja sotsiaalmeediaga – Facebook, Instagram ja Twitter. Looge kõigi kanalite vahel võimas töövoog ja näidake klientidele isikupärastatud teeninduskogemust.
Reaalajas vestlus on kiire klienditeeninduse pakkumiseks võimas tööriist tänu vidinale, mille saate paigaldada oma veebilehele. LiveAgentil on kiireim turul olev reaalajas vestluse vidin, mis teeb klientidega suhtlemise sujuvaks ja kiireks. Seda toetavad ka funktsioonid, nagu reaalajas kirjutamise vaade, proaktiivsed vestluse kutsed ja muu. Kohandage oma brändingut nii, et see sobiks teie ettevõttega ja pakkuge kõigile personaalset, inimkeskset teenust.
Hoolitseme kõigi oma klientide eest ja anname endast parima, et pakkuda neile suurepärast klienditeenindust. Meie klienditoe meeskond on valmis Teid aitama probleemide korral või pakkuma teavet alati, kui seda vajate. Võtke meiega 24/7 ühendust, kasutades e-posti, reaalajas vestlust või lihtsalt helistage. Võite vaadata ka meie kliendiportaali, mis on tulvil kasulikke artikleid LiveAgenti kohta.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Täiendage oma agentide produktiivsut koos meie mitmekanalilise piletisüsteemi abil juba täna. Alustage lihtsalt tasuta 14-päevase prooviperioodiga ja proovige töötada LiveAgenti tööriistakomplektiga. Kui soovite näha kõike, mida ta teha saab, vaadake ringreisivideot , kus kajastame enamikku funktsioonidest ja kuidas neid kasutada.
Lülituge LiveAgentile juba täna ja pakkuge klientideletuge kõigis olulistes kanalites.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Hiveril on palju alternatiive, kuid ainult vähesed suudavad pakkuda õiglase hinna eest mitmekanalilist piletisüsteemi, hulgaliselt funktsioone ja integreerimisi. LiveAgentil on kõik olemas ja saate seda kasutada e-posti vestluste, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, sotsiaalse meedia ja kliendiportaali haldamiseks.
LiveAgenti saab kasutada paljude erinevate pakkujate mitmete e-posti kontode ühendamiseks. Pole tähtis, kas kasutate Gmaili, Outlooki või mõnda muud teenust, saate need kõik ühendada ühte lahendusse.
Sõbralikud hinnaplaanid ja erinevad kliendisuhtluse valikud. Valige vajalikud kanalid, et jõuda rohkemate klientideni. Pakkuge enamat kui lihtsalt e-posti teel piletisüsteemi tugiteenused ning hankige rohkem kontrolli klienditoe üle.
Managing multiple email accounts requires constant switching and paying attention to new emails. A shared inbox means you can unify all of your email accounts into one place, gaining better control of incoming emails, providing faster replies to customers, and saving more time while doing so.
Having a shared inbox means less time spent of switching between inboxes and providing faster answers to your customers or teammates. LiveAgent's shared inbox includes intelligent options for assigning tickets, equally spreading the responsibility between agents.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel