Quriobot vestlusroboti arvustus

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse tarkvarasid, telefonisüsteeme ja haldussüsteeme. Ettevõte omab partnerprogrammi ning ajaveebi, kust on võimalik leida kasulikke häid nõuandeid. LiveAgenti platvormi omavad kliendid kiidavad ettevõtet ning selle tarkvarade kasutamist. LiveAgent võimaldab ka tasuta prooviperioodi ning võimalust osta erinevaid pakette vastavalt vajadusele.
Quriobot vestlusroboti arvustus
Compare Quriobot vestlusroboti arvustus with other in: How Quriobot vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
15 reviews

Quriobot on vestlusrobotite loomiseks mõeldud vestlusplatvormi tööriist. See aitab kasutajatel meelitada müügivihjeid ja automatiseerida klienditeenindust. Kokkuvõttes on tööriist mõnevõrra stabiilne, kuid sellel on ka mõned puudused, mis võivad paljud tellijad eemale peletada. Sellest lähemalt käesolevas ülevaates.

Pricing
Starting from:
$ 14   kuus
Free trial: No
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.5
Kasutajakogemus
3
Hind
5
Rakendamine
2.5

Key takeaways

Pros

  • Lai valik hinnaplaane
  • Suur hulk malle
  • Arendajarežiim laiemate funktsioonidega

Cons

  • Probleemne registreerumisteekond koos vigade ja serveri katkestustega
  • Pikk laadimisperiood
  • Kauakestev liitumisprotsess
  • Automaatsalvestuse puudumine

Qurioboti funktsiooniga alustamine

Quriobot on populaarne vestlusrobotite tarkvaratööriist, mille funktsioonid võimaldavad veebisaitidel vestlusroboteid kasutada. Lisaks saavad tellijad kasutada Qurioboti funktsioone mitmesugustes vestlussõnumites, sealhulgas Facebookis ja WhatsAppis. Vaatame nüüd Qurioboti vestlusroboti funktsiooni ja kuidas see tarkvara igapäevaselt toimib.

Kuna Quriobot pakub tasuta paketti, võiks arvata, et sellega on üsna lihtne alustada. Peate minema nende veebisaidile ja klõpsama nuppu “Registreeru”. Pärast teatud reeglite ja eeskirjadega nõustumist on teil konto loomiseks mitu võimalust, sealhulgas: Google, Facebook, Office 365 ja traditsiooniline viis, kasutades teie e-posti aadressi ja nime.

Siin puutusin kokku mõne probleemiga. Ükskõik, millise parooli ma sisestaksin, ütleb Quriobot, et see pole piisavalt tugev. See juhtus vähemalt 5 erineva parooliga, mida kasutasin (sh numbrite ja erimärkidega, samuti suur- ja väiketähtedega). Lõpuks pidin registreeruma oma Facebooki kontoga.

Qurioboti kodulehe registreerumine
Qurioboti reeglite ja tingimustega nõustumine
Qurioboti konto loomise võimalused

Pärast edukat registreerimist suunatakse teid konto avalehele. See on koht, kus teile antakse 16-astmeline juhend, kuidas Quriobotiga alustada. Te ei pea seda järgima, kuid see võib osutuda kasulikuks. On võimalus, et nii õpite Quriobotit kiiremini kasutama. Õpetus õpetab teile selliseid asju nagu robotitele nimede andmine, mallide valimine, uudiste sammude ja reeglite lisamine, robotite sõnumite konfigureerimine, nende rakendamine ja palju muud.

Quriobot - alustamisjuhend
Quriobot - vestlusroboti seaded

Kui olete oma roboti loonud, on aeg paigutada see soovitud kanalitesse. Siin pakutakse teile mitut valikut. Saate paigutada vestlusroti sihtlehele, manustada selle oma veebisaidile või lisada selle ühte integreeritud sõnumsiderakendusse, nagu WhatsApp.

Quriobot - vestlusroboti integreerimise valikud

Mõned mainimist väärt aspektid:

  • Registreerumisprotsess on veidi keeruline, kuna veebisait jätab lollaka ja aeglase mulje
  • Paigaldusprotsess võtab tavatingimustes mõne minuti, kuid probleemide korral võib see olla pikem
  • Tekkisid probleemid, peamiselt sisse- ja väljalogimisprotsessiga, kuna pärast väljalogimist ei olnud võimalik uuesti sisse logida – pidin looma uue konto
  • Kui olete algaja, võite registreerumisprotsessi lõpetamisest loobuda

Qurioboti vestlusroboti funktsioonid ja rakendamine

Vaadates Qurioboti funktsioone ja rakendusprotsessi, on palju, mida puudutada. Kui olete oma esimese tegeliku vestlusroboti loomiseni jõudnud, võite mõne saadaoleva valiku üle positiivselt üllatuda. Seda seetõttu, et Quriobot pakub laia valikut võimalusi. Saate luua vestlusroboteid, et aidata oma kliente, hankida müügivihjeid, koguda tagasisidet, koguda müügivihjete teavet ja saata selle Zapierile, planeerida kohtumisi, suurendada müüki ja palju muud.

Qurioboti funktsioonid

Kõigepealt kiidusõnad Quriobotile eelvaatefunktsiooni pakkumise eest. Vestlusroboti eelvaate vaatamine loomise teekonna igal etapil on võimas ja kasulik asi. See võimaldab teil jälgida oma edusamme ja märgata potentsiaalseid vigu.

Quriobot - vestlusroboti eelvaade

Kui teil on vaja luua vestlusroboteid rohkem kui ühes keeles, ei teki sellega probleeme. Seda kõike tänu roboti enam kui 70 keelele koos Google’i dünaamilise tõlke toega. See on eriti kasulik rahvusvahelise vaatajaskonnaga ettevõtetele.

Quriobot - mitme keele seaded

Nimelt pole vestlusrobotite juurutamisel palju mõtet, kui te ei tegele mingisuguse jälgimise ja analüütikaga Õnneks saate kõik Qurioboti toimingud virtuaalsete lehevaatamiste ja sündmustena saata oma Google Analyticsisse (ka Google Tag Manageri).

Quriobot - jälgimise ja analüütika seaded

Mis puudutab vestlusrobotite enda juurutamist, siis on palju kohti, kuhu neid rakendada. Sinna kuuluvad: sihtleht, teie veebisait, kiirsõnumid (nagu Facebook, Viber) ja eraldi reaalajas vestlus. Igal kohal on erinev juurutusprotsess, mis kuvatakse Qurioboti armatuurlaua jaotises „kanalid”.

Quriobot - reaalajas vestluse seaded

Toimivus ja kasulikkus

Minu üldmulje on, et Qurioboti pole kõige lihtsamini kasutatav vestlusrobotite tarkvara, eriti kui te pole kunagi varem vestlusroboteid loonud. Kõigi funktsioonide ja nende tööpõhimõtetega tutvumine võtab aega, isegi kui tegemist on lihtsa roboti loomisega.

Hea eelis on kindlasti eelvaate funktsioon, mis võimaldab teil näha, kuidas teie vestlusrobotid praktikas välja näevad. Nii saate liikvel olles oma edusamme jälgida ja kogu protsessi vältel neid kohandada.

Kuid ärge lootke kõigi funktsioonide väljamõtlemisel pääseda väikese ajakuluga. Tarkvara jätab mulje, et see on keeruline ja mitte eriti kasutajasõbralik. Mis siin veelgi õli tulle lisab, on aeg-ajalt esinevad süsteemikatkestused ja vead.

Kokkuvõttes on Quriobotil kindlasti parandamist vajavaid valdkondi. Kuid lihtsate vajaduste puhul seda ei märka.

Qurioboti hinnakujundus

Esiteks pakub Quriobot oma tellijatele tasuta paketti. See on hea uudis kõigile tasuta lahenduste fännidele. Lisaks on ka tasulisi plaane. Allpool on kirjeldatud kõik saadaolevad plaanid ja nende spetsifikatsioonid.

Tasuta pakett

Selle plaani raames võite eeldada juurdepääsu päris korralikule hulgale funktsioonidele.
Näited hõlmavad meilituge, piiramatut organisatsiooniliikmete arvu, kõigi sammude tüüpe ning kohandatud välimust roboti kohta.

Veelgi enam, erinevate messengeri rakenduste jaoks on mõned huvitavad funktsioonid, nagu Facebooki kanal, Facebooki kommentaaride päästik, WhatsAppi (Twilio) kanal, LINE kanal, MessageBirdi kanal, Telegrami kanal, Viberi kanal, WhatsAppi (360Dialog) kanal ja isegi reaalajas vestlus.

Ettevõtte plaan

Business plaan algab 14 dollarist kuus ja sisaldab kõike alates tasuta plaanist koos mõningate lisahüvedega.

Need on järgmised: Quriobot ilma kaubamärgita, sihtlehe kohandatud domeen, üldistatud domeen ja ka täisfunktsionaalne teadmusbaas nii teile kui ka teie klientidele.

Agentuuri plaan

Järgmiseks on meil agentuuri plaan, mis algab 1062 dollarist kuus. Selle raames võite eeldada, et näete absoluutselt kõike ettevõtte plaanis sisalduvat. Lisaks on olemas ka allorganisatsiooni allahindlus ja kohandatud juurutusdomeen.

Organisatsiooni plaan

Viimaks sukeldume sügavale organisatsiooni plaani, mille hind algab 5127 dollarist kuus. See sisaldab kõike agentuuri plaanist. Boonusena on saadaval ka kõik muud Qurioboti funktsioonid, kohandatud välimus ja tunnetus, kohandatud API integratsioonid, kohandatud aruandlus, Qurioboti arendajate eritellimusel valmistatud robotid ja loomulikult esmaklassiline tugi telefoni, meili ja vestlusega.

Quriobot - hinnakujundus

Lõpetuseks

Laias laastus on Quriobot vestlusroboti lahendus keskmine põhivajadustele vastav. Üldmulje on, et tarkvara ei paku mingeid erakordseid funktsioone.

Teisest küljest teeb see lihtsate robotite loomise töö ära, kuigi mõned funktsioonidest tunduvad segadust tekitavad või väljakutseid pakkuvad, eriti kui te pole kunagi varem kodeerinud.

Mõned kindlasti suured eelised on hinnaplaanide valik, mallide mitmekesisus ja arendajarežiim. Sellised probleemid nagu problemaatiline registreerumisretk, pikk juurutusprotsess ja automaatse salvestamise puudumine seavad selle tööriista ebasoodsasse olukorda.

Märkus. Selles artiklis avaldatud arvamused on külalisautori omad ja mitte tingimata LiveAgenti.

Levinud mured ja probleemid

Mida ma peaksin tegema, kui ma ei saa oma robotit salvestada?

Olukorras, kus roboti salvestamise võimalus ei tööta, on mõned võimalikud lahendused. Esiteks: värskendage oma veebisaiti. Sel juhul võite siiski salvestamata muudatused kaotada. Teiseks: klõpsake nuppu “Taasta salvestamata muudatused”. Kuid sel viisil kaotate ka muudatused (aga vähemalt mitte kogu roboti). Kolmandaks: Võtke abi saamiseks ühendust Qurioboti toega. Neljandaks: Otsige vastust jaotisest miks ei saa oma robotit salvestada ja tehke vajalikud muudatused või kohandused.

Kuidas saan teada Quriboti katkestusest?

Muidugi on võimalik Qurioboti katkestust kontrollida. Selleks võite minna näiteks Statusgatori veebisaidile ja kontrollida seal Qurioboti olekut. Veelgi enam, peaksite seda nägema otse Qurioboti veebisaidilt: kui see töötab õigesti ja ilma probleemideta, tähendab see, et katkestusi pole.

Kuidas leida lahendusi, kui mul on probleeme roboti redigeerimisega?

Kui teil tekib Qurioboti redigeerimisel probleeme, on teil kaks võimalust. Esiteks tutvuge kasulike artiklitega Qurioboti akadeemias. Kui see ei aita, võtke Quriobotiga ühendust meili teel ja selgitage probleemi.

Product reviews

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas soovite monday.com-i teadmusbaasi kohta lisateavet? Lugege meie artiklit ja vaadake, kuidas see töötab ja kuidas see meie testides toimis.

monday.com teadmusbaasi arvustus

monday.com on kasutajasõbraliku kasutajaliidesega ja tõhus tarkvara töövoogude ja produktiivsuse jaoks. Pakutakse piiramatu arv dokumente ning kohandatud teadmushalduse võimalusi. Kuigi tarkvara puudutab mõningaid täpsemaid teksti redigeerimisvalikuid, ei võimalda see väliste artiklite avaldamist, kuid võib olla suurepärane sisemise teadmushalduse loomiseks. Registreerumine oli ülilihtne ja kasutajaliides sujuvasti navigeeritav. Probleemide korral on olemas tugiteenus.

Kas otsite oma ettevõtte jaoks vestlusroboti tööriista? Liituge meiega, et saada Tidio vestlusroboti üksikasjalik ülevaade ja vaadake, kas see on teie vajadustele vastav tööriist.

Tidio vestlusroboti arvustus

Tidio on hea vestlusroboti tarkvaralahendus, millel on neli erinevat hinnaplaani, mis pakuvad erinevaid funktsioone ja teenuseid. Tidio vestlusroboti hinnad algavad tasuta plaanist, kuid kasutajad saavad lisada teisi funktsioone vastavalt vajadusele. Tidio on kerge kasutada ja hallata ning sobib hästi veebisaitidele, kes soovivad pakkuda klientidele mugavat ja kiiret klienditeeninduse kogemust. Kuid mõningaid kasutajate probleeme võib põhjustada brauseri vahemällu salvestamine, mis võib põhjustada tõrkeid ja vigu.

Kas on aeg hakata oma ettevõttes klienditoe pakkumisel vestlusroboteid kasutama? Kaaluge Manychati kasutamist.

Manychati vestlusroboti arvustus

Teksti sisuks on erinevad vestlusrobotid ja tarkvaralahendused, mis võimaldavad sujuvamat klienditeenindust ja parandavad kliendikogemust. Näidetena mainitakse LiveAgenti, Freshchati ja Dialogflow'd ning nende funktsioone ja hindade erinevust. Tekstis tutvustatakse ka ettevõtteteenuseid, partnerprogrammi ning sõnavara õpetamist ja tasuta kuluarvestuse kalkulaatori pakutavat kasu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo