Manychati vestlusroboti arvustus

Teksti sisuks on erinevad vestlusrobotid ja tarkvaralahendused, mis võimaldavad sujuvamat klienditeenindust ja parandavad kliendikogemust. Näidetena mainitakse LiveAgenti, Freshchati ja Dialogflow'd ning nende funktsioone ja hindade erinevust. Tekstis tutvustatakse ka ettevõtteteenuseid, partnerprogrammi ning sõnavara õpetamist ja tasuta kuluarvestuse kalkulaatori pakutavat kasu.
Manychati vestlusroboti arvustus
Compare Manychati vestlusroboti arvustus with other in: How Manychati vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
133 reviews

Manychati vestlusrobot on lahendus, mis võimaldab automatiseerida vestlusi Instagramis, Facebookis ja SMS-ides. Seda on lihtne kasutada, kuid aeg-ajalt võib esineda probleeme kiirusega. Lugege meie arvustust ning vaadake, kas Manychat pakub teile huvi.

Pricing
Starting from:
$ 0 või 15   kuus
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
4.7
Kasutajakogemus
5
Hind
5
Rakendamine
4

Key takeaways

Pros

  • Tasuta kasutamiseks
  • Väga sõbralik kasutajaliides
  • Tasuta tööriista kohta atraktiivsed funktsioonid

Cons

  • Vähe valikuid hinnakujunduses
  • Esineb vigu, mis on põhjustatud Facebooki API probleemidest
  • Puudub sisseehitatud kalender

Manychati veslusroboti funktsiooniga alustamine

Manychat on vestlusrobotite ehitamise platvorm, mis on loodud interaktiivsete vestlusrobotite kujundamiseks Instagrami otsesõnumites, Facebook Messengeris ja SMS-ides. Tarkvara pakub visuaalset drag-and-drop liidest, mis võimaldab kasutajatel kujundada ja kohandada oma vestlusroboteid ilma koodi kirjutamata. Platvorm pakub ka mitmeid atraktiivseid funktsioone, näiteks eelseadistatud malle, vaatajaskonna segmenteerimist, ringhäälingut ja analüüse.

Manychati koduleht

Minu jaoks algas Manychati installimise protsess Manychati veebilehe külastamisega, pidin klõpsama “Alusta tasuta” nupul. Sealt paluti mul valida üks neljast kanalist: Instagram, Facebook, Telegram ja WhatsApp. Kuna soovisin vestlusrobotit Facebook Messengeris testida, klõpsasin sellel valikul ja logisin oma Facebooki kontoga sisse.

Manychat – jätkamiseks valige oma kanal

Manychat taotles juurdepääsu paljudele erinevatele üksikasjadele minu ja mulle kuuluvate lehtede kohta, nagu nimi, profiilipilt, e-posti aadress, lehtede haldamine ja juurdepääs ning palju muud. Mul ei jäänud muud üle, kui nõustuda ning seejärel sain edasi minna.

Manychat Facebooki juurdepääsu taotlemas

Registreerimisprotsessi ajal pakub Manychat lihtsat kasutuskogemust, mis aitab kasutajatel oma vestlusrobotit seadistada. Ma ütleksin, et Manychatis registreerumiseks kuluv aeg sõltub sellest, kas kasutaja on sarnaste registreerumisprotsessidega varasemalt kursis. Üldiselt võib installiprotsess kesta mõnest minutist mitme minutini.

Manychat registreerimisprotsess

Manychat püüab teha installiprotsessi algajatele võimalikult lihtsaks. Tarkvara on loodud kasutajasõbralikuks ja intuitiivseks. Minu arvates pakub ettevõte laialdast tuge ja ressursse, et aidata kasutajatel kiiresti tööle asuda.

Manychat - valige oma ettevõttele lahendus

Manychati roboti funktsioonid ja juurutamine

Üldiselt leian, et Manychatil on puhas ja intuitiivne kasutajaliides. Platvormil on silmasõbralik visuaalne disain, mis muudab navigeerimise ja kasutamise lihtsaks. Leidsin rakendusest kõik vajaliku ilma suurema vaevata ning ning alustasin vestlusroboti automatiseerimisega.

Mulle meeldib, et Manychat pakub laias valikus funktsioone ja võimalusi vestlusrobotite ja automaatika loomiseks.

Manychat - seadista automatiseerimine

Kõige rohkem hindasin järgmisi funktsioone: märksõnade seadistamine, kasvutööriistad ja pukseerimisel toimiv redaktor. Saadaval on ka palju eelvalmistatud malle ja automatiseerimisjadasid. Minu lemmikute hulka kuuluvad kasutusjuhtumid, nagu “kaasatuse suurendamine”, “telefoninumbrite jäädvustamine” ja “toodetest teavitamine”.

Manychat - alusta malliga

Kardan, et platvorm võib teile alguses segadust tekitada, eriti kui te pole vestlusrobotite tehnoloogiaga tuttav. Manychat pakub aga mitmesuguseid abi- ja õppematerjale. Need hõlmavad ulatuslikku teadmusbaasi, videoõpetusi ja kogukonna foorumit, kus kasutajad saavad küsida küsimusi ja üksteist aidata. Üldiselt leian, et Manychatil on kasutajasõbralik liides ja ulatuslik funktsioonide komplekt, et luua tasuta plaani raames vestlusroboteid ja automatiseerimisi.

Toimivus ja kasulikkus

Vestlusroboti jõudluse ja kasulikkuse hindamiseks otsustasin selle ühendada ühe oma Facebooki testlehega. Mis puutub vestlusrobotite voogude seadistamisse, siis leidsin, et protsess on suhteliselt lihtne. Saadaval on atraktiivsed mallid, mida ma loomulikult ära kasutasin. Vaadates, kuidas vestlusrobot käitus erinevate kasutaja sisenditega, ei oska ma siinkohal öelda ühtegi negatiivset sõna. Manychat vastas täpselt minu seadistatud käskude kohaselt. Pisut jäi silma vastuste kiirus. Kuid võib-olla sõltub see interneti kiirusest. Kokkuvõttes tegi vestlusrobot seda, mida ta pidi tegema.

Manychati vestlusroboti hinnakujundus

See on tasuta lahendus, kus on küll saadaval üks tasuline pakett, juhul kui soovite oma funktsioone skaleerida. Vaatame allolevaid valikuid üksikasjalikumalt.

Tasuta pakett

Tasuta pakett pakub erinevaid funktsioone, mis võivad teie vajadustele täitsa piisavad olla. Mõned selle valiku funktsioonid hõlmavad piiramatuid vestlusrobotite vooge, 10 silti, 2 järjestust ja 3 märksõna. Selle plaani puuduseks on see, et see sisaldab Manychati brändingut, mis mulle isiklikult tundub ebamugav.

Pro pakett

Mis puudutab tasulist plaani, siis see maksab 15 dollarit kuus. Vaadates pakutavaid funktsioone, on see võrdlemisi väike tasu. Pakutakse piiramatuid vestlusrobotite voogusid, piiramatuid silte ja järjestusi, Manychati kaubamärgi eemaldamist ja isegi ühe puudutusega kontaktandmete kogumist.

Lõpetuseks

Ülevaate lõpetuseks ütleksin, et mulle väga meeldis Manychati vestlusroboti tarkvara proovimine. Minu arvates on see suurepärane tööriist väikeettevõtetele, kes vajavad vestlusrobotitelt vaid põhifunktsioone. Vestlusrobotit on lihtne seadistada ja kasutada ning hinnakujundus ei saaks olla eelarvesõbralikum. Ütleksin, et igale algajale hakkab see vestlusrobot mingil määral meeldima. Kuigi funktsioonid ei pruugi olla kõige rikkalikumad (võrreldes alternatiivsete lahendustega), ei tohiks see teid heidutada.

Levinud mured ja probleemid

Miks saadab mu robot valesid sõnumeid?

Teie robot võib mitmel põhjusel saata valesid sõnumeid. Nende põhjuste leidmiseks peaksite kontrollima 4 asja. Kõigepealt kontrollige, kas “Instant Reply” on sisse lülitatud. Selle sisselülitamine võib põhjustada probleeme. Teiseks vaadake Ads Manageri kohandatud malle. Kui te ei ühendanud oma kampaaniat Manychatis JSON-i tööriistaga, võivad ka roboti sõnumid olla valed. Järgmiseks on oluline veenduda, et te ei kasuta samal ajal muid vestlusroboteid. Need võivad samuti mõjutada roboti sõnumite täpsust. Viimaks võib probleem peituda reaalajas vestluse käivitajates – kontrollige, kas need töötavad nii nagu peaks.

Mida teha, kui ma ei saa lehte Manychatti lisada?

Uute lehtede ühendamiseks Manychatiga peate olema Facebookis nende lehtede administraator. Peate vaid klõpsama Manychati rakenduses nuppu „Loo uus konto” ja looma konto. Pärast seda näete võimalust Facebooki lehe ühendamiseks – klõpsake nuppu ja järgige juhiseid. Kui te ei näe soovitud lehti, peate oma ettevõtte integratsioonid Facebookis üle vaatama. Võib juhtuda, et Manychati jaoks pole õiged seaded sisse lülitatud. Nende muutmine peaks lahendama probleemi.

Kuidas eemaldada Facebooki leht Manychatist?

Facebooki lehe eemaldamiseks Manychatist avage oma Manychati konto, navigeerige jaotisse Seaded ja seejärel jaotisesse Ühendatud lehed. Seal klõpsake eemaldatava lehe kõrval nuppu Eemalda. Kinnitage toiming ja lehe ühendus Manychatiga katkestatakse.

Product reviews

Kuidas Twilio IVR-funktsioon toimib ja kui lihtne on seda rakendada? Selle kohta leiate infot meie Twilio ülevaatest.

Twilio IVR-i arvustus

Twilio IVR on populaarne kõnekeskuse tarkvara funktsioon, mis võimaldab helistajaid suunata vastavasse osakonda vastavalt käsklustele. Twilio IVR on lihtne rakendada ja usaldusväärne. Arvustused on positiivsed, kuid hinnakujundus võib suuremates mahudes kalliski minna. Twilio pakub mugavat õpetust ja visualiseeritud töövoo kaardistamist. Twilio IVR sobib hästi kasutajatele, kes ei eelda ülemäära rikkalikku funktsioonide komplekti.

Kas kaalute oma IVR-i vajaduste jaoks Aircalli? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Aircalli IVR-i arvustus

Aircalli IVR funktsioon on lihtsasti seadistatav ja taskukohane ning sisaldub põhiplaanis. Kohandamisvõimalused on suurepärased, sealhulgas kõnesünteesi lisamine ja erinevate keele- ja aktsendivalikute valimine. Aircall pakub ka mitmeid erinevaid plaane, mis sisaldavad erinevaid funktsioone ning on saadaval ka tasuta prooviversioon. Ainus nõrkus on keerulisemate IVR-puude loomine, mis võib olla natuke keeruline, kuid üldiselt on Aircalli IVR tarkvara üks parimaid.

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.

Kas kaalute oma sotsiaalmeedia klienditoe jaoks Re:amaze'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldise testi ajal toimis.

Re:amaze sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara arvustus

Re:amaze on sotsiaalmeedia piletisüsteem, mis pakub usaldusväärset töövoogu ja integratsioone erinevate sotsiaalmeedia kanalitega. Neil on kolm peamist hinnaplaani ja kaks täiendavat plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele ning nende hinnad varieeruvad vastavalt kogu funktsionaalsusele ja lisavõimalustele. Prooviversioon on tasuta ning neil on ka hästi koostatud sisseehitatud juhend, mis aitab klientidele seadistamisel. Probleemid, mis võivad tekkida, on erinevate vestluskanalite funktsiooni peegeldamise puudumine piletites ning mõned integratsiooniprobleemid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo