Freshchat vestlusroboti arvustus

Freshchat on platvorm, mis pakub erinevaid funktsioone klienditoe sujuvamaks muutmiseks, sealhulgas vestlusroboteid, valmiskirjutatud vastuseid ja üksikasjalikku analüütikat. Tööriist on loodud kliendikogemuse parandamiseks, pakkudes kiiret abi ja isikupärastatud tuge, mis võib suurendada ettevõtete kliendi rahulolu ja tõhusust. Platvorm on kasutajasõbralik ja pakub erinevaid huvitavaid funktsioone, nagu vestlusrühmad, lahtiolekuajad, valmiskirjutatud vastused ja erinevad vestlusrobotite mallid. Freshchati platvorm on usaldusväärne ja võimaldab klienditoe süsteemi juurutamist. Freshchati hind sõltub klientide vajadustest ja eelarvest, kuid tasuta plaan on saadaval kuni 100 kampaaniakontaktile.
Freshchat vestlusroboti arvustus
Compare Freshchat vestlusroboti arvustus with other in: How Freshchat vestlusroboti arvustus is doing on review portals
4.2
Average rating based on data from trusted review portals
461 reviews

Kas otsite uuenduslikku vestlusroboti lahendust? Kaaluge Freshchatti. Selle vestlusroboti abil on isikupärastatud vestluste loomine imelihtne. Ja parim osa? Tarkvara on lihtsasti õpitav ja kasutatav. Liituge meiega selle silmapaistva platvormi uurimisel ja lugege meie arvustust!

Pricing
Starting from:
$   kuus
Free trial: No
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4
Kasutajakogemus
4
Hind
3
Rakendamine
5

Key takeaways

Pros

  • Tellimuspõhistel plaanidel on lai valik
  • Rikkalikud funktsioonid
  • Palju atraktiivseid vestlusroboti malle
  • Saadaval tasuta plaan
  • Lihtne navigeerimine

Cons

  • Puudub õigekirjavigade kontroll
  • Rohkem kui 1 konto samaaegne haldamine tekitab segadust
  • Puuduvad videovestluse võimalused
  • Aeg-ajalt esineb pikki laadimisaegu

Freshchati vestlusroboti funktsiooniga alustamine

Freshchat on pilvepõhine klientide sõnumsideplatvorm, mis võimaldab ettevõtetel suhelda oma klientidega reaalajas erinevate kanalite kaudu, nagu veebisaidi vestlus, sotsiaalmeedia ja mobiilisõnumid. Platvorm pakub mitmesuguseid funktsioone klienditoe sujuvamaks muutmiseks, sealhulgas vestlusroboteid, valmiskirjutatud vastuseid ja üksikasjalikku analüütikat. Tööriist on loodud kliendikogemuse parandamiseks, pakkudes kohest abi ja isikupärastatud tuge. Freshchati abil saavad ettevõtted parandada klienditeeninduse tõhusust ja suurendada klientide rahulolu.

Alustamiseks läksin esmalt tööriista veebisaidile (www.freshworks.com) ja registreerusin tasuta paketi kasutajaks. Sain valida kahe võimaluse vahel – kasutada oma meili või Google kontot. Valisin kiirema versiooni, Google’i, ja jätkasin. Nii pidin üksikasjadena esitama ainult oma ettevõtte nime ja telefoninumbri.

Freshchati registreerumisleht

Võin kindlalt öelda, et Freshchati registreerumisprotsess on loodud kasutajasõbralikuks ja ligipääsetavaks isegi neile, kes on alles uued vestlusrobotite platvormide kasutajad. Mis aga kõige tähtsam – see on loodud olema kiire!

Platvorm pakub terviklikku teekonda, mis juhatab teid läbi registreerimisprotsessi ja tagab, et teil on kogu alustamiseks vajalik teave. Kuigi sammudest on lihtne aru saada, töötas platvorm algusest peale üsna aeglaselt, muid puuduseid ma mainida ei oska.

Freshchat - aitäh, et registreerusite

Installiprotsess on lihtne, selle lõpuleviimiseks kulub vaid mõni minut. Kui olin registreerunud, võisin hakata tööriista üksikasjalikumalt uurima. Arvan, et teil ei teki registreerimisega probleeme.

Freshchati vestlusroboti funktsioonid ja rakendamine

Olles edukalt konto loonud, sain lõpuks tarkvara lähemalt tundma õppida. Esimene asi, mis mu tähelepanu köitis, oli tõeliselt silmasõbralik liides. Freshchatil on tõeliselt intuitiivne disain – tundsin end kohe nagu kala vees.

Freshchati kanalid

Tööriista eraldi vaadates pakub see minusugustele kasutajatele erinevaid huvitavaid funktsioone. Minu isiklikud lemmikud on analüütika (nt kliendirahulolu riba), KKK jaotis ja hulgitoimingute võimalus kontaktidega tegelemisel.

Freshchati juhtpaneeli ülevaade

Lisaks kõigele sellele üllatas mind positiivselt jaotis “soovitatavad funktsioonid”. See jaotis aitab teil oma plaanist maksimumi võtta. Teile soovitatakse, milliseid funktsioone peaksite / võiksite ära kasutada.

Freshchat - KKK-de kategooriad

Funktsioonide osas tekitasid minus kõige rohkem huvi:

  • vestlusrühmad: võimalus organiseerida meeskonnad probleemide kiiremaks lahendamiseks rühmadesse,
  • lahtiolekuajad: võimalus määrata oma vestluse saadavus päeva jooksul ja teavitada kliente,
  • valmiskirjutatud vastused: viis kiiremaks ja järjepidevamaks sõnumivahetuseks vastusemallide loomiseks.
Freshchat - avatud vestluse ülevaade

Lisaks meeldis mulle väga erinevate vestlusrobotite mallide mitmekesisus. Kuigi ma ei jõudnud neid kõiki 50 üle vaadata, oli äge näha, et mul pole vaja roboteid nullist luua. Suurepärane täiendus.

Freshchat - minu robotid

Üldiselt on tööriist rikkalik huvitavate funktsioonide poolest. Minu ainus mure on see, et tööriista kasutamine võib algajatele pisut keeruline olla. Ütlen seda peamiselt seetõttu, et ma ei näinud tööriista sees ühtegi hüpikakna kujul juhendit ega õpetusi seadistamise ja funktsioonide kohta. Sellest hoolimata on Freshchat kindel ja usaldusväärne tööriist, mille on välja töötanud õigete teadmiste ja kogemustega inimesed.

Toimivus ja kasulikkus

Panin Freshchati oma Facebooki lehel proovile. Pean ütlema, et tulemused olid muljetavaldavad. Nagu iga vestlusrobotiga, on selle tõhusus otseselt võrdeline seadistamiseks kulutatud aja ja vaevaga. Õige lähenemise korral võib hästi planeeritud vestlusrobotite vestlus aga säästa lugematuid tunde. Veelgi enam, see võib tõsta teie klienditoe mängu järgmisele tasemele.

Testimise ajal otsustasin täita kõik ettejuhtuvad pimealad ja värskendasin oma vestlusvidinat regulaarselt. Kuid isegi ilma pideva jälgimiseta toimis Freshchat laitmatult, pakkudes tipptasemel klienditeenindust igale minu Facebooki lehe “külastajale”. Muidugi on oluline meeles pidada, et isegi kõige keerukamal vestlusrobotil on piirangud. Sellepärast on ülioluline tagada, et inimesest agent oleks alati saadaval, et lahendada kõikvõimalikud keerukamad päringud. Üks Freshchati parimaid külgi on selle kasutuslihtsus ja olemasolevasse klienditoe süsteemi juurutamine.

Freshchat - Facebooki vestlus

Freshchati vestlusroboti hinnakujundus

Sõltuvalt teie vajadustest ja eelarvest pakub Freshchat nelja võimalust. Tasuta plaan on saadaval neile, kes otsivad tasuta lahendusi. Jah, vestlusroboti eeliseid on võimalik nautida ilma rahalise investeeringuta. Inimesed, kes soovivad oma vestlusroboti kasutuskogemust täiendada, peaksid sukelduma Freshchati tasulistesse plaanidesse, et avastada selle ainulaadsed funktsioonid ja eelised.

Tasuta

Esiteks on olemas tasuta plaan. See annab teile juurdepääsu kuni 100 kampaaniakontaktile. Funktsioonide hulka kuuluvad vestlusrobotid, vestlusrobotite analüütika, postkasti vaated, teemad, rühmad ja palju muud. Kuna tegemist on tasuta paketiga, on funktsioonide valik siiski üsna lai

Growth

Järgmisena on saadaval Growth plaan. Igakuiselt arveldades läheb see teile maksma 18 dollarit agendi kohta. See plaan pakub kõike tasuta versioonist koos mõningate täiendustega. Näiteks kuni 2000 tasuta roboti seanssi kuus, KKK-sid, kasutajasündmusi ja ajaskaalasid, SMS-e, WhatsApp Business jpm.

Pro

Kui teile tundub, et Growth plaanist teie vajaduste rahuldamiseks ei piisa, võite alati valida Pro paketi, mis maksab igakuise arveldamisega 47 dollarit agendi kohta kuus. Pro pakett annab teile juurdepääsu kõigele eelpool mainitule. Lisaks saate nautida selliseid funktsioone nagu reaalajas tõlge, automaatne lahendamine ja vestluse API-d.

Enterprise

Lõpetuseks midagi neile, kes janunevad veelgi enama järele – Enterprise plaan. See on kõigist tasemetest kõige arenenum ja maksab teile kuni 83 dollarit kuus ühe agendi kohta. Mida sellest oodata? Näited hõlmavad lubatud domeene, kasutaja autentimist ja 500 kampaania kontakti.

Freshchati hinnakujundus

Lõpetuseks

Oma ülevaate kokkuvõtteks olen kogunud kokku mõned viimased tähelepanekud Freshchati tarkvara kohta. Laias laastus tasub seda tööriista uurida, kui otsite midagi odavat, mugavat ja kiiresti rakendatavat. Kui olete paljude vestlusrobotite mallide ja rikkalike funktsioonide fänn, on Freshchat teie jaoks sobiv tööriist.

Vaadates puudusi, on mul mainida ainult 2. Esiteks võib see minna üsna kalliks, kuna ettevõte võtab tasu agendipõhiselt. Nii et kui teil on suur meeskond, võib see olla pisut kulukas. Veelgi enam, tööriistal võib mõnikord reageerimisel kauem aega kuluda Ma pole kindel, kas probleemi põhjustab mingi viga, serveri ülekoormus või muud probleemid. Kokkuvõttes arvan, et see on proovimist väärt lahendus – olemas on ka 21-päevane prooviperiood ja igavesti tasuta pakett, seega miks mitte?

Levinud mured ja probleemid

Mul on raskusi oma Freshchati vestlusroboti kohandamisega Facebook Messengerile

Freshchati vestlusroboti kohandamiseks Facebook Messengeri jaoks navigeerige esmalt jaotisesse “vestlusrobotid”. Seejärel valige vestlusrobot, mida soovite kohandada. Pärast seda näete erinevaid võimalusi oma roboti loomiseks, konfigureerimiseks ja reguleerimiseks. Kontrollige oma progressi eelvaate funktsiooniga ja desaktiveerige vestlusrobot, kui kahtlustate et robotis on mõni viga.

Mul on probleeme oma esimese Freshchati vestlusroboti loomisega Facebook Messengeris

Oma esimese vestlusroboti loomiseks Facebook Messengeri jaoks ühendage Facebooki leht tarkvaraga. Kui see on tehtud, liikuge kasutajaliideses vahekaardile “vestlusrobot”. Sealt saate alustada vestlusroboti seadistamist. Võite selle luua nullist või kasutada olemasolevaid malle.

Product reviews

Tagasiside vidin on tööriist, mida kasutatakse igal veebilehel või rakenduses, milles saate anda tagasisidet oma kogemuse kohta.

Tagasiside vidin

LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.

Reaalajas vestluse vidina olemasolu ettevõtte veebisaidil on igas suuruses ettevõtetele peaaegu hädavajalik. Õppige seda integreerima.

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestluse kasutamine võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja õigeaegset kliendituge ning parandada kaasatust, kliendirahulolu ja müüki. Enne reaalajas vestluse tööriista valimist tuleb arvestada funktsioonide komplekti, kasutuselevõtu, kohandamise, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimise, turvalisuse, mobiilse ühilduvuse, hinnakujunduse ja klienditoe teguritega.

Kas on aeg hakata oma ettevõttes klienditoe pakkumisel vestlusroboteid kasutama? Kaaluge Manychati kasutamist.

Manychati vestlusroboti arvustus

Teksti sisuks on erinevad vestlusrobotid ja tarkvaralahendused, mis võimaldavad sujuvamat klienditeenindust ja parandavad kliendikogemust. Näidetena mainitakse LiveAgenti, Freshchati ja Dialogflow'd ning nende funktsioone ja hindade erinevust. Tekstis tutvustatakse ka ettevõtteteenuseid, partnerprogrammi ning sõnavara õpetamist ja tasuta kuluarvestuse kalkulaatori pakutavat kasu.

Kas kaalute oma reaalajas vestluse vajaduste jaoks Userlike'i? Vaadake meie ülevaadet ja uurige, kuidas see meie üldiste testide ajal toimis.

Userlike’i reaalajas vestluse arvustus

Userlike on vestluslahendus, millel on ulatuslik konfiguratsioonivalik kohandamiseks. Reaalajas vestlus funktsioonid sisaldavad vestluse edastamist, vestluse marsruutimist ja nutikaid kliendiprofiile. Tagasiside funktsioonid ja vestlusjärgsed küsitlused on kohandatavad ning saate aktiveerida ennetavaid vestluskutseid. Testimisel ilmnes viga võrgust väljas olevate agentidega, mida saab lihtsalt vältida.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo