Dialogflow vestlusroboti arvustus

Tekst käsitleb vestlusroboti kasutamist ning selle protsessi läbimist. Dialogflow vestlusrobot pakub erinevaid funktsioone ja võimalusi, kuid hinnakujundus sõltub teenusele tehtud taotluste arvust. Vestlusrobot nõuab internetiühendust ning kasulikkus ja toimivus vastavad nii algajatele kui ka kogenud kasutajatele. Algajatel võib aga olla raskusi tehnilise tundega. Tasub uurida ka teisi tööriistu nagu LiveAgent.
Dialogflow vestlusroboti arvustus
Compare Dialogflow vestlusroboti arvustus with other in: How Dialogflow vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
64 reviews

Dialogflow abil saate hallata mitut vestlust korraga, kasutades Google'i pakutavat kasutajasõbralikku vestlusroboti tööriista. Kuigi valikus on palju funktsioone ja valikuid, võib funktsioonide sõnastus olla pisut segane.

Pricing
Starting from:
$ individuaalne   kuus
Free trial: Yes
Free version: Yes

Andrej Csizmadia

Editor's rating

Andrej Csizmadia
Overall rating
3.3
Kasutajakogemus
4
Hind
3
Rakendamine
3

Key takeaways

Pros

  • Põhjalik dokumentatsioon, mis aitab teil alustada
  • Kasulikud integratsioonid
  • Atraktiivsed integratsioonid

Cons

  • Segane hinnakujundus
  • Klienditoe piletid ja inimesega suhtlemine on saadaval ainult tasuliste pakettidega
  • Segased kirjeldused, kohati liiga "tehnilised".

Dialogflow vestlusroboti funktsiooniga alustamine

Dialogflow on Google’i pakutav virtuaalne agent, mis haldab samaaegseid vestlusi teie klientidega. Tarkvara loomuliku keele mõistmise moodul mõistab inimkeelt. Dialogflow kasutajad saavad kasutada selliseid funktsioone nagu visuaalse voo koostaja, omnikanali rakendamine, täiustatud tehisintellekt ja täielik haldus.

Avastasin, et Dialogflow vestlusrobotiga alustamiseks tuleb valida 1 kahest võimalikust viisist. Esimene võimalus on läbida ulatuslik registreerimisprotsess, mis hõlmab paljude üksikasjade esitamist, näiteks:

  • elukohariik
  • oma organisatsiooni või selle vajaduste kirjeldus
  • soovitud konto tüüp
  • ettevõtte nimi
  • makseandmed
  • arveldusaadress

Samuti peate nõustuma erinevate eeskirjade ja lepingutega. Seda protsessi näete allpool.

Dialogflow - konto teave
Dialogflow - makse teave

Ma ütlen ausalt, see on kõige töömahukam viis. Sel põhjusel otsustasin kasutada vähem aeganõudvat meetodit. Olles valinud lihtsama registreerumisviisi, kestis kogu protsess sõna otseses mõttes mõne sekundi. Piisas vaid nende veebisaidile minekust, teenusetingimustega nõustumisest ja siis olin valmis asuma kõige põnevama osa juurde – vestlusroboti kasutamine.

Dialogflow - kasutustingimused

Mis puudutab registreerumisprotsessi, siis ma ei kohanud mingeid raskusi. Kõik oli üsna loogiline. Pidin vaid registreeruma oma Google’i kontoga (veenduge, et teil oleks see olemas) ja oligi kõik . Kui teid huvitab, kas protsess on lihtne, vastaksin jaatavalt.

Dialogflow vestlusroboti funktsioonid ja juurutamine

Esimeste vestlusrobotite loomiseks peate esmalt looma testkonsoolile juurdepääsuks vähemalt ühe agendi. Esitada tuleb järgmised üksikasjad:

  • agendi nimi
  • vaikimisi keel
  • vaikimisi ajavöönd
  • google projekti nimi
  • agendi tüüp
Dialogflow - agendi loomine
Dialogflow - kavatsuse loomine

Üldiselt on konsooli visuaalne disain silmale väga meeldiv. Mulle meeldis selles ringi liikuda ja kõigega tutvuda. Arvan, et saadaolevad funktsioonid on üsna kasulikud ja mitmekesised, mis on vestlusroboti jaoks vägagi oluline. Saadaval on lai valik erinevaid funktsioone, näiteks:

  • kontekstid (parameetrite meeldejätmiseks)
  • mitteverbaalsetele signaalidele seatud sündmused
  • koolitusfraasid
  • teadmusbaas
  • vestluse ajalugu

Erinevate funktsioonide kirjeldused jäid mulle alguses veidi segaseks. Need andsid mulle väga “tehnilise” tunde, millega harjumiseks kulus pisut aega. Siiski olin üsna rahul ulatusliku dokumentatsiooni kättesaadavusega ressursside ja KKK jaotiste näol. Kui aga soovite avada klienditoe pileti, on see valik saadaval ainult neile, kes on tellinud tasulise toe ja tasulise vestlusroboti plaani.

Dialogflow - dokumentatsioon

Toimivus ja kasulikkus

Vaadates Dialogflow vestlusroboti üldist jõudlust ja kasulikkust, ütleksin, et see vastab nii algajate kui ka kogenud inimeste nõuetele. Tööriist sisaldab vestlusrobotitele omaseid põhifunktsioone ja ka palju erinevaid lisavõimalusi kogenud kasutajatele. Testisin vestlusrobotit mobiilirakenduses ja veebirakenduses ning see suutis reageerida erinevatele kasutajate sisestustele.

Dialogflow vestlusroboti hinnakujundus

Google’i vestlusroboti Dialogflow hinnakujundus põhineb teenusele tehtud taotluste arvul, tasuta tasand sisaldab kuni 100 000 taotlust kuus ning suurema kasutuse jaoks on saadaval erinevad tasulised plaanid. Lisaks võivad teatud funktsioonid (nt telefonikõnede või SMS-ide tugi või Google Cloudi ressursside kasutamine) kaasa tuua lisatasusid. Kõige värskema hinnateabe saamiseks on soovitatav vaadata Google Cloudi veebisaiti.

CX Agent (2021-09)

Dialogflow pakub tekstipäringuid hinnaga 0,007 dollarit päringu kohta. Samuti pakub see heli sisendit/väljundit lisatasu eest 0,06 dollarit minutis. Projekteerimisaja taotlusi ja muid seansitaotlusi pakutakse tasuta, mis annab teile paindlikkuse ilma eelarvet suurendamata.

CX Agent (2020-09)

Teksti eest küsib Dialogflow 20 dollarit iga 100 vestlusseansi eest. Heli sisendi/väljundi eest võtavad nad iga 100 hääleseansi eest 45 dollarit. Samuti pakuvad nad tasuta projekteerimisaja taotlusi ja muid seansitaotlusi, nii et saate keskenduda teenuse kasutamisele ilma lisatasudeta.

Lõpetuseks

Kokkuvõttes on Dialogflow vestlusrobot suhteliselt töökindel lahendus. Inimese ja arvuti suhtlust võimaldava tööriista otsijad peaksid seda kindlasti proovima. Veelgi enam, see pakub tasuta prooviperioodi, nii et saate seda vaadata ilma investeeringute või kohustusteta. Algajatele võib vestlusrobot liiga tehniliseks osutuda. Kui otsite paremini ligipääsetavat lahendust, tasub uurida muid tööriistu, nagu LiveAgent.

Levinud mured ja probleemid

Kui kaua kestab Dialogflow seanss?

Dialogflow seansid on vestlused kasutaja ja agendi vahel. Vestluste jälgimiseks ja konteksti säilitamiseks määratakse igale seansile kordumatu seansi ID. Iga kord, kui kasutaja alustab agendiga vestlust, luuakse uus seanss koos uue seansi ID-ga. Dialogflow seansid kestavad 15 minutit, pärast mida need aeguvad ja järgmisele vestlusele määratakse uus seansi ID. Teie agenti saab aga konfigureerida nii, et sellel oleks lühem või pikem seansi ajalõpp.

Kas Dialogflow suudab töötada võrguühenduseta?

Ei. Pilvepõhise olemuse tõttu vajab Dialogflow töötamiseks interneti ühendust. Agendi andmed ja mudelid salvestatakse Google’i serveritesse ja neile pääseb juurde ainult võrgus. Kuna Dialogflow peab mudelitele ja andmetele juurdepääsuks looma ühenduse Google’i serveritega, ei saa see võrguühenduseta töötada. Samuti vajab see kasutaja päringu töötlemiseks ja vastamiseks interneti ühendust.

Product reviews

Kas otsite oma ettevõtte jaoks vestlusroboti tööriista? Liituge meiega, et saada Tidio vestlusroboti üksikasjalik ülevaade ja vaadake, kas see on teie vajadustele vastav tööriist.

Tidio vestlusroboti arvustus

Tidio on hea vestlusroboti tarkvaralahendus, millel on neli erinevat hinnaplaani, mis pakuvad erinevaid funktsioone ja teenuseid. Tidio vestlusroboti hinnad algavad tasuta plaanist, kuid kasutajad saavad lisada teisi funktsioone vastavalt vajadusele. Tidio on kerge kasutada ja hallata ning sobib hästi veebisaitidele, kes soovivad pakkuda klientidele mugavat ja kiiret klienditeeninduse kogemust. Kuid mõningaid kasutajate probleeme võib põhjustada brauseri vahemällu salvestamine, mis võib põhjustada tõrkeid ja vigu.

Kas on aeg hakata oma ettevõttes klienditoe pakkumisel vestlusroboteid kasutama? Kaaluge Manychati kasutamist.

Manychati vestlusroboti arvustus

Teksti sisuks on erinevad vestlusrobotid ja tarkvaralahendused, mis võimaldavad sujuvamat klienditeenindust ja parandavad kliendikogemust. Näidetena mainitakse LiveAgenti, Freshchati ja Dialogflow'd ning nende funktsioone ja hindade erinevust. Tekstis tutvustatakse ka ettevõtteteenuseid, partnerprogrammi ning sõnavara õpetamist ja tasuta kuluarvestuse kalkulaatori pakutavat kasu.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Kas otsite usaldusväärset vestlusroboti platvormi? Lugege meie Chatfueli vestlusroboti arvustust ja uurige, kas see on teie ettevõtte vajaduste jaoks õige valik.

Chatfueli vestlusroboti arvustus

Antud tekst räägib ettevõttest nimega LiveAgent, mis pakub klientidele erinevaid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, kõnekeskuse ja e-posti halduse süsteeme. Tekstis mainitakse ka ettevõtte partnereid ja partnerprogrammi ning võimalust saada koolitusi ja veebinare. Lisaks õpetatakse tekstis sõnavara ja pakutakse tasuta kuluarvestuse kalkulaatorit. Tekstis mainitakse ka, et ettevõtte poolt pakutavaid lahendusi kasutavad erinevad kliendid ja ettevõtted ning LiveAgent on võitnud auhindu ja sertifikaate.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo